Астана қаласы
№ 80 мектеп-гимназия
Бастауыш сынып мұғалімі
Елеуова Жұлдыз Қылышпекқызы
Ашық сабақ 1 “Ә» сыныбы
Тақырыбы: Ойын ережесін құра аламын. Ь белгісі
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты оқушылардың тілін дамыту.Жаңа сөздерді меңгерту және оларды байланыстырып сөйлеуге машықтандыру.Қазақ халқының салт дәстүрлерін білуге,құрметтеуге тәрбиелеу
Міндеттері
|
Жеке даму |
Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну, ь белгісін дұрыс оқу,түсіну |
1.2.9.2 |
|
Өмірге қажетті сыни ойлау дағылары |
Дыбыстарды ажырату,сөздерді буындап,дыбыстық талдау жасап,сюжетті суреттер бойынша сөйлем құрай алу |
1.2.1.2 |
|
Жеке жетістіктер мен оқу нәтижесін бағалау |
Дерек көздерін пайдалана отырып жаңа сөздердін мән мағынасын түсіне білу,берілген тақырыпқа сай ойын ережесін құрастыра білу. |
1.2.7.1 |
Ресурстар:
Тақтаға ілінетін ұлттық суреттер, үлестірме суреттер, таза парақтар мен маркер теледидар.
Қолданылатын әдістер: Көрнекілік, Білім алмасу шеңбері, Ойды сыртқа шығарып айту, Ойын ережесін құрастыру.
Бағалау критерийлері:
|
|
Дескрипторлар |
||
|
|
1 |
2 |
3 |
|
І кезең критерийі |
Сюжетті суреттер бойынша қазақтың ұлттық салт дәстүрлерін айта алдым |
Сурет бойынша әңгіме құрастыра алдым |
Дерек көздерін қолдана білемін |
|
ІІ кезең критерийі |
. |
|
|
|
|
Менің ойларым топта, ұжымда бәріне қызық болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен жаз 1-2 адамға қызықты болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен қолданған ойын әрекетім қызық болатынына сенімсіз болдым. |
|
ІІІ кезеңде бағалау |
|
|
|
САБАҚТЫҢ І КЕЗЕҢІ:
|
І КЕЗЕҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ \ ПОБУЖДЕНИЕ МОТИВАЦИЙ |
||
|
І. Мұғалім әрекеті |
Проблема қою, проблеманы шешу |
Оқушылар әрекеті |
|
1.Шаттық шеңбері.Роза Рымбаеваның орындауында ән «Наурыз» 2.Сабақтың басында әр топқа сюжетті суреттерді таратып, сұрақ қоямын: уақыт беремін. 5 мин. Мына суретте не болып жатыр, қалай ойлайсыңдар? Сурет бойынша тапсырманы орындағаннан кейін фильм көрсету,салыстыру. 3.коньки,компьютер,фильм,рельс альбом,циркуль,лагерь,рояль суретін көрсету,оқушылардың алдына осы сөздерді таратып беру. ь жіңішкелік белгісі. Ешқандай дыбыстың таңбасы емес. Кейде қатар айтылған дауыссыз дыбыс пен дауысты дыбыстың арасын бөліп, ажыратып айту үшін және дауыссыз дыбыстардың жіңішкелігін білдіру үшін алынған шартты таңба екенін түсіндіру Топтар жариялау барысында мына келесі сұрақтарды қойып отырамын: Бұл сөздердің негізгі ерекшелігі неде? Ь таңбасы арқылы өзге тілден енген сөздерді балаларға өздігінен анықтату. Оқыту үдерісінде оқушылардан да сұрақтар күтемін және қазақ тілінде кездесетін жіңішке әріптерді айтқыздыру,салыстыру |
№1 проблема: Сыныпта жағымды ахуал орнату № 2 Сюжетті суреттерді таратып беріп,мына суреттерде кімдер бейнеленген?Бұл қандай мереке деп ойлайсындар? №3 коньки,компьютер,фильм,рельс альбом,циркуль,лагерь,рояль сөздерінен сөйлем құрастыру Ь белгісін тек орыс тілінен енген сөздерде кездесетінің оқушылар өздігінен анықтау,коньки сөзіне дыбыстық талда жасау |
Бірінші әрекет: Оқушылар әнді тыңдай отырып жағымды көңіл күй сыйлайды. Екінші әрекет: Оқушылар суреттерге қарап, «Наурыз мерекесі» тақырыбында әңгіме құрастыру.Әр қайсысы ұлттық ойындарды ,ұлттық тағамдарды айтады. Оқушылар болған соң әр суретті тақтада жазылған ұлттық салт дәстүрлердің тақырыбы бойынша орналастырады . Басқаларды тыңдайды. Жариялайды Балалар фильм арқылы құраған мәтіндерін салыстыра отырып ойларын жеткізу. Үшінші әрекет. Оқушылар өз бөліктерін алып, оқып, әр сөздерді оқып сұрақ дайындап өзі жауап береді де, оны топқа ұсынып жариялайды. Топтың міндеті осы сөздерден тұтастырып бір ортақ ь белгісін бірінші орындаған тапсырмада кездеспегенін айта отырып өзге тілден енгенің айтып беру.Оның сөз ортасында,аяғында кездесіп тұрғанын түсіндіру.Коньки сөзіне дыбыстық талдау жасау А3 форматында маркермен қысқаша сөйлем құрастыру. |
|
ІІ ЖАҢА МАҒЫНАНЫ ТАНУ КЕЗЕҢІ ЭТАП ОСМЫСЛЕНИЯ НОВОЙ ИНФОРМАЦИЙ |
||
|
4.Оқулық Мәтінді дауыстап оқыттыру. Асылдың атасы альпинист.Ертең атасының мерейтойы.Ол атасына тосынсый жасамақшы.Тойда «Арқан тарту» ұлттық ойының ойнатқан дұрыс деп шешті.Бірақ бұл ойынның ережесін есіне түсіре алмады.Сендер оған ойын ережесін еске түсіруге көмекке келіндер. Мұғалім бұл мәтінде кім жайлы айтылған?Альпинис деген кім? Дерек көздерін пайдаландыру,телефон,планшет арқылы іздетіп айтқыздыру |
№ 4 Мәтінді оқу Ойын ережесін құрастыру |
Балалар мәтінді түсініп оқып шығады.Мәтіндегі альпинист сөзінің мағынасын түсіну үшін қолдарындағы ақпарат көзін пайдаланып жауап береді. Қазақтың үш ұлттық ойынына ереже құрастырып,ойналу жолдарын атайды. |
|
ІІІ КЕЗЕҢ ОЙ ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ ЭТАП РЕФЛЕКСИЙ |
||
|
Ұлттық ойындарды ойнаттыру Бірінші топ: АРҚАН ТАРТУ ойыны.Шарты 1.ер балалар екі топқа бөлінеміз.Арқанның екі шетінен бірдей ұстау.Төрешінің ысқырған бегісін бастау.Күшпен тартысу Екінші топ:Асық ойнау Үшінші топ :Орамал тастау |
Асық,арқан тартысу,орамал тастау ойындарының ережесін айтқызу |
Оқушылар ойының ережесін құрастыру,бір бірін тыңдай білу,ережекге сәйкес ойнау |
|
Бағалау: Өзін өзі бағалау. Мен бүгін не істедім? 1_______________________________________________ 2_______________________________________________ 3_______________________________________________ |
||
Кім кінәлі?
І бөлім
Асанның шешесі ауырып қайтыс болды. Әкесі басқа әйел алып, Асанды қалаға мектеп- интернатқа жіберді де, кіші баласы Әскербекті өгей шешесімен бірге қалдырды. Интернаттағы балаларға әке шешелері арттарынан келіп тұрды. Бірде ақша тастап кетсе, бірде жаңа киім, бірде тәтті тағамдар беріп кететін. Ал Асанның әкесі мен өгей шешесі оны ойламады. Ол әрқашан көңілсіз жүретін, ауылда қалған үш жасар інісін жиі ойлайтын. Асанның күннен күнге сабаққа деген ынтасы да төмендей берді. Мектептегі ұстаздары Асанның әкесіне тек оны үлгермеуші ретінде үнемі арыз айтты. Үйге келгенде әкесі де, шешесі де оны «сен оқымайсың, келешегің жоқ екенін білесің бе?» деп ұрса берді. Мектеп тәрбиешілері қаншама іс-шараларды жоспарлап өткізіп жататын, бірақ Асан қызықпады.
Бір күні Асан дүкеннен ойыншық моторлы машина көріп, қатты қызықты. Ініме апарып берсем, ол бір қуанып қалар еді деп ойға шомды. Интернатқа келген соң, жаңағы машина ойынан кетпей, ақшаны қайдан алсам екен деп мазасызданды. Бір уақытта кеше досы Спандиярға әкесі ақша тастап кеткені есіне түсті. Қарыз сұрасам ба екен? деп ойлады. Қарыз сұрап еді, Спандияр досы: -Аулақ жүр,менде ақша жоқ,-деп зекіді.
Асан күнделік жазып жүрген болатын.
Ол өз күнделігінде әр күні әркімнің атына хат жазып, ішкі сырын ақтаратын. Бір күні інісімен сөйлеседі, бір күні анасымен. Бүгін бір ерекше жанмен сөйлескісі келді. ол күнделігінде өз өзімен сөйлесті. «Адамдар өмірге не үшін келеді? Менің мақсатым не? Менің келешегім неге тәуелді? »Өзіне сұрақтар қойды. Өз сұрақтарының жауабын ұзақ іздеді. Таппады.
Балалардың бәрі сыртта ойнап жүрген кез болатын. Асан интернатта өтірік кітап оқыған болып, оңаша сәтті аңдып жатқан. Көзінің қиығымен Спандиярдың ілулі тұрған шалбарына қайта-қайта қарай берді. Ақыры сол күні Спандиярдың қалтасына ұрлыққа түсті. Шалбардың қалтасында 7 сом бар екен. Ол дір-дір етіп, екі сомын алды да қалғанын салып қойды.
Ол 1 сом 70 тиынға моторлы ойыншық машинаны сатып алып, інісі Әскербекке әкеліп берді.
Ал, Әскербек қуанып, риза болып, ағасына қайта-қайта жымиып қарай берді. Асан интернатқа оқуға қайтатын кезде інісі:
-
Асан, сен маған автомат әкеліп берші, өтінемін. Жарай ма?- деді жалынып.
Асан біраз ойланып тұрды да:
-
Жарайда әкеліп беремін, -деді
Сосын ІІІ тоқсан аяқталарда , ол Спандиярдан тағы да 4 сом ұрлап, Әскербекке ойыншық автомат әкеліп берді. Спандияр да, басқалар да бір нәрсе жоғалтқандай, сумкаларының, киімдерінің қалталарын ақтара берді берді. Бәрі ұзақ іздеп,әлденені есіне түсірмекші болып ойланды.
Автоматты алған соң, Әскербек:
-
Келесі жолы бұдан да жақсы ойыншық әкелші,-деді.
Асан ойланып қалды. Әкесі ауладан үйге кіре берісте, балам амансың ба, мектепке қайтып барасың ба?-деді. Асан әкесіне айтайын деген ойын ашып айта алмады. Ол әкесіне хат жазып інісіне беріп «мынаны әкеме алып бар» деп беріп кетті. Мен енді қашан келетінім белгісіз, сау бол деді де, інісінің бетінен сүйді.
ІІІ бөлім
«Әке, мен сені жақсы көремін. Сен де Әскербек екеумізді жақсы көресің бе?»
Енді ол тек Спандиярдың ғана емес, көптеген балалардың қалтасына ұрлыққа түсе бастады. Көп уақыт өтпей -ақ интернатта бір ұры пайда болғаны белгілі болды. Бәрі Асаннан күмәнданса да, ол еш уақытта мойындамады. Мұны сезген тәрбиешілер әлі Асанның өзін кінәләмай тұрып, ата-анасын шақыртып сөйлесіп көрейік, олар не дейді екен?-деп келіседі. Олар оқушыларға- сендерде дәлел жоқ, қоя тұрыңдар біз ұрыны іздеп көрейік-деп тынышталдырады. Сөйтіп оқушының ата-анасы мектеп ұжымымен кездесуге келді. Келген ата анаынан мұғалімдер мардымды жауап ала алмады. Асан бір күні кешке көшеде келе жатып, жарығы жоқ бір үйге көзі түседі. Ешкім жоқ шығар деп, сол үйге ұрлыққа түседі. Бір уақытта үлкен қол шап беріп, білегінен ұстай алады. Асан қатты қорқып, жаны шығып бұлқынғанмен үй иесі жібермеді. Осы кезде милиция машинасы да келіп үлгерді. Артынан сот болды. Сотқа ұстаздар ұжымы, ммектеп директоры, ата-анасы, сынып жетекшісі қатысты. Олардың өз алдына қойған мақсаты Асанды ақтап алып шығу еді, бірақ прокурор мырза кешірер ме екен, ол қылмыс жасады емес пе?
|
|
Декрипторлар |
||
|
|
|
|
|
|
І кезең критерийі |
Суреттегі оқиға бойынша жазбалар жасап, бірнеше мысалдармен қуаттап толық жаздым. |
Суреттегі оқиға бойынша ойын сөз тіркестері мен 1-2 сөйлеммен жаза алдым. |
Суретте не көріп және тұрғанын ғана жазып шықтым. |
|
ІІ кезең критерийі |
Дәлелді жазбалар орындадым деп ойлаймын. |
Жазба жұмысында дәлелдерім жеткіліксіз |
Жазбада өз ойымды дәлелдей алмадым |
|
|
Менің ойларым мен жазба жұмысым топта, ұжымда бәріне қызық болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен жазба жұмысым 1-2 адамға қызықты болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен жазба жұмысым қызық болатынына сенімсіз болдым. |
|
ІІІ кезеңде бағалау |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Ойын ережесін құра аламын. Ь белгісі 1-сынып
Ашық сабақ Ойын ережесін құра аламын. Ь белгісі 1-сынып
Астана қаласы
№ 80 мектеп-гимназия
Бастауыш сынып мұғалімі
Елеуова Жұлдыз Қылышпекқызы
Ашық сабақ 1 “Ә» сыныбы
Тақырыбы: Ойын ережесін құра аламын. Ь белгісі
Мақсаты: Тақырыпқа байланысты оқушылардың тілін дамыту.Жаңа сөздерді меңгерту және оларды байланыстырып сөйлеуге машықтандыру.Қазақ халқының салт дәстүрлерін білуге,құрметтеуге тәрбиелеу
Міндеттері
|
Жеке даму |
Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну, ь белгісін дұрыс оқу,түсіну |
1.2.9.2 |
|
Өмірге қажетті сыни ойлау дағылары |
Дыбыстарды ажырату,сөздерді буындап,дыбыстық талдау жасап,сюжетті суреттер бойынша сөйлем құрай алу |
1.2.1.2 |
|
Жеке жетістіктер мен оқу нәтижесін бағалау |
Дерек көздерін пайдалана отырып жаңа сөздердін мән мағынасын түсіне білу,берілген тақырыпқа сай ойын ережесін құрастыра білу. |
1.2.7.1 |
Ресурстар:
Тақтаға ілінетін ұлттық суреттер, үлестірме суреттер, таза парақтар мен маркер теледидар.
Қолданылатын әдістер: Көрнекілік, Білім алмасу шеңбері, Ойды сыртқа шығарып айту, Ойын ережесін құрастыру.
Бағалау критерийлері:
|
|
Дескрипторлар |
||
|
|
1 |
2 |
3 |
|
І кезең критерийі |
Сюжетті суреттер бойынша қазақтың ұлттық салт дәстүрлерін айта алдым |
Сурет бойынша әңгіме құрастыра алдым |
Дерек көздерін қолдана білемін |
|
ІІ кезең критерийі |
. |
|
|
|
|
Менің ойларым топта, ұжымда бәріне қызық болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен жаз 1-2 адамға қызықты болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен қолданған ойын әрекетім қызық болатынына сенімсіз болдым. |
|
ІІІ кезеңде бағалау |
|
|
|
САБАҚТЫҢ І КЕЗЕҢІ:
|
І КЕЗЕҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ \ ПОБУЖДЕНИЕ МОТИВАЦИЙ |
||
|
І. Мұғалім әрекеті |
Проблема қою, проблеманы шешу |
Оқушылар әрекеті |
|
1.Шаттық шеңбері.Роза Рымбаеваның орындауында ән «Наурыз» 2.Сабақтың басында әр топқа сюжетті суреттерді таратып, сұрақ қоямын: уақыт беремін. 5 мин. Мына суретте не болып жатыр, қалай ойлайсыңдар? Сурет бойынша тапсырманы орындағаннан кейін фильм көрсету,салыстыру. 3.коньки,компьютер,фильм,рельс альбом,циркуль,лагерь,рояль суретін көрсету,оқушылардың алдына осы сөздерді таратып беру. ь жіңішкелік белгісі. Ешқандай дыбыстың таңбасы емес. Кейде қатар айтылған дауыссыз дыбыс пен дауысты дыбыстың арасын бөліп, ажыратып айту үшін және дауыссыз дыбыстардың жіңішкелігін білдіру үшін алынған шартты таңба екенін түсіндіру Топтар жариялау барысында мына келесі сұрақтарды қойып отырамын: Бұл сөздердің негізгі ерекшелігі неде? Ь таңбасы арқылы өзге тілден енген сөздерді балаларға өздігінен анықтату. Оқыту үдерісінде оқушылардан да сұрақтар күтемін және қазақ тілінде кездесетін жіңішке әріптерді айтқыздыру,салыстыру |
№1 проблема: Сыныпта жағымды ахуал орнату № 2 Сюжетті суреттерді таратып беріп,мына суреттерде кімдер бейнеленген?Бұл қандай мереке деп ойлайсындар? №3 коньки,компьютер,фильм,рельс альбом,циркуль,лагерь,рояль сөздерінен сөйлем құрастыру Ь белгісін тек орыс тілінен енген сөздерде кездесетінің оқушылар өздігінен анықтау,коньки сөзіне дыбыстық талда жасау |
Бірінші әрекет: Оқушылар әнді тыңдай отырып жағымды көңіл күй сыйлайды. Екінші әрекет: Оқушылар суреттерге қарап, «Наурыз мерекесі» тақырыбында әңгіме құрастыру.Әр қайсысы ұлттық ойындарды ,ұлттық тағамдарды айтады. Оқушылар болған соң әр суретті тақтада жазылған ұлттық салт дәстүрлердің тақырыбы бойынша орналастырады . Басқаларды тыңдайды. Жариялайды Балалар фильм арқылы құраған мәтіндерін салыстыра отырып ойларын жеткізу. Үшінші әрекет. Оқушылар өз бөліктерін алып, оқып, әр сөздерді оқып сұрақ дайындап өзі жауап береді де, оны топқа ұсынып жариялайды. Топтың міндеті осы сөздерден тұтастырып бір ортақ ь белгісін бірінші орындаған тапсырмада кездеспегенін айта отырып өзге тілден енгенің айтып беру.Оның сөз ортасында,аяғында кездесіп тұрғанын түсіндіру.Коньки сөзіне дыбыстық талдау жасау А3 форматында маркермен қысқаша сөйлем құрастыру. |
|
ІІ ЖАҢА МАҒЫНАНЫ ТАНУ КЕЗЕҢІ ЭТАП ОСМЫСЛЕНИЯ НОВОЙ ИНФОРМАЦИЙ |
||
|
4.Оқулық Мәтінді дауыстап оқыттыру. Асылдың атасы альпинист.Ертең атасының мерейтойы.Ол атасына тосынсый жасамақшы.Тойда «Арқан тарту» ұлттық ойының ойнатқан дұрыс деп шешті.Бірақ бұл ойынның ережесін есіне түсіре алмады.Сендер оған ойын ережесін еске түсіруге көмекке келіндер. Мұғалім бұл мәтінде кім жайлы айтылған?Альпинис деген кім? Дерек көздерін пайдаландыру,телефон,планшет арқылы іздетіп айтқыздыру |
№ 4 Мәтінді оқу Ойын ережесін құрастыру |
Балалар мәтінді түсініп оқып шығады.Мәтіндегі альпинист сөзінің мағынасын түсіну үшін қолдарындағы ақпарат көзін пайдаланып жауап береді. Қазақтың үш ұлттық ойынына ереже құрастырып,ойналу жолдарын атайды. |
|
ІІІ КЕЗЕҢ ОЙ ТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ ЭТАП РЕФЛЕКСИЙ |
||
|
Ұлттық ойындарды ойнаттыру Бірінші топ: АРҚАН ТАРТУ ойыны.Шарты 1.ер балалар екі топқа бөлінеміз.Арқанның екі шетінен бірдей ұстау.Төрешінің ысқырған бегісін бастау.Күшпен тартысу Екінші топ:Асық ойнау Үшінші топ :Орамал тастау |
Асық,арқан тартысу,орамал тастау ойындарының ережесін айтқызу |
Оқушылар ойының ережесін құрастыру,бір бірін тыңдай білу,ережекге сәйкес ойнау |
|
Бағалау: Өзін өзі бағалау. Мен бүгін не істедім? 1_______________________________________________ 2_______________________________________________ 3_______________________________________________ |
||
Кім кінәлі?
І бөлім
Асанның шешесі ауырып қайтыс болды. Әкесі басқа әйел алып, Асанды қалаға мектеп- интернатқа жіберді де, кіші баласы Әскербекті өгей шешесімен бірге қалдырды. Интернаттағы балаларға әке шешелері арттарынан келіп тұрды. Бірде ақша тастап кетсе, бірде жаңа киім, бірде тәтті тағамдар беріп кететін. Ал Асанның әкесі мен өгей шешесі оны ойламады. Ол әрқашан көңілсіз жүретін, ауылда қалған үш жасар інісін жиі ойлайтын. Асанның күннен күнге сабаққа деген ынтасы да төмендей берді. Мектептегі ұстаздары Асанның әкесіне тек оны үлгермеуші ретінде үнемі арыз айтты. Үйге келгенде әкесі де, шешесі де оны «сен оқымайсың, келешегің жоқ екенін білесің бе?» деп ұрса берді. Мектеп тәрбиешілері қаншама іс-шараларды жоспарлап өткізіп жататын, бірақ Асан қызықпады.
Бір күні Асан дүкеннен ойыншық моторлы машина көріп, қатты қызықты. Ініме апарып берсем, ол бір қуанып қалар еді деп ойға шомды. Интернатқа келген соң, жаңағы машина ойынан кетпей, ақшаны қайдан алсам екен деп мазасызданды. Бір уақытта кеше досы Спандиярға әкесі ақша тастап кеткені есіне түсті. Қарыз сұрасам ба екен? деп ойлады. Қарыз сұрап еді, Спандияр досы: -Аулақ жүр,менде ақша жоқ,-деп зекіді.
Асан күнделік жазып жүрген болатын.
Ол өз күнделігінде әр күні әркімнің атына хат жазып, ішкі сырын ақтаратын. Бір күні інісімен сөйлеседі, бір күні анасымен. Бүгін бір ерекше жанмен сөйлескісі келді. ол күнделігінде өз өзімен сөйлесті. «Адамдар өмірге не үшін келеді? Менің мақсатым не? Менің келешегім неге тәуелді? »Өзіне сұрақтар қойды. Өз сұрақтарының жауабын ұзақ іздеді. Таппады.
Балалардың бәрі сыртта ойнап жүрген кез болатын. Асан интернатта өтірік кітап оқыған болып, оңаша сәтті аңдып жатқан. Көзінің қиығымен Спандиярдың ілулі тұрған шалбарына қайта-қайта қарай берді. Ақыры сол күні Спандиярдың қалтасына ұрлыққа түсті. Шалбардың қалтасында 7 сом бар екен. Ол дір-дір етіп, екі сомын алды да қалғанын салып қойды.
Ол 1 сом 70 тиынға моторлы ойыншық машинаны сатып алып, інісі Әскербекке әкеліп берді.
Ал, Әскербек қуанып, риза болып, ағасына қайта-қайта жымиып қарай берді. Асан интернатқа оқуға қайтатын кезде інісі:
-
Асан, сен маған автомат әкеліп берші, өтінемін. Жарай ма?- деді жалынып.
Асан біраз ойланып тұрды да:
-
Жарайда әкеліп беремін, -деді
Сосын ІІІ тоқсан аяқталарда , ол Спандиярдан тағы да 4 сом ұрлап, Әскербекке ойыншық автомат әкеліп берді. Спандияр да, басқалар да бір нәрсе жоғалтқандай, сумкаларының, киімдерінің қалталарын ақтара берді берді. Бәрі ұзақ іздеп,әлденені есіне түсірмекші болып ойланды.
Автоматты алған соң, Әскербек:
-
Келесі жолы бұдан да жақсы ойыншық әкелші,-деді.
Асан ойланып қалды. Әкесі ауладан үйге кіре берісте, балам амансың ба, мектепке қайтып барасың ба?-деді. Асан әкесіне айтайын деген ойын ашып айта алмады. Ол әкесіне хат жазып інісіне беріп «мынаны әкеме алып бар» деп беріп кетті. Мен енді қашан келетінім белгісіз, сау бол деді де, інісінің бетінен сүйді.
ІІІ бөлім
«Әке, мен сені жақсы көремін. Сен де Әскербек екеумізді жақсы көресің бе?»
Енді ол тек Спандиярдың ғана емес, көптеген балалардың қалтасына ұрлыққа түсе бастады. Көп уақыт өтпей -ақ интернатта бір ұры пайда болғаны белгілі болды. Бәрі Асаннан күмәнданса да, ол еш уақытта мойындамады. Мұны сезген тәрбиешілер әлі Асанның өзін кінәләмай тұрып, ата-анасын шақыртып сөйлесіп көрейік, олар не дейді екен?-деп келіседі. Олар оқушыларға- сендерде дәлел жоқ, қоя тұрыңдар біз ұрыны іздеп көрейік-деп тынышталдырады. Сөйтіп оқушының ата-анасы мектеп ұжымымен кездесуге келді. Келген ата анаынан мұғалімдер мардымды жауап ала алмады. Асан бір күні кешке көшеде келе жатып, жарығы жоқ бір үйге көзі түседі. Ешкім жоқ шығар деп, сол үйге ұрлыққа түседі. Бір уақытта үлкен қол шап беріп, білегінен ұстай алады. Асан қатты қорқып, жаны шығып бұлқынғанмен үй иесі жібермеді. Осы кезде милиция машинасы да келіп үлгерді. Артынан сот болды. Сотқа ұстаздар ұжымы, ммектеп директоры, ата-анасы, сынып жетекшісі қатысты. Олардың өз алдына қойған мақсаты Асанды ақтап алып шығу еді, бірақ прокурор мырза кешірер ме екен, ол қылмыс жасады емес пе?
|
|
Декрипторлар |
||
|
|
|
|
|
|
І кезең критерийі |
Суреттегі оқиға бойынша жазбалар жасап, бірнеше мысалдармен қуаттап толық жаздым. |
Суреттегі оқиға бойынша ойын сөз тіркестері мен 1-2 сөйлеммен жаза алдым. |
Суретте не көріп және тұрғанын ғана жазып шықтым. |
|
ІІ кезең критерийі |
Дәлелді жазбалар орындадым деп ойлаймын. |
Жазба жұмысында дәлелдерім жеткіліксіз |
Жазбада өз ойымды дәлелдей алмадым |
|
|
Менің ойларым мен жазба жұмысым топта, ұжымда бәріне қызық болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен жазба жұмысым 1-2 адамға қызықты болды деп ойлаймын. |
Менің ойларым мен жазба жұмысым қызық болатынына сенімсіз болдым. |
|
ІІІ кезеңде бағалау |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













