Материалдар / Ашық сабақ Ойын кезінде алаңда бағдарлау және допты қайтару дағдылары 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ойын кезінде алаңда бағдарлау және допты қайтару дағдылары 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар қимыл-қозғалыс реттілігін жетілдіреді. Комбинациялық жаттығуларды доппен орындай алады және дамытады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
1954
33 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7-бөлім Басып кіру ойындарындағы түсінік пен дағдыларды оқып дамыту

Мектеп:№103 ЖОМ
Күні:6. 04.18ж Мұғалімнің аты-жөні: Құлтас С

Сынып:Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОйын кезінде алаңда бағдарлау және допты қайтару дағдылары

Оқу мақсаты7.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау

Сабақ мақсатыОқушыларға арналған тиісті ғылыми/мектеп терминологиясы бар тілдік мақсат мысалы оқушыларға осы тараудың пәнді меңгеру мақсаттарына жетуге көмектесу үшін төменде беріліп отыр.

Бағалау критерийі

Қимыл-қозғалыс реттілігін жетілдіредіКомбинациялық жаттығуларды доппен орындай алады және дамытады

Ойлау дағдыларының деңгейіБілу және түсіну.Қолдану

Тілдік мақсаттары





Оқушылар :шабуылдау және команда түзуші ойындардың шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипаттай, талқылай және көрсете алады


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: Шабуылдау ойындары дегеніміз не? Қорғаушы ойыншыны ойыннан шығарудың үздік тәсілі қандай? Сендер команда ретінде есепті қалай тиімді жүргізе аласыңдар? Сендерге ойын алаңымен қозғалуды, сондай-ақшабуылға шыққан кезде бір-біріңмен қарым-қатынасты жақсарту не үшін қажет? Неліктен өз назарыңды бір ойыншыға бір ретшоғырландырған дұрыс немесе әрбір қарсыласты белгілеген жақсы ма?

Құндылықтарды дарытуОқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, сабақ кезінде бір-біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.

Пән аралық байланыстарБиология, физика пәндерімен байланыстыру.

АКТ пайдалану дағдысыФутбол дайындықтарын көрсету

Алдыңғы меңгерілген білімҚауіпсіздік ережесі.Ойын жағдайларында допқа ие болу әдісі.

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыОқушыларды сапқа тұрғызу.Сәлемдесу, кезекшіден рапорт қабылдау. Сабақтың тақырыбымен мақсаттарын айту. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Саптағы, жүру, жүгіру жаттығуларын орындап, тыныс алуды ретке келтіріп, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Әр жаттығу үшін таза, бос кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Сабақтың ортасы





















Тапсырма:Жеке-жеке доппен жаттығыңыз. Әр қайсыңыз жеке доппен жұмыс жасау барысында, допты дәлдікке тебу, допты түзу қақпаға тебу, белгіден көтеріп тебу жұмыстарын орындаңыз.



Дескриптор:
  • допты тебудің кем дегенде жеңілдетілген бір түрін көрсетеді;


  • комбинациялық жаттығуларды доппен орындайды;
  • допты алып жүру түрлерін түсіндіреді;


  • допты алып жүрудің кем дегенде жеңілдетілген бір түрін көрсетеді;


  • допты аяқтың ішкі жағымен тебудің әдісін түсіндіріп, көрсетеді;








  • Әр жаттығу үшін таза, бос кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
    Сабақтың соңыСапқа тұрғызу.Тыныс алу жаттығуларын орындап, бастапқы қалыпқа келтіру.Сабақты қорытындылау, «Басбармақ» әдісімен бағалау. Үйге тапсырма беру.

    Саралап оқыту- көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
  • Сабақта уақытты ұтымды пайдалана отырып деңгейлік тапсырмалар кешенін құрамын.
  • Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіріп, әлсіздеу оқушыларға жеңілдетілген тапсырмалармен жүктеймін.
  • кері байланыс ұсыну арқылы,
  • мақсатты түрде оқуға уәждеу,
  • мақтау-мадақтау, байқау, тыңдау, сұрақ қою,
  • оқушылардың өзін- өзі бағалау дағдыларын қалыптастырамын.
  • Денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін үнемі түсіндіру.
  • Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары іске асырмалы болды ма? ОМ-ға барлық оқушылар қол жеткізді ме?Жеткізбесе, не себепті?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және не себепті?

    Қимыл-қозғалыс реттілігін жетілдіредіКомбинациялық жаттығуларды доппен орындай алады және дамытады
    Жалпы бағалау:

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?1:2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал етуші еді (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?1: 2:

    Мен сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені айқындадым, келесі сабақтарда неге назар аудару керек?



    №103 жалпы орта мектебі







    Пәні: Дене шынықтыру

    Тақырыбы: Ойын кезінде алаңда бағдарлау және допты қайтару дағдылары

    Сыныбы: 7 Ә

    Пән мұғалімі: Құлтас С
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!