Сабақтың
басы
10мин
|
Дайындық бөлімі.
Білім алушыларды
қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Формаға
көңіл бөлу.
Арақашықтықты
сақтау.
Дұрыс жасауын
қадағалау.
Қозғалыста орындалатын
жаттығулар ды дұрыс әрі тиянақты орындалуын қадағалау,
үйрету.
Жаттығу кезінде шынтақты бүкпей жасау керек. 1-2 оңға 3-4
солға дұрыс жасауын қадағалау, үйрету. .
Жаттығуды біркелкі және
бір кісідей жасау 1 алдыға 2 жоғары 3 жанға 4 қолды төмен
түсіреміз, дұрыс жасауын қадағалау,
үйрету.
|
Саптық жаттығулар
Оңға,солға,шұғыл бұрылу.
Жүру жаттығулары
А) жай жүру
Б) аяқтың ұшымен жүру, қол белде
В) аяқтың өкшесімен жүру, қол иықта
Г) аяқтың ішкі жағымен жүру, қол
арқада
Д) аяқтың сыртымен жүру, қол жоғарыда
Залды айналып жүру,
жүгіру қозғалыста жасалатын
жаттығулар.
Оң және сол қырымен жүгіру.
Залдың екі бұрышына жылдамдыққа
жүгіру.
Бір аяқпен секіру. Залды айналып жеңіл
жүгіру,
жүру, кеудені кере кең демалу, тынысалуды қалыпқа
келтіру.
Орнында орындалатын жаттығулар.Б.Ж
Екі қол белде мойынды оңға,солға
айналдыру.
Бастапқы жағдай.
Оң қол жоғары сол қол төмен екі қолды кезек артқа
сермеу. Б.Ж.Екі қол кеудеде кеудені кере екі қолды артқа сермеу.
Б.Ж. Оң қол жоғары сол қол белде кезек-кезек екі жаққа
жантаю.
Б.Ж.Екі қолды алдыға созу, жоғары көтеру, екіжақ
жаңға созу
төмен түсіру.
Б.Ж. аяқтың ұшына екі
қолды кезек-кезек тигізу. Б.Ж.Белді айналдыру. Екі тізені
айландыру. Б.Ж.Аяқты оң және солға созып бұлшықеттерді керіп
созу.
|
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Волейбол торы. Волейбол
доптары.
Кең алаң
Ысқырық,
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Оқушылаға допты
жоғарыдан және төменнен қабылдау әдісін көрсетеді. Оқушылаға
волейбол ойынының әдіс-тәсілдерін көрсетеді және дұрыс жасалуын
қадағалайды.
|
Оқушылар допты жоғарыдан және төменнен қабылдау әдісін
жекелей және жұппен орындайды. Оқушылар қабырғаға соғу арқылы
волейбол ойынының әдіс-тәсілдерін орындайды. Жекелеген оқушылар
шабуылдау әдістерін орындайды.
|
|
Сабақтың қортынды сәті
|
Саралау барысында
оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар
бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған
оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары
оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін
көтердім.
|
Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы
рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін
қолдандым.Оқушылардың өз бетінше
тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін
түзеу.
|
Тапсырмаларды орындау
кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене
қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділікті
дамытуға септігін тигізеді. Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында
техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.
|