Материалдар / Ашық сабақ. Омарбаев Аманғазы Абусалыкович Қ.Рысқұлбеков атындағы №33 мектеп
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Омарбаев Аманғазы Абусалыкович Қ.Рысқұлбеков атындағы №33 мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Дене шынықтыру пәні 10 сынып Қ.Рысқұлбеков атындағы №33 жалпы білім беретін КММ. Семей қаласы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2022
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары



Бөлім:

2-БӨЛІМ

КОМАНДАЛЫҚ ОЙЫННЫҢ ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫСЫ




Педагогтің аты-жөні

Омарбаев А.А


Күні:

19.11.2021 ж

Уақыты/9.50-10.35

Сынып: 10 б /ұлдар

Қатысушылардың саны: 12

Қатыспағандардың саны:0

Сабақтың тақырыбы

Доппен топтық тапсырмалар



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10. 1. 2. 2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану

Құндылығы:



Білім алушылар бір - біріне деген адал қатынас, бөтен пікірді қабылдау және өзінің көзқарасын білдіруге тәрбилеу

Қасиеттер:

Өзінің және өзгенің қимыл-қозғалысының біліктілік сапасын анықтайды.

Сабақтың мақсаты

Барлығы:Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдануы бақылайды және талқылайды.

Көбі:Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдануы керектігін түсінеді,айталады.

Кейбірі: Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдануы керектігін түсінуеді және анықтайды.



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар



Сабақтың басы

10мин


Дайындық бөлімі.

Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Формаға көңіл бөлу.

Арақашықтықты сақтау.


Дұрыс жасауын қадағалау.



Қозғалыста орындалатын жаттығулар ды дұрыс әрі тиянақты орындалуын қадағалау, үйрету.



Жаттығу кезінде шынтақты бүкпей жасау керек. 1-2 оңға 3-4 солға дұрыс жасауын қадағалау, үйрету. .







Жаттығуды біркелкі және бір кісідей жасау 1 алдыға 2 жоғары 3 жанға 4 қолды төмен түсіреміз, дұрыс жасауын қадағалау, үйрету.

Саптық жаттығулар Оңға,солға,шұғыл бұрылу.

Жүру жаттығулары

А) жай жүру

Б) аяқтың ұшымен жүру, қол белде

В) аяқтың өкшесімен жүру, қол иықта

Г) аяқтың ішкі жағымен жүру, қол арқада

Д) аяқтың сыртымен жүру, қол жоғарыда

Залды айналып жүру,

жүгіру қозғалыста жасалатын жаттығулар.

Оң және сол қырымен жүгіру.

Залдың екі бұрышына жылдамдыққа жүгіру.

Бір аяқпен секіру. Залды айналып жеңіл жүгіру,

жүру, кеудені кере кең демалу, тынысалуды қалыпқа келтіру.

Орнында орындалатын жаттығулар.Б.Ж

Екі қол белде мойынды оңға,солға айналдыру.

Бастапқы жағдай.

Оң қол жоғары сол қол төмен екі қолды кезек артқа сермеу. Б.Ж.Екі қол кеудеде кеудені кере екі қолды артқа сермеу. Б.Ж. Оң қол жоғары сол қол белде кезек-кезек екі жаққа жантаю.

Б.Ж.Екі қолды алдыға созу, жоғары көтеру, екіжақ жаңға созу

төмен түсіру.

Б.Ж. аяқтың ұшына екі қолды кезек-кезек тигізу. Б.Ж.Белді айналдыру. Екі тізені айландыру. Б.Ж.Аяқты оң және солға созып бұлшықеттерді керіп созу.

Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Волейбол торы. Волейбол доптары.

Кең алаң

Ысқырық,

Shape1

Сабақтың ортасы

25мин

Оқушылаға допты жоғарыдан және төменнен қабылдау әдісін көрсетеді. Оқушылаға волейбол ойынының әдіс-тәсілдерін көрсетеді және дұрыс жасалуын қадағалайды.

Оқушылар допты жоғарыдан және төменнен қабылдау әдісін жекелей және жұппен орындайды. Оқушылар қабырғаға соғу арқылы волейбол ойынының әдіс-тәсілдерін орындайды. Жекелеген оқушылар шабуылдау әдістерін орындайды.




Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі:

Рефлексия


Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау


Сабақтың қортынды сәті

Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім.

Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.


Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!