Материалдар / Ашық сабақ Өмірдің мәні 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Өмірдің мәні 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Өмірдің мәні 7 сынып, сабақ жоспары, ақиқатты іздеу өмір мәні ретінде. Оқушыларға жан дүниенің тазалығы мен кемелдендіру туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2021
307
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Адам болам десеңіз ...

Педагогтың аты – жөні


Күні


Сынып: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өмірдің мәні

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Ақиқатты іздеу өмірдің мәні ретінде

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға жан дүниенің тазалығы мен оны кемелдендіру туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері

  1. Білімділік:Оқушыларды жақсыдан жаманды ажырата білуге үйрету.

  2. Дамытушылық:Оқушылардағы шыншылдық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік:Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігіне тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті


Оқушының әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Жағымды көңіл – күй


5 Т – ережесі:

    1. Тәртіп.

    2. Талап.

    3. Тыныштық.

    4. Тазалық.

    5. Татулық.

«Нұрға бөлену» мәтінін оқу

5Т ережесін еске түсіреді


Көздерін жұмып отырады.

Алған әсерлерімен бөліседі.

«Хрустальная грусть» композициясы

  1. Үйге тапсырманы тексеру

«Айтып несіне әуре боласың...» ертегін оқып келу.

Сұрақтар:

1. Мәтінде неліктен «сөйлейтін сөзді үш сүзгіштен өткізіңдер» деді?

2. Неліктен бірінші сүзгіш «Шындық сүзгіші» болды деп ойлайсыңдар?

3. «Жақсылық сүзгіші» не үшін керек?

4. Адаммен қарым-қатынаста «керектілік сүзгішінің» не пайдасы бар?

5. Осы үш сүзгішті пайдаланып өмір сүретін адамды ақиқатты таныған деуге бола ма? Неліктен?

6. Бойында осы үш сүзгіш те бар өзің білетін адамдар жайлы әңгімелеп бер.


Талдау бойынша сұрақтарға жауап береді

Оқулық.

wikipedia.org

  1. Сабақтың дәйексөзі.


«Адам боп оңай туғанмен

Адам боп қалу көп қиын»

Қ.Мырза-Әлі.

Қадыр Ғинаятұлы Мырзалиев, Қадыр Мырза Әлі (5 қаңтар 1935 жыл, Жымпиты, Орал облысы - 24 қаңтар 2011 жыл, Алматы) — ақын, Қазақстанның халық жазушысы (1995).

Сұрақтар:

1. Сенің өмірдегі мақсатың қандай?

2. Адам боп қалу дегенді қалай түсінесіз?

3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Оқушылар бір неше рет қайталап, дәптерге жазып алады. Талдау сұрақтарына жауап береді.


  1. Оқиға айту (Әңгіме)

«Өмір туралы» Ә.Қайдар

Өмір туралы ойланбайтын жұмыр басты пенде жоқ. Бірақ ешкімде сол ойының түбіне жеткен емес, бір пікірге келген емес. Әр кім өмірді өзінше түсінеді, өзінше бағалайды, өзінше оған ғибрат алады. Біре оған риза, біреу одан мүлдем түңілген. Біреу өмірді мәңгі күрес, айтыс-тартыс деп бағаласа, енді біреу сыры мол, мәні терең құбылыс деп сезінеді.

Қысқасы, «өмір» деген ұғым барда, өмір сүретін адамда бар, ол туралы ортақ пікір жоқ, әр алуан қоз қарас, әр түрлі түсінік. Бірақ қалай болғанда да, өмір адамның жарық дүниеде, жер бетінде көрер аз күндік қызығы мен рақаты, не азабы мен қасіреті, жақсы-жаманға үйрететін мектебі, алар тәлім-тәрбиесінің көзі болып саналады. Демек, өмірден үйрегенің мен үлгі еткендерің де, үйрене алмай, қасірет шеккенің де, жақсылығың мен істеген жамандығың да игі істерің мен көрсеткен ездік қасиеттерің де – бәрі-бәрі сайып келгенде, өмірдің өзіндік тағылымдары. Адам баласының бойына тән, болмысына біткен парасаттылық пен пендешілік, даналық пен надандық, биіктік пен пәстік, өрлік, өжеттік пен ынжықтық, дарындылық пен дарынсыздық, жомарттық пен сарандық, азаматтық пен тоғышарлық сияқты екіұдай қасиеттердің бәрі де біреуде мол, біреуде кем, сол өмір безбенімен қасиеттер.


Мәтін бойынша талдау сұрақтарына жауап береді

Сұрақтар:

1. Өмірдің мәні неде деп ойлайсындар?

2. Өмір тек бақытты кездерден тұрады ма?

3. Жақсы өмір сүру үшін адамға не қажет?

4. Өмірдің қысқалығы мен ұзақтығы немен өлшенеді?


  1. Шығармашылық жұмыс.

5 - тапсырма:



Оқушылар нақыл сөздерді оқып, бүгінгі өмірмен байланыстырып қортынды жасайды


  1. Топпен ән айту

Аңса жаным
Сөзін жазған Мұқағали Мақатаев
Әнін жазған Иран Тасқара

Оқушылар мұғаліммен бірге ән шырқайды

Тақтада ән мәтіні көрсетіледі


  1. Үйге тапсырма

«Айтып несіне әуре боласың...» ертегін оқып келу.

Оқушылар үйге тапсырманы жазып алады

Оқулық

  1. Сабақтың қорытынды сәті.


Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!