Сабақтың
басы
5
минут
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпты
топқа бөлу. Сынып оқушылары өзі қалаған гүлін таңдап сыныптасына
сыйлайды. Гүлдің жапырағына жазылған ондық бөлшектердің үлес
разрядына қарай топқа
бөлінеді.
2.
Үй тапсырмасын
тексеру:
№1251
2,7<3,6 8,3>7,94
7,308<7,312
0,4>0,39 0,47<0,5
14,901>14,890
0,1<0,99 5,21<6,0
56,053<51,983
№1255
3.
Өткен тақырыпты қайталау
сұрақтары:
1. Ондық бөлшек деген
не? Бірліктен де кіші разрядтары бар ондық жүйеде
жазылған сан.
2. Ондық таңба дегеніміз
не?
Ондық бөлшектің бөлшек
бөлігінің цифрларын ондық таңба деп
аталады.
3. Қандай қысқартылмайтын жай
бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуға
болады?
Бөлімдерінің жай
көбейткіштерге жіктелінде 2 мен 5 сандары гана болатын
қысқартылмайтын жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға
болады.
4. Ондық бөлшектің соңына нөлдерді тіркеп
жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере
ме? Өзгермейді
5. Ондық бөлшектерді
салыстырудың қанша тәсілі бар?
3 тәсілі
бар.
|
Алдамуратова
Т.А.
Математика -5 сынып,
2017ж
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
4.Постер
қорғау.
1.Ондық бөлшекті координаталық
сәуледе кескіндеу. 2.Ондық бөлшектер координаталық сәуледе
салыстыру. 3.Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша
салыстыру. Ондық бөлшектерді натурал санға түрлендіріп,
салыстыру.
5. Оқулықпен
жұмыс.
І топ №1256
(1)
ІІ топ №1256
(2)
ІІІ топ №1256
(1)
IV топ №1256
(2)
№1256(3)
1,3,5,8 цифрларының және
үтірді пайдаланып, мүмкіндігінше ең үлкен ондық бөлшекті, ең кіші
ондық бөлшекті жазыңдар.
853,1 -ең үлкен ондық
бөлшек
1,358 -ең кіші ондық
бөлшек
І
топ. №1257
(1,2)
ІІ
топ. №1257
(3,4)
ІІІ
топ. №1259
(1,2)
V
топ. №1259
(3,4)
№1258
А(0,5), B(2,2), C(4,9),
D(5,5)
0,5<2,2; 0,5<4,9;
0,5<5,5; 2,2<4,9; 2,2<5,5;
4,9<5,5
6. Сергіту
сәті. Музыка ойнатылады. Слайдтағы
үлкен ондық бөлшекке қолды созу.
7. Логикалық есеп.
№1260.
Сырт пішіндері бірдей 9
сақинаның біреуі жалған. Жалған
Сақина өзгелерінен ауыр. Гір
тастары жоқ табашалы таразымен неше рет өлшеп, жалған сақинаны
табуға болады?
Шешуі: 2 рет өлшеу арқылы. Сақинана
үш үштен бөлеміз. Екі бөлігі табақшаға, бір бөлігі салынбайды. Егер
таразы басы тең болса, жалған сақина салынбаған бөлігінде, егер
таразының бір басы ауыр болса, жалған сақина сол басында. Енді осы
үш жүзікті тағы да сол әдіспен
бөлеміз.
8. Өзін–өзі тексеру
тапсырмасы.
Ондық бөлшекті
координаталық сәуле
кескіндеу.
Өз есіміңдегі дауысты
дыбыстың санын бүтін
бөлікке, дауыссыз дыбыстың
санын бөлшек
бөлікке жазыңыз. Кімде қандай
ондық бөлшек пайда болды?
Осы бөлшекті координаталық
сәулеге кескіндейік.
9. Кahoot! бағдарламасы
бойынша ауызша тест.
1.Салыстыру: 2,00102 және
2,1
А. 2,00102<2,1 B.
2,00102>2,1
C. 2,00101=2,1
2.Мына сандарды өсу ретімен жаз:
7,34; 7,4; 7,3.
А.7,34; 7,4;
7,3 B. 7,3; 7,34; 7,4
C. 7,3; 7,4; 7,34
3. 4,2*; 4,**; 4,*5 сандары өсу
ретімен жазылған. Жұлдызшаның орнына қандай цифрлар қойылу
керек.
A.3 B. 5 C.7 D.1
4. Салыстыр:
4,3 және 4,300
A. 4,3=4,300 B. 4,3>4,300 C.4,3<4,300
5.
5,9 бен 6,4 сандарының
арасында қандай натурал сан бар?
А.6 B.5
C.7
|
Плакат,
маркер
интерактивті
тақта
Кahoot!
бағдарламасы
|
Сабақтың
аяғы
5минут
|
Сабақты
қорытындылау.
28-ші Бүкіләлемдік
қысқы Универсиада Алматы қаласында 2017 жылы 29-шы қаңтар мен
8-ші ақпан аралығында өтті.
Онда Қазақстандық
Фристайлшылар Бағлан Іңкәрбек пен Жанбота Алдабергенова командалық
ойында 167,05 ұпайға ие болды, ал Қытай командасы 113,02 ұпаймен
жарысты аяқтады. Қай елдің нәтижесі
жоғары?
Могулшылардың жинаған
ұпайлары: Юлия Галышева(Казахстан)-73,8, Анастасия
Первушина(Россия)-67,13 және Катарине Рамзауер (Австрия)-52,05. Қай
елдің ойыншысы бірінші
орында?
Үйге
тапсырма:№1261,
1262
Рефлексия.
-
Бүгінгі сабақтан өзіңе не
алдың?
- Бүгінгі сабақтың мақсаты
қандай болды?
- Қаншалықты сабақ мақсатына
жетті?
- Өз көңіл күйінді белгімен
көрсет.
|
|