Ашық сабақ "Өнер алды - қызыл тіл" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Өнер алды - қызыл тіл" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге, оқушыларға, ата-аналарға пайдаланса болады
Материалдың қысқаша нұсқасы














САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
Күні:2017ж.Мұғалімнің есімі: Коркенбаева К.
СЫНЫП: 7Тақырыбы: «Өнер алды-қызыл тіл»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • Мәтінді оқи алады
  • Мәтіннің мазмұнын түсінеді
  • Мағынасын айта алады


  • Оқушылардың басым бөлігі:1. Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолданады.2.Неологизм, термин сөздерді анықтай алады


    Кейбір оқушылар:1. Мәтіндегі мақал-мәтелдерді өзге тілдегі мақалдармен салыстыра алады2. Өз ойынан тақырыпқа сай мақал құрастыра алады
    Тілдік мақсатОқушылар: Мақал-мәтелдерді, термин, неологизм сөздердіқатыстырып сұхбаттаса алады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер: ділмар, шешен, полиглот


    Талқылауға арналған тармақтар: тіл туралы мақал-мәтелдер,


    неологизм, термин сөздердің қолданылуы туралы айту


    Сіз мақал мен мәтелдің ерекшелігін айта аласыз ба?


    Негізгі мақсатты орындау үшін тармақтағы мақал-мәтелдерге, термин сөздерге, неологизм сөздерге тоқталамыз


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    "Өнер алды- қызыл тіл" тақырыбына шағын эссе жазу
    Алдыңғы тақырып«Үш бақытым». Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу (О6)
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы

    5 минут







    5 минут
    Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындық. Ой қозғауТоптастыру. Түрлі-түсті таяқшалар Әуенді оқылым «Қазақ осы өнер алды тіл дейтін»

    Үй тапсырмасын пысықтау«Хат алмасу»әдісі арқылы «Мен үшін бақыт...» мәтінін бір-біріне бере отырып оқып,талдау

    Түрлі-түсті таяқшалар

    Интерактивті тақта





    Мәтін
    Ортасы5 минут



    5минут





    10 минут



    Жеке жұмыс1."10 сөз" әдісі (Тілге байланысты мақал-мәтел)

    Жұптық жұмыс2. "Табу" әдісі (Мақал-мәтелдер, терминдер, неологизмдерді табу)

    Топтық жұмыс"Бұрыш" әдісі.Әр бұрышта ілулі тұрған ақ қағазға термин мен неологизм сөздерді жазу


    Парақшалар





    Мәтін



    Парақшалар
    АяқталуыҮйге тапсырма5 минут

    5 минут.
    Жеке жұмыс«Кім жылдам?» әдісі арқылы неологизм, термин сөздерді қолдана отырып, 5 сөйлем айтуКері байланыс «БББ» кестесі«Кім жылдам?»

    «БББ» әдісі
    Қосымша ақпарат

    Саралау Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • «Өнер алды – қызыл тіл» тақырыбында сипаттамалық эссе жазу


  • Критерий:
  • Эссе жазуДескриптор:Неологизм,термин сөздерді дұрыс қолдана алады.Мақал-мәтелдерді дұрыс орнымен пайдалана алады.
    Қалыптастырушы бағалау
  • 1. «Қолдап, қолпаштау»
  • 2.Өзін-өзі бағалау»
  • 3.Нені білемін?Нені білдім?Нені білгім келеді?БББ Жеке жұмысКритерийМақал жазуДескриптор:1.10 мақал-мәтел жазады2. Мақал-мәтелдерді толық айтады3. Мақал-мәтелдердің идеясын ашады.

    Жұптық жұмысКритерий Термин сөздерді табуДескриптор:1.Мәтіннен неологизм, термин сөздерді табады2.Мағынасын айтады

    Топтық жұмысКритерийТермин сөздерді білуДескриптор:1.Термин сөздер мен неологизмдерді жазады2. Барлық топ мүшелері қатысады3.Уақытты ескередіЖеке жұмысКритерийТақырыпты қорытындылауДескриптор:5 сөйлем құрай аладыТермин сөздерді,неологизм сөздерді қатыстырады.Сабақты қорытындылауҚ/бҚолдау-қолпаштау

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
  • Қазақстан тарихы
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    16.02.2019
    1173
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі