0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
| САБАҚ: | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні | |
| Күні:2017ж. | Мұғалімнің есімі: Коркенбаева К. | |
| СЫНЫП: 7Тақырыбы: «Өнер алды-қызыл тіл» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1) | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқушылардың басым бөлігі:1. Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолданады.2.Неологизм, термин сөздерді анықтай алады | ||
| Кейбір оқушылар:1. Мәтіндегі мақал-мәтелдерді өзге тілдегі мақалдармен салыстыра алады2. Өз ойынан тақырыпқа сай мақал құрастыра алады | ||
| Тілдік мақсат | Оқушылар: Мақал-мәтелдерді, термин, неологизм сөздердіқатыстырып сұхбаттаса алады. | |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: ділмар, шешен, полиглот | ||
| Талқылауға арналған тармақтар: тіл туралы мақал-мәтелдер, | ||
| неологизм, термин сөздердің қолданылуы туралы айту | ||
| Сіз мақал мен мәтелдің ерекшелігін айта аласыз ба? | ||
| Негізгі мақсатты орындау үшін тармақтағы мақал-мәтелдерге, термин сөздерге, неологизм сөздерге тоқталамыз | ||
| Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
| "Өнер алды- қызыл тіл" тақырыбына шағын эссе жазу | ||
| Алдыңғы тақырып | «Үш бақытым». Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу (О6) | |
| Жоспар | ||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
| Басталуы 5 минут 5 минут | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындық. Ой қозғауТоптастыру. Түрлі-түсті таяқшалар Әуенді оқылым «Қазақ осы өнер алды тіл дейтін» Үй тапсырмасын пысықтау«Хат алмасу»әдісі арқылы «Мен үшін бақыт...» мәтінін бір-біріне бере отырып оқып,талдау | Түрлі-түсті таяқшалар Интерактивті тақта Мәтін |
| Ортасы5 минут 5минут 10 минут | Жеке жұмыс1."10 сөз" әдісі (Тілге байланысты мақал-мәтел) Жұптық жұмыс2. "Табу" әдісі (Мақал-мәтелдер, терминдер, неологизмдерді табу) Топтық жұмыс"Бұрыш" әдісі.Әр бұрышта ілулі тұрған ақ қағазға термин мен неологизм сөздерді жазу | Парақшалар Мәтін Парақшалар |
| АяқталуыҮйге тапсырма5 минут 5 минут. | Жеке жұмыс«Кім жылдам?» әдісі арқылы неологизм, термин сөздерді қолдана отырып, 5 сөйлем айтуКері байланыс «БББ» кестесі | «Кім жылдам?» «БББ» әдісі |
| Қосымша ақпарат | ||
| Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
| Қалыптастырушы бағалау Жұптық жұмысКритерий Термин сөздерді табуДескриптор:1.Мәтіннен неологизм, термин сөздерді табады2.Мағынасын айтады Топтық жұмысКритерийТермин сөздерді білуДескриптор:1.Термин сөздер мен неологизмдерді жазады2. Барлық топ мүшелері қатысады3.Уақытты ескередіЖеке жұмысКритерийТақырыпты қорытындылауДескриптор:5 сөйлем құрай аладыТермин сөздерді,неологизм сөздерді қатыстырады.Сабақты қорытындылауҚ/бҚолдау-қолпаштау | ||
| РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Көркенбаева Кулжамал НасыровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ашық сабақ "Өнер алды - қызыл тіл" 7 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Өнер алды - қызыл тіл" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге, оқушыларға, ата-аналарға пайдаланса болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
| САБАҚ: | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні | |
| Күні:2017ж. | Мұғалімнің есімі: Коркенбаева К. | |
| СЫНЫП: 7Тақырыбы: «Өнер алды-қызыл тіл» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана отырып, мәтін мазмұнын дамыту (А1) | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқушылардың басым бөлігі:1. Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолданады.2.Неологизм, термин сөздерді анықтай алады | ||
| Кейбір оқушылар:1. Мәтіндегі мақал-мәтелдерді өзге тілдегі мақалдармен салыстыра алады2. Өз ойынан тақырыпқа сай мақал құрастыра алады | ||
| Тілдік мақсат | Оқушылар: Мақал-мәтелдерді, термин, неологизм сөздердіқатыстырып сұхбаттаса алады. | |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: ділмар, шешен, полиглот | ||
| Талқылауға арналған тармақтар: тіл туралы мақал-мәтелдер, | ||
| неологизм, термин сөздердің қолданылуы туралы айту | ||
| Сіз мақал мен мәтелдің ерекшелігін айта аласыз ба? | ||
| Негізгі мақсатты орындау үшін тармақтағы мақал-мәтелдерге, термин сөздерге, неологизм сөздерге тоқталамыз | ||
| Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
| "Өнер алды- қызыл тіл" тақырыбына шағын эссе жазу | ||
| Алдыңғы тақырып | «Үш бақытым». Тақырып бойынша деректер қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу (О6) | |
| Жоспар | ||
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
| Басталуы 5 минут 5 минут | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындық. Ой қозғауТоптастыру. Түрлі-түсті таяқшалар Әуенді оқылым «Қазақ осы өнер алды тіл дейтін» Үй тапсырмасын пысықтау«Хат алмасу»әдісі арқылы «Мен үшін бақыт...» мәтінін бір-біріне бере отырып оқып,талдау | Түрлі-түсті таяқшалар Интерактивті тақта Мәтін |
| Ортасы5 минут 5минут 10 минут | Жеке жұмыс1."10 сөз" әдісі (Тілге байланысты мақал-мәтел) Жұптық жұмыс2. "Табу" әдісі (Мақал-мәтелдер, терминдер, неологизмдерді табу) Топтық жұмыс"Бұрыш" әдісі.Әр бұрышта ілулі тұрған ақ қағазға термин мен неологизм сөздерді жазу | Парақшалар Мәтін Парақшалар |
| АяқталуыҮйге тапсырма5 минут 5 минут. | Жеке жұмыс«Кім жылдам?» әдісі арқылы неологизм, термин сөздерді қолдана отырып, 5 сөйлем айтуКері байланыс «БББ» кестесі | «Кім жылдам?» «БББ» әдісі |
| Қосымша ақпарат | ||
| Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
| Қалыптастырушы бағалау Жұптық жұмысКритерий Термин сөздерді табуДескриптор:1.Мәтіннен неологизм, термин сөздерді табады2.Мағынасын айтады Топтық жұмысКритерийТермин сөздерді білуДескриптор:1.Термин сөздер мен неологизмдерді жазады2. Барлық топ мүшелері қатысады3.Уақытты ескередіЖеке жұмысКритерийТақырыпты қорытындылауДескриптор:5 сөйлем құрай аладыТермин сөздерді,неологизм сөздерді қатыстырады.Сабақты қорытындылауҚ/бҚолдау-қолпаштау | ||
| РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
1173
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













