Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Өнерлінің өрісі кең" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Өнерлінің өрісі кең" 7 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
1411
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы : « Өнерлінің өрісі кең »Сабақтың мақсаты : оқушылардың «Технология » пәнінен алған білім біліктерін іс – тәжірибемен ұштастыра отырып, шығармашылық қабілетін ояту . Іскерлігін , шеберлігін шыңдау .Сабақтың міндеттері :білімділік : білім – біліктерін іс жүзінде сипаттай білуге , ойларын тұжырымдай білуге дағдыландыру .дамытушылық : шығармашылық белсенділіктерін арттыру , эстетикалық талғамын ұштау , өнерге ынтасын дамыту.тәрбиелік : ұқыптылыққа ,іскерлікке , шеберлікке баулу .Сабақтың түрі : сайыс сабақСабақтың әдісі : сұрақ – жауап Көрнекілік : кеспе қағаздар ,мата , түйме ,қайшы , ине – жіп ,см таспа ,актПәнаралық байланыс : әдебиет , математика, химияСабақтың барысы:І . Ұйымдастыру кезеңі Армысыздар , құрметті қонақтар ! – біздің « Өнерлінің өрісі кең» сайыс сабағымызғақош келдіңіздер! Қазақ халқы қонақты ерекше сыйлаған . « Қонақ келсе , құт келді» - деп ірімшік пенқұртын , шайы мен майын ,жинаған тергенінің барын қонаққа арнаған . Сол сияқты біздің білімдіде , білікті қыздарымыз сіздердің алдарыңызда өздерінің білімдерін сына-мақшы . « Ақылды азбас , өнерлі тозбас» - дегендей сайыс сабағымызға 4 топ қатысады. Олай болса , ортаға :І . « Шебер қолдар» тобын шақырамыз.ІІ. « Бірлік» тобын шақырамыз.ІІІ. « Гүлдер» тобын шақырамызІV. « Тапқырлар» тобын шақырамыз.
Ендеше , сайысқа қатысушы топтар сендердің білімдеріңізді әділқазы алқаларыбағалайды . Әділқазылар алқасымен таныстыра кетейін :І . Бірлестік жетекшісі : Караева АйымІІ. Технология пәні мұғалімі : Дюсенова АмангулІІІ.Сайыс сабағымыздың бөлімдерімен таныстырайын :І . « Сәлем сөздің – анасы» топ басшылары өз топтарын таныстырады .ІІ. Жантақтан ине , жанқадан түйме жасаған . /Түйме қадау 3 минут /ІІІ. Тіл өнері . Мақал - мәтелдің жалғасын табу .ІV. « Тапқыр болсаң .тауып көр» сұрақ – жауап V. Ғажайып қоржын./тігін машинасы , үтік ,қайшы ,оймақ қауіпсіздік ережелерін айту /VІ . « Өнерлінің өрісі кең» /әр топ үйден дайындап әкелген заттарымен таныстырады,жасалу жолдарын айтып береді/ ./Балдық жүйе 5 – 10 балл аралығында /Олай болса , сайысымызды бастаймыз. Біздің қыздарымыз өзінің тобын қалай таныстырар екен ?І . Сәлем сөздің - анасы» - деп аталады ./Өз топтарын таныстыру ./ІІ.Жантақтан ине , жаңқадан түйме жасаған ./ Түйме қадау 3 мин /Шарты : Әртүрлі ине , жіптер , түйме беріледі . Қыздарымыз мата түріне қарайқұрлысына қарай түймелерді таңдап қадаулары керек . Бұл шартта өздерінің алғанбілімдерін іс – жүзінде сынайды .ІІІ. « Тіл өнері» /Мақал - мәтелдерді жалғастыру./1 – топ .Шешеннің сөзі мерген , ........................ / шебердің көзі мерген/Қолың ұста болсын , .........................../ сөзің қысқа болсын/Оймақ пішсең де , ............................ / ойлап піш /Күшіңе сенбе , ............................. /адал ісіңе сен /Қазаншының өз еркі , ........................ /қайдан құлақ шығарса /Ер қадірін ел білер , ............................. /зер қадірін зергер білер/2 – топ .Шебердің қолы , ..................... / көпке ортақ /Қол өнері- кілемде , ................. / сөз өнері –өлеңде / Киім пішсең кең піш , ................. / тарылтуың оңай /Өнерлі жігіт өрде озар , ....................... / өнерсіз жігіт жер соғар/Қыз еркем кетесімен көркем, .......................... / ұл еркем өнерімен көркем/Қанша мықты болсада , .............................. / жалғыз ағаш үй болмас /3 – топЕңбек етсең – емерсің , ........................ / ерінбесең жеңерсің/Мал жинасаң қонысын тап , ........................ / ас жинасаң - ыдысын тап /Еңбегің қатты болса , .......................... / татқаның тәтті болар /Жаңбырмен жер көгерер , ....................... / еңбекпен ел көгерер /Қоя жесең , ........................ / қой қалар /Тарта жесең , ...................... / тай қалар /4 - топАдам көркі шүберек , .................... / ағаш көркі жапырақ /Істі ине тікпейді , ........................... / икемді қол тігеді /Көрнекті ісің үлгі болады , ....................../ көрнексіз ісің күлкі болады /Шеше көрген тон пішер , ....................... / әке көрген оқ жонар /Жеті өлшеп , .......................... / бір кес /Оюы көптің өрнегі көп , ........................................ /өрнегі көптің ермегі көп /
IV . « Тапқыр болсаң , тауып көр» Шарты :«Технология» сабағынан сұрақтар беріледі .Стол үстіндегі түрлі - түсті конвертте сүрақтар жазылған . Қыздарымыз сол сұрақтарға жауап беруі керек .І . топ1 .Тігін машинасының алғашқы жобасын ұсынған ғалым кім ?/ Леонардо до Винчи/2 .Химиялық талшықтар нешеге бөлінеді ? / жасанды және синтетикалық /3 .Иық бұйымдарына қандай киімдер жатады ? / көйлек ,халат , блузка , жилет , камзол/4 . Силуэт деген не ? / Денебітім кескінінің нұсқасы , сыртқы пішім /5 . Қазақ халқының ұлттық киімдерін ата . /сәукеле , камзол , қосетек көйлек ,бөрік , тақия , кимешек /6. Этикет ережесі дегенде нені түсінесің ? /Дастарқан басында өзін ұстау ережесі /7 . Балық тағамдарын сақтау мерзімі қандай ? / Балықтардың түріне қарай : 36 , 24 , 48 72 сағ /ІІ . топ 1 . Тігін машинасында жұмыс жасағанда бұйым мен көздің арасы неше см болу керек ? / 30 - 40 см/2 . Химиялық талшықтардан жасалған бұйымдарды неше С0 температурада жуады ?/ 30 - 40 С0 температурада /3 . Машина тігістерінің түрлері қандай ?/ сырып тігу , бастыра тігу , жөрмеу , бүгіп тігу /4 . Синтетикалық талшықтарды ата . / нейлон , капрон ,лавсан /5 . Стиль дегеніміз не ? / Стиль – сипат , ерекшелік ,сәнді киіну /6 .Балық тағамдары қолданысына қарай нешеге бөлінеді ? / 4 – ке .қайнату , буға пісіру , қуыру , пісірілген /7 . Рецепт дегеніміз не ? / тағамды дайындау нұсқасы /ІІІ . топ . 1 . Ирек тігімдер бұйымның қай жерлерінде кездеседі ? / түймелікті , қиықтарды торлауда және жапсырманы тігуде , тесма тігуде ./2 . Қазіргі сәнде стильдің неше түрі кездеседі ? / классикалық ,спорттық , фантазиялық , фольклорлық стиль /3. Ресейдің қай қаласында тігін машинасын жасау бойынша алғашқы зауыттыңнегізі қаланды ? / Подольск қаласында /4 . Сән деген не ? /Сән дегеніміз тартымды және заманға сай киіну /5 .Дегустация деген не ? / зерттеу ,талдау , сипаттау бағалау және жіктеу /6 .Кондитерлік тағамдарды ата . / балкүлшелер ,торттар , кекстер , печенье , пряниктер .7 . Салат қандай тағам түріне жатады ? / салқын /
IV . топ .1 .Табиғи талшықтарға нелер жатады ? / мақта , жүн ,жібек ,зығыр /2.Қазақ әйелдерінің , әжейлердің басты тұтас жауып тұратын бас киімі не ?/ кимешек /3 . Тон , ішік ,пальто бүлар қандай киім түріне жатады ? / сыртқы /4 .Фасон дегеніміз не ? / Бір модельдің екіншісінен айырмашылығы /5 .Дизайн деген не ? / әр нәрсені көркемдеп жобалау /6 .См таспа не үшін керек ? / адам өлшем бірлігін алу үшін /7 . Мәзір деген не ? / таңғы , түскі , кешкі асқа арналған тағамдар тізімі /V . Ғажайып қоржын .Шарты : еңбек сабағының әрбір бөлімі техникалық қауіпсіздік ережесін талап етеді .Соның ішінде кейбір құралдарды қолданудағы қауіпсіздік ережесін анықтап ,тоқталыпөту қажет . Сол құралдарды қоржыннан ала отырып ойланбастан жауап бересіңіздер.IV . « Өнерлінің - өрісі кең» Шарты : әр топ үйден жасап әкелген заттарын таныстырып , дайындалу жолдарын айтып береді .Қорытынды . Сөз кезегі әділқазыларға беріліп , жеңімпаз топ анықталады .Мақтау қағаздарыменмарапатталады .
Ендеше , сайысқа қатысушы топтар сендердің білімдеріңізді әділқазы алқаларыбағалайды . Әділқазылар алқасымен таныстыра кетейін :І . Бірлестік жетекшісі : Караева АйымІІ. Технология пәні мұғалімі : Дюсенова АмангулІІІ.Сайыс сабағымыздың бөлімдерімен таныстырайын :І . « Сәлем сөздің – анасы» топ басшылары өз топтарын таныстырады .ІІ. Жантақтан ине , жанқадан түйме жасаған . /Түйме қадау 3 минут /ІІІ. Тіл өнері . Мақал - мәтелдің жалғасын табу .ІV. « Тапқыр болсаң .тауып көр» сұрақ – жауап V. Ғажайып қоржын./тігін машинасы , үтік ,қайшы ,оймақ қауіпсіздік ережелерін айту /VІ . « Өнерлінің өрісі кең» /әр топ үйден дайындап әкелген заттарымен таныстырады,жасалу жолдарын айтып береді/ ./Балдық жүйе 5 – 10 балл аралығында /Олай болса , сайысымызды бастаймыз. Біздің қыздарымыз өзінің тобын қалай таныстырар екен ?І . Сәлем сөздің - анасы» - деп аталады ./Өз топтарын таныстыру ./ІІ.Жантақтан ине , жаңқадан түйме жасаған ./ Түйме қадау 3 мин /Шарты : Әртүрлі ине , жіптер , түйме беріледі . Қыздарымыз мата түріне қарайқұрлысына қарай түймелерді таңдап қадаулары керек . Бұл шартта өздерінің алғанбілімдерін іс – жүзінде сынайды .ІІІ. « Тіл өнері» /Мақал - мәтелдерді жалғастыру./1 – топ .Шешеннің сөзі мерген , ........................ / шебердің көзі мерген/Қолың ұста болсын , .........................../ сөзің қысқа болсын/Оймақ пішсең де , ............................ / ойлап піш /Күшіңе сенбе , ............................. /адал ісіңе сен /Қазаншының өз еркі , ........................ /қайдан құлақ шығарса /Ер қадірін ел білер , ............................. /зер қадірін зергер білер/2 – топ .Шебердің қолы , ..................... / көпке ортақ /Қол өнері- кілемде , ................. / сөз өнері –өлеңде / Киім пішсең кең піш , ................. / тарылтуың оңай /Өнерлі жігіт өрде озар , ....................... / өнерсіз жігіт жер соғар/Қыз еркем кетесімен көркем, .......................... / ұл еркем өнерімен көркем/Қанша мықты болсада , .............................. / жалғыз ағаш үй болмас /3 – топЕңбек етсең – емерсің , ........................ / ерінбесең жеңерсің/Мал жинасаң қонысын тап , ........................ / ас жинасаң - ыдысын тап /Еңбегің қатты болса , .......................... / татқаның тәтті болар /Жаңбырмен жер көгерер , ....................... / еңбекпен ел көгерер /Қоя жесең , ........................ / қой қалар /Тарта жесең , ...................... / тай қалар /4 - топАдам көркі шүберек , .................... / ағаш көркі жапырақ /Істі ине тікпейді , ........................... / икемді қол тігеді /Көрнекті ісің үлгі болады , ....................../ көрнексіз ісің күлкі болады /Шеше көрген тон пішер , ....................... / әке көрген оқ жонар /Жеті өлшеп , .......................... / бір кес /Оюы көптің өрнегі көп , ........................................ /өрнегі көптің ермегі көп /
IV . « Тапқыр болсаң , тауып көр» Шарты :«Технология» сабағынан сұрақтар беріледі .Стол үстіндегі түрлі - түсті конвертте сүрақтар жазылған . Қыздарымыз сол сұрақтарға жауап беруі керек .І . топ1 .Тігін машинасының алғашқы жобасын ұсынған ғалым кім ?/ Леонардо до Винчи/2 .Химиялық талшықтар нешеге бөлінеді ? / жасанды және синтетикалық /3 .Иық бұйымдарына қандай киімдер жатады ? / көйлек ,халат , блузка , жилет , камзол/4 . Силуэт деген не ? / Денебітім кескінінің нұсқасы , сыртқы пішім /5 . Қазақ халқының ұлттық киімдерін ата . /сәукеле , камзол , қосетек көйлек ,бөрік , тақия , кимешек /6. Этикет ережесі дегенде нені түсінесің ? /Дастарқан басында өзін ұстау ережесі /7 . Балық тағамдарын сақтау мерзімі қандай ? / Балықтардың түріне қарай : 36 , 24 , 48 72 сағ /ІІ . топ 1 . Тігін машинасында жұмыс жасағанда бұйым мен көздің арасы неше см болу керек ? / 30 - 40 см/2 . Химиялық талшықтардан жасалған бұйымдарды неше С0 температурада жуады ?/ 30 - 40 С0 температурада /3 . Машина тігістерінің түрлері қандай ?/ сырып тігу , бастыра тігу , жөрмеу , бүгіп тігу /4 . Синтетикалық талшықтарды ата . / нейлон , капрон ,лавсан /5 . Стиль дегеніміз не ? / Стиль – сипат , ерекшелік ,сәнді киіну /6 .Балық тағамдары қолданысына қарай нешеге бөлінеді ? / 4 – ке .қайнату , буға пісіру , қуыру , пісірілген /7 . Рецепт дегеніміз не ? / тағамды дайындау нұсқасы /ІІІ . топ . 1 . Ирек тігімдер бұйымның қай жерлерінде кездеседі ? / түймелікті , қиықтарды торлауда және жапсырманы тігуде , тесма тігуде ./2 . Қазіргі сәнде стильдің неше түрі кездеседі ? / классикалық ,спорттық , фантазиялық , фольклорлық стиль /3. Ресейдің қай қаласында тігін машинасын жасау бойынша алғашқы зауыттыңнегізі қаланды ? / Подольск қаласында /4 . Сән деген не ? /Сән дегеніміз тартымды және заманға сай киіну /5 .Дегустация деген не ? / зерттеу ,талдау , сипаттау бағалау және жіктеу /6 .Кондитерлік тағамдарды ата . / балкүлшелер ,торттар , кекстер , печенье , пряниктер .7 . Салат қандай тағам түріне жатады ? / салқын /
IV . топ .1 .Табиғи талшықтарға нелер жатады ? / мақта , жүн ,жібек ,зығыр /2.Қазақ әйелдерінің , әжейлердің басты тұтас жауып тұратын бас киімі не ?/ кимешек /3 . Тон , ішік ,пальто бүлар қандай киім түріне жатады ? / сыртқы /4 .Фасон дегеніміз не ? / Бір модельдің екіншісінен айырмашылығы /5 .Дизайн деген не ? / әр нәрсені көркемдеп жобалау /6 .См таспа не үшін керек ? / адам өлшем бірлігін алу үшін /7 . Мәзір деген не ? / таңғы , түскі , кешкі асқа арналған тағамдар тізімі /V . Ғажайып қоржын .Шарты : еңбек сабағының әрбір бөлімі техникалық қауіпсіздік ережесін талап етеді .Соның ішінде кейбір құралдарды қолданудағы қауіпсіздік ережесін анықтап ,тоқталыпөту қажет . Сол құралдарды қоржыннан ала отырып ойланбастан жауап бересіңіздер.IV . « Өнерлінің - өрісі кең» Шарты : әр топ үйден жасап әкелген заттарын таныстырып , дайындалу жолдарын айтып береді .Қорытынды . Сөз кезегі әділқазыларға беріліп , жеңімпаз топ анықталады .Мақтау қағаздарыменмарапатталады .
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)