Сабақтың тақырыбы : «
Өнерлінің өрісі кең »
Сабақтың мақсаты
: оқушылардың «Технология »
пәнінен алған білім біліктерін
іс – тәжірибемен ұштастыра
отырып, шығармашылық қабілетін
ояту . Іскерлігін , шеберлігін
шыңдау .
Сабақтың міндеттері
:
білімділік
: білім – біліктерін іс жүзінде
сипаттай білуге , ойларын тұжырымдай
білуге
дағдыландыру
.
дамытушылық
: шығармашылық белсенділіктерін
арттыру , эстетикалық талғамын
ұштау , өнерге ынтасын
дамыту.
тәрбиелік
: ұқыптылыққа ,іскерлікке ,
шеберлікке баулу .
Сабақтың түрі
: сайыс
сабақ
Сабақтың әдісі
: сұрақ –
жауап
Көрнекілік
: кеспе қағаздар ,мата , түйме
,қайшы , ине – жіп ,см таспа ,акт
Пәнаралық байланыс
: әдебиет , математика,
химия
Сабақтың
барысы:
І . Ұйымдастыру
кезеңі
Армысыздар , құрметті қонақтар
! – біздің « Өнерлінің өрісі кең» сайыс
сабағымызға
қош
келдіңіздер!
Қазақ халқы қонақты ерекше
сыйлаған . « Қонақ келсе , құт келді» - деп ірімшік
пен
құртын , шайы мен майын
,жинаған тергенінің барын қонаққа арнаған . Сол
сияқты
біздің білімдіде , білікті
қыздарымыз сіздердің алдарыңызда өздерінің білімдерін
сына-
мақшы . « Ақылды азбас ,
өнерлі тозбас» - дегендей сайыс сабағымызға 4 топ қатысады. Олай
болса , ортаға :
І . « Шебер қолдар» тобын
шақырамыз.
ІІ. « Бірлік» тобын
шақырамыз.
ІІІ. « Гүлдер» тобын
шақырамыз
ІV. « Тапқырлар» тобын
шақырамыз.
Ендеше , сайысқа қатысушы
топтар сендердің білімдеріңізді әділқазы
алқалары
бағалайды . Әділқазылар
алқасымен таныстыра кетейін :
І . Бірлестік жетекшісі :
Караева Айым
ІІ. Технология пәні мұғалімі :
Дюсенова Амангул
ІІІ.
Сайыс сабағымыздың
бөлімдерімен таныстырайын :
І . « Сәлем сөздің – анасы»
топ басшылары өз топтарын таныстырады .
ІІ. Жантақтан ине , жанқадан
түйме жасаған . /Түйме қадау 3 минут /
ІІІ. Тіл өнері . Мақал -
мәтелдің жалғасын табу .
ІV. « Тапқыр болсаң .тауып
көр» сұрақ – жауап
V. Ғажайып қоржын./тігін
машинасы , үтік ,қайшы ,оймақ қауіпсіздік ережелерін айту
/
VІ . « Өнерлінің өрісі кең»
/әр топ үйден дайындап әкелген заттарымен
таныстырады,
жасалу жолдарын айтып береді/
.
/Балдық жүйе 5 – 10 балл
аралығында /
Олай болса , сайысымызды
бастаймыз. Біздің қыздарымыз өзінің тобын қалай таныстырар екен
?
І . Сәлем сөздің - анасы» -
деп аталады ./Өз топтарын таныстыру
./
ІІ.Жантақтан ине , жаңқадан
түйме жасаған ./ Түйме қадау 3 мин
/
Шарты : Әртүрлі ине , жіптер ,
түйме беріледі . Қыздарымыз мата түріне
қарай
құрлысына қарай түймелерді
таңдап қадаулары керек . Бұл шартта өздерінің
алған
білімдерін іс – жүзінде
сынайды .
ІІІ. « Тіл өнері»
/Мақал - мәтелдерді
жалғастыру./
1 – топ
.
Шешеннің сөзі мерген ,
........................ / шебердің көзі
мерген/
Қолың ұста болсын ,
.........................../ сөзің қысқа
болсын/
Оймақ пішсең де ,
............................ / ойлап піш /
Күшіңе сенбе ,
............................. /адал ісіңе сен
/
Қазаншының өз еркі ,
........................ /қайдан құлақ шығарса
/
Ер қадірін ел білер ,
............................. /зер қадірін зергер
білер/
2 – топ
.
Шебердің қолы ,
..................... / көпке ортақ /
Қол өнері- кілемде ,
................. / сөз өнері –өлеңде /
Киім пішсең кең піш ,
................. / тарылтуың оңай /
Өнерлі жігіт өрде озар ,
....................... / өнерсіз жігіт жер
соғар/
Қыз еркем кетесімен көркем,
.......................... / ұл еркем өнерімен
көркем/
Қанша мықты болсада ,
.............................. / жалғыз ағаш үй болмас
/
3 –
топ
Еңбек етсең – емерсің ,
........................ / ерінбесең
жеңерсің/
Мал жинасаң қонысын тап ,
........................ / ас жинасаң - ыдысын тап
/
Еңбегің қатты болса ,
.......................... / татқаның тәтті болар
/
Жаңбырмен жер көгерер ,
....................... / еңбекпен ел көгерер
/
Қоя жесең ,
........................ / қой қалар /
Тарта жесең ,
...................... / тай қалар /
4 -
топ
Адам көркі шүберек ,
.................... / ағаш көркі жапырақ
/
Істі ине тікпейді ,
........................... / икемді қол тігеді
/
Көрнекті ісің үлгі болады ,
....................../ көрнексіз ісің күлкі болады
/
Шеше көрген тон пішер ,
....................... / әке көрген оқ жонар
/
Жеті өлшеп ,
.......................... / бір кес /
Оюы көптің өрнегі көп ,
........................................ /өрнегі көптің ермегі көп
/
IV . « Тапқыр болсаң ,
тауып көр»
Шарты :«Технология» сабағынан
сұрақтар беріледі .
Стол үстіндегі түрлі - түсті
конвертте сүрақтар жазылған . Қыздарымыз сол сұрақтарға жауап беруі
керек .
І .
топ
1 .Тігін машинасының алғашқы
жобасын ұсынған ғалым кім ?/ Леонардо до
Винчи/
2 .Химиялық талшықтар нешеге
бөлінеді ? / жасанды және синтетикалық /
3 .Иық бұйымдарына қандай
киімдер жатады ? / көйлек ,халат , блузка , жилет ,
камзол/
4 . Силуэт деген не ? /
Денебітім кескінінің нұсқасы , сыртқы пішім
/
5 . Қазақ халқының ұлттық
киімдерін ата . /сәукеле , камзол , қосетек көйлек ,бөрік , тақия ,
кимешек /
6. Этикет ережесі дегенде нені
түсінесің ? /Дастарқан басында өзін ұстау ережесі
/
7 . Балық тағамдарын сақтау
мерзімі қандай ? / Балықтардың түріне қарай : 36 , 24 ,
48
72 сағ
/
ІІ .
топ
1 . Тігін машинасында жұмыс
жасағанда бұйым мен көздің арасы неше см болу керек ? / 30 - 40
см/
2 . Химиялық талшықтардан
жасалған бұйымдарды неше С0
температурада жуады
?
/ 30 - 40
С0
температурада
/
3 . Машина тігістерінің
түрлері қандай ?
/ сырып тігу , бастыра тігу ,
жөрмеу , бүгіп тігу /
4 . Синтетикалық талшықтарды
ата . / нейлон , капрон ,лавсан /
5 . Стиль дегеніміз не ? /
Стиль – сипат , ерекшелік ,сәнді киіну /
6 .Балық тағамдары қолданысына
қарай нешеге бөлінеді ? / 4 – ке .қайнату , буға пісіру , қуыру ,
пісірілген /
7 . Рецепт дегеніміз не ? /
тағамды дайындау нұсқасы /
ІІІ . топ
.
1 . Ирек тігімдер бұйымның қай
жерлерінде кездеседі ? / түймелікті , қиықтарды торлауда және
жапсырманы тігуде , тесма тігуде ./
2 . Қазіргі сәнде стильдің
неше түрі кездеседі ? / классикалық ,спорттық , фантазиялық ,
фольклорлық стиль /
3. Ресейдің қай қаласында
тігін машинасын жасау бойынша алғашқы
зауыттың
негізі қаланды ? / Подольск
қаласында /
4 . Сән деген не ? /Сән
дегеніміз тартымды және заманға сай киіну
/
5 .Дегустация деген не ? /
зерттеу ,талдау , сипаттау бағалау және жіктеу
/
6 .Кондитерлік тағамдарды ата
. / балкүлшелер ,торттар , кекстер , печенье , пряниктер
.
7 . Салат қандай тағам түріне
жатады ? / салқын /
IV . топ
.
1 .Табиғи талшықтарға нелер
жатады ? / мақта , жүн ,жібек ,зығыр /
2.Қазақ әйелдерінің ,
әжейлердің басты тұтас жауып тұратын бас киімі не
?
/ кимешек
/
3 . Тон , ішік ,пальто бүлар
қандай киім түріне жатады ? / сыртқы /
4 .Фасон дегеніміз не ? / Бір
модельдің екіншісінен айырмашылығы /
5 .Дизайн деген не ? / әр
нәрсені көркемдеп жобалау /
6 .См таспа не үшін керек ? /
адам өлшем бірлігін алу үшін /
7 . Мәзір деген не ? / таңғы ,
түскі , кешкі асқа арналған тағамдар тізімі
/
V . Ғажайып қоржын
.
Шарты : еңбек сабағының әрбір
бөлімі техникалық қауіпсіздік ережесін талап етеді
.
Соның ішінде кейбір құралдарды
қолданудағы қауіпсіздік ережесін анықтап
,тоқталып
өту қажет . Сол құралдарды
қоржыннан ала отырып ойланбастан жауап
бересіңіздер.
IV . « Өнерлінің - өрісі
кең»
Шарты : әр топ үйден жасап
әкелген заттарын таныстырып , дайындалу
жолдарын
айтып береді
.
Қорытынды
.
Сөз кезегі әділқазыларға
беріліп , жеңімпаз топ анықталады .Мақтау
қағаздарымен
марапатталады
.