Материалдар / Ашық сабақ. Оқу құралдары 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Оқу құралдары 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға.Жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
4570
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Батыс Қазақстан облысы

Бәйтерек ауданы

Батурин ЖОББ мектебі

қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі

Стабаева Альфия Алеулловна



Тақырыбы: Оқу құралдары

БӨЛІМ:ӨЗІМ ТУРАЛЫ

Мектебі: Батурин ЖОББ мектебі


Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Стабаева Альфия Алеулловна


1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:


Оқу бағдарлама- сына сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.1. Сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін, есте сақтау қабілеттерің дамыту, лексикалық минимумдарды қатыстыра отырып 1.2.1.1. , Қысқаша сөйлеу әрекеттерін қалыптастыру, топпен жұмыс, жекелей жұмыстарды орындау мақсатында іскерлікке машықтандыру.

. 1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.2.6.1.Тыңдаған /оқыған материал туралы пайымдамасын(ұнайды,ұнамайды) жасау/.

1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде қолдану.


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады


Оқушылардың басым бөлігі:

Өздерінің сыныпта қандай оқу құралдарын пайдаланатынын айта алады,сұрақты түсінеді,сұраққа еркін жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын киетін/кимейтінін білдіре алады.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа

дайындау, оқу құралдарын алу

Үйге қандай тапсырма берілді?-Үйге берілген

тапсырманы кім оқып , талдап береді?

Қазір қай сабақ? -Қазір қазақ тілі сабағы.

-Сенің атын кім? –Менің атым Данил.

-Сен неше жастасың?-Мен жеті жастамын.

-Сен нешінші сыныпта оқисың?- Мен бірінші сыныпта оқимын.

Сөз жұмбақ (УАҚЫТ)



т





ә

С


Ж


У

А

Қ

Ы

Т

л

Ғ

Ы

Л

Ү

і

А

С


Н

к

Т

Қ





А



1.Сутки

2.Часы

3.Короткий

4.Год

5.Ночь






Сабақтың ортасы (6-20 минут)

(МК,Ұ)



Сендер мектепке нешеде келесіңдер?

-Мен мектепке сағат бір де келемін.

Балалар сендер мектепке жиналған кезде сөмкеге арнайы бір заттарды саласыңдар. Олар оқу құралдары.

Ойын «Сиқырлы сандық сыйы»

-Менің қолымда не бар?-кітап, дәптер, қарындаш, сызғыш, қалам, күнделік бар.

  1. Күнделік не үшін керек? – Күнделік үй тапсырмасын жазу үшін керек.

  2. Дәптер не үшін керек? – Дәптер жазу үшін керек.

  3. Кітап не үшін керек? – Кітап оқу үшін керек.

  4. Қалам не үшін керек? – Қалам жазу үшін керек.

  5. Сызғыш не үшін керек? – Сызғыш сызу үшін керек.

Сөздік жұмысы

Оқулық – учебник

Кітап - книга

Оқу - читать

Орыс тілі - русский язык

Қазақ тілі-казахский язык

Ағылшын тілі- англиский язык

1-топқа тапсырма (КАРТОЧКА): Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой.

д...птер, ...алам , сыз...ыш, к...тап, к...нделік, қар...ндаш, ...шіргіш,

Мәтінмен жұмыс.

1-топқа тапсырма (КАРТОЧКА): Мәтіннің ішінен оқу құралдарына байланысты сөздерді теріп айы.

Партада кітап жатыр. Үстелде қалам жатыр. Сөмкеде дәптер бар. Димада сызғыш жоқ. Менің күнделігім таза.

2-топқа тапсырма(КАРТОЧКА): Сөйлем құрастыр.

Кітап, жатыр, партада.

Жатыр, қалам, үстелде.

Сөмкеде, бар, дәптер.

Сызғыш, жоқ, Димада.

Менің, таза, күнделігім.

Сашада, бар, қарындаш,қызыл.

Сұраққа жауап бер.Нелер?


Қайшы+лар Кітап+тар Өшіргіш+тер


Дәптер+лер Қарындаш+тар


Қалам+дар Сызғыш+тар


Желім+дер Күнделік+тер



Оқулық



Аудидиск:

1.7.1; 1.7.3;















1жұмыс дәптері





Қосымша тапсырма:1.7











Сабақтың соңы( 20-40мин)

Жаңа материалды пысықтау.

1-топқа тапсырма (КАРТОЧКА)

Сөздерді аудар: Переведи слова. Сутки. День. Ночь. Время. Ручка. Дневник.

2-топқа тапсырма(КАРТОЧКА):

Сөздерді аудар. Переведи слова. Тетрадь. Книга.Линейка. Карандаш. Часы.

Неделя.

Жұмбақ жасыру.

Қабат-қабат қаптама,

Ақылың болса аттама.

(кітап)

Сен оқуда қандайсын?

Менен жасыра алмайсың.

(күнделік)

Ортасында «шегесі»,

Жіп-жіңішке денесі.

(қарындаш)

Ізі жол болып қалады,

Алтын жинап алады.

(қалам)

Жоқ ізінде бас та, қас та, мойын да,

Ұзындығы жазулы тұр бойында.

(сызғыш)


(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!