Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды.
Алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады.
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:екі өрнектің квадраттарының
айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі өрнектің
айырмасының квадраты; екі өрнектің қосындысының кубы; екі өрнектің
айырмасының кубы; екі өрнектің кубтарының қосындысы; екі өрнектің
кубтарының айырмасы;
Диалогқа, жазылымға қажетті
тіркестер:берілген өрнекті ... түрінде
жазуға болады.
Құндылықтарға баулу
«Мәңгілік
ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары
руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға,
денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық
көрсетугебаулу
Екі өрнектің кубтарының
қосындысымен айырымының
формулалары.
Жоспар
Сабақтың
кезеңі
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу)
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күннің
жылуы» (Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол
сіздерге жылу, қаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды.
Алақандарын жайып бір –біріне жылу сыйлайды )
Қысқаша көбейту формулаларды
қолдануда мысалдар қарастырайық:
1)теңсіздігін
шешейік.
Шешуі:
25
-
.Жауабы:
2)4тепе-теңдікті
дәлелдеу.
Дәлелдеуі:
4
Қалыптастырушы
бағалау«Бағдаршам»әдісі
Сергіту
сәті.Физминутка.
Тапсырма
3,4Оқулықпен
жұмыс.
№35.11(1,3); №35.13 (1); (тақтада
орындау)
№35.11
1)
. Жауабы:
3)
144+
3
. Жауабы: .
№35.13
1000+
Жауабы:.
Қалыптастырушы
бағалау«Смайликтер»әдісі арқылы
.
5-тапсырма.«жекелей.»әдісі
№35.12(1) (орында
орындау)
147y
Жауабы:.
Қалыптастырушы
бағалау«Смайликтер»әдісі
арқылы
Оқулық,
математика
7-сынып
А.Е.
Әбілқасымова
Мұғалімнің
әрекеті
Сабақтың
соңы
Қалыптастырушы
бағалау
Дәлелдеңдер:
1);
2)
Дәлелдеу:
1);
Қосымша
1
Үлестірме
қағаздар
Слайд
6-7
Бағалау
критерийі
Дескриптор
1)Есептеу барысында қысқаша
көбейту формулаларын тиімді қолдана алады
2)Қысқаша көбейту формулаларының
көмегімен өрнектерді ықшамдайды
1)қажет формуланы
қолданады;
2)түрлендірулер
орындайды;
3) тепе-теңдікті
дәлелдейді.
Бағалау:Мұғалім тарапынан «жарайсың»,
«тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен
мадақтау
Үй
тапсырмасы: №35.11(2,4), №35.13-№35.14
(2,4).
Қосымша
мәлімет
Саралау – оқушыға мейлінше
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау – оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
денсаулық және
қауіпсіздік,
Оқушыларды белсенді оқуға бағытталған әдіс
тәсілдерінің тиімдісін таңдаймын. Шығармашылық
тапсырма.
«Бас бармақ»
«Бағдаршам»
«Смайликтер»
Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС
талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі, сабақта
интерактивті тақтаны қолдану 12 минут уақыт алады.
Сергіту сәті.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса
неліктен деп ойлайсыз?
Сабақ қалай және қандай
деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау дұрыс
іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?)
Сабақ кезеңдерінде уақытты
тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар
болды ма, неліктен?
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз