Материалдар / Ашық сабақ Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды. Алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Тамыз 2021
1446
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.3А Қысқаша көбейту формулалары

Күні: 23.02.21

Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

Сынып: 7 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар: қысқаша көбейту формулаларын біледі, қарапайым есептерді шығара алады.

Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

Кейбір оқушылар: қысқаша көбейту формулалары өрнектерді түрлендіруде кеңінен қолданады, кұрделі есептер шығарады.

Бағалау критерийі

1) Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды

2)алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды;

түрлендірулер орындайды, тепе-теңдікті дәлелдейді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: екі өрнектің квадраттарының айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі өрнектің айырмасының квадраты; екі өрнектің қосындысының кубы; екі өрнектің айырмасының кубы; екі өрнектің кубтарының қосындысы; екі өрнектің кубтарының айырмасы;

Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: берілген өрнекті ... түрінде жазуға болады.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға, денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

Пәнаралық байланыс

Алгебра пәнімен алгебралық өрнектерді ықшамдауда орындайды.

Алдыңғы оқу

Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымының формулалары.

Жоспар

Сабақтың кезеңі

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау











Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы







Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күннің жылуы» (Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды. Алақандарын жайып бір –біріне жылу сыйлайды )


Топқа бөлу:

Қағаз қиындылары

Үй жұмысын тексеру: №35.8- 35.10(4).

35.8

4

1-2,56

-64x=-1

Жауабы: .

35.9

4)

5,76

-5x=2

x=-0,4. Жауабы: 0,4.

35.10

4)

=1662

= 831. Жауабы: 831 .

Ой қозғау. Тапсырма 1, 2 (тақтада орындау)

Теңдеуді шешіңдер:

1)64 ; 2)2

64 2

48x=96

x=2 x-1=0

Жауабы: 2 x=1 2x(x2-1)=0

2x=0 x2-1=0

x=0 x2=1

x

Жауабы:0; x

Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы

Picture 1

Слайд 3(Үй тапсырмасының дұрыс жауаптары)


смайликтер


Оқулық, математика

7-сынып

А.Е.

Әбілқасымова





Оқушының әрекеті


Сабақтың ортасы






Практикалық сабақ: Қысқаша көбейту формулаларды өрнектерді түрлендіруде қолдану.

Қысқаша көбейту формулаларды қолдануда мысалдар қарастырайық:

1) теңсіздігін шешейік.

Шешуі:

25

-

. Жауабы:

2)4 тепе-теңдікті дәлелдеу.

Дәлелдеуі:

4

Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі

Сергіту сәті. Физминутка.

Тапсырма 3,4 Оқулықпен жұмыс.

35.11 (1,3); №35.13 (1); (тақтада орындау)

35.11

1)

. Жауабы:

3)

144+

3

. Жауабы: .


35.13

1000+

Жауабы: .


Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы .

5-тапсырма. «жекелей.» әдісі

35.12 (1) (орында орындау)

147y

Жауабы: .

Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы


Оқулық, математика

7-сынып

А.Е.

Әбілқасымова

Мұғалімнің әрекеті


Сабақтың

соңы














Қалыптастырушы бағалау

Дәлелдеңдер:

1) ;

2)

Дәлелдеу:

1) ;


Қосымша 1


Үлестірме қағаздар

Слайд 6-7













Бағалау критерийі

Дескриптор

1) Есептеу барысында қысқаша көбейту формулаларын тиімді қолдана алады

2)Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды

1) қажет формуланы қолданады;

2)түрлендірулер орындайды;

3) тепе-теңдікті дәлелдейді.

Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың», «тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен мадақтау

Үй тапсырмасы: №35.11(2,4), №35.13-№35.14 (2,4).

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

денсаулық және қауіпсіздік,

Оқушыларды белсенді оқуға бағытталған әдіс тәсілдерінің тиімдісін таңдаймын. Шығармашылық тапсырма.

«Бас бармақ»

«Бағдаршам»

«Смайликтер»

Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі, сабақта интерактивті тақтаны қолдану 12 минут уақыт алады. Сергіту сәті.

Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

  • 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!