|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
7.3А Қысқаша көбейту формулалары |
|
|
Күні: 23.02.21 |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж. |
|
|
Сынып: 7 «Ә» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: қысқаша көбейту формулаларын біледі, қарапайым есептерді шығара алады. |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады; |
||
|
Кейбір оқушылар: қысқаша көбейту формулалары өрнектерді түрлендіруде кеңінен қолданады, кұрделі есептер шығарады. |
||
|
Бағалау критерийі |
1) Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды 2)алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады; |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: • қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады; • қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды; • түрлендірулер орындайды, тепе-теңдікті дәлелдейді. |
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: екі өрнектің квадраттарының айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі өрнектің айырмасының квадраты; екі өрнектің қосындысының кубы; екі өрнектің айырмасының кубы; екі өрнектің кубтарының қосындысы; екі өрнектің кубтарының айырмасы; |
||
|
Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: берілген өрнекті ... түрінде жазуға болады. |
||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға, денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Алгебра пәнімен алгебралық өрнектерді ықшамдауда орындайды. |
|
|
Алдыңғы оқу |
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымының формулалары. |
|
|
Жоспар |
||
|
Сабақтың кезеңі |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
||
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күннің
жылуы» (Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол
сіздерге жылу, қаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды.
Алақандарын жайып бір –біріне жылу сыйлайды )
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу: |
Қағаз қиындылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысын тексеру: №35.8- №35.10(4). №35.8 4 1-2,56 -64x=-1
№35.9 4) 5,76 -5x=2 x=-0,4. Жауабы: 0,4. №35.10 4)
Ой қозғау. Тапсырма 1, 2 (тақтада орындау) Теңдеуді шешіңдер: 1)64 64 48x=96
x=2
x-1=0
Жауабы: 2 x=1 2x(x2-1)=0 2x=0 x2-1=0 x=0 x2=1 x Жауабы:0;
x Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы
|
Слайд 3(Үй тапсырмасының дұрыс жауаптары) смайликтер Оқулық, математика 7-сынып А.Е. Әбілқасымова Оқушының әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Практикалық сабақ: Қысқаша көбейту формулаларды өрнектерді түрлендіруде қолдану. Қысқаша көбейту формулаларды қолдануда мысалдар қарастырайық: 1) Шешуі: 25 -
2)4 Дәлелдеуі: 4 Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі Сергіту сәті. Физминутка. Тапсырма 3,4 Оқулықпен жұмыс. №35.11 (1,3); №35.13 (1); (тақтада орындау) №35.11 1)
3) 144+ 3
№35.13
1000+
Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы . 5-тапсырма. «жекелей.» әдісі №35.12 (1) (орында орындау)
147y
Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы |
Оқулық, математика 7-сынып А.Е. Әбілқасымова Мұғалімнің әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қалыптастырушы бағалау Дәлелдеңдер: 1) 2) 1)
|
Қосымша 1 Үлестірме қағаздар Слайд 6-7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1) Есептеу барысында қысқаша көбейту формулаларын тиімді қолдана алады 2)Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды |
1) қажет формуланы қолданады; 2)түрлендірулер орындайды; 3) тепе-теңдікті дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың», «тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен мадақтау Үй тапсырмасы: №35.11(2,4), №35.13-№35.14 (2,4). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша мәлімет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
денсаулық және қауіпсіздік, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды белсенді оқуға бағытталған әдіс тәсілдерінің тиімдісін таңдаймын. Шығармашылық тапсырма. |
«Бас бармақ» «Бағдаршам» «Смайликтер» |
Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі, сабақта интерактивті тақтаны қолдану 12 минут уақыт алады. Сергіту сәті. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















. 



.
.





















