Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.3А Қысқаша көбейту формулалары

    Күні: 23.02.21

    Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

    Сынып: 7 «Ә»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар: қысқаша көбейту формулаларын біледі, қарапайым есептерді шығара алады.

    Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

    Кейбір оқушылар: қысқаша көбейту формулалары өрнектерді түрлендіруде кеңінен қолданады, кұрделі есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    1) Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды

    2)алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    • қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

    • қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды;

    • түрлендірулер орындайды, тепе-теңдікті дәлелдейді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: екі өрнектің квадраттарының айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі өрнектің айырмасының квадраты; екі өрнектің қосындысының кубы; екі өрнектің айырмасының кубы; екі өрнектің кубтарының қосындысы; екі өрнектің кубтарының айырмасы;

    Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: берілген өрнекті ... түрінде жазуға болады.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға, денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

    Пәнаралық байланыс

    Алгебра пәнімен алгебралық өрнектерді ықшамдауда орындайды.

    Алдыңғы оқу

    Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымының формулалары.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау











    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы







    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


    Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күннің жылуы» (Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды. Алақандарын жайып бір –біріне жылу сыйлайды )


    Топқа бөлу:

    Қағаз қиындылары

    Үй жұмысын тексеру: №35.8- №35.10(4).

    №35.8

    4

    1-2,56

    -64x=-1

    Жауабы: .

    №35.9

    4)

    5,76

    -5x=2

    x=-0,4. Жауабы: 0,4.

    №35.10

    4)

    =1662

    = 831. Жауабы: 831 .

    Ой қозғау. Тапсырма 1, 2 (тақтада орындау)

    Теңдеуді шешіңдер:

    1)64 ; 2)2

    64 2

    48x=96

    x=2 x-1=0

    Жауабы: 2 x=1 2x(x2-1)=0

    2x=0 x2-1=0

    x=0 x2=1

    x

    Жауабы:0; x

    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы

    Picture 1

    Слайд 3(Үй тапсырмасының дұрыс жауаптары)


    смайликтер


    Оқулық, математика

    7-сынып

    А.Е.

    Әбілқасымова





    Оқушының әрекеті


    Сабақтың ортасы






    Практикалық сабақ: Қысқаша көбейту формулаларды өрнектерді түрлендіруде қолдану.

    Қысқаша көбейту формулаларды қолдануда мысалдар қарастырайық:

    1) теңсіздігін шешейік.

    Шешуі:

    25

    -

    . Жауабы:

    2)4 тепе-теңдікті дәлелдеу.

    Дәлелдеуі:

    4

    Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі

    Сергіту сәті. Физминутка.

    Тапсырма 3,4 Оқулықпен жұмыс.

    №35.11 (1,3); №35.13 (1); (тақтада орындау)

    №35.11

    1)

    . Жауабы:

    3)

    144+

    3

    . Жауабы: .


    №35.13

    1000+

    Жауабы: .


    Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы .

    5-тапсырма. «жекелей.» әдісі

    №35.12 (1) (орында орындау)

    147y

    Жауабы: .

    Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы


    Оқулық, математика

    7-сынып

    А.Е.

    Әбілқасымова

    Мұғалімнің әрекеті


    Сабақтың

    соңы














    Қалыптастырушы бағалау

    Дәлелдеңдер:

    1) ;

    2)

    Дәлелдеу:

    1) ;


    Қосымша 1


    Үлестірме қағаздар

    Слайд 6-7













    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1) Есептеу барысында қысқаша көбейту формулаларын тиімді қолдана алады

    2)Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды

    1) қажет формуланы қолданады;

    2)түрлендірулер орындайды;

    3) тепе-теңдікті дәлелдейді.

    Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың», «тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен мадақтау

    Үй тапсырмасы: №35.11(2,4), №35.13-№35.14 (2,4).

    Қосымша мәлімет

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    денсаулық және қауіпсіздік,

    Оқушыларды белсенді оқуға бағытталған әдіс тәсілдерінің тиімдісін таңдаймын. Шығармашылық тапсырма.

    «Бас бармақ»

    «Бағдаршам»

    «Смайликтер»

    Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі, сабақта интерактивті тақтаны қолдану 12 минут уақыт алады. Сергіту сәті.

    Сабақ бойынша рефлексия

    • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

    • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

    • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

    • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

    • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Оразаева Жибек Жамбыловна
      24 Тамыз 2021
      1616
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Ашық сабақ Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Ашық сабақ Өрнектерді тепе-тең түрлендіру 7 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды. Алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

      7.3А Қысқаша көбейту формулалары

      Күні: 23.02.21

      Мұғалімнің аты-жөні: Оразаева Ж.Ж.

      Сынып: 7 «Ә»

      Қатысқандар:

      Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

      (оқу бағдарламасына сілтеме)

      7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау.

      Сабақ мақсаттары



      Барлық оқушылар: қысқаша көбейту формулаларын біледі, қарапайым есептерді шығара алады.

      Оқушылардың басым бөлігі: алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

      Кейбір оқушылар: қысқаша көбейту формулалары өрнектерді түрлендіруде кеңінен қолданады, кұрделі есептер шығарады.

      Бағалау критерийі

      1) Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды

      2)алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

      Тілдік мақсаттар

      Оқушылар орындай алады:

      • қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

      • қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды;

      • түрлендірулер орындайды, тепе-теңдікті дәлелдейді.

      Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: екі өрнектің квадраттарының айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі өрнектің айырмасының квадраты; екі өрнектің қосындысының кубы; екі өрнектің айырмасының кубы; екі өрнектің кубтарының қосындысы; екі өрнектің кубтарының айырмасы;

      Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер: берілген өрнекті ... түрінде жазуға болады.

      Құндылықтарға баулу

      «Мәңгілік ел»жалпыұлттық идеясының 3-құндылығы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» негізінде жауапкершілік,өмір бойы оқуға дайын болуға, денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу

      Пәнаралық байланыс

      Алгебра пәнімен алгебралық өрнектерді ықшамдауда орындайды.

      Алдыңғы оқу

      Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымының формулалары.

      Жоспар

      Сабақтың кезеңі

      Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Бағалау











      Жоспарланған уақыт

      Жоспарланған жаттығу түрлері

      Ресурстар

      Сабақтың

      басы







      Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)


      Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Күннің жылуы» (Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлайды. Алақандарын жайып бір –біріне жылу сыйлайды )


      Топқа бөлу:

      Қағаз қиындылары

      Үй жұмысын тексеру: №35.8- №35.10(4).

      №35.8

      4

      1-2,56

      -64x=-1

      Жауабы: .

      №35.9

      4)

      5,76

      -5x=2

      x=-0,4. Жауабы: 0,4.

      №35.10

      4)

      =1662

      = 831. Жауабы: 831 .

      Ой қозғау. Тапсырма 1, 2 (тақтада орындау)

      Теңдеуді шешіңдер:

      1)64 ; 2)2

      64 2

      48x=96

      x=2 x-1=0

      Жауабы: 2 x=1 2x(x2-1)=0

      2x=0 x2-1=0

      x=0 x2=1

      x

      Жауабы:0; x

      Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы

      Picture 1

      Слайд 3(Үй тапсырмасының дұрыс жауаптары)


      смайликтер


      Оқулық, математика

      7-сынып

      А.Е.

      Әбілқасымова





      Оқушының әрекеті


      Сабақтың ортасы






      Практикалық сабақ: Қысқаша көбейту формулаларды өрнектерді түрлендіруде қолдану.

      Қысқаша көбейту формулаларды қолдануда мысалдар қарастырайық:

      1) теңсіздігін шешейік.

      Шешуі:

      25

      -

      . Жауабы:

      2)4 тепе-теңдікті дәлелдеу.

      Дәлелдеуі:

      4

      Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі

      Сергіту сәті. Физминутка.

      Тапсырма 3,4 Оқулықпен жұмыс.

      №35.11 (1,3); №35.13 (1); (тақтада орындау)

      №35.11

      1)

      . Жауабы:

      3)

      144+

      3

      . Жауабы: .


      №35.13

      1000+

      Жауабы: .


      Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы .

      5-тапсырма. «жекелей.» әдісі

      №35.12 (1) (орында орындау)

      147y

      Жауабы: .

      Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер» әдісі арқылы


      Оқулық, математика

      7-сынып

      А.Е.

      Әбілқасымова

      Мұғалімнің әрекеті


      Сабақтың

      соңы














      Қалыптастырушы бағалау

      Дәлелдеңдер:

      1) ;

      2)

      Дәлелдеу:

      1) ;


      Қосымша 1


      Үлестірме қағаздар

      Слайд 6-7













      Бағалау критерийі

      Дескриптор

      1) Есептеу барысында қысқаша көбейту формулаларын тиімді қолдана алады

      2)Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдайды

      1) қажет формуланы қолданады;

      2)түрлендірулер орындайды;

      3) тепе-теңдікті дәлелдейді.

      Бағалау: Мұғалім тарапынан «жарайсың», «тамаша», «өте ұтымды жауап» сөздерімен мадақтау

      Үй тапсырмасы: №35.11(2,4), №35.13-№35.14 (2,4).

      Қосымша мәлімет

      Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

      Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

      Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

      денсаулық және қауіпсіздік,

      Оқушыларды белсенді оқуға бағытталған әдіс тәсілдерінің тиімдісін таңдаймын. Шығармашылық тапсырма.

      «Бас бармақ»

      «Бағдаршам»

      «Смайликтер»

      Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Сабақ барысында сергіту сәті жүргізіледі, сабақта интерактивті тақтаны қолдану 12 минут уақыт алады. Сергіту сәті.

      Сабақ бойынша рефлексия

      • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

      • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

      • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

      • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

      • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

      • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алгебра Ашық сабақ 7 сынып
        24.08.2021
        1616
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Оразаева Жибек Жамбыловна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации