Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру | Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева ЖаудирКүні: 20.02.2017 |
Сынып: 9
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
| Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру жайында түсінік бере отырып терең ұғындыру |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Орталық Қазақстанда шаруашылықты дамыған салаларын анықтау |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Орталық Қазақстанның өнеркәсібі, көлік түрлері, ауыл шаруашылығы мен экологиясы туралы білімдерін толықтырып талдау жасайды |
3-деңгей(жинақтау, бағалау):
| Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Ауданның экологиялық проблемелары және қоршаған ортаны қорғау шаралары туралы, қосымша ақпараттар арқылы мәліметтер жасау |
Тілдік мақсат: | Тақырыптағы терминдердің мазмұнын түсіндіре алады (айтылым), тақырыптағы жаңа сөздерді дәптерге қатесіз жаза алады (жазылым), жаңа сөздерді оқып, мағынасын түсінеді (оқылым), тақырыптағы жаңа сөздерді топта түсіндіргенде, бір-бірін мұқият тыңдайды (тыңдалым)
|
Ресурстар: |
Оқулық , карта ,атлас және кескін карта ,АКТ |
Пәнаралық байланыс: | Тарих, биология |
Алдыңғы оқу: | Орталық Қазақстан экономикалық ауданы |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.9 Ромб әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
|
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ минут1-деңгей (білу, түсіну): | 1. Қазақстан қанша экономикалық ауданға бөлінеді 2. Қазақстан территориясын 5 экономикалық ауданға бөлген кім? |
|
2-деңгей (қолдану, талдау):
| 1. Орталық Қазақстанның алып жатқан аумағы қанша?2. Орталық Қазақстанның климаты қандай? |
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Тақырыпқа байланысты қосымша мәліметтер жинақтау |
|
ЖАҢА САБАҚ12 минут
| (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);ДЖИГСО әдісі. .АКТ-ны пайдалана отырып жаңы сабақ жөнінде мәліметтер беріледі. ДЖИГСО әдісі арқылы тақырыппен танысып шықты.
|
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ15 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)
Географиялық диктант | Жұптық жұмыс.Дұрыс жауаптарға1 балл қойылады.
|
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Үлестірмелі материал сұрақтары картамен жұмыс | Дұрыс жауаптарға2 балл қойылады.
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Білгенімді зердеме тоқу | Дұрыс жауаптарға3 балл қойылады.
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА5 минут1-деңгей(білу, түсіну):
| (Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Оқу және тест немесе сөзжұмбақ | Тапсырманы орындағанға «3» бағақойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Кескін картамен жұмыс | Тапсырманы орындағанға «3» бағақойылады.
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Орталық Қазақстан жайында мәліметтер жинақтау | Тапсырманы орындағанға «3» бағақойылады. |
БАҒАЛАУ
| 8-10 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.10-15 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.15-20 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС
|
|
|