|
Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Жаудир Күні: 20.02.2017 |
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру жайында түсінік бере отырып терең ұғындыру |
|||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Орталық Қазақстанда шаруашылықты дамыған салаларын анықтау |
|||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Орталық Қазақстанның өнеркәсібі, көлік түрлері, ауыл шаруашылығы мен экологиясы туралы білімдерін толықтырып талдау жасайды |
|||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Ауданның экологиялық проблемелары және қоршаған ортаны қорғау шаралары туралы, қосымша ақпараттар арқылы мәліметтер жасау |
|||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырыптағы терминдердің мазмұнын түсіндіре алады (айтылым), тақырыптағы жаңа сөздерді дәптерге қатесіз жаза алады (жазылым), жаңа сөздерді оқып, мағынасын түсінеді (оқылым), тақырыптағы жаңа сөздерді топта түсіндіргенде, бір-бірін мұқият тыңдайды (тыңдалым) |
|||
|
Ресурстар: |
Оқулық , карта ,атлас және кескін карта ,АКТ |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
Тарих, биология |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы |
|||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут |
Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. 9 Ромб әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
|
||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
1. Қазақстан қанша экономикалық ауданға бөлінеді 2. Қазақстан территориясын 5 экономикалық ауданға бөлген кім? |
|
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
1. Орталық Қазақстанның алып жатқан аумағы қанша? 2. Орталық Қазақстанның климаты қандай? |
|
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Тақырыпқа байланысты қосымша мәліметтер жинақтау |
|
||
|
ЖАҢА САБАҚ 12 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); ДЖИГСО әдісі. .АКТ-ны пайдалана отырып жаңы сабақ жөнінде мәліметтер беріледі. ДЖИГСО әдісі арқылы тақырыппен танысып шықты. |
|
||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Географиялық диктант |
Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Үлестірмелі материал сұрақтары картамен жұмыс |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Білгенімді зердеме тоқу |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5 минут 1-деңгей(білу, түсіну): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Оқу және тест немесе сөзжұмбақ |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Кескін картамен жұмыс |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Орталық Қазақстан жайында мәліметтер жинақтау |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||
|
БАҒАЛАУ |
8-10 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады. 10-15 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады. 15-20 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
|
|
||
|
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
Тәлімгер:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру"
Ашық сабақ "Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру"
|
Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Жаудир Күні: 20.02.2017 |
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Орталық Қазақстан шаруашылығын ұйымдастыру жайында түсінік бере отырып терең ұғындыру |
|||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Орталық Қазақстанда шаруашылықты дамыған салаларын анықтау |
|||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Орталық Қазақстанның өнеркәсібі, көлік түрлері, ауыл шаруашылығы мен экологиясы туралы білімдерін толықтырып талдау жасайды |
|||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Ауданның экологиялық проблемелары және қоршаған ортаны қорғау шаралары туралы, қосымша ақпараттар арқылы мәліметтер жасау |
|||
|
Тілдік мақсат: |
Тақырыптағы терминдердің мазмұнын түсіндіре алады (айтылым), тақырыптағы жаңа сөздерді дәптерге қатесіз жаза алады (жазылым), жаңа сөздерді оқып, мағынасын түсінеді (оқылым), тақырыптағы жаңа сөздерді топта түсіндіргенде, бір-бірін мұқият тыңдайды (тыңдалым) |
|||
|
Ресурстар: |
Оқулық , карта ,атлас және кескін карта ,АКТ |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
Тарих, биология |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
Орталық Қазақстан экономикалық ауданы |
|||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут |
Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру. 9 Ромб әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
|
||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
1. Қазақстан қанша экономикалық ауданға бөлінеді 2. Қазақстан территориясын 5 экономикалық ауданға бөлген кім? |
|
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
1. Орталық Қазақстанның алып жатқан аумағы қанша? 2. Орталық Қазақстанның климаты қандай? |
|
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Тақырыпқа байланысты қосымша мәліметтер жинақтау |
|
||
|
ЖАҢА САБАҚ 12 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру); ДЖИГСО әдісі. .АКТ-ны пайдалана отырып жаңы сабақ жөнінде мәліметтер беріледі. ДЖИГСО әдісі арқылы тақырыппен танысып шықты. |
|
||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Географиялық диктант |
Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Үлестірмелі материал сұрақтары картамен жұмыс |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Білгенімді зердеме тоқу |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5 минут 1-деңгей(білу, түсіну): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Оқу және тест немесе сөзжұмбақ |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Кескін картамен жұмыс |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Орталық Қазақстан жайында мәліметтер жинақтау |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||
|
БАҒАЛАУ |
8-10 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады. 10-15 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады. 15-20 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
|
|
||
|
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
Тәлімгер:
шағым қалдыра аласыз













