Материалдар / Ашық сабақ Өру өнері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Өру өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2023
146
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік қолданбалы өнер

Мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Өру өнері.Өру түрлері.Материалдар мен құрал-жабдықтармен танысу.

Осы сабақта

қол жеткізілетін

оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.6.2.Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтау.

5.1.5.2.Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.


Сабақ мақсаттары

(SMART мақсаттар бойынша »-

Specific-нақты,

Measurable-өлшене білетін,

Action-orieneted-әрекетке негізделген,

Realistic-қол жетімді,

Time-уақыт

Барлық оқушылар:өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі;



Оқушылардың басым бөлігі:өруге арналған материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді;



Кейбір оқушылар (дарынды):зерттеу барысында алғашқы білімдерін қолданады;


Бағалау критерийлері

Білу: қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі,өру өнері білімін көрсетеді.

Түсіну: өрудің бірнеше тәсілдерін меңгереді.

Қолдану: шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды;өру техникасын қолдана алады.

Тілдікмақсаттар


Оқу мақсатына жету үшін қажетті терминологиялық лексика

Өру – плетенеие – Embroidery

Макраме – Macrame

Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Өру өнеріне ... жатқызуға болады.

  • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...

  • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


Құндылықтарды дарыту


«Мәңгілік ел» стратегиясы бойынша: Жаңа заман талабына сай азамат болып қалыптасуына бағыт беру. Ізденімпаздық,еңбекқорлық,ұқыптылық,жауапкершілік,талғампаздық қабілеттерін дамыта отырып отан сүйгіштікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қазақстан тарихы-өнердің шығу тарихы

Математика-өру түйін өлшем қолдануда

Химия-бұйымның құрамын анықтауда

Физика-физикалық қасиеттерін танып білуде

АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

Бастапқы білім

Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар.Түрлерін ажырата алады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басталуы

3 мин.







Бастапқы кері байланыс

«ой толғау»

3 минут








Оқушылар мен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Презентацияда сәндік тоқыма бұйымдарының мысалы, алаша, кілем, қамшы, газеттерден тоқылған ыдыстар т.б. заттардың фотосуреттері көрсетіледі.

(МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру.

(Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру.

Слайдтар көрсетіліп болған соң оқушыларға төмендегіше сұрақтар қойылады. Бұл бастапқы кері байланыс болады.

Сұрақтар:

  1. Өру өнерінің қай түрлерімен таныстық?

  2. Табиғи материалдардан қандай бұйым тоқуға, өруге болады?

  3. Таспадан қандай бұйым өруге болады?

  4. Тері,мата,пластикалық таспалардың ерекшелігі неде?

Дескриптор:

  • Өру өнерінің түрлерін біледі;

  • Өру өнерінің ерекшеліктерін талдайды;


Оқулық:Көркем еңбек,5-сынып 36-37 бет

Презентация

1,2,3 слайдтар













Сабақтың ортасы

5 мин.




15 мин














4 мин





Бейнеролик көрсетілімі.Таспадан өру.


Практикалық тапсырма № 1.Екі таспадан өрім өру.

Алдын ала дайындалған материалдық таспа оқушыларға үлестіріліп беріледі.

Бейнероликке қарап оқушылар тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

  • Өру түрлерін біледі;

  • Өру техникасын қолданады;

  • Өздігінен жұмыс атқарады:

  • Жұмысты ұқыпты орындайды;

(Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді.

Дескриптор:

  1. Өрімді схемаға сәйкес өреді.

  2. Ұқыпты орындайды.

Қандай бұйымға қолдануға болатынын зерделейді

ҚБ «Бас бармақ» тәсілі арқылы оқушылар бірін- бірі бағалайды

Бейнеролик youtube

Желісі

(плетение)

https://youtu.be/eYs_CoNGRD8























Сабақтың соңы

5 мин


4 мин



Қорытынды:

«Миға шабуыл» тәсілімен оқушыларға сұрақ қойылады.

Сұрақ-жауап:

  1. Нені тоқуды үйрендіңдер?

  2. Тоқыған өрімді қандай мақсатта қолдануға болады?

  3. Өздеріңнің тоқыған өрімдеріңе көңілдерің тола ма?

Смайликтер арқылы бағалау




«Пирамида» тәсілі арқылы кері байланыс жасау

Оқушылар пирамидада көрсетілген 20%-100% аралығындағы көрсеткіштерге байланысты стикер жапсыру арқылы сабаққа баға береді.





https://media.istockphoto.com/photos/pyramid-chart-on-white-background-picture-id500194089?k=6&m=500194089&s=612x612&w=0&h=AhudYmVihu_OnpfZWvqmE9fTP4AkKfhiej8vYt_QD58=

Үй тапсырмасы

1мин

Газет түтікшелерінен өруге түтікшелер әзірлеу.


Саралау  көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктеуді жоспарлайсыз?

Бағалау  оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушылар күрделі өру түрлерін, қабілеті төмен оқушылар жеңілдетілген түрін орындауларына болады.

Оқушылардың зерттеу жұмысының нәтижелері бір-бірін өзара бағалаумен бағаланады.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!