Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік қолданбалы өнер

    Мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Өру өнері.Өру түрлері.Материалдар мен құрал-жабдықтармен танысу.

    Осы сабақта

    қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.6.2.Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтау.

    5.1.5.2.Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.


    Сабақ мақсаттары

    (SMART мақсаттар бойынша »-

    Specific-нақты,

    Measurable-өлшене білетін,

    Action-orieneted-әрекетке негізделген,

    Realistic-қол жетімді,

    Time-уақыт

    Барлық оқушылар:өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі;



    Оқушылардың басым бөлігі:өруге арналған материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді;



    Кейбір оқушылар (дарынды):зерттеу барысында алғашқы білімдерін қолданады;


    Бағалау критерийлері

    Білу: қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі,өру өнері білімін көрсетеді.

    Түсіну: өрудің бірнеше тәсілдерін меңгереді.

    Қолдану: шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды;өру техникасын қолдана алады.

    Тілдікмақсаттар


    Оқу мақсатына жету үшін қажетті терминологиялық лексика

    Өру – плетенеие – Embroidery

    Макраме – Macrame

    Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Өру өнеріне ... жатқызуға болады.

    • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...

    • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


    Құндылықтарды дарыту


    «Мәңгілік ел» стратегиясы бойынша: Жаңа заман талабына сай азамат болып қалыптасуына бағыт беру. Ізденімпаздық,еңбекқорлық,ұқыптылық,жауапкершілік,талғампаздық қабілеттерін дамыта отырып отан сүйгіштікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихы-өнердің шығу тарихы

    Математика-өру түйін өлшем қолдануда

    Химия-бұйымның құрамын анықтауда

    Физика-физикалық қасиеттерін танып білуде

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

    Бастапқы білім

    Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар.Түрлерін ажырата алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    3 мин.







    Бастапқы кері байланыс

    «ой толғау»

    3 минут








    Оқушылар мен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Презентацияда сәндік тоқыма бұйымдарының мысалы, алаша, кілем, қамшы, газеттерден тоқылған ыдыстар т.б. заттардың фотосуреттері көрсетіледі.

    (МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру.

    (Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру.

    Слайдтар көрсетіліп болған соң оқушыларға төмендегіше сұрақтар қойылады. Бұл бастапқы кері байланыс болады.

    Сұрақтар:

    1. Өру өнерінің қай түрлерімен таныстық?

    2. Табиғи материалдардан қандай бұйым тоқуға, өруге болады?

    3. Таспадан қандай бұйым өруге болады?

    4. Тері,мата,пластикалық таспалардың ерекшелігі неде?

    Дескриптор:

    • Өру өнерінің түрлерін біледі;

    • Өру өнерінің ерекшеліктерін талдайды;


    Оқулық:Көркем еңбек,5-сынып 36-37 бет

    Презентация

    1,2,3 слайдтар













    Сабақтың ортасы

    5 мин.




    15 мин














    4 мин





    Бейнеролик көрсетілімі.Таспадан өру.


    Практикалық тапсырма № 1.Екі таспадан өрім өру.

    Алдын ала дайындалған материалдық таспа оқушыларға үлестіріліп беріледі.

    Бейнероликке қарап оқушылар тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    • Өру түрлерін біледі;

    • Өру техникасын қолданады;

    • Өздігінен жұмыс атқарады:

    • Жұмысты ұқыпты орындайды;

    (Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді.

    Дескриптор:

    1. Өрімді схемаға сәйкес өреді.

    2. Ұқыпты орындайды.

    Қандай бұйымға қолдануға болатынын зерделейді

    ҚБ «Бас бармақ» тәсілі арқылы оқушылар бірін- бірі бағалайды

    Бейнеролик youtube

    Желісі

    (плетение)

    https://youtu.be/eYs_CoNGRD8























    Сабақтың соңы

    5 мин


    4 мин



    Қорытынды:

    «Миға шабуыл» тәсілімен оқушыларға сұрақ қойылады.

    Сұрақ-жауап:

    1. Нені тоқуды үйрендіңдер?

    2. Тоқыған өрімді қандай мақсатта қолдануға болады?

    3. Өздеріңнің тоқыған өрімдеріңе көңілдерің тола ма?

    Смайликтер арқылы бағалау




    «Пирамида» тәсілі арқылы кері байланыс жасау

    Оқушылар пирамидада көрсетілген 20%-100% аралығындағы көрсеткіштерге байланысты стикер жапсыру арқылы сабаққа баға береді.





    https://media.istockphoto.com/photos/pyramid-chart-on-white-background-picture-id500194089?k=6&m=500194089&s=612x612&w=0&h=AhudYmVihu_OnpfZWvqmE9fTP4AkKfhiej8vYt_QD58=

    Үй тапсырмасы

    1мин

    Газет түтікшелерінен өруге түтікшелер әзірлеу.


    Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктеуді жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушылар күрделі өру түрлерін, қабілеті төмен оқушылар жеңілдетілген түрін орындауларына болады.

    Оқушылардың зерттеу жұмысының нәтижелері бір-бірін өзара бағалаумен бағаланады.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сағидан Ақмерей Әлібекқызы
    14 Қазан 2023
    299
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Өру өнері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Өру өнері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем еңбек пәнінен ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәндік қолданбалы өнер

    Мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Өру өнері.Өру түрлері.Материалдар мен құрал-жабдықтармен танысу.

    Осы сабақта

    қол жеткізілетін

    оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.6.2.Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерін анықтау.

    5.1.5.2.Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.


    Сабақ мақсаттары

    (SMART мақсаттар бойынша »-

    Specific-нақты,

    Measurable-өлшене білетін,

    Action-orieneted-әрекетке негізделген,

    Realistic-қол жетімді,

    Time-уақыт

    Барлық оқушылар:өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі;



    Оқушылардың басым бөлігі:өруге арналған материалдар мен құрал-жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді;



    Кейбір оқушылар (дарынды):зерттеу барысында алғашқы білімдерін қолданады;


    Бағалау критерийлері

    Білу: қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі,өру өнері білімін көрсетеді.

    Түсіну: өрудің бірнеше тәсілдерін меңгереді.

    Қолдану: шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды;өру техникасын қолдана алады.

    Тілдікмақсаттар


    Оқу мақсатына жету үшін қажетті терминологиялық лексика

    Өру – плетенеие – Embroidery

    Макраме – Macrame

    Түйін түрлері – Виды узелков - Types of knots

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Өру өнеріне ... жатқызуға болады.

    • Мен өрудің мына тәсілін таңдаған себебім, ...

    • Өрудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.


    Құндылықтарды дарыту


    «Мәңгілік ел» стратегиясы бойынша: Жаңа заман талабына сай азамат болып қалыптасуына бағыт беру. Ізденімпаздық,еңбекқорлық,ұқыптылық,жауапкершілік,талғампаздық қабілеттерін дамыта отырып отан сүйгіштікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихы-өнердің шығу тарихы

    Математика-өру түйін өлшем қолдануда

    Химия-бұйымның құрамын анықтауда

    Физика-физикалық қасиеттерін танып білуде

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

    Бастапқы білім

    Оқушылар СҚӨ бұйымдары туралы білімдері бар.Түрлерін ажырата алады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    3 мин.







    Бастапқы кері байланыс

    «ой толғау»

    3 минут








    Оқушылар мен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Презентацияда сәндік тоқыма бұйымдарының мысалы, алаша, кілем, қамшы, газеттерден тоқылған ыдыстар т.б. заттардың фотосуреттері көрсетіледі.

    (МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру.

    (Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру.

    Слайдтар көрсетіліп болған соң оқушыларға төмендегіше сұрақтар қойылады. Бұл бастапқы кері байланыс болады.

    Сұрақтар:

    1. Өру өнерінің қай түрлерімен таныстық?

    2. Табиғи материалдардан қандай бұйым тоқуға, өруге болады?

    3. Таспадан қандай бұйым өруге болады?

    4. Тері,мата,пластикалық таспалардың ерекшелігі неде?

    Дескриптор:

    • Өру өнерінің түрлерін біледі;

    • Өру өнерінің ерекшеліктерін талдайды;


    Оқулық:Көркем еңбек,5-сынып 36-37 бет

    Презентация

    1,2,3 слайдтар













    Сабақтың ортасы

    5 мин.




    15 мин














    4 мин





    Бейнеролик көрсетілімі.Таспадан өру.


    Практикалық тапсырма № 1.Екі таспадан өрім өру.

    Алдын ала дайындалған материалдық таспа оқушыларға үлестіріліп беріледі.

    Бейнероликке қарап оқушылар тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    • Өру түрлерін біледі;

    • Өру техникасын қолданады;

    • Өздігінен жұмыс атқарады:

    • Жұмысты ұқыпты орындайды;

    (Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді.

    Дескриптор:

    1. Өрімді схемаға сәйкес өреді.

    2. Ұқыпты орындайды.

    Қандай бұйымға қолдануға болатынын зерделейді

    ҚБ «Бас бармақ» тәсілі арқылы оқушылар бірін- бірі бағалайды

    Бейнеролик youtube

    Желісі

    (плетение)

    https://youtu.be/eYs_CoNGRD8























    Сабақтың соңы

    5 мин


    4 мин



    Қорытынды:

    «Миға шабуыл» тәсілімен оқушыларға сұрақ қойылады.

    Сұрақ-жауап:

    1. Нені тоқуды үйрендіңдер?

    2. Тоқыған өрімді қандай мақсатта қолдануға болады?

    3. Өздеріңнің тоқыған өрімдеріңе көңілдерің тола ма?

    Смайликтер арқылы бағалау




    «Пирамида» тәсілі арқылы кері байланыс жасау

    Оқушылар пирамидада көрсетілген 20%-100% аралығындағы көрсеткіштерге байланысты стикер жапсыру арқылы сабаққа баға береді.





    https://media.istockphoto.com/photos/pyramid-chart-on-white-background-picture-id500194089?k=6&m=500194089&s=612x612&w=0&h=AhudYmVihu_OnpfZWvqmE9fTP4AkKfhiej8vYt_QD58=

    Үй тапсырмасы

    1мин

    Газет түтікшелерінен өруге түтікшелер әзірлеу.


    Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер жүктеуді жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушылар күрделі өру түрлерін, қабілеті төмен оқушылар жеңілдетілген түрін орындауларына болады.

    Оқушылардың зерттеу жұмысының нәтижелері бір-бірін өзара бағалаумен бағаланады.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 5 сынып
    14.10.2023
    299
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сағидан Ақмерей Әлібекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации