Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері " 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері " 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне дүниетану пәнінен әдістемелік көмек ретінде қмж ұсынып отырмын. Әріптестеріме көмегі тиер деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Жаратылыстану Мектеп:

Күні: 27. 09 .2017 Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 1 «А» Қатысқандар саны:26 Қатысқанпағандар:


Сабақ тақырыбы

Өсімдік бөліктері

Осы сабақта қол жеткі-зілетін оқу мақсат-тары(оқу бағдарла-масына сілтеме)

1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Өсімдіктің негізгі бөліктерін ажырата алады.

Көптеген оқушылар :

Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды.

Кейбір оқушылар:

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін көрсетіп, сурет салады.

Бағалау критерийлері

  • Өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажыратады .

  • Өсімдіктердің негізгі мүшелерін (тамыр,сабақ,жапырақ,гүл,жеміс)атайды.

Тілдік мақсаттар

Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады:

Өсімдік бөлшектерімен таныстырады.

Пәнге тән лексика мен терминалогия:

тамыр,жапырақ, сабақ,гүл,жеміс

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Өсімдіктің тірі ағза екенін қалай анықтайсыздар?

Жергілікті 10 өсімдікті атаңыз.

Өсімдікке не қажет ? Олар оны қайдан алады ?

Өзіңіз көрген өсімдіктің суретін салыңыз.

Құндылықтарды дарыту

-Өсімдіктерге қамқорлық көрсету

Пәнаралық байланыстар

көркем еңбек, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Суреттер

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5-минут

Психологиялық дайындық

«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы

Жоғары қарап күн көрдім,

Төменге қарап жер көрдім.

Оңға қарап, солға қарап,

Әсем, көркем гүл көрдім.


Топқа біріктіру «Мозаика» әдісі арқылы.

Суреттерді жинау арқылы мәдени және жабайы өсімдіктер бойынша екі топқа біріктіру.

"Бес қадам" әдісі арқылы өткен сабақтағы білімдерін пысықтаймын.

-Өсімдіктер неше топқа бөлінеді?

-Мәдени өсімдіктер мен жабайы өсімдіктердің айырмашылығын ата.

-Ағаш дегеніміз не?

-Бұта дегеніміз не?

-Шөп дегеніміз не?

Қорытынды жасау.

Өсімдіктер әртүрлі бөліктерден тұрады.

Әр бөлік маңызды қызмет атқарады.






Қима қағаздар






Сабақтың ортасы


30-минут










«Кір жайғыш» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашамын. Мұғалім, оқушы арасында сұрақ-жауап жүреді.

СPicture 1 уретпен жұмыс

Оқулықта берілген суретті балаларға көрсетемін, балалар суреттегі өсімдіктердің бөліктерін көрсетеді және атайды.












1.Тамыр

2.Сабақ

3.Жапырақ

4.Гүл

5.Жеміс


Оқулықпен жұмыс




























1-тапсырма

«Суретке ену» әдісі бойынша өз ойын еркін айта алатындай жағдай туғызу.

Суретке мұқият қараңыз. Өсімдіктің негізі мүшелерін атаңыз. Өсімдіктің негізгі мүшелерінің атауын сөздің бастапқы әріптерімен жазып көретіңіз:тамыр – Т,сабақ – С, жапырақ – Ж, гүл – Г, жеміс –Ж.







Бағалау критерийлері:

Өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажыратады

Дескриптор: Білім алушы

-өсімдіктің негізгі мүшелерін атайды:

-өсімдіктің тамырын «Т» әрпімен белгілейді;

-өсімдіктің сабағын «С» әрпімен белгілейді;

-өсімдіктің жапырағын «Ж»әрпімен белгілейді;

-өсімдіктің гүлін «Г»ӘРПІМЕН белгілейді;

-өсімдіктің жемісін «Ж»әрпімен белгілейді.

Сергіту сәті

«Қызыл өрік» әніне жалпы биі


Суреттер






















Басбармақ әдісі

Сабақтың соңы

5-минут

«Жұптық әңгіме» әдісі арқылы жеке тұлғаның сабаққа қатысу деңгейін анықтау

2-тапсырма:

Суреттегі өсімдіктерге мұқият қараңыз. Өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атаңыз. Бос орынға тамыры, сабағы, жапырағы және гүлі, жемісі бар өсімдіктің суретін салыңыз.









Бағалау критерийлері:

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін көрсетіп, сурет салады.

Дескриптор:

-өсімдіктердің ұқсас мүшелерін атайды;

-өсімдіктің негізгі бөліктерін көрсетіп, сурет салады.


Кері байланыс. «Желкенді қайық» әдісі арқылы оқушылар өз ойын стикерге жазады .

Бүгінгі сабақта біз не білдік?

Және қандай тапсырмалар орындадық?

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.


Үлестірмелі суреттер






Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?










Денсаулық және кәуіпсіздік техникасының сақталуы.

С деңгейіндегі оқушылар өсімдіктердің мүшелерін атай алады.

А деңгейіндегі оқушылар өсімдіктердің негізгі бөліктерін атап көрсетеді, суретін салады.

Нәтиже көрсеткен оқушыларды мақтап,

мадақтап отырамын.

Басбармақ әдісі арқылы балалар өзін –өзі бағалады .


Сыныпта қауіпсіздік ережесін сақтауды, мұғалімнің ескертуінсіз

ток көздеріне бармауды ескертемін.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарларынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не әсер ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.07.2018
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі