Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады??" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады??" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған мазмұн бойынша 2 сынып Жаратылыстану пәнінен ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.1.1 - өсімдіктердің әртүрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;

2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау;

2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның

жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

І.Кіріспе

2 минут

  • Салеметсіздер ме оқушылар!Қане, балалар шеңберге тұра қалайық. Менің қолымдағы сандықшадан бір заттан аламыз.еді қолымыздағы заттарға қарайық.

  • Бұлар нелер?

  • Не үшін керек?

  • Қандай қызмет атқарады?

  • Енді, өсімдік сөзін 3 тілде айтып көрейікші:

  • Өсімдік-растения-plant

  • Ендеше, бүгінгі тақырыбы не болмақ?

  • Осы алыған заттарын бойынша топқа отырайық.

1-топ:Тамыр 2-топ: Сабақ 3-топ:Гүл


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

-Ал,енді алдарыңызда жатқан заттарға назар аударыңыздар!

-Бұлар нелер?

-Дұрыс!

-Енді осы гүлдерді қолдарыңызға алып, бір-бірлеріңізге бір жылы лебіз,тілек айтып сыйлаңыздар.




Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын өсімдіктер бөліктерін алады.







Психологиялық ахуал


Жаңа білім

2 минут






















ІІ.Негізгі бөлім

15 мин

Білу.

А)Мағынаны ашу:

Оқушыларға бейнеоролик арқылы мағынаны ашу.


Ә)

-Мына бейнеролик сіздердер не туралы деп ойлайсыздар?

- Дұрыс. Жарайсыздар,яғни біз тірі табиғаттың бір бөлігі өсімдіктер туралы ақпаратпен танысамыз.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?

-Қазір біз оқулықты ашып,жұмыс жасаймыз.



А)Түсіну.

Оқушылар оқулықтағы тапсырмаларды бере отырып, талқыға салу


  • Тамыр мен сабақ қандай қызмет атқарады? (1 топ)

  • Сабақ –стебель-culm


  • Тамырдың қандай түрлері болады? (2 топ)

  • Тамыр –корень-root (2 топ)


  • Жапырақтар мен жемістердің қандай болады болады? Олардың айырмашылықтарын айт.(3 топ)

  • Гүл- цветы- flowers


Бас бармақ арқылы бағалау






Акт –ны қолдану

















Оқулық,

мәтіндер.



«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Бас бармақ арқылы бағалау









Ә) Қолдану. Зерттеу жұмысы .Шығармашылық жұмыстар.


Стакандағы гүл мен суды зерттеу /барлық оқушылар/


1 топ. Гүлге су құю,Не үшін? Не істеу керек? Анықтап жаз.

2 топ . Берілген суреттердегі өсімдік мүшелерінің қызметін анықтау.

3 топ. Қима қағаздардан өсімдік мүшелерін құрастыру


Бағдаршам арқылы бағалау



Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.


Сергіту сәті

2 минут


Сергіту сәті "Маймылдар " биі


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

Мозайка әдісі бойынша берілген сөздерден сөйлем құрастыру.

1-топ:Тамыр

Тамыр сабаққа бекіп, суды сіңіріп, басқа бөліктерге өткізеді.

2-топ:Сабақ

Сабақ қоректік заттарды өткізеді.

3-топ: Гүл

Гүл – өсімдіктің көбею мүшелері.


Түрлі түсті қарындаш арқылы бағалау


Үйге тапсырма: жұмыс дәптері 6 бетті орындап келу.




"Мозайка" әдісі


Бағалау


5 минут

Кері байланыс

3 минут

Рефлексия.

Тақтаға адам мен өсімдіктің суретін іліп, ортақ қасиеттері бойынша салыстыру. ( Негізгі 5 фактор: жарық жылу ауа су қоректік зат)

  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?

  • Неліктен?

  • Не білдік?

  • Балалар стикерға жазып, тақтадағы тілек ағашына жабыстырады.

Кері байланыс парағы.

Тілек ағашы


















































ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІНЕН

АШЫҚ САБАҚ

2-СЫНЫП

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады?





№7 ЖОББМ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ: А.Ж.СУЛЕЕВА









ПАВЛОДАР-2017 ЖЫЛ

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.00.2018
2088
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі