Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ :«Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі»
Материал туралы қысқаша түсінік
Данный материал предназначен для методической помощи учителям биологии
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
515
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : 27 | Такырып:Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі | |
Күні:11.12 | Мұғалімнің есімі: | |
Сынып:10 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты : | Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі түрлерін меңгерту ой өрісін кеңейту | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі анықтай алады | |
Оқушылардың басым бөлігі: берілген мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдыланады | ||
Кейбір оқушылар: Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі жетік меңгереді арықарай өрбітеді | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар... (істей) алады: Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі ажырата біледі. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер:Хлоропласт,граналар,фотосинтез | ||
Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер):Автотропты ж/е гетеротропты организм | ||
Талқылауға арналған тармақтар:1.ФОТОСИНТЕЗ 2.АВТОТРОПТАР | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? | ||
Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі қалай түсінесіңдер? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар:Берілген тапсырмалар мен жаттығуларды орындау. | ||
Алдыңғы тақырып | Лимон қышқылы айналымының сатысы.Пирувоттың өзгеруі | |
Жоспар | ||
Жоспарлан-ған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз). | Жоспарлан-ған уақыт |
Басталуы. | Ұйымдастыру кезеңі. (3 минут)Оқуларды түгендеу. | Басталуы. |
Ортасы. | «Ыстық орындық» әдісі (5 минут)1.лимон қышқылы дегеніміз не?2.су молекуласы қалай түзіледі?3.НАД.Н+Н+ ж/е ФАД қандай молекулалар?Жаңа сабақ – таныстырылым ( 5 минут) Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігіОқулықпен жұмыс. «Кезбе тілші» ( 7 минут)фотосинтез жарықта жүретін фазасы «Ой толғаныс» (5 минут)топтық жұмыс »«Кім жылдам?» ( 10 минут) Тапсырманы орындау. Қорытындылау. «Ұшақ» әдісі. ( 5 минут)Оқушылар ұшақ жасап,оған сұрақ жазып, бір -біріне ұшырады,сұрақтарына жауап береді. Үйге тапсырма (1 минут). Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі | Оқулық. Интербелсенді тақта |
АКТЖұмыс дәптерлері Оқулық.Тақта, бор.Ақ парақтар | ||
Аяқталуы | Кері байланыс (4 минут) «Активатор 3-2-1» әдісі.Сабақтан алған екі жақсы нәрсе, бір ұсыныс тілек арқылы білдіреді.Бағалау парағы | Стикерлер Оқулық |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тасырманы күрделендіруді қалай жосарлайсыз? | Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Аралас сабақ. | ||
Рефлексия . Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
Оқу ісінің меңгерушісі Абенова Ж
Сабақ : 28 | Такырып:Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакциялар | |
Күні:15.12 | Мұғалімнің есімі: | |
Сынып:10 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты : | Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакциялар ерекшелігін түрлерін меңгерту ой өрісін кеңейту | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакцияларын анықтай алады | |
Оқушылардың басым бөлігі: берілген мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдыланады | ||
Кейбір оқушылар: Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакциялар жетік меңгереді арықарай өрбітеді | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар... (істей) алады: Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі ажырата біледі. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер:Хлоропласт,граналар,фотосинтез | ||
Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер):хемосинтез,күкірт бактериялары | ||
Талқылауға арналған тармақтар:1.Дисахарид 2.Хемосинтез | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? | ||
Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакциялар қалай түсінесіңдер? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар:Берілген тапсырмалар мен жаттығуларды орындау. | ||
Алдыңғы тақырып | Өсімдік жасушасындағы пластикалық ж/е энергетиканың алмасу ерекшелігі | |
Жоспар | ||
Жоспарлан-ған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз). | Жоспарлан-ған уақыт |
Басталуы. | Ұйымдастыру кезеңі. (3 минут)Оқуларды түгендеу. | Басталуы. |
Ортасы. | «Ыстық орындық» әдісі (5 минут)1.фотосинтез дегеніміз не?2.хлоропласт қалай түзіледі?3.су фотолизі?Жаңа сабақ – таныстырылым ( 5 минут) Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакцияларОқулықпен жұмыс. «Кезбе тілші» ( 7 минут)фотосинтездің қараңғы фазасы «Ой толғаныс» (5 минут)топтық жұмыс »«Кім жылдам?» ( 10 минут) Тапсырманы орындау. Қорытындылау. «Ұшақ» әдісі. ( 5 минут)Оқушылар ұшақ жасап,оған сұрақ жазып, бір -біріне ұшырады,сұрақтарына жауап береді. Үйге тапсырма (1 минут). Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакциялар | Оқулық. Интербелсенді тақта |
АКТЖұмыс дәптерлері Оқулық.Тақта, бор.Ақ парақтар | ||
Аяқталуы | Кері байланыс (4 минут) «Активатор 3-2-1» әдісі.Сабақтан алған екі жақсы нәрсе, бір ұсыныс тілек арқылы білдіреді.Бағалау парағы | Стикерлер Оқулық |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тасырманы күрделендіруді қалай жосарлайсыз? | Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Аралас сабақ. | ||
Рефлексия . Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
Оқу ісінің меңгерушісі Абенова Ж
Сабақ : 29 | Такырып:Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезі | |
Күні:18.12 | Мұғалімнің есімі: | |
Сынып:10 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты : | Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезі ерекшелігін меңгерту ой өрісін кеңейту | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезі анықтай алады | |
Оқушылардың басым бөлігі: берілген мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдыланады | ||
Кейбір оқушылар: Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезі жайлы жетік меңгереді арықарай өрбітеді | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар... (істей) алады: Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезі ерекшелігін ажырата біледі. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер:Генетикалық код ,транскрипция,фотосинтез | ||
Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер):ядро сплайсинг | ||
Талқылауға арналған тармақтар:1.Нуклеин қышқылы 2.Нәруыз молекуласы | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? | ||
Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезін қалай түсінесіңдер? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар:Берілген тапсырмалар мен жаттығуларды орындау. | ||
Алдыңғы тақырып | Фотосинтездің қараңғы фазасында журетін реакциялар | |
Жоспар | ||
Жоспарлан-ған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз). | Жоспарлан-ған уақыт |
Басталуы. | Ұйымдастыру кезеңі. (3 минут)Оқуларды түгендеу. | Басталуы. |
Ортасы. | «Ыстық орындық» әдісі (5 минут)1.фотосинтез дегеніміз не?2.Нәруыз қалай түзіледі?3.Амин қышқылы?Жаңа сабақ – таныстырылым ( 5 минут) Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезіОқулықпен жұмыс. «Кезбе тілші» ( 7 минут)Спалайсинг процесі «Ой толғаныс» (5 минут)топтық жұмыс »«Кім жылдам?» ( 10 минут) Тапсырманы орындау. Қорытындылау. «Ұшақ» әдісі. ( 5 минут)Оқушылар ұшақ жасап,оған сұрақ жазып, бір -біріне ұшырады,сұрақтарына жауап береді. Үйге тапсырма (1 минут). Пластикалық алмасу .Нәруыз биосинтезі | Оқулық. Интербелсенді тақта |
АКТЖұмыс дәптерлері Оқулық.Тақта, бор.Ақ парақтар | ||
Аяқталуы | Кері байланыс (4 минут) «Активатор 3-2-1» әдісі.Сабақтан алған екі жақсы нәрсе, бір ұсыныс тілек арқылы білдіреді.Бағалау парағы | Стикерлер Оқулық |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тасырманы күрделендіруді қалай жосарлайсыз? | Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Аралас сабақ. | ||
Рефлексия . Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
Оқу ісінің меңгерушісі Абенова Ж
Сабақ : 30 | Такырып 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |