Ашық сабақ Өсімдік қалай дамиды? 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Өсімдік қалай дамиды? 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
• Оқушылар өсімдіктің тіршілік циклін зерттейді, тұқым қалай таралатынын түсінеді, тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттайды. • Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің айырмашылықтарын түсінеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Жаратылыстану

Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кыдыралиева Дина Сакеновна

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Өсімдік қалай дамиды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.2.1.3 Тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Өсімдіктің мүшелерін, олардың атқаратын қызметін біледі. Жергілікті өсімдіктерді атайды, өсімдік түрлерінің өзара ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды. Өсімдіктің фотосинтез үпроцесінде оттек бөлінетін біледі.

Көптеген оқушылар: Өз өлкесіндегі табиғат бірлестіктерін сипаттап, тіршілік ортасына қарай өсімдіктерді салыстыра алады, қоршаған орта жағдайына өсімдіктің бейімделуін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Адамның өсімдіктің саналуандығына әсерін, Қызыл кітаптың өсімдіктерді қорғаудағы рөлін түсінеді.

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар өсімдіктің тіршілік циклін зерттейді, тұқым қалай таралатынын түсінеді, тозаңдану нәтижесінде тұқымның түзілуін сипаттайды.

  • Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің айырмашылықтарын түсінеді. Өсімдіктерді қорғау жолын ұсынады.

Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты

Оқушылар

-өсімдіктің тіршілік циклін сипаттайды;

-өсімдіктердің таралу жолдарын атайды, сипаттайды;

-өсімдіктерді қорғау туралы өз ұсынысын түсіндіріп, әңгімелейді.

Пәндік лексика және терминология

Тұқым, өскін, ересек өсімдік, солу;

Көшет, ересек өсімдік.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин


















Сабақтың ортасы

26мин


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Шеңбер құру, бір-біріне тілек айту

«Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

1-топ «Бақыт жалаулары»

2-топ «Арман жалаулары»

3-топ «Қуаныш жалаулары»

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Сенің үрмебұршағың дамудың қай кезеңінде? Эксперимент жүргізу үшін қандай тәсілдер таңдадың? Олардың қандай артықшылығы болды? Экспериментте қолданған тәсілдерді қалай жақсартуға болады деп ойлайсың? Зерттеу нәтижесін тіркеу тәсілін таңдау үшін «Жас зерттеуші анықтамалығын» пайдалан.







Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала

ры


Дескрипторы:

тіршілік циклінің әр кезеңінде жүретін өзгерістерді біледі


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмала

ры.


Сергіту:

Мақалдың жалғасын тап.

1. Мұғалім: Оқусыз білім жоқ

Оқушылар: Білімсіз күнің жоқ.

2. Мұғалім: Әдепті бала, арлы бала

Оқушылар: Әдепсіз бала, сорлы бала.

3. Мұғалім: Жақсыдан үйрен,

Оқушылар: Жаманнан жирен.

4. Мұғалім: Жаздан өнім жиған-ақылды бала,

Оқушылар: Орақ кезінде ұйықтаған-арсыз бала.

5. Мұғалім: Жаңбыр жауса жер ырысы,

Оқушылар: Батыр туса-ел ырысы.

Оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды.

Сабақтың соңы

7мин

Кейбір өсімдіктердің гүлі мен жемісі болмағанымен, тұқымы болады. Мысалы, қарағай жаңғақ тәрізді құрғақ тұқым түзеді. Мұндай өсімдіктерге арша, секвойя, шырша, балқарағай жатады. Тұқымда қоректік зат көп болады. Өсімдік енді өне бастағанда, тамыр мен өскін шыққанға дейін осы қоректік заттарды жұмсайды. Тұқымнан қайтадан жаңа өсімдік өсу арқылы жер бетіндегі өсімдіктердің тіршілігі жалғасады. Адам мен жануарлар өсімдіктердің жемісі мен тұқымын қорек ретінде пайдаланады.

«Бутерброд әдісі» кері байланыс.

Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмала

ры арқылы білдіре алады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2020
5752
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі