Материалдар / Ашық сабақ Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру жолдарын оқушылар біледі. Жасқа сай құрылған сабақ жоспары ұстаздар,а арналған. Жекелей жұптық топтық жұмыстар орындалып, керібайланыстар арқылы тексерілед
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Шілде 2018
931
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарының шаблоны
Ұзақ мерзімді сабақ жоспардың тарауы: 7.4. Мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыӨсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)7.4.2.2. Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын ажырату
Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын анықтау Оқушылардың көпшілігі: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын салыстыруКейбір оқушылар: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысының ерекшеліктері мен аырмашылықтарын анықтай алады
Бағалау критерийіБілім алушы
  • Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының құрылысын анықтайды.
  • Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының құрылысын салыстырады
  • Ойлау дағдысының деңгейіҚолдану
    Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: Пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, мембранаОқытудың тілдік мақсаты:Термин сөздерге анықтама береді.Жазылым дағдысы: Терминдік сөздердің анықтамаларын жазып алады
    Құндылыққа баулуИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Басты міндет –білім мен ғылымды біріктіру. Жақсы қарым-қатынас орнату, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз білгенін өмірде пайдалануға, проблемаларды шешуге, бәсекелестікке қабілетті болуға баулу.
    Пәнаралық байланысХимия-жасуша құрамындағы химиялық заттар
    Алдыңғы білім7.4.2.1. «Жасуша, «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсіндіру
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы0-2 мин



    2-7 мин



























    Сабақтың ортасы7-15 мин



























    15-20 мин





























    20-30мин



















    Сабақтың соңы 30-40 мин













    40-45 мин



    1.Ұйымдастыру: сәлемдесу, түгелдеу. оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,сергіту сәтін «Сандар шатысы.... әдісімен ұйымдастыру.

    2. "Мозайка" арқылы үш топқа біріктіру. Жасуша, ұлпа, мүшелер деп 3 топқа біріктіру.3. «Карта ойыны» бойынша үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтардың дұрыс және бұрыс жауаптарын талқылайды, бірін-бірі сұрақтарды дұрыс қоюға, жауабын дұрыс айтуға үйретеді. Дескриптор-Жасушаның құрылысын біледі -Ұлпаның анықтамасын біледі -Ұлпаның түрлерін біледі-Мүшенің құрылысын, түрлерін біледі«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймынЖарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма,жасушалық мембрана, жасушалық қабырғаны бейнеролик арқылы демонстрациялау Жаңа сабақтың мазмұнын «Алты терезе» әдісі арқылы ашамын. Қашан?, қайда?,қандай?кім? не?, неше? деген сұрақтарды 6 терезеге жазу арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Барлық оқушы қамтылады, талдау арқылы өз кемшілігін түзетеді, сабаққа қызығушылығы артады. Дескриптор:-өсімдіктердің жасушасының құрылысын біледі -жануарлар жасушасының құрылысын біледі-өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылыс ерекшеліктерін ажырата алады. «Жұлдызшалар» арқылы бағалау

    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы "бірлесе проблеманы шешу", деңгейлік тапсырмаларды орындау. а).Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз





    в).Төмендегі суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз с). Жасушалардың ерекшелігін сипаттаңыз.Дескриптор:
  • Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының құрылысындағы органоидтарды жаза алады.
  • Өсімдіктер және жануарлар жасушаларының түрін біледі, салыстырады
  • Жасушалардың ерекшелігін сипаттай алады


  • 3. «Кір жаю» әдісі арқылы сабақты қортындылауЖаңа сабақты қорытындылау мақсатында дұрыс және бұрыс жауаптар кір жайғышқа ілінеді. Бұрыс жауаптар топта талқыланады.Дескриптор:-Өсімдіктердің жасушасының құрылысын анықтайды-Жануарлар жасушасының құрылысын біледі-Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылыс ерекшеліктерін ажырата алады

























    С –бүкіл сыныпрен берілетін жұмыс. Қиылған суреттерді біріктіру

    А4 қағазын 4-ке бөл





    Ж-жеке жұмысТж- топтық жұмыс

    Бейнеролик арқылы









    Құндылықтарға баулу. Басты міндет –білім мен ғылымды біріктіру





    Жұлдызша

    (Қб 21-бет)7 с







    Қағазқаламсапфломастер

























    ,, кір жайғыш, қыстырғыш, қағаз кеспелеріИнтерактивті тақта















    Қайшы,қағаз

    Бес саусақ формасындағы қиындылар



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Барлығы: «Алты терезе» әдісі арқылы өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын анықтайдыКей біреулері: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын салыстырады, өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылыс ерекшеліктері мен аырмашылықтарын анықтай аладыБағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигеру деңгейінқалай тексерудіжоспарлап отырсыз?

    Оқушылар әрбір тапсырманы орындаған оқушыны басбармақ әдісі арқылы бағалап отырамын.Ауызша ынталандырып,мадақтап отырамын.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауҚайшымен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтаужазба жұмысы кезіндеденені тік ұстау,партададұрыс отыру.







    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?





















    Уақытты тиімді пайдалана отырып,әр тапсырмадан соң сөзбен қолдау көрсетіп,ынталандырып отырамын.

























    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!