Сабақ жоспарының шаблоны
|
Ұзақ мерзімді сабақ жоспардың тарауы: 7.4. Мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.2.2. Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын ажырату |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын анықтау Оқушылардың көпшілігі: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын салыстыру Кейбір оқушылар: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысының ерекшеліктері мен аырмашылықтарын анықтай алады |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, мембрана Оқытудың тілдік мақсаты: Термин сөздерге анықтама береді. Жазылым дағдысы: Терминдік сөздердің анықтамаларын жазып алады |
|
|
Құндылыққа баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Басты міндет –білім мен ғылымды біріктіру. Жақсы қарым-қатынас орнату, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз білгенін өмірде пайдалануға, проблемаларды шешуге, бәсекелестікке қабілетті болуға баулу. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Химия-жасуша құрамындағы химиялық заттар |
|
|
Алдыңғы білім |
7.4.2.1. «Жасуша, «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсіндіру |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 0-2 мин 2-7 мин Сабақтың ортасы 7-15 мин 15-20 мин 20-30мин Сабақтың соңы 30-40 мин 40-45 мин |
1.Ұйымдастыру: сәлемдесу, түгелдеу. оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,сергіту сәтін «Сандар шатысы.... әдісімен ұйымдастыру. 2. "Мозайка" арқылы үш топқа біріктіру. Жасуша, ұлпа, мүшелер деп 3 топқа біріктіру. 3. «Карта ойыны» бойынша үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтардың дұрыс және бұрыс жауаптарын талқылайды, бірін-бірі сұрақтарды дұрыс қоюға, жауабын дұрыс айтуға үйретеді. Дескриптор -Жасушаның құрылысын біледі -Ұлпаның анықтамасын біледі -Ұлпаның түрлерін біледі -Мүшенің құрылысын, түрлерін біледі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма,жасушалық мембрана, жасушалық қабырғаны бейнеролик арқылы демонстрациялау Жаңа сабақтың мазмұнын «Алты терезе» әдісі арқылы ашамын. Қашан?, қайда?,қандай?кім? не?, неше? деген сұрақтарды 6 терезеге жазу арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Барлық оқушы қамтылады, талдау арқылы өз кемшілігін түзетеді, сабаққа қызығушылығы артады. Дескриптор: -өсімдіктердің жасушасының құрылысын біледі -жануарлар жасушасының құрылысын біледі -өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылыс ерекшеліктерін ажырата алады. «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы "бірлесе проблеманы шешу", деңгейлік тапсырмаларды орындау. а).Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз
в).Төмендегі суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз
с). Жасушалардың ерекшелігін сипаттаңыз. Дескриптор:
3. «Кір жаю» әдісі арқылы сабақты қортындылау Жаңа сабақты қорытындылау мақсатында дұрыс және бұрыс жауаптар кір жайғышқа ілінеді. Бұрыс жауаптар топта талқыланады. Дескриптор: -Өсімдіктердің жасушасының құрылысын анықтайды -Жануарлар жасушасының құрылысын біледі -Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылыс ерекшеліктерін ажырата алады
|
С –бүкіл сыныпрен берілетін жұмыс. Қиылған суреттерді біріктіру А4 қағазын 4-ке бөл Ж-жеке жұмыс Тж- топтық жұмыс Бейнеролик арқылы Құндылықтарға баулу. Басты міндет –білім мен ғылымды біріктіру Жұлдызша (Қб 21-бет) 7 с Қағаз қаламсап фломастер ,, кір жайғыш, қыстырғыш, қағаз кеспелері Интерактивті тақта Қайшы,қағаз Бес саусақ формасындағы қиындылар |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Барлығы: «Алты терезе» әдісі арқылы өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын анықтайды Кей біреулері: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын салыстырады, өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылыс ерекшеліктері мен аырмашылықтарын анықтай алады |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Оқушылар әрбір тапсырманы орындаған оқушыны басбармақ әдісі арқылы бағалап отырамын. Ауызша ынталандырып,мадақтап отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Қайшымен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау жазба жұмысы кезінде денені тік ұстау,партада дұрыс отыру.
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Уақытты тиімді пайдалана отырып,әр тапсырмадан соң сөзбен қолдау көрсетіп,ынталандырып отырамын.
|
|
|
|
|
|||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру 7 сынып
Ашық сабақ Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру 7 сынып
Сабақ жоспарының шаблоны
|
Ұзақ мерзімді сабақ жоспардың тарауы: 7.4. Мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.2.2. Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларын ажырату |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын анықтау Оқушылардың көпшілігі: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын салыстыру Кейбір оқушылар: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысының ерекшеліктері мен аырмашылықтарын анықтай алады |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, мембрана Оқытудың тілдік мақсаты: Термин сөздерге анықтама береді. Жазылым дағдысы: Терминдік сөздердің анықтамаларын жазып алады |
|
|
Құндылыққа баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Басты міндет –білім мен ғылымды біріктіру. Жақсы қарым-қатынас орнату, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз білгенін өмірде пайдалануға, проблемаларды шешуге, бәсекелестікке қабілетті болуға баулу. |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Химия-жасуша құрамындағы химиялық заттар |
|
|
Алдыңғы білім |
7.4.2.1. «Жасуша, «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарын түсіндіру |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 0-2 мин 2-7 мин Сабақтың ортасы 7-15 мин 15-20 мин 20-30мин Сабақтың соңы 30-40 мин 40-45 мин |
1.Ұйымдастыру: сәлемдесу, түгелдеу. оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру,сергіту сәтін «Сандар шатысы.... әдісімен ұйымдастыру. 2. "Мозайка" арқылы үш топқа біріктіру. Жасуша, ұлпа, мүшелер деп 3 топқа біріктіру. 3. «Карта ойыны» бойынша үй тапсырмасын тексеру. Сұрақтардың дұрыс және бұрыс жауаптарын талқылайды, бірін-бірі сұрақтарды дұрыс қоюға, жауабын дұрыс айтуға үйретеді. Дескриптор -Жасушаның құрылысын біледі -Ұлпаның анықтамасын біледі -Ұлпаның түрлерін біледі -Мүшенің құрылысын, түрлерін біледі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма,жасушалық мембрана, жасушалық қабырғаны бейнеролик арқылы демонстрациялау Жаңа сабақтың мазмұнын «Алты терезе» әдісі арқылы ашамын. Қашан?, қайда?,қандай?кім? не?, неше? деген сұрақтарды 6 терезеге жазу арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Барлық оқушы қамтылады, талдау арқылы өз кемшілігін түзетеді, сабаққа қызығушылығы артады. Дескриптор: -өсімдіктердің жасушасының құрылысын біледі -жануарлар жасушасының құрылысын біледі -өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылыс ерекшеліктерін ажырата алады. «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы "бірлесе проблеманы шешу", деңгейлік тапсырмаларды орындау. а).Суретте жасуша құрылысы көрсетілген. Жасуша органоидтарын анықтаңыз
в).Төмендегі суретті пайдаланып, жасушалар түрін анықтаңыз
с). Жасушалардың ерекшелігін сипаттаңыз. Дескриптор:
3. «Кір жаю» әдісі арқылы сабақты қортындылау Жаңа сабақты қорытындылау мақсатында дұрыс және бұрыс жауаптар кір жайғышқа ілінеді. Бұрыс жауаптар топта талқыланады. Дескриптор: -Өсімдіктердің жасушасының құрылысын анықтайды -Жануарлар жасушасының құрылысын біледі -Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылыс ерекшеліктерін ажырата алады
|
С –бүкіл сыныпрен берілетін жұмыс. Қиылған суреттерді біріктіру А4 қағазын 4-ке бөл Ж-жеке жұмыс Тж- топтық жұмыс Бейнеролик арқылы Құндылықтарға баулу. Басты міндет –білім мен ғылымды біріктіру Жұлдызша (Қб 21-бет) 7 с Қағаз қаламсап фломастер ,, кір жайғыш, қыстырғыш, қағаз кеспелері Интерактивті тақта Қайшы,қағаз Бес саусақ формасындағы қиындылар |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Барлығы: «Алты терезе» әдісі арқылы өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын анықтайды Кей біреулері: өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылысын салыстырады, өсімдіктер мен жануар жасушасының құрылыс ерекшеліктері мен аырмашылықтарын анықтай алады |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Оқушылар әрбір тапсырманы орындаған оқушыны басбармақ әдісі арқылы бағалап отырамын. Ауызша ынталандырып,мадақтап отырамын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Қайшымен жұмыс жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау жазба жұмысы кезінде денені тік ұстау,партада дұрыс отыру.
|
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Уақытты тиімді пайдалана отырып,әр тапсырмадан соң сөзбен қолдау көрсетіп,ынталандырып отырамын.
|
|
|
|
|
|||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз
















