«Бекітемін»
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тыныс алу. |
Мектеп: № 4 орта мектебі |
||||||||||||||||||||||
|
Күні:30.11.2017 |
Мұғалімніңаты-жөні:Алиева А.Е |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7«В» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алу типтері. |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.4.1 – тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау; 7.1.4.2 – анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:тірі ағзалардағы тыныс алу процесін біледі; Көптеген оқушылар: тынысалу типтерін бір-бірінен айырмашылықтары мен ерекшеліктерін жүйелей алады,ажыратады; тыныс алу типтерін сипаттай алады; Кейбір оқушылар: тыныс алудың ағза үшін маңызына баға бере алады |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Аэробты ,анаэробты,энергия- energy ,фотосинтез-photosynthesis Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
|
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» (еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу) |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Зоология, география, экология |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.2.2- Фотосинтезге қажетті жағдайлар; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру . Аспанға қарап ай көрдім. Төменге қарап жер көрдім. Оңға,солға бұрылып Егеменді ел көрдім деп организмді жағымсыз энергиядан арылтып,оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Су, Күн, Оттек, СО2 суреттері арқылы топқа бөлу Оттек. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін
насихаттай білетін
жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза,
жаңалықтарға жанықұмар оқушылар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып
белсенділікпенжұмыс жасайтын топ. СО2 Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға мойымайтын ержүрек,
батыл жандар. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша үй тапсырмасына көз жүгірту. Фотосинтез процесі,жапырақтың қоректенуі, фотосинтезге қажетті жағдайлар. Қоректену минералды қоректену ауа арқылы қоректену
Терминдермен жұмыс (қайталау) 1. Транспирация-transpiration-транспирация 2. Паренхима-parenchyma-паренхима 3. Лептесік-stoma-устьице
|
Магнит тақта, шырша ойыншығы,суреттер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6-36 минут |
Қане оқушылар тұрайық. Тыныс алайық,тыныс шығарайық.Оқушылар біз не істеп жатырмыз?Қалай ойлайсыздар?Иә,оқушылар дұрыс айтасыздар біз тыныс алып жатырмыз.Ендеше бүгінгі тақырыбымыз«Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алу типтері.» BilimLand сайтынан бейнеролик көрсету «Тыныс алудың маңызы» Мәтінді «Борт күнделігі» әдісімен меңгеру.Оқушылар дәптерге екі бағана сызады
Мәтінмен жұмыстан кейін,топтарға тапсырма беріледі. І топ Тыныс алудың маңызы.Кластер әдісі бойынша сипаттау ІІ топТыныс алудың типтері. Стоп-кадр әдісі бойынша тыныс алудың типтерін атау.Мұғалім стоп деген уақытта келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. ІІІ топ. Анаэробты ағзалар. «Төлқұжат» әдісі Оқушылар мәтіннен алған білімді пайдаланып,анаэробты,аэробты ағзаларға төлқұжат жасайды. ІVтоп. Аэробты ағзалар.«Төлқұжат» әдісі «Алтын кілт» беру арқылы топтарды бағалау.
1 -тапсырма
Дескриптор Білім алушы -Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады «Жетондар» беру арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.
2-тапсырма Фотосинтез бен тыныс алуды салыстыру Керемет, Өте жақсы мадақтау сөздерімен бағалау. «Ақиқат-Жалған» әдісі -Барлық тірі ағзалар тыныс алады. -Өсімдіктер қараңғыда тыныс алады. -Адамның тыныс алу мүшесі-құлақ. -Өсімдіктер оттегі бөледі. -Фотосинтез процесі ешқашан болмайды. «От шашу» арқылы бағалау.
|
BilimLand Сайты.
«Алтын кілт»
«Жетондар» Кесте |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
«Көңіл күй» таразысы. Рефлексия
Үйге тапсырма: Тыныс алу процесін сызба түрінде бейнелеңдер. Тыныс алу---->Оттек----->? |
Таразы суреті
Сызба |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алудың типтері. 7 класс
Ашық сабақ Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алудың типтері. 7 класс
«Бекітемін»
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тыныс алу. |
Мектеп: № 4 орта мектебі |
||||||||||||||||||||||
|
Күні:30.11.2017 |
Мұғалімніңаты-жөні:Алиева А.Е |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7«В» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алу типтері. |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.4.1 – тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау; 7.1.4.2 – анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:тірі ағзалардағы тыныс алу процесін біледі; Көптеген оқушылар: тынысалу типтерін бір-бірінен айырмашылықтары мен ерекшеліктерін жүйелей алады,ажыратады; тыныс алу типтерін сипаттай алады; Кейбір оқушылар: тыныс алудың ағза үшін маңызына баға бере алады |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Аэробты ,анаэробты,энергия- energy ,фотосинтез-photosynthesis Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
|
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» (еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу) |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Зоология, география, экология |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.1.2.2- Фотосинтезге қажетті жағдайлар; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-5 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру . Аспанға қарап ай көрдім. Төменге қарап жер көрдім. Оңға,солға бұрылып Егеменді ел көрдім деп организмді жағымсыз энергиядан арылтып,оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Су, Күн, Оттек, СО2 суреттері арқылы топқа бөлу Оттек. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін
насихаттай білетін
жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза,
жаңалықтарға жанықұмар оқушылар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып
белсенділікпенжұмыс жасайтын топ. СО2 Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға мойымайтын ержүрек,
батыл жандар. «Сәйкестендіру» әдісі бойынша үй тапсырмасына көз жүгірту. Фотосинтез процесі,жапырақтың қоректенуі, фотосинтезге қажетті жағдайлар. Қоректену минералды қоректену ауа арқылы қоректену
Терминдермен жұмыс (қайталау) 1. Транспирация-transpiration-транспирация 2. Паренхима-parenchyma-паренхима 3. Лептесік-stoma-устьице
|
Магнит тақта, шырша ойыншығы,суреттер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6-36 минут |
Қане оқушылар тұрайық. Тыныс алайық,тыныс шығарайық.Оқушылар біз не істеп жатырмыз?Қалай ойлайсыздар?Иә,оқушылар дұрыс айтасыздар біз тыныс алып жатырмыз.Ендеше бүгінгі тақырыбымыз«Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алу типтері.» BilimLand сайтынан бейнеролик көрсету «Тыныс алудың маңызы» Мәтінді «Борт күнделігі» әдісімен меңгеру.Оқушылар дәптерге екі бағана сызады
Мәтінмен жұмыстан кейін,топтарға тапсырма беріледі. І топ Тыныс алудың маңызы.Кластер әдісі бойынша сипаттау ІІ топТыныс алудың типтері. Стоп-кадр әдісі бойынша тыныс алудың типтерін атау.Мұғалім стоп деген уақытта келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. ІІІ топ. Анаэробты ағзалар. «Төлқұжат» әдісі Оқушылар мәтіннен алған білімді пайдаланып,анаэробты,аэробты ағзаларға төлқұжат жасайды. ІVтоп. Аэробты ағзалар.«Төлқұжат» әдісі «Алтын кілт» беру арқылы топтарды бағалау.
1 -тапсырма
Дескриптор Білім алушы -Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады «Жетондар» беру арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.
2-тапсырма Фотосинтез бен тыныс алуды салыстыру Керемет, Өте жақсы мадақтау сөздерімен бағалау. «Ақиқат-Жалған» әдісі -Барлық тірі ағзалар тыныс алады. -Өсімдіктер қараңғыда тыныс алады. -Адамның тыныс алу мүшесі-құлақ. -Өсімдіктер оттегі бөледі. -Фотосинтез процесі ешқашан болмайды. «От шашу» арқылы бағалау.
|
BilimLand Сайты.
«Алтын кілт»
«Жетондар» Кесте |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
«Көңіл күй» таразысы. Рефлексия
Үйге тапсырма: Тыныс алу процесін сызба түрінде бейнелеңдер. Тыныс алу---->Оттек----->? |
Таразы суреті
Сызба |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздіктехникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















