Ашық сабақ Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алудың типтері. 7 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алудың типтері. 7 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақтың материалын өзара тәжірибе алмасу мақсатында жүктедім
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Тыныс алу.

Мектеп: № 4 орта мектебі

Күні:30.11.2017

Мұғалімніңаты-жөні:Алиева А.Е

Сынып: 7«В»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың

тақырыбы

Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алу типтері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.4.1 – тірі ағзалардағы тыныс алу маңызын сипаттау;

7.1.4.2 – анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін ажырату;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:тірі ағзалардағы тыныс алу процесін біледі;

Көптеген оқушылар: тынысалу типтерін бір-бірінен айырмашылықтары мен ерекшеліктерін жүйелей алады,ажыратады; тыныс алу типтерін сипаттай алады;

Кейбір оқушылар: тыныс алудың ағза үшін маңызына баға бере алады

Бағалау критерийі

  • Тыныс алу процесін түсіндіре алады;

  • Тыныс алу типтерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын жүйелейді;

  • Тыныс алудың ағза үшін маңызын тұжырымдайды

Тілдікмақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Аэробты ,анаэробты,энергия-

energy ,фотосинтез-photosynthesis

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Тыныс алу – оттек қатысатын күрделі процесс.

Құндылықтарға баулу




«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» (еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу)

Пәнаралық байланыс

Зоология, география, экология

Алдыңғы білім


7.1.2.2- Фотосинтезге қажетті жағдайлар;

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Сабақтың басы

0-5 минут

Сәлемдесу.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру .

Аспанға қарап ай көрдім.

Төменге қарап жер көрдім.

Оңға,солға бұрылып

Егеменді ел көрдім деп организмді жағымсыз энергиядан арылтып,оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

Су, Күн, Оттек, СО2 суреттері арқылы топқа бөлу

Оттек. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін

насихаттай білетін жандар.

Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жанықұмар оқушылар.

Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпенжұмыс жасайтын топ.

СО2 Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға мойымайтын ержүрек,  батыл жандар.

«Сәйкестендіру» әдісі бойынша үй тапсырмасына көз жүгірту. Фотосинтез процесі,жапырақтың қоректенуі, фотосинтезге қажетті жағдайлар.

Қоректену

минералды қоректену ауа арқылы қоректену

Терминдермен жұмыс (қайталау) 1. Транспирация-transpiration-транспирация 2. Паренхима-parenchyma-паренхима 3. Лептесік-stoma-устьице

«Шырша ойыншығын» беру арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды.







































Магнит тақта, шырша ойыншығы,суреттер

Сабақтың ортасы

6-36 минут

Қане оқушылар тұрайық. Тыныс алайық,тыныс шығарайық.Оқушылар біз не істеп жатырмыз?Қалай ойлайсыздар?Иә,оқушылар дұрыс айтасыздар біз тыныс алып жатырмыз.Ендеше бүгінгі тақырыбымыз«Өсімдіктер мен жануарлар үшін тыныс алудың маңызы.Тыныс алу типтері.»

BilimLand сайтынан бейнеролик көрсету «Тыныс алудың маңызы»

Мәтінді «Борт күнделігі» әдісімен меңгеру.Оқушылар дәптерге екі бағана сызады

Белгілі ақпарат

Жаңа ақпарат



Мәтінмен жұмыстан кейін,топтарға тапсырма беріледі.

І топ Тыныс алудың маңызы.Кластер әдісі бойынша сипаттау

ІІ топТыныс алудың типтері. Стоп-кадр әдісі бойынша тыныс алудың типтерін атау.Мұғалім стоп деген уақытта келесі оқушы әрі қарай жалғастырады.

ІІІ топ. Анаэробты ағзалар. «Төлқұжат» әдісі Оқушылар мәтіннен алған білімді пайдаланып,анаэробты,аэробты ағзаларға төлқұжат жасайды.

ІVтоп. Аэробты ағзалар.«Төлқұжат» әдісі

«Алтын кілт» беру арқылы топтарды бағалау.

1 -тапсырма

Сипаттама

Анаэробты тыныс алу

Аэробты тыныс алу

Өту жағдайы



Жылдамдығы



Соңғы өнім



Дескриптор Білім алушы

-Анаэробты және аэробты тыныс алу типтерін салыстырады

«Жетондар» беру арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.






2-тапсырма Фотосинтез бен тыныс алуды салыстыру

Керемет, Өте жақсы мадақтау сөздерімен бағалау.

«Ақиқат-Жалған» әдісі

-Барлық тірі ағзалар тыныс алады.

-Өсімдіктер қараңғыда тыныс алады.

-Адамның тыныс алу мүшесі-құлақ.

-Өсімдіктер оттегі бөледі.

-Фотосинтез процесі ешқашан болмайды.

«От шашу» арқылы бағалау.



BilimLand

Сайты.























«Алтын кілт»











«Жетондар»

Кесте

Сабақтың соңы


«Көңіл күй» таразысы. Рефлексия







Үйге тапсырма: Тыныс алу процесін сызба түрінде бейнелеңдер.

Тыныс алу---->Оттек----->?

Таразы суреті







Сызба

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздіктехникасын сақтау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
1214
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі