Рамазанова Фарида Токтаровна
Павлодар обласы,Екібастұз қаласы
№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру,
Тақырыбы: «Осындай пішінді тап»
Мақсаты:Балалардың геометриялық пішіндер туралы алған білімдерін бекіту. Назар аударуын, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Білімдік міндеттері: Геометриялық пішіндерге байланысты алған білімдерін бекітіп, білім және білік-дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық міндеттері:назар аударуын дамыту,ұсақ қол моторикасын дамыту.
Тәрбиелеушілік міндеттері: Баланың тілін, ой- өрісін, логикалық ойлау қабілетін, өздігінен жұмыс істей білуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықты тәрбиелеу
Сөздік жұмыс:бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five, алты-шесть-six, жеті-семь-seven, сегіз-восемь-eight, тоғыз-девять-nine, он-десять-ten.
Оқу іс- әретінің түрі: Кіріктірілген сабақ
Қолданылатын жаңа инновациялық технология: «Ойын технологиясы», «Ақпараттық информациялық»
|
Іс -әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің Іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотива циялық- қозғаушы лық |
«Жылулық шеңбері» -Балалар, бүгінгі сабақта біз математика еліне саяхат жасаймыз.Математика еленің тұрғындарымен танысамыз. Математика еленің тұрғындарымен танысқыларын келе ме? |
Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді.Қызығушылық білдіреді. Балалардың жауаптары. |
|
Ұйымдас тыру-іздес тіру |
Жұмбақ:Бұл орамның пішіні -Бауырсақтың да мүсіні. Кішірейтсек біз мұны, Шығады тоқаш наны боп. (Ол не?) (Шеңбер) -Қандай заттар шеңберге ұқсайды? Жұмбақ: (Шаршы) — Қандай заттар шаршыға ұқсайды Жұмбақ: (Үшбұрыш) —Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды? — Ал енді тақтаға қараңдар! Тақтада « МАТЕМАТИКА» деген сөз жазылып тұр Қане санайықшы бұл сөз неше әріптен тұрады? 12345678910 біз тура санадық, ал кім маған кері санап береді?10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, -Дұрыс, өте жақсы! Кім маған ағылшын тілде және орыс тілде санап береді? -Келесі тапсырма «Бос орынға тиісті пішінді сал» -Ал енді ойын ойнайық! Ойынның аты «Күн-түн» -Алдарындағы пішіндерді анықтап карап алыңдар,естерінде сақтап алындар. — Не өзгерді? Жапсырма орындау. -Бүгінгі сабақта біз геометриялық пішіндерден жапсырма орындаймыз. Үлгіні талдау: -Біздің жапсырмамыз қандай пішіндерден құралады? -Неше шеңбер? Неше үшбұрыш?Неше шаршы? -Сендердің алдарыңда конверттер жатыр, солардың ішіндежапсырманың бөліктері жатыр.Қане тексерейік барлық бөліктері жеткілікті ма екен? — Жапсырмамызды немен жапсырамыз? – Жұмыс барысында үлгіге назар аудару Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па? |
Жұмбқтардың шешімін табады. (Шеңбер) Дұрыс айтасындар балалар. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды. Өздерінің пікірлерін дәлелдеп. Жұмыс орындайды Желіммен |
|
Рефлексив ті – түзету шілік |
Балаларды қорытынды жасауға ынталандыру Рефлексия -Сендердің алдарында екі сурет жатыр: бұлт пен күн. Егерде бүгінгі оқу іс- «әрекеті сендерге ұнаса,қызықты болса, сендер жаңадан бір нәрсе білдіңдер- күн бей неленген суретті жапсырасындар. -Ал егерде ұнамаса, және жаңадан еш ңе білмесендер онда бұлт бейнеленген суретті жапсырасындар. Жұмыстарынан көрме ұйымдастыру: — Қане көрме ұйымдастырып көрейік бүгінгі сабағымыздың ауа-райы қандай ек күн жарқарап тұр ма, әлде мұңайып тұр ма? |
Қорытындылайды
Балалар қол ұстасып шеңбер құрып тәрбиешімен бірге «Әрқашаң күн сөнбесін» өленнің қайырмасын айтып береді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Осындай пішінді тап"
Ашық сабақ "Осындай пішінді тап"
Рамазанова Фарида Токтаровна
Павлодар обласы,Екібастұз қаласы
№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру,
Тақырыбы: «Осындай пішінді тап»
Мақсаты:Балалардың геометриялық пішіндер туралы алған білімдерін бекіту. Назар аударуын, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Білімдік міндеттері: Геометриялық пішіндерге байланысты алған білімдерін бекітіп, білім және білік-дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық міндеттері:назар аударуын дамыту,ұсақ қол моторикасын дамыту.
Тәрбиелеушілік міндеттері: Баланың тілін, ой- өрісін, логикалық ойлау қабілетін, өздігінен жұмыс істей білуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықты тәрбиелеу
Сөздік жұмыс:бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five, алты-шесть-six, жеті-семь-seven, сегіз-восемь-eight, тоғыз-девять-nine, он-десять-ten.
Оқу іс- әретінің түрі: Кіріктірілген сабақ
Қолданылатын жаңа инновациялық технология: «Ойын технологиясы», «Ақпараттық информациялық»
|
Іс -әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің Іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотива циялық- қозғаушы лық |
«Жылулық шеңбері» -Балалар, бүгінгі сабақта біз математика еліне саяхат жасаймыз.Математика еленің тұрғындарымен танысамыз. Математика еленің тұрғындарымен танысқыларын келе ме? |
Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді.Қызығушылық білдіреді. Балалардың жауаптары. |
|
Ұйымдас тыру-іздес тіру |
Жұмбақ:Бұл орамның пішіні -Бауырсақтың да мүсіні. Кішірейтсек біз мұны, Шығады тоқаш наны боп. (Ол не?) (Шеңбер) -Қандай заттар шеңберге ұқсайды? Жұмбақ: (Шаршы) — Қандай заттар шаршыға ұқсайды Жұмбақ: (Үшбұрыш) —Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды? — Ал енді тақтаға қараңдар! Тақтада « МАТЕМАТИКА» деген сөз жазылып тұр Қане санайықшы бұл сөз неше әріптен тұрады? 12345678910 біз тура санадық, ал кім маған кері санап береді?10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, -Дұрыс, өте жақсы! Кім маған ағылшын тілде және орыс тілде санап береді? -Келесі тапсырма «Бос орынға тиісті пішінді сал» -Ал енді ойын ойнайық! Ойынның аты «Күн-түн» -Алдарындағы пішіндерді анықтап карап алыңдар,естерінде сақтап алындар. — Не өзгерді? Жапсырма орындау. -Бүгінгі сабақта біз геометриялық пішіндерден жапсырма орындаймыз. Үлгіні талдау: -Біздің жапсырмамыз қандай пішіндерден құралады? -Неше шеңбер? Неше үшбұрыш?Неше шаршы? -Сендердің алдарыңда конверттер жатыр, солардың ішіндежапсырманың бөліктері жатыр.Қане тексерейік барлық бөліктері жеткілікті ма екен? — Жапсырмамызды немен жапсырамыз? – Жұмыс барысында үлгіге назар аудару Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па? |
Жұмбқтардың шешімін табады. (Шеңбер) Дұрыс айтасындар балалар. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды. Өздерінің пікірлерін дәлелдеп. Жұмыс орындайды Желіммен |
|
Рефлексив ті – түзету шілік |
Балаларды қорытынды жасауға ынталандыру Рефлексия -Сендердің алдарында екі сурет жатыр: бұлт пен күн. Егерде бүгінгі оқу іс- «әрекеті сендерге ұнаса,қызықты болса, сендер жаңадан бір нәрсе білдіңдер- күн бей неленген суретті жапсырасындар. -Ал егерде ұнамаса, және жаңадан еш ңе білмесендер онда бұлт бейнеленген суретті жапсырасындар. Жұмыстарынан көрме ұйымдастыру: — Қане көрме ұйымдастырып көрейік бүгінгі сабағымыздың ауа-райы қандай ек күн жарқарап тұр ма, әлде мұңайып тұр ма? |
Қорытындылайды
Балалар қол ұстасып шеңбер құрып тәрбиешімен бірге «Әрқашаң күн сөнбесін» өленнің қайырмасын айтып береді. |
шағым қалдыра аласыз













