Материалдар / Ашық сабақ Отандық брэнд киімдер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Отандық брэнд киімдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай жарнама жазу; Көптеген оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, жарнама құрастырып жазу; Кейбір оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, жарнама құрастырып жазу, жаңа идея ұсыну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2022
447
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Киім. Сән.Талғам.

Мектеп: «Қоссейіт» жалпы орта мектебі

Күні: 06.10.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Байтханова Г

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Отандық брэнд киімдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай жарнама жазу;

Көптеген оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, жарнама құрастырып жазу;

Кейбір оқушылар: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, жарнама құрастырып жазу, жаңа идея ұсыну.

Бағалау критеийлері

  • жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтап , құттықтау құрастырып жазады.

  • жаңа идея ұсынады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Бағалау

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, көркем еңбек

Осыған дейін меңгерілген білім

Киім кию мәдениеті.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды ахуал қалыптастыру. «Шынымды айтсам...» әдісі Оқушылар бір-бірінің киім киісі туралы бір сөйлемді «Шынымды айтсам...» деп бастайды. Мысалы: «Шынымды айтсам,адам көркі-шүберек дегенге көзім жетті. Бүгін құлпырып тұрсың!»

Оқушыларды дауысты,дауыссыз әріптер арқылы топқа бөлу.

Ітоп Дауысты дыбыстар

ІІ топ Дауыссыз дыбыстар

І.ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. Мәтінді тыңдап, ой түйіндеңіздер.

Ерте заманнан бастау алатын киім кию дәстүрі бүгінгі күнге дейін жалғасып келе жатса да, ұлттық киім кию мәдениеті қандай болды? Қазақтың қыз-келіншектері қалай киінген? Қазақ қыз-келіншектері киімінің негізгі ерекшелігі - тұла-бойды жауып тұратындығында. Әйелдің киімі, әсіресе, баскиімі оның жасы мен отбасындағы жағдайына байланысты өзгеріп отырған. Қазақ киімі өзге ұлттардағыдай аса шеберлікпен, дәлдікпен, әсемдікпен тігілген. Киімде бүкіл ұлттың, жалпы халықтың болмысы жатса, қызға қырық үйден тию жасаған қазақ қыз-келіншектерінің киімінде көшпелі ұлттың тарихы жатқандай. Қыз етегінің ұзын болу себебі, әдептілікті білдірсе, кимешек секілді басты жауып тұратын бас киімдер көшпелі халықты желдің өтінен, күннің ыстығынан, қыстың ызғарынан қорғаған. Ғалымдардың ұзақ жылдар бойы әр түрлі тәжірибе жасап барып, дәлелдеп жатқан дүниелерін бір ауыз сөзбен айтып кеткен көреген халық, ақ түстің денсаулықты қорғай алатын қасиеті бар екенін біліп, ақ түсті киелі түске айналдырған.Халқымыздың ұлттық киімдері-біздің Отандық брендтер болып қала бермек.Себебі,ол біздің болмысымызды дүниежүзіне таныстыратын бірден-бір дүние.

Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтаңдар. (оқушылар жауабы тыңдалады)

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.





Оқушылар мәтінді оқып шығады.


Мәтінмен танысып, бүгінгі сабаққа байланысын анықтайды.






Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.










ҚБ









ҚБ

5-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы






https://massaget.kz/kyizdarga/krasota/1402/




















Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Сіз - ұлттық нақыштағы заманауи сәнді киім үлгілерін тігетін жаңадан ашылған сән үйінің басшысысыз. Қазақстандықтарға сән үйіңіздің ерекше қызметтері туралы жарнама мәтінін жазыңыз .

Жарнама үлгісі

Дескриптор:

  • жарнама жанрының талаптарын еске түсіреді;

  • жарнама мәтінінде сән үйінің атауы, ондағы қызмет түрлері туралы ақпарат береді;

  • мәтін мазмұнында оқырманның назарын аударатын лепті сөйлемдерді қолданады.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік жарнамалар «Автор орындығында» оқылады.

ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

«Дизайнер болғым келеді» немесе «Дизайнер мамандығының қыр-сыры» тақырыбында қысқаша мәтін жазып, ықпал түрлерін көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • тақырыпқа байланысты қысқаша мәтін жазады;

  • жаңа идея ұсынады;

  • ықпал түрлерін қолданады.

  • Тақырып бойынша ойларын қорытындылайды.

ҚБ

Сіз - ұлттық нақыштағы заманауи сәнді киім үлгілерін тігетін жаңадан ашылған сән үйінің басшысысыз. Қазақстандықтарға сән үйіңіздің ерекше қызметтері туралы жарнама мәтінін жазыңыз.

















Үздік жарнамалар «Автор орындығында» оқылады.



«Дизайнер болғым келеді» немесе «Дизайнер мамандығының қыр-сыры» тақырыбында қысқаша мәтін жазып, ықпал түрлерін көрсетіңдер.























ҚБ








ҚБ

5-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы












http://asyl-bilim.kz/load/p_nder/is_zh_rg_zu/khabarlandyru_zh_ne_zharnama_lgisi/68-1-0-792




























Сабақтың соңы








«Термометр» әдісі

38- қызықты да түсінікті

36,6- қызықсыз, күрделі

34- пайдасыз, құнды емес.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!