Бөлім:
|
11- бөлім. «Жаһандық
мәселе: демография. Абай Құнанбайұлы «Адамның кейбір
кездері»
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
9
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Отбасылық
құндылықтар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
9.1.3.1әлеуметтік-қоғамдық
тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсіну; 9.1.4.1орта көлемді прозалық,поэзиялық шығрмалардан үзінді
тыңдау,көтерілген(тұрмыстық,әлеуметтік,қоғамдық)мәселені анықтап,өз
пікірін білдіру.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
әлеуметтік-қоғамдық
тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын
түсінеді;
орта көлемді
прозалық,поэзиялық шығрмалардан үзінді тыңдай
алады,көтерілген(тұрмыстық,әлеуметтік,қоғамдық)мәселені анықтап,өз
пікірін білдіреді.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру
«Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін
білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды
пысықтау
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын
«Интервью» тәсілі арқылы айтып
шығады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Мұғалім оқушыларға тақырып
жөнінде қосымша ақпараттар
айтады.
|
Жаңа сөздермен
жұмыс:
Некелес-бракосочетание
Неке-брак
Ажырасу-разводиться
Өсім-рост
Қартай-стареть
Ұлғай-увелечение
Айтылым
Суретке қарап пікір
айтады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Сурет бойынша жұмыс
жасайды:
-Мәлімет
айтады
|
9-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
2-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
5-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Тілдік
бағдар
Мұғалім себеп бағыныңқылы
сабақтас сөйлемдерді
түсіндіреді.
|
Тыңдалым
Айтылым
Парталас досымен
жұптасып, сұрақтарға жауап
береді.
Оқылым
Айтылым
Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
1-топ: Қою қаріппен
берілгшен сөздердің мағынасын
анықтайды.
2-топ: Себеп
бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді
табады.
3-топ: «6 неліктен»
тәсілін қолданып сұрақтар
жазады.
Айтылым
Жазылым
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Түсіндіреді
-Мағынасын
ашады
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
|
9-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
№4-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады,
бақылайды.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Қосымша
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Жазылым
Айтылым
Себеп бағыныңқылы
сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын
түсіндіреді.
Жазылым
Отбасы мүшелері
қандай болу керек? Кластерге
толтырады.
Айтылым
«Атаулар туралы үш сұрақ».
Сызбадағы термин сөздерге қатысты сұрақтарға жауап береді. Қайда?
Не үшін? Қандай?
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Тапсырманы
орындайды
Дескриптор
3
балл
-Көшіріп
жазады
Смайликтер
|
9-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
«Жұмбақтар»
жинағы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
Сәйкестендіру
кестесі
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». 1-10
баллдық жүйемен
бағаланады.
|
|