Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Оқушылар отбасының
маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін
талдауға үйренеді.
Көптеген
оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын
толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы
қорытынды жасауға үйренеді.
Кейбір
оқушылар: Тапсырмалар отбасылық
бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне
бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын
ұсынады.
|
|
|
Ұйымдастыру-ынталандыру:
3мин
|
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды
баламын» әр бала өздерінің жақсы
қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен
Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан
біліміммен барлығынан асып түссем деймін
т.б.
Жаңа топ
құру
Топтарға
бөлу.
Асық арқылы
бөлу
Сыныптағы бала санына қарай 3
түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер
бір-бірін тауып, бір топ құрайды
1-топ: «Алтын
асықтар»
2-топ: «Күміс
асықтар»
3-топ: «Қола
асықтар»
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру
Отбасы дегеніміз – бұл
адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс
ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара
байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және
балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр
отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой
мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы
шешеді.
|
.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмаларын орындайды
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сұраққа жауап
береді
|
1
|
|
|
|
Сабақтың
барысы:
15
мин
10
мин
|
1-тапсырма
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Сөздіктегі «Отбасы»
анықтамасынан негізгі құндылықты атаңдар. Ол құндылықтың отбасы
үшін маңызы қандай?
2-тапсырма
Кестені
толтыр:
Адамға отбасы не үшін
қажет?
|
|
Отбасы мүшелері бірін бірі
қалай атайды?
|
|
Отбасындағы бір адам
бірнеше істі атқара ала ма?Мысал
келтір.
|
|
3-тапсырма
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Білімді бекіту: Өтілген
тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қойылады. Ата мен әженің, әке
мен ананың рөлі туралы әңгімелеп бер. Отбасындағы балалардың рөлі
туралы кластер құрастыр.
|
Сөздіктен отбасы анықтамасын
тауып, оқиды. Құндылықтарды атайды. Маңыздылығын
айтады
Сұрақтарға жауап беріп,
кестені толтырады
|
Дескриптор
|
Балл
|
Құндылықтарды
анықтайды
|
1
|
Маңыздылығын
айтады
|
1
|
Дескриптор
|
Балл
|
Бірінші кестені
толтырады
|
1
|
Екінші кестені
толтырады
|
1
|
Үшінші кестені
толтырады
|
1
|
Дескриптор
|
Балл
|
Қойылған сұрақтарға
жауап береді
|
1
|
Ата мен әженің, рөлі
туралы әңгімелеп береді
|
1
|
Әке мен ананың рөлі
туралы әңгімелеп береді
|
1
|
Кластер
құрастырады
|
1
|
|
|
|
Сабақты
қорытындылау: 2 мин
|
Кері байланыс:
• Бүгінгі
сабақта не туралы айттық?
• Бүгінгі
сабақтан не үйрендіңіздер?
• Бүгінгі
сабақ ұнады ма?
Стикерлерге өз ойларыңызды жазып «Тілек ағашына»
іліңіздер
|
|
|
|
|