|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Көптеген оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы қорытынды жасауға үйренеді. Кейбір оқушылар: Тапсырмалар отбасылық бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсынады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
(Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру-ынталандыру: 3мин |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. Асық арқылы бөлу Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды 1-топ: «Алтын асықтар» 2-топ: «Күміс асықтар» 3-топ: «Қола асықтар» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Отбасы дегеніміз – бұл адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы шешеді. |
. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмаларын орындайды Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: 15 мин
10 мин
|
1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Сөздіктегі «Отбасы» анықтамасынан негізгі құндылықты атаңдар. Ол құндылықтың отбасы үшін маңызы қандай?
2-тапсырма Кестені толтыр:
3-тапсырма Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қойылады. Ата мен әженің, әке мен ананың рөлі туралы әңгімелеп бер. Отбасындағы балалардың рөлі туралы кластер құрастыр.
|
Сөздіктен отбасы анықтамасын тауып, оқиды. Құндылықтарды атайды. Маңыздылығын айтады
Сұрақтарға жауап беріп, кестені толтырады
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау: 2 мин |
Кері байланыс: • Бүгінгі сабақта не туралы айттық? • Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер? • Бүгінгі сабақ ұнады ма? Стикерлерге өз ойларыңызды жазып «Тілек ағашына» іліңіздер
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Отбасының қоғам өміріндегі маңызы Дүниетану 4 сынып
Ашық сабақ Отбасының қоғам өміріндегі маңызы Дүниетану 4 сынып
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Отбасының қоғам өміріндегі маңызы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар отбасының маңыздылығын дәлелдеуге, отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдауға үйренеді. Көптеген оқушылар: Конституцияны туралы ұғымдарын толықтырады.Оқушылар адам өміріндегі ата заңның маңыздылығы туралы қорытынды жасауға үйренеді. Кейбір оқушылар: Тапсырмалар отбасылық бюджеттің табысын және шығыстарын талдау мүмкіндігіне бағытталған. Оқушылар отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсынады. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
(Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру-ынталандыру: 3мин |
Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. Асық арқылы бөлу Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды 1-топ: «Алтын асықтар» 2-топ: «Күміс асықтар» 3-топ: «Қола асықтар» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Отбасы дегеніміз – бұл адамдардың некеге немесе туыстық жақындыққа негізделген, тұрмыс ортақтығы, рухани жауапкершілік және бауырмалдық тұрғысынан өзара байланысқан бірлестігі. Әдеттегі отбасын әке-шеше, ата мен әже және балалар құрайды. Отбасылары үлкен немесе шағын болуы мүмкін. Әр отбасы өз шаруашылығын жүргізуде қаржы-қаражат пен ақыл-ой мүмкіндіктерін бірлесе атқару арқылы шешеді. |
. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмаларын орындайды Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: 15 мин
10 мин
|
1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Сөздіктегі «Отбасы» анықтамасынан негізгі құндылықты атаңдар. Ол құндылықтың отбасы үшін маңызы қандай?
2-тапсырма Кестені толтыр:
3-тапсырма Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қойылады. Ата мен әженің, әке мен ананың рөлі туралы әңгімелеп бер. Отбасындағы балалардың рөлі туралы кластер құрастыр.
|
Сөздіктен отбасы анықтамасын тауып, оқиды. Құндылықтарды атайды. Маңыздылығын айтады
Сұрақтарға жауап беріп, кестені толтырады
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау: 2 мин |
Кері байланыс: • Бүгінгі сабақта не туралы айттық? • Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер? • Бүгінгі сабақ ұнады ма? Стикерлерге өз ойларыңызды жазып «Тілек ағашына» іліңіздер
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














