Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Ересек топ- Бүлдіршін
Білім саласы: Коммуникация
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Еріншек егінші мен еңбекқор құмырсқа» ертегі
Мақсаты: Естіп есте сақтау қабілеттерін дамыта отыра, сөзік қорларын дамыту, ертегі мазмұнын айта білуге үйрету.
Міндеттері:
а) Білімділік: Сұраққа жауап беруге және дәнді дақылдар, егістік туралы білімдерін кеңейту.
ә) Дамытушылық: Баланың зейінділігін,тыңдай алыу қабілетін, өз ойынын толық жеткізе білуін дамыту.
б) Тәрбиелік: : Еңбек сүйгіштікке, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру және еңбекті бағалай білуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілі:түсінік беру, сұрақ-жауап,көрсету, практикалық
Сөздік жұмыс: : еңбек, алқап, қауыз.
Билингвалды компонент: бидай – пшеница ,егін – уражай ,еңбек - труд
Технологиялар:Топтастыру, алгоритм
Пәнаралық байланыс:Қоршаған орта,
Көрнекіліктер: А3
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
Мотивациялық -қозғаушы күш |
Шаттық шеңбері: Шенбер болып түрайық Алаканды ашайық Куннин нұрын салайық Таза ауаны жұтайық Жүрекке жылу сыйлайық Жинаған жылы шуакты Қонактарга шашайық |
Шаттық шенберін орындады |
|
|
Ұйымдастыру-іздену |
Балалар,бір жылда неше мезгіл бар? Жыл мезгілдерін атап беріндерші Қазір жылдың қай мезгілі? Қай ай? Көктемде ауа-райы кандай болады? Адамдар қалай киінеді? Дұрыс балалар көктемде күн жылынады. Бүгін аптаның қай күні? Жұмбақ жасыру: Балалар есімізге түсірейікші өткен сабақта біз сендермен Нан қайдан шығады? Аты тақырыпта ертегі оқыдық Жұмбақ жасыру: Қиналып көтеріп,өзінен ауырды. Жорғалап кетеді,жүкшідей кәдімгі
Өсірер тың
дала, Балалар әңгімені,өлеңді,ертегіні кім жазады? Сергіту сәті. Ұзын мұртты құмырсқа Келе жатты жұмысқа. Допты қойдым алдына Оң жағына қарады Сол жағына қарады, Тау екен деп ойлады Ендеше балалар Өтебай Тұрманжанов атамыздың «Еріншек егіншімен еңбекқор құмырсқа» бүгін танысамыз, мұқият тыңдап отырыңдар. Еріншек егінші мен еңбекқор құмырсқа» ертегі Өтебай Тұрманжанов Бір егінші егістікке егін егіпті, өзі еккен егініне қарамай қыдырып жүре беріпті, күз мезгілі аяқталып, қар жауып, қыс түсетіні есіне түсіп: «Еккен бидайым, егінім пісіп тұрған шығар жинап алайын » деп, егістікке келеді. Келсе, алақандай аз масақтың әр басында бір торғай қонып отыр. Торғайдың шоқып, желдің шайқап төккен дәндерін еңбекқор құмырсқалар да жинап үлгірген екен. Бидайдың басына бос қуыс қалған қауыздан басқа түк те жоқ. Жерге түскен бидай дәндерін еңбекқор құмырсқалар қыс қамын ойлап, өзінің илеуіне асыға тасып бара жатыр. Сонда жалқау егінші құмырсқаға қарап: - Жарайды, құмырсқалар, жинап алған екенсіздер, жылы қамбаға салған екенсіздер. Ендігі жылы тұқым керек болса, келіп алармын, - деп атына мініпті де, «шу» деп жүріп кетіпті. Сөйтіп, жалқау егінші еккен егінін күтпей, қарамай жүргенде піскен егінді еңбекқор құмырсқалар өз илеулеріне тасып алыпты. 1.Тәрбиеші окып береді 2. Сурет бойынша айтып береді 3. балаларға сурет бойынша айтқызу Сұрақ -жауап - Ертегіде егінді қайда егіпті? -Жалқау егінші өзі не істеп жүріпті? -Жерге түскен дәндерін қайда әкетіпті? -Егінші қандай екен? - Ал құмырсқалар қандай? -Ал енді балалар мына тақтадағы суретке қараңдар. Егін алқабындағы егістікте өсіп тұрған бидайдың суреті көрсетіледі. Артикуляциялық жаттығу Еңбек-енбек Құмырсқа-құмысқа Тәрбиеші түсіндіреді: Қауыз- деген бидайдың сырткы кабығы Саусақ жаттығуы Макал-мәтел Еңбекпен тапқан Нан тәтті
Еңбек — ата, жер —
ана.
Егізден төл
өседі.
Ұят бетті
қызартады. Балаларға құмырсқаның илеуін көрсету |
Балалар жіп ұстаған қолдарын жоғары көтеріп, көбелекті ерін деңгейінде ұстайды. Сол мезетте мұрын арқылы ауа жұтып, ауа ағымын көбелекке қарай, оны «ұшыру» үшін бағыттайды
құмырсқа Бидай)
Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты –Еңбек. Кесте тіксең зерлеп Мұның аты-Еңбек Қырға шықсаң ,өрлеп Мұның аты-Еңбек Сабағыңа жөндеп Әзірленсең –Еңбек Қиындықтың бәрін Еңбек қана жеңбек. Каусар айтады |
|
|
Рефлексифті-түзетушілік |
Вен диограммасы бойынша сабақты қорыту |
Еңбекші мен құмырсқаның айырмашылығын табады |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: өлеңнің мазмұнын түсінеді.
Игереді: Көктем құбылыстары туралы толық мағлұматтарды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Өтебай Тұрманжанов «Еріншек егіншімен еңбекқор құмырсқа»
Ашық сабақ Өтебай Тұрманжанов «Еріншек егіншімен еңбекқор құмырсқа»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Ересек топ- Бүлдіршін
Білім саласы: Коммуникация
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Еріншек егінші мен еңбекқор құмырсқа» ертегі
Мақсаты: Естіп есте сақтау қабілеттерін дамыта отыра, сөзік қорларын дамыту, ертегі мазмұнын айта білуге үйрету.
Міндеттері:
а) Білімділік: Сұраққа жауап беруге және дәнді дақылдар, егістік туралы білімдерін кеңейту.
ә) Дамытушылық: Баланың зейінділігін,тыңдай алыу қабілетін, өз ойынын толық жеткізе білуін дамыту.
б) Тәрбиелік: : Еңбек сүйгіштікке, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру және еңбекті бағалай білуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілі:түсінік беру, сұрақ-жауап,көрсету, практикалық
Сөздік жұмыс: : еңбек, алқап, қауыз.
Билингвалды компонент: бидай – пшеница ,егін – уражай ,еңбек - труд
Технологиялар:Топтастыру, алгоритм
Пәнаралық байланыс:Қоршаған орта,
Көрнекіліктер: А3
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
Мотивациялық -қозғаушы күш |
Шаттық шеңбері: Шенбер болып түрайық Алаканды ашайық Куннин нұрын салайық Таза ауаны жұтайық Жүрекке жылу сыйлайық Жинаған жылы шуакты Қонактарга шашайық |
Шаттық шенберін орындады |
|
|
Ұйымдастыру-іздену |
Балалар,бір жылда неше мезгіл бар? Жыл мезгілдерін атап беріндерші Қазір жылдың қай мезгілі? Қай ай? Көктемде ауа-райы кандай болады? Адамдар қалай киінеді? Дұрыс балалар көктемде күн жылынады. Бүгін аптаның қай күні? Жұмбақ жасыру: Балалар есімізге түсірейікші өткен сабақта біз сендермен Нан қайдан шығады? Аты тақырыпта ертегі оқыдық Жұмбақ жасыру: Қиналып көтеріп,өзінен ауырды. Жорғалап кетеді,жүкшідей кәдімгі
Өсірер тың
дала, Балалар әңгімені,өлеңді,ертегіні кім жазады? Сергіту сәті. Ұзын мұртты құмырсқа Келе жатты жұмысқа. Допты қойдым алдына Оң жағына қарады Сол жағына қарады, Тау екен деп ойлады Ендеше балалар Өтебай Тұрманжанов атамыздың «Еріншек егіншімен еңбекқор құмырсқа» бүгін танысамыз, мұқият тыңдап отырыңдар. Еріншек егінші мен еңбекқор құмырсқа» ертегі Өтебай Тұрманжанов Бір егінші егістікке егін егіпті, өзі еккен егініне қарамай қыдырып жүре беріпті, күз мезгілі аяқталып, қар жауып, қыс түсетіні есіне түсіп: «Еккен бидайым, егінім пісіп тұрған шығар жинап алайын » деп, егістікке келеді. Келсе, алақандай аз масақтың әр басында бір торғай қонып отыр. Торғайдың шоқып, желдің шайқап төккен дәндерін еңбекқор құмырсқалар да жинап үлгірген екен. Бидайдың басына бос қуыс қалған қауыздан басқа түк те жоқ. Жерге түскен бидай дәндерін еңбекқор құмырсқалар қыс қамын ойлап, өзінің илеуіне асыға тасып бара жатыр. Сонда жалқау егінші құмырсқаға қарап: - Жарайды, құмырсқалар, жинап алған екенсіздер, жылы қамбаға салған екенсіздер. Ендігі жылы тұқым керек болса, келіп алармын, - деп атына мініпті де, «шу» деп жүріп кетіпті. Сөйтіп, жалқау егінші еккен егінін күтпей, қарамай жүргенде піскен егінді еңбекқор құмырсқалар өз илеулеріне тасып алыпты. 1.Тәрбиеші окып береді 2. Сурет бойынша айтып береді 3. балаларға сурет бойынша айтқызу Сұрақ -жауап - Ертегіде егінді қайда егіпті? -Жалқау егінші өзі не істеп жүріпті? -Жерге түскен дәндерін қайда әкетіпті? -Егінші қандай екен? - Ал құмырсқалар қандай? -Ал енді балалар мына тақтадағы суретке қараңдар. Егін алқабындағы егістікте өсіп тұрған бидайдың суреті көрсетіледі. Артикуляциялық жаттығу Еңбек-енбек Құмырсқа-құмысқа Тәрбиеші түсіндіреді: Қауыз- деген бидайдың сырткы кабығы Саусақ жаттығуы Макал-мәтел Еңбекпен тапқан Нан тәтті
Еңбек — ата, жер —
ана.
Егізден төл
өседі.
Ұят бетті
қызартады. Балаларға құмырсқаның илеуін көрсету |
Балалар жіп ұстаған қолдарын жоғары көтеріп, көбелекті ерін деңгейінде ұстайды. Сол мезетте мұрын арқылы ауа жұтып, ауа ағымын көбелекке қарай, оны «ұшыру» үшін бағыттайды
құмырсқа Бидай)
Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты –Еңбек. Кесте тіксең зерлеп Мұның аты-Еңбек Қырға шықсаң ,өрлеп Мұның аты-Еңбек Сабағыңа жөндеп Әзірленсең –Еңбек Қиындықтың бәрін Еңбек қана жеңбек. Каусар айтады |
|
|
Рефлексифті-түзетушілік |
Вен диограммасы бойынша сабақты қорыту |
Еңбекші мен құмырсқаның айырмашылығын табады |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: өлеңнің мазмұнын түсінеді.
Игереді: Көктем құбылыстары туралы толық мағлұматтарды.
шағым қалдыра аласыз













