«Қайырлы таң»
өлең шумағын үш тілде
айтады
Олай болса топқа
бірігейік:
1 –ші топ
«Ақылдылар»
2-ші
«Тапқырлар»
3-ші
«Білгірлер»
Үй
тапсырмасы.
Мұғалім сөзі : Балалар,
өткен сабақта « Қожанасырда қонақта» тақырыбымен танысқан
болатынбыз. Ал олай болса ортаға Қожанасырды
шақырамыз.
Қожанасыр:
Саламатсыздар ма балалар. Қанекей,сендермен ұлттық «Сақина салмақ»
ойынын ойнайық . Әр топтан екі оқушыдан шықсын.Сақинаны кімнің
қолына салсам сол адам сұрағыма жауап береді.Әрбір дұрыс
жауап қазақтың ұлттық аспабы-
домбырамен бағаланады.
Қожекең: Біз әдебиеттен қандай тарауды өтіп
жатырмыз?
Оқушы: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Атадан қалған асыл мұра
тақырыбын.
Қожекең: Рухани жаңғыруды қалай
түсінесің?
Оқушы: Ұлттық кодты сақтау,ұлттық бірегейлікті
сақтау
Қожекең: Қазақтың салт-дәстүрі туралы Елбасымыз «Болашаққа бағдар:
рухани жаңғыру» мақаласындағы қай басымдылығында айтып
өткен?
Оқушы: Мақаланың «Ұлттылық бірегейлікті
сақтау»
3-ші басымдылығында: «Ұлттық
салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз,
жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі
қалуға тиіс»- деп Президентіміз Н.Ә.Назарбаев нақты атап
өтті.
Қожанасыр: Салт дәстүрлерге нелер
жатады?
Қыз ұзату, Бесікке салу ,Шілдехана, Тұсау
кесер.
Қожанасыр:Халық ауыз әдебиеті дегенді қалай
түсінесіңдер?
Халық ауыз әдебиеті
дегеніміз халық шығармашылығының айрықша саласы, ауызша шығарылып, ауызша тараған көркем-әдеби
туындылардың жиынтық атауы.
Қожанасыр: Ауыз әдебиет түрлерін
ата?
Батырлар жыры, мақал- мәтелдер, аңыздар, жаңылтпаштар,
шешендік сөздер, жұмбақтар, ертегілер ,
мысалдар
Дескриптор: Білім
алушы
1. Халық ауыз әдебиеті туралы
түсінді.
2 . Салт дәстүрлерге
нелер жататынын
ажыратады.
3. Рухани жаңғырудың басылымдылығын
айтады.
4. Сұрақтарға жауап
береді.
Қожанасыр: Жарайсыңдар, балалар, « Сақина салмақ » ойынын керемет
ойнадыңдар.
Мұғалім сөзі: Балалар үйге берілген «Қожанасыр мен
Алдаркөсе» аңызы бойынша
қандай суреттер
салдыңдар?
Әр топтан бір-бір оқушы қорғайды.
Бағалау
Мұғалімнің сөзі: 1 Аңызда кім
тапқыр?
2 Кім
ақылды?
Оқушы: Алдар-ақылды, Қожанасыр-тапқыр, Тазша бала
–таланты
Мұғалімнің сөзі: Олай болса балалар осы тапсырманы сахналап
көрсетейік.Кейіпкерлер- автор, Қожанасыр, Алдаркөсе сахнаға
шықсын.
Автор: Қожанасыр мен Алдаркөсе Ыстықкөлдің жағасында келе
жатады.
Алдаркөсе: Қожеке, сіз тапқырсыз ғой. Мына көлден неше шелек су шығады
екен. Айтып жібермес пе
екенсіз?
Автор: Деп сұрапты. Қожанасыр ойланбай былай жауап
беріпті.
Қожанасыр: Осы көлдей шелек тапсаң, бір-ақ шелек су
шығады.
Соныда білмейсің бе, Алдаркөсе
?
Автор: Депті
Қожанасыр.
Дескриптор: Білім
алушы
1. Кейіпкерлердің рөлін
сомдай алады.
2. Қойылымның ережесін
түсінеді.
Мұғалімнің сөзі: Оқушылар бұл аңыздан не байқадық? Көлдей
шелек су
болама?
Оқушылар:
Көлдей шелек болмайды. Ол
өтірік.
Мұғалімнің сөзі:
Олай болса бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы «Өтірік өлең
құрастырамын».
Өтірік өлеңдер-тапқырлыққа
құрылған, күлкілі оқиғаға толы халық
шығармасы.
«Тазша баланың қырық
өтірігі»
Мұғалімнің сөзі:
балалар, мына слайдқа қарап өз
ойларыңмен өтірік өлең
құрастырыңдар
1-ші топқа
сурет

ШИ шие

Теңіз Түйе
Шие
К
Күйме
үй
Ши тоқыдым
шиеден,
Теңіз кештім
түйемен.
Күйме жасап
шиеден,
Үй тұрғыздым
түймеден.
2-ші топқа
сурет
інінен
Айқаса 
Ұ стап
алып
Баққызды 
Тышқан шығып
інінен,
Айқаса кетті
пілменен.
Ұстап алып
қоңызды,
Баққызды
мүйізтұмсықты.
3-топқа
сурет
толқыған
- кітап
Үйретіп -оларға
отырған
Теңізде су
толқыған,
Балықтар кітап
оқыған.
Үйретіп сабақ
оларға,
Аюды көрдім
отырған.
Дескриптор: Білім
алушы
1.Суретке қарап өлең
құрастырады.
2. Өтірік өле ңнің
мағанасын түсінеді.
Оқулықпен жұмыс
2-тапсырма
Өтірік
өлең
Бірінші
оқушы:1-топ
Айттым да өтірік өлең айла
қылдым,.
Кесіп ап бетегені, найза
қылдым.
Торғайды үш қонаққа сойып
беріп,
Жарты етін алып қалып,пайда
қылдым.
Екінші
оқушы:2-топ
Дүниеде болады екен қоян
мықты,
Жабылып он бес жігіт зорға
жықты.
Соғымға сойған едім, семізін
–ай,
Бүйрек майдан басқасы бес қап
шықты.
3-топ 3- тапсырма..Екі
оқушының өтірік өлеңдерін қара сөзбен
әңгімелеу.
Қалыптастырушы
бағалау « От
шашу»
Дескриптор: Білім
алушы
1 . Қара сөзбен әңгімелей
алады.
2. Әуенін тауып, сахнада
орындайды.
3 . Өтірік өлеңнің
мағанасын түсінедіббббББББООюББШШШШШШШ
|