Ашық сабақ өткенді пысықтау 106-сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ өткенді пысықтау 106-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне және математика
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар шаблоны (ҚМЖ)


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Комсомол» жалпы орта

Пәні: Математика

Күні: 15.02.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ерметова Ұлжан

Сынып: 4 «Б»

Қатысқандар саны;

Қатыспағандар саны;

Сабақ тақырыбы;

106-сабақ. Өткенді пысықтау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдар

ламасына сілтеме)

Үштаңбалы санға берілген есептер туралы білімді меңгереді,берілген есептердің орындалуына көңіл бөлу, тапсырмаларды дұрыс орындау мақсатында білімдерін бекіту. Жазбаша көбейтуге берілген есептерді түсінуге, нақты мәндеріне бағытталған сұрақтарды қолдана білу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: есептердің берілуін түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:есептердің нақты мәнін

анықтайды

Кейбір оқушылар орындай алады:

түсінген есептер бойынша ойын еркін айтады, сұрақтар құрастырады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: есептің мәнін түсінеді, толық нақты жауаптар мен сұрақтарды анықтай алады.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

өлшем бірліктер, формулалар,фигуралар, периметр,аудан,көлем.

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Бағалау критерийлері

1.Есептің мәнін түсінеді,толық жауаптар мен сұрақтарды анықтай алады.

2.Анықталған есептерге қатысты сұрақтар құрастыра алады.

3.Берілген есептерден теңдеу,теңсіздіктерді көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

Қуып жету қозғалыстарын ажырату.

Пәнаралық байланыстар

Еңбекке баулу, бейнелеу пәндері бойынша суреттерін салып, есептер құрастырады.

АКТ қолдану дағдылары

Семантикалық карта мен ребус шешу парақшасы,стикер,кеспе қағаздар,т.б.

Бастапқы білім

Есептерді түсініп,мәнін таба біледі.

Сұрақ-жауап арқылы бар білімдерін жетілдіріп отырады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері








Сабақтың басы

Жоспарланған есептер(төменде жоспарланған сұрақтар мен тапсырмаларды орындау) бойынша тапсырмалар орындау.

Оқушылар психологиялық ахуалын орындарынан тұрып,өлең жолдармен білдіреді.

Армысың асыл күн,

Армысың асыл жер,

Армысың асыл менің достарым,

Армысың асыл ұстазым,

Міне менің қолым-деп бір-біріне сәттілік көңіл күй сыйлады.

Picture 1

«Әртүрлі» әдіс бойынша оқушыларды топқа бөлу

Миға шабуыл.

-Балалар жазбаша көбейтуге берілген есептерді басқа есептермен қалай байланыстырымыз?

- Сендердің ойларыңша, осы берілген есептерде қандай жолдарды көбірек қолданғануы бойынша таныстыңдар?

-Оқушылардың ой-пікірін біле отырып, тақырыпты ашу.

-Балалар үштаңбалы сандарға жазбаша көбейтуге арналған есептерді еске түсіре отырып,бүгінгі берілген есептерді тез,шапшаң шығаруға ұмтылайық

Өтілген материалдарды «Семантикалық карта» арқылы еске түсіру.

Picture 1



Көптаңба

лы

Аудан

Теңдеу

Көлем

Теңсіздік

V=см3






450236






S=см2






142>132






х*16=32







Ресурстар


1-есеп.

Бағанды түрінде есепте:

І-топ ІІ-топ ІІІ-топ

2413*210= 2521*330 = 8321*120=

2413*20 = 2521*303= 8321*102=

Picture 2

2-есеп.Өрнектердің мәнін тап: Өзбетінше орындау.

1-2-нұсқаға бөліп беру.

1-нұсқа 2-нұсқа

43070+7140:51*506=113910 (7368:24+145)*27=12204

78050+94500:630*608=16925 (3090:15+219)*37=15725


3-есеп.Есептер шығар: Жұптасу арқылы орындау:

А). 8қап қант-34000 тг Ә). Кәмпит-85кг

26қап қант-?,теңге Печенье-248кг

Түскен пайда-66880тг

1кг печенье-160тг

1кг кәмпит-?,теңге

4-есеп. Теңдеу құру.

А) Ә)

Гіртас-3кг,2кг Гіртас-500г,3 гіртас

2 табақ-3кг,Хкг 2 табақ-3кг

Қауынның массасы-?кг Ірімшіктің массасы-?,Хг

Picture 2

Түртіп алу стратегиясы:Үйге тапсырма 5-есеп.


6-есеп.Х-тің мәнін табу. Тақтада орындау:

І-топ ІІ топ

(х-5428)+5428=30523 (17256-12136)+Х=17256


ІІІ топ Барлығы

(Х+200)-470=200 6582-(Х-6582) =6582

Picture 4

7-есеп. Әр параллелепипедтің көлемін есепте: Ауызша

һ=2см һ=2см һ=3см һ=2см

а=12см а=5см а=16см а=2см

в=5см в=3см в=7см в=2см

V=?cм3 V=?cм3 V=?cм3 V=?cм3


8-есеп.Логика:

Әр сағат сайын тілі нешені көрсетіп тұрса,сағат сонша рет соғады,ал әр жарты сағат сайын 1 рет соғады.Сағат күндізгі 1-ден түнгі 12-ге дейін неше рет соғады.

1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12=78

11 рет 1 реттен соғады. 78+11 =89рет


Сабақтың

ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі

Сергіту сәті

Қимыл-қозғалыс жаттығулары

1,2,3, қарлығаш боп ұш,

4,5,6,, қарлығаш боп шалқы,

7,8,9,10, қарлығаш боп қон.


Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді :

Picture 3

Picture 9


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз?

Саралау іріктелген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер , оқушыға дербес қолдау көрсету , оқу материалдары мен қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып , сабақтың кез- келген кезеңінде қолданыла алады

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеруін тест тапсырмалары арқылы бағалап отыруды.


Күн сәулесіне ілінген стикердің көмегімен өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.Оқушылар әрбір орындаған тапсырмалары мен шығарған есептері арқылы смайлик қолданады. Смайликті кім көп жинаса,өзінің білімін тексеріп отырады.Бұл арқылы оқушылар жылдамдылыққа,

шапшаңдылыққа үйренеді.

Picture 5

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы

ның сақталуы


Денсаулық сақтау технология

лары .

Белсенді іс әрекет түрлері Осы сабақта қолданыла

тын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?

Оқушылардың барлығы

ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Picture 15




Тексерді: 15.02.2018 ж.




















ОңтүстікҚазақстаноблысы

Қазығұртауданы

«Комсомол» жалпы орта мектебі




Математика


Ашық cабақ


«Өткенді пысықтау»


Picture 3


4 «Б» сынып


Бастауыш сынып мұғалімі: Ерметова Ұлжан


2018 жыл.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
2209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі