Қысқа мерзімді жоспар шаблоны (ҚМЖ)
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: «Комсомол» жалпы орта Пәні: Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 15.02.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ерметова Ұлжан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 «Б» |
Қатысқандар саны; |
Қатыспағандар саны; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы; |
106-сабақ. Өткенді пысықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдар ламасына сілтеме) |
Үштаңбалы санға берілген есептер туралы білімді меңгереді,берілген есептердің орындалуына көңіл бөлу, тапсырмаларды дұрыс орындау мақсатында білімдерін бекіту. Жазбаша көбейтуге берілген есептерді түсінуге, нақты мәндеріне бағытталған сұрақтарды қолдана білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: есептердің берілуін түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:есептердің нақты мәнін анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: түсінген есептер бойынша ойын еркін айтады, сұрақтар құрастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: есептің мәнін түсінеді, толық нақты жауаптар мен сұрақтарды анықтай алады. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өлшем бірліктер, формулалар,фигуралар, периметр,аудан,көлем. Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Есептің мәнін түсінеді,толық жауаптар мен сұрақтарды анықтай алады. 2.Анықталған есептерге қатысты сұрақтар құрастыра алады. 3.Берілген есептерден теңдеу,теңсіздіктерді көрсетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қуып жету қозғалыстарын ажырату. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Еңбекке баулу, бейнелеу пәндері бойынша суреттерін салып, есептер құрастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Семантикалық карта мен ребус шешу парақшасы,стикер,кеспе қағаздар,т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Есептерді түсініп,мәнін таба біледі. Сұрақ-жауап арқылы бар білімдерін жетілдіріп отырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы |
Жоспарланған есептер(төменде жоспарланған сұрақтар мен тапсырмаларды орындау) бойынша тапсырмалар орындау. Оқушылар психологиялық ахуалын орындарынан тұрып,өлең жолдармен білдіреді. Армысың асыл күн, Армысың асыл жер, Армысың асыл менің достарым, Армысың асыл ұстазым, Міне менің қолым-деп бір-біріне сәттілік көңіл күй сыйлады.
«Әртүрлі» әдіс бойынша оқушыларды топқа бөлу Миға шабуыл. -Балалар жазбаша көбейтуге берілген есептерді басқа есептермен қалай байланыстырымыз? - Сендердің ойларыңша, осы берілген есептерде қандай жолдарды көбірек қолданғануы бойынша таныстыңдар? -Оқушылардың ой-пікірін біле отырып, тақырыпты ашу. -Балалар үштаңбалы сандарға жазбаша көбейтуге арналған есептерді еске түсіре отырып,бүгінгі берілген есептерді тез,шапшаң шығаруға ұмтылайық Өтілген материалдарды «Семантикалық карта» арқылы еске түсіру.
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1-есеп. Бағанды түрінде есепте: І-топ ІІ-топ ІІІ-топ 2413*210= 2521*330 = 8321*120= 2413*20 = 2521*303= 8321*102=
2-есеп.Өрнектердің мәнін тап: Өзбетінше орындау. 1-2-нұсқаға бөліп беру. 1-нұсқа 2-нұсқа 43070+7140:51*506=113910 (7368:24+145)*27=12204 78050+94500:630*608=16925 (3090:15+219)*37=15725
3-есеп.Есептер шығар: Жұптасу арқылы орындау: А). 8қап қант-34000 тг Ә). Кәмпит-85кг 26қап қант-?,теңге Печенье-248кг Түскен пайда-66880тг 1кг печенье-160тг 1кг кәмпит-?,теңге 4-есеп. Теңдеу құру. А) Ә) Гіртас-3кг,2кг Гіртас-500г,3 гіртас 2 табақ-3кг,Хкг 2 табақ-3кг Қауынның массасы-?кг Ірімшіктің массасы-?,Хг
Түртіп алу стратегиясы:Үйге тапсырма 5-есеп.
6-есеп.Х-тің мәнін табу. Тақтада орындау: І-топ ІІ топ (х-5428)+5428=30523 (17256-12136)+Х=17256
ІІІ топ Барлығы (Х+200)-470=200 6582-(Х-6582) =6582
7-есеп. Әр параллелепипедтің көлемін есепте: Ауызша һ=2см һ=2см һ=3см һ=2см а=12см а=5см а=16см а=2см в=5см в=3см в=7см в=2см V=?cм3 V=?cм3 V=?cм3 V=?cм3
8-есеп.Логика: Әр сағат сайын тілі нешені көрсетіп тұрса,сағат сонша рет соғады,ал әр жарты сағат сайын 1 рет соғады.Сағат күндізгі 1-ден түнгі 12-ге дейін неше рет соғады. 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12=78 11 рет 1 реттен соғады. 78+11 =89рет |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Қимыл-қозғалыс жаттығулары 1,2,3, қарлығаш боп ұш, 4,5,6,, қарлығаш боп шалқы, 7,8,9,10, қарлығаш боп қон. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді :
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз? Саралау іріктелген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер , оқушыға дербес қолдау көрсету , оқу материалдары мен қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып , сабақтың кез- келген кезеңінде қолданыла алады |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеруін тест тапсырмалары арқылы бағалап отыруды.
Күн сәулесіне ілінген стикердің көмегімен өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.Оқушылар әрбір орындаған тапсырмалары мен шығарған есептері арқылы смайлик қолданады. Смайликті кім көп жинаса,өзінің білімін тексеріп отырады.Бұл арқылы оқушылар жылдамдылыққа, шапшаңдылыққа үйренеді.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы ның сақталуы
Денсаулық сақтау технология лары . Белсенді іс әрекет түрлері Осы сабақта қолданыла тын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерді: 15.02.2018 ж.
ОңтүстікҚазақстаноблысы
Қазығұртауданы
«Комсомол» жалпы орта мектебі
Математика
Ашық cабақ
«Өткенді пысықтау»

4 «Б» сынып
Бастауыш сынып мұғалімі: Ерметова Ұлжан
2018 жыл.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ өткенді пысықтау 106-сабақ
Ашық сабақ өткенді пысықтау 106-сабақ
Қысқа мерзімді жоспар шаблоны (ҚМЖ)
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: «Комсомол» жалпы орта Пәні: Математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 15.02.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ерметова Ұлжан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 4 «Б» |
Қатысқандар саны; |
Қатыспағандар саны; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы; |
106-сабақ. Өткенді пысықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдар ламасына сілтеме) |
Үштаңбалы санға берілген есептер туралы білімді меңгереді,берілген есептердің орындалуына көңіл бөлу, тапсырмаларды дұрыс орындау мақсатында білімдерін бекіту. Жазбаша көбейтуге берілген есептерді түсінуге, нақты мәндеріне бағытталған сұрақтарды қолдана білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: есептердің берілуін түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:есептердің нақты мәнін анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: түсінген есептер бойынша ойын еркін айтады, сұрақтар құрастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: есептің мәнін түсінеді, толық нақты жауаптар мен сұрақтарды анықтай алады. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өлшем бірліктер, формулалар,фигуралар, периметр,аудан,көлем. Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1.Есептің мәнін түсінеді,толық жауаптар мен сұрақтарды анықтай алады. 2.Анықталған есептерге қатысты сұрақтар құрастыра алады. 3.Берілген есептерден теңдеу,теңсіздіктерді көрсетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қуып жету қозғалыстарын ажырату. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Еңбекке баулу, бейнелеу пәндері бойынша суреттерін салып, есептер құрастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Семантикалық карта мен ребус шешу парақшасы,стикер,кеспе қағаздар,т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Есептерді түсініп,мәнін таба біледі. Сұрақ-жауап арқылы бар білімдерін жетілдіріп отырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы |
Жоспарланған есептер(төменде жоспарланған сұрақтар мен тапсырмаларды орындау) бойынша тапсырмалар орындау. Оқушылар психологиялық ахуалын орындарынан тұрып,өлең жолдармен білдіреді. Армысың асыл күн, Армысың асыл жер, Армысың асыл менің достарым, Армысың асыл ұстазым, Міне менің қолым-деп бір-біріне сәттілік көңіл күй сыйлады.
«Әртүрлі» әдіс бойынша оқушыларды топқа бөлу Миға шабуыл. -Балалар жазбаша көбейтуге берілген есептерді басқа есептермен қалай байланыстырымыз? - Сендердің ойларыңша, осы берілген есептерде қандай жолдарды көбірек қолданғануы бойынша таныстыңдар? -Оқушылардың ой-пікірін біле отырып, тақырыпты ашу. -Балалар үштаңбалы сандарға жазбаша көбейтуге арналған есептерді еске түсіре отырып,бүгінгі берілген есептерді тез,шапшаң шығаруға ұмтылайық Өтілген материалдарды «Семантикалық карта» арқылы еске түсіру.
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
1-есеп. Бағанды түрінде есепте: І-топ ІІ-топ ІІІ-топ 2413*210= 2521*330 = 8321*120= 2413*20 = 2521*303= 8321*102=
2-есеп.Өрнектердің мәнін тап: Өзбетінше орындау. 1-2-нұсқаға бөліп беру. 1-нұсқа 2-нұсқа 43070+7140:51*506=113910 (7368:24+145)*27=12204 78050+94500:630*608=16925 (3090:15+219)*37=15725
3-есеп.Есептер шығар: Жұптасу арқылы орындау: А). 8қап қант-34000 тг Ә). Кәмпит-85кг 26қап қант-?,теңге Печенье-248кг Түскен пайда-66880тг 1кг печенье-160тг 1кг кәмпит-?,теңге 4-есеп. Теңдеу құру. А) Ә) Гіртас-3кг,2кг Гіртас-500г,3 гіртас 2 табақ-3кг,Хкг 2 табақ-3кг Қауынның массасы-?кг Ірімшіктің массасы-?,Хг
Түртіп алу стратегиясы:Үйге тапсырма 5-есеп.
6-есеп.Х-тің мәнін табу. Тақтада орындау: І-топ ІІ топ (х-5428)+5428=30523 (17256-12136)+Х=17256
ІІІ топ Барлығы (Х+200)-470=200 6582-(Х-6582) =6582
7-есеп. Әр параллелепипедтің көлемін есепте: Ауызша һ=2см һ=2см һ=3см һ=2см а=12см а=5см а=16см а=2см в=5см в=3см в=7см в=2см V=?cм3 V=?cм3 V=?cм3 V=?cм3
8-есеп.Логика: Әр сағат сайын тілі нешені көрсетіп тұрса,сағат сонша рет соғады,ал әр жарты сағат сайын 1 рет соғады.Сағат күндізгі 1-ден түнгі 12-ге дейін неше рет соғады. 1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12=78 11 рет 1 реттен соғады. 78+11 =89рет |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Қимыл-қозғалыс жаттығулары 1,2,3, қарлығаш боп ұш, 4,5,6,, қарлығаш боп шалқы, 7,8,9,10, қарлығаш боп қон. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді :
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз? Саралау іріктелген тапсырмалар , нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер , оқушыға дербес қолдау көрсету , оқу материалдары мен қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып , сабақтың кез- келген кезеңінде қолданыла алады |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеруін тест тапсырмалары арқылы бағалап отыруды.
Күн сәулесіне ілінген стикердің көмегімен өздерінің көңіл күйлерін білдіреді.Оқушылар әрбір орындаған тапсырмалары мен шығарған есептері арқылы смайлик қолданады. Смайликті кім көп жинаса,өзінің білімін тексеріп отырады.Бұл арқылы оқушылар жылдамдылыққа, шапшаңдылыққа үйренеді.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы ның сақталуы
Денсаулық сақтау технология лары . Белсенді іс әрекет түрлері Осы сабақта қолданыла тын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерді: 15.02.2018 ж.
ОңтүстікҚазақстаноблысы
Қазығұртауданы
«Комсомол» жалпы орта мектебі
Математика
Ашық cабақ
«Өткенді пысықтау»

4 «Б» сынып
Бастауыш сынып мұғалімі: Ерметова Ұлжан
2018 жыл.
шағым қалдыра аласыз






















