Сабақ тақырыбы:
|
Отырар — өркениет
ордасы.
|
Білімділік:
|
Сөйлесім
барысында тілдік тапсырмалар
негізінде тақырып жайлы
толық ақпарат беру.
|
Дамытушылық:
|
Жаңа тақырып
аясында берілген сөйлемдер
мен мәтіндер бойынша
жұмыс істеу
арқылы ойлауға, ізденуге жетелеу.
|
Тәрбиелік:
|
Оқушыларды сипаттау мәтіндері арқылы
ұлттық құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеу.
|
Сілтеме:
|
Оқу бағдарламасы, «Қазақ
тілі» оқулығы.
|
Жетістік критерий- лері:
|
Оқушының төменгі
жетістігі (ОТЖ): қазақ
тілінде Отырар өркениеті
туралы ақпарат
береді, жаңа сөздерді сөйлем
ішінде қолдана алады,
тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
|
Оқушының орташа
жетістігі (ООЖ): қазақ
тілінде тірек сөздерді
пайдаланып, мәтін мазмұнын айтады, мәтін
үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжай алады.
|
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып бойынша қосымша
деректер келтіреді, мәтінде көтерілген мәселеге
қатысты өз пікірін
өзгелердің пікірімен салыстыра
отырып жауап
береді, сыныптастарымен пікір алмасады.
|
Жаңа сөздер:
|
Танымал, жазба деректер,
кепіл, өгіз терісі, жауапкер, уағызшы, тақуа.
|
Сабақта қолданы- латын
материалдар:
|
Интерактивті тақта,
слайдтар, «Отырардың күйреуі» фильмі, кітап көрмесі, тақырыпқа
қатысты альбомдар, буклеттер, смайликтер.
|
Оқыту әдістері:
|
Әңгімелеу, сипаттау,
түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау»
тренингі, жұптық, топтық жұмыстар, жағдаяттық
тапсырма, диалог, «Жеке
әңгіме» техникасы.
|
Дереккөздері:
|
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар,
сөздік.
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу
|
Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің не- гізінде
сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.
|
Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын
сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі,
бейта- рап, т. б.) салады.
|
Өткен сабақты тексеру
|
Үй
тапсырмасын тексереді. Кемшіліктер ді
анықтайды, түзетеді, бағалайды.
|
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
І. Қызығушы- лықты
ояту
|
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылы- ғын
ояту мақсатында «Отырардың
күйреуі» фильмі-
нен үзінді көрсетеді, Т.
Жұртбайдың шығармасынан үзінді
оқып береді, ой
шақыру сұрақтарын қояды:
—
Балалар,
Отырар өркениеті жайында не білесіңдер? Отырар қаласы
қайда орналасқан?
|
Фильмді көреді, үзіндіні тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.
|
ІІ. Мағынаны
тану
|
1. Сөздікпен
жұмыс. А) Мұғалім интерактив-
ті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа
сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады.
|
Тыңдалым. Оқылым.
Жаңа сөз- дерді тыңдайды, қайталайды.
Ай-
тылым. Дұрыс
айтылуымен ауызша жаттығу
жүргізеді.
|
2.
Мәтіналды жұмыс.
А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындата- ды.
|
Айтылым.
Сұрақтарға жауап бе- реді.
|
Ә) Жазылым.
Оқулықтағы 2-тапсырманы орындата- ды.
|
Жазылым.
Сөзжұмбақты шешеді.
|
3. Мәтінмен
жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады.
|
Тыңдалым. Оқылым.
Мәтінді тыңдайды, оқиды.
|
Ә) Жазылым.
Оқулықтағы 5, 7-тапсырманы
орында- тады.
|
Ж Жазылым. Конспект жажаза- ды, мәтіндегі меФ тафораларды
көшіріпжазады, мағынасынтт түсіндіреді, синонимдерін табады.
|
Б) Айтылым. Оқулықтағы 6, 8-тапсырманы
орында-
тады.
|
Мәтін мазмұнын
айтады, жағдаят- тық
тапсырманы орындайды.
|
4.
Сергіту сәті. Мұғалім «Аквариум»
тәсілін қолданып, диалог (9-тапсырма) құрғызады.
|
Айтылым.
Шетелдік досына қазақ жеріндегі ежелгі
мәдени ошақтарды
таныстырады.
|
5.
Мәтінсоңы жұмыс. А) Оқылым.
Жазылым. Оқулықтағы 10-тапсырманы
орындатады.
|
Оқылым. Жазылым.
Жағдаяттық тапсырманы
орындайды.
|
ІІІ. Ойтолғаныс
|
Оқулықтағы 11-тапсырманы орында тады.
|
Жазылым.
Диаграмманы толтыра- ды.
|
IV. Бекіту
|
«Есте
сақта!» айдарымен берілген сөйлемдерді оқиды,
талдатады.
|
Сөйлемдерді оқиды, талдайды.
|
V. Бағалау
|
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз
ойларын айтып, қорытынды
бағаны өзі қояды.
|
«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.
|
VI. Үйге тапсырма
|
Оқулықтағы 4-тапсырманы орындау.
|
|
VII. Рефлексия
|
Мұғалім түрлі смайликтер таратып
береді.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы
білдіреді.
|