Курманкулова Асем Араповна
қазақ тілі мұғалімі
«Петушок» бөбекжай-бақшасы» МКҚК
Петропавл қаласы
Мектепалды даярлық тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас, таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қазақ тілі, айналамен танысу, бейнелеу өнері
Тақырыбы: «Ою-өрнектермен таныстыру»
Мақсаты: 1)Білімділік: оюдың түрлері, шығу тарихы туралы әңгімелесу, ою-өрнектер туралы мақал-мәтелдер жинау, сөздік қорларын байыту.
2)Дамытушылық: әдеби сөздік қорын молайту, дүниетанымын кеңейту, ою сызып, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
3)Тәрбиелік: қазақтың ұлттық ою-өрнектерімен таныстыра отыра, көркемдік талғамын қазақ өнеріне сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын.
Көрнекіліктер: суреттер, ою-өрнегі бар ыдыстар, ән-күй аспаптары, зергерлік бұйымдар.
|
Әрекет кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Қуан, шаттан, алақай! Қуанатын күн бүгін, Күлімдеп күн шықты. Қайырлы таң, қайырлы күн!
-Балалр, айналамыздағы заттарда нелер бейнеленген? - Олар қандай? -Ою-өрнектерді қалай жасауға болатынын білгілерің келеді ме? -Онда, балалар, бүгін біз сендермен Айсұлуды алып шеберлер қаласына барамыз. Ол үшін ою-өрнектер туралы әңгімелесіп, олар қайда кездесетінін есімізге түсірейік. Ертеде халқымыз тұтынған нәрселерінің бәрін оюмен әшекейлеп безендірген. Балалар, оюмен әшекейленген қандай заттарды білесіңдер?
Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Орманға біз барамыз, Әсем әнді саламыз. Бип-бип- пыш-пыш Бірте, бірте тездейміз, Тез жетуді көздейміз. Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Тосып қалды, сағынып, Ормандағы бар аңдар. Бип-бип- пыш-пыш Қызық болды кеп қалдық,
|
Балалар шеңберге тұрып жылы лебіздерін білдіреді. -Сәлеметсіз бе
Балалар жайғасып отырады, жан-жақтарына қарайды.
(Балалар поездің жүрісін қимылмен көрсете отырып, өлеңді айтады) |
|
Іздену ұйымдастыру- шысы |
Міне, біз сендермен Шеберлер қаласына да келіп қалдық. (бөгет) -Балалар, бізге қалаға кіру үшін «Тіл, өнер» туралы мақал-мәтел айтуымыз керек екен. Кім біледі, айта ғой, Айсұлуға көмектесеміз деп уәде беріп едік қой. Бөгет ашылады. Шеберхана көрінеді. Қарсы алып шебер Розалия Вадалевна қарсы алады.
-Жарайсыңдар, балалар. Үйретейін, Но так как вы попали в волшебный»горд мастеров», вы превращаетесь в настоящих мастеров своего дела и сможете выполнить любую работу.
|
Балалардың жауабы Жеті жұрттың тілін біл, Жеті түрлі білім біл. Тіл – көңілдің кілті. Шебердің қолы ортақ, Шешеннің сөзі ортақ. Өнерлінің қолы алтын. Балалар амандасады. .- Сәлеметсіз бе.
|
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
- Рахмет сізге, Розалия Вадилевна, Айсұлудың көңілі көтеріліп қалды ғой. - Балалар, шеберге не деу керек? -Міне, балалар, біздің бақшаға қайтатын уақытымыз да келіп қалды. Шебермен қоштасайық. - Сау болыңдар, балалар! Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Бақшаға біз барамыз, Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Әсем әнді саламы Айсұлу: -Рахмет, сендерге достарым. Мен сендерге ризамын. Менің де үйге қайтатын уақытым келді. - Сау болыңдар, балалар. Көмектеріңді еш уақытта ұмытпаймын. (Айсұлу кетеді). - Жарайсыңдар, балалар, осылай әрқашан бір-бірімізге көмектесуіміз керек. Балалар, сендер шаршаған шығарсыңдар, топтарыңа барып демалуларыңа болады. - Кездескенше, Сау болыңдар! |
(Балалар шеңберге тұрып, өлеңді айтады) (Балалар Айсұлумен қоштасады) Сау бол! Кездескенше!
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі: ою-өрнектерді қысқаша сипаттау, оларды ажырата білу.
Меңгеруі: мақал-мәтелдердің мағынасын түсіну,
Қолдана алады: Ою-өрнектерді сипаттау, оларды қайда кездестіріп, түрлерін ажыратып, жасай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ «Ою-өрнектермен таныстыру» Мектепалды даярлық тобы
Ашық сабақ «Ою-өрнектермен таныстыру» Мектепалды даярлық тобы
Курманкулова Асем Араповна
қазақ тілі мұғалімі
«Петушок» бөбекжай-бақшасы» МКҚК
Петропавл қаласы
Мектепалды даярлық тобында ұйымдастырылған іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас, таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Қазақ тілі, айналамен танысу, бейнелеу өнері
Тақырыбы: «Ою-өрнектермен таныстыру»
Мақсаты: 1)Білімділік: оюдың түрлері, шығу тарихы туралы әңгімелесу, ою-өрнектер туралы мақал-мәтелдер жинау, сөздік қорларын байыту.
2)Дамытушылық: әдеби сөздік қорын молайту, дүниетанымын кеңейту, ою сызып, іскерлік дағдыларын қалыптастыру.
3)Тәрбиелік: қазақтың ұлттық ою-өрнектерімен таныстыра отыра, көркемдік талғамын қазақ өнеріне сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын.
Көрнекіліктер: суреттер, ою-өрнегі бар ыдыстар, ән-күй аспаптары, зергерлік бұйымдар.
|
Әрекет кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Қуан, шаттан, алақай! Қуанатын күн бүгін, Күлімдеп күн шықты. Қайырлы таң, қайырлы күн!
-Балалр, айналамыздағы заттарда нелер бейнеленген? - Олар қандай? -Ою-өрнектерді қалай жасауға болатынын білгілерің келеді ме? -Онда, балалар, бүгін біз сендермен Айсұлуды алып шеберлер қаласына барамыз. Ол үшін ою-өрнектер туралы әңгімелесіп, олар қайда кездесетінін есімізге түсірейік. Ертеде халқымыз тұтынған нәрселерінің бәрін оюмен әшекейлеп безендірген. Балалар, оюмен әшекейленген қандай заттарды білесіңдер?
Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Орманға біз барамыз, Әсем әнді саламыз. Бип-бип- пыш-пыш Бірте, бірте тездейміз, Тез жетуді көздейміз. Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Тосып қалды, сағынып, Ормандағы бар аңдар. Бип-бип- пыш-пыш Қызық болды кеп қалдық,
|
Балалар шеңберге тұрып жылы лебіздерін білдіреді. -Сәлеметсіз бе
Балалар жайғасып отырады, жан-жақтарына қарайды.
(Балалар поездің жүрісін қимылмен көрсете отырып, өлеңді айтады) |
|
Іздену ұйымдастыру- шысы |
Міне, біз сендермен Шеберлер қаласына да келіп қалдық. (бөгет) -Балалар, бізге қалаға кіру үшін «Тіл, өнер» туралы мақал-мәтел айтуымыз керек екен. Кім біледі, айта ғой, Айсұлуға көмектесеміз деп уәде беріп едік қой. Бөгет ашылады. Шеберхана көрінеді. Қарсы алып шебер Розалия Вадалевна қарсы алады.
-Жарайсыңдар, балалар. Үйретейін, Но так как вы попали в волшебный»горд мастеров», вы превращаетесь в настоящих мастеров своего дела и сможете выполнить любую работу.
|
Балалардың жауабы Жеті жұрттың тілін біл, Жеті түрлі білім біл. Тіл – көңілдің кілті. Шебердің қолы ортақ, Шешеннің сөзі ортақ. Өнерлінің қолы алтын. Балалар амандасады. .- Сәлеметсіз бе.
|
|
Рефлексивті- коррекциялаушы |
- Рахмет сізге, Розалия Вадилевна, Айсұлудың көңілі көтеріліп қалды ғой. - Балалар, шеберге не деу керек? -Міне, балалар, біздің бақшаға қайтатын уақытымыз да келіп қалды. Шебермен қоштасайық. - Сау болыңдар, балалар! Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Бақшаға біз барамыз, Чуһ- чуһ-чуһ-чуһ Әсем әнді саламы Айсұлу: -Рахмет, сендерге достарым. Мен сендерге ризамын. Менің де үйге қайтатын уақытым келді. - Сау болыңдар, балалар. Көмектеріңді еш уақытта ұмытпаймын. (Айсұлу кетеді). - Жарайсыңдар, балалар, осылай әрқашан бір-бірімізге көмектесуіміз керек. Балалар, сендер шаршаған шығарсыңдар, топтарыңа барып демалуларыңа болады. - Кездескенше, Сау болыңдар! |
(Балалар шеңберге тұрып, өлеңді айтады) (Балалар Айсұлумен қоштасады) Сау бол! Кездескенше!
|
Күтілетін нәтиже:
Білуі: ою-өрнектерді қысқаша сипаттау, оларды ажырата білу.
Меңгеруі: мақал-мәтелдердің мағынасын түсіну,
Қолдана алады: Ою-өрнектерді сипаттау, оларды қайда кездестіріп, түрлерін ажыратып, жасай алады.
шағым қалдыра аласыз













