Сыныбы:
|
4-сынып
|
Пәні
|
Математика
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Перпендикуляр және параллель
түзулер
|
Сабақтың мақсаты:
|
Оқушыларды
параллель және перпендикуляр түзулер жайлы алғашқы ұғымдар
қалыптастыру. Оқушылардың алған білімдерін күнделікті
өмірде пайдалану дағдыларын қалыптастыру, шапшаңдыққа, мақсатына
жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, іздемпаздыққа, өздігінен жұмыс
істеуге тәрбиелеу.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
- Перпендикуляр
және параллель түзулер -Түзулерді
бір-бірінен ажырата алады, сызуды үйренеді, мағлұмат
алады; - Өз ойларын
еркін жеткізуге тырысады; - Шығармашылық
тапсырмалар арқылы ой-қиялдары
дамиды; - Топпен жұмыс
істеуге үйренеді.
|
Сабақтың
типі:
|
Жаңа білім
меңгерту
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық
технологиялар:
|
Таныстырылым,
кесте, перпендикуляр
және
параллель түзулердің
сызбасы
|
Стратегиялар:
|
«Ой қозғау», «Білім» шыршасы, «Үш шапалақ»,
«Венн
диаграммасы»әдістері
|
Оқыту
құралдары:
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
І.Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық
3
мин
|
|
|
-Түзу сызықпен
бір-бірімізге қарама-қарсы тұрамыз
Сыйлық
қорабын ұсынады Жаңа жылдың ерекше
тілегі
Топтарға бөліну
. • 1-топ-
«Шырша» • 2-топ-
«Ақшақар» • 3-топ- «Жаңа жыл
2017»
|
Оқушылар
бір-біріне
қарама-қарсы тұрады
Сыйлық қорабынан бир
сыйлық таңдап алады да, оны қарама қарсы тұрған балаға жаңа жыл
тілегін айтып,ұсынады
Әр оқушы өзіне тиесілі орнына отырады, топ
басшыларын- Аяз аталарың
сайлайды
Топ Аяз
аталары Бағалау
парағы бойынша өз топ мүшелерін бақылап,соңында
сыйлықтар
таратады
|
Үй жұмысын
тексеру.
3
мин
|
138 бет, №9
«Қонаққа бару» стратегиясы
6740
50
51129
375
2456
9909
|
Әр топтан 1 оқушыдан жауап
береді.
|
«Ой
қозғау»
3мин
5
мин
Жаңа
ақпарат
5
мин
Сабақты
бекіту
5 мин
|
-Балалар,бүгін біз шеңберге турмай қалай
тұрдық?
-Бүгін не туралы айтамыз деп
ойлайсыңдар?
Сабақтың
тақырыбы: Перпендикуляр және
параллель түзулер
Күн жадын дәптерге
жазу
Логикалық
тапсырма
Аудиожазба
1топ -Бөлменің төрт бұрышында
бір-бір мысықтан отыр.Әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы
бөлмеде неше мысық
бар?
2топ –Шешесі балаларына 10
шоколадты бөліп,қыздарына үш-үштен ,ұлдарына екі-екіден
берді.Қыздар нешеу,ұлдар нешеу екенін
тап.
3
топ- менің ақшама осы ақшамның
жартсын қосса,150теңге болар еді.Менде қанша ақша
болған?
Жауаптарына мадақтау-сыйлыққа шырша
ойыншықтарын
беремін
№
1 Топтық
жұмыс
1 топ
а) Кез келген кесінді сыз. Оның ұштарын А
және В әріптерімен белгіле. Белгіленуі бойынша кесіндіні
оқы. Кесіндінің бойынан Е нүктесін және одан
тысқары С нүктесін
белгіле. 2 топ
ә) Кез келген сәуле сыз. Оның басын О әрпімен
белгіле және сәуленің бойына А әрпін жаз. Белгіленуі бойынша
сәулені оқы. Сәуленің бойынан В нүктесін және одан тысқары
Д нүктесін белгіле. 3 топ
б) Кез келген түзу сыз. Оның бойынан А және К
нүктелерін белгіле. Белгіленуі бойынша түзуді
оқы.
Түзудің бойынан Е нүктесін және одан тысқары
В нүктесін белгіле.
2 .Дәптеріңе
жазуды
жалғастыр: ДК кесіндісіне тиісті
нүктелер-.... ДК кесіндісіне тиісті емес
нүктелер-.... ОК сәулесіне тиісті
нүктелер-.... ОК сәулесіне тиісті емес
нүктелер-.... ЕК түзуіне тиісті
нүктелер-.... ЕК түзуіне тиісті емес
нүктелер-....
Балалар енді №3 келесі есепке назар
аударайық. -Суреттегі қандай түзулердің ортақ нуктесі
бар? -Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? -Түзулер қиылысқанда
шыққан барлық бұрыштарды белгіленуі бойынша ата -Сүйір бұрыштарды
ата -Доғал бұрыштарды ата -Тік бұрыштарды
ата
-Екі түзу қиылысқанда төрт тік бұрыш шықса,
оларды перпендикуляр түзулер деп
атайды.
-Егер дәптердің, тақтаның бетіне сызылған екі
түзудің ортақ нүктесі болмаса, оларды параллель түзулер деп
атайды.
Топтық жұмыс. Постер
қорғау
1-топқа -
№4а)
Дәптердің сызықтарын пайдаланып: перпендикуляр ВС және DA түзулерін
жүргіз;
ә) параллель АВ және СD
түзулерін жүргіз.
2-топқа
-№5 а) Дәптердің
сызықтарын пайдаланбай, ТК мен ЕО перпендикуляр түзулерін жүргіз.
Ә) Дәптердің сызықтарын пайдаланбай, ТК мен ЕО перпендикуляр
түзулерін жүргіз.
3 топ - №6 Перпендикуляр
сызу үшін тәсілдерді
пайдалану
|
Әр топта Ұялы телефоннан логикалық тапсырманы
тыңдап,ауызша жауап
береді.
Сыйлықтарға ие
болады
-(4мысық)
(-2 ұл,2
қыз)
(-100тг)
Топта тапсырма
орындайды
Бір-бірін
тексереді
«Үш шапалақ» Әдісімен қолдау
көрсетеді
Сұрақтарға жауап бере отырып, ұғымдарға назар
аударады.
«Үш шапалақ» Әдісімен қолдау
көрсетеді
Ереже
шығарады
Топтық таныстырылымдарын түсіндіреді,
қорғайды.
«Үш шапалақ» Әдісімен қолдау
көрсетеді
|
Сергіту
сәті: 1
мин
|
Балалар паралель мен перпендикулярды
құрастырады Сергіту сәтін
орындату
|
Сергіту сәтін орындайды, сергиді, балалардың
көңіл – күйлері
көтеріледі «Үш шапалақ» Әдісімен қолдау
көрсетеді
|
Сабақты
бекіту
5мин
5
мин
|
Зертханалық
жұмыс
1 топ Үй
қурастыру
2 топ
Терезе
3 топ
жиһаз
№7 1топ - а) Шебер 7 күнде 49
аяқ киім, ал шәкірті 5 күнде 20 аяқ киім жөндеді. Шебер бір күнде
шәкіртінен неше аяқ киім артық
жөндеді? Ш: 49:7=7 20:5=4
7-4=3 Ж:4 аяқ киім артық
жөндеді
2 топ -ә)Айнұр мен Марат шыршаны безендіру
үшін бірдей 8 ойыншық сатып алды. Айнұр 2400тг, ал Марат 1600тг
төледі.Оыйншықтың бағасы
қанша?
3 топ -б)Дүкенге әрқайсысында 9 кг-10жәшік
шабдалы және осындай 8 жәшік жүзім әкелінді .Дүкенде барлығы неше
кг жеміс
әкелінді?
Ұжымдық
есеп Кестемен
жұмыс
1
топ
2
топ
3
топ
|
Қиылысу кезінде тік бұрыш құрайтын түзулер
перпендикуляр түзулер деп
аталады. Қанша созсақта қилыспайтын түзулер –
перпендикуляр түзулер деп аталады…-деп тұжырымдама
шығарады
Ұжым бойынша қағаздарда таратылып берілген
есептерді шығару Бағалау «Үш шапалақ» Әдісімен қолдау
көрсетеді
Ұжым бойынша қағаздарда таратылып берілген
есептерді шығару
|
Сабақты
қорыту 5
мин
|
а) ББҰстратегия
бойынша
ә)«Венн
диаграммасы» Екі түзудің бір-бірінен айырмашылығы
неде? ұқсастықтары мен
айырмашылықтары
б) «Орынын тап» әдісімен суреттерді тиісті
орындарға
орналастыру
|
Жауаптарын параққа
толтырады
Екі түзудің бір-бірінен
жазады
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын
3 топ суреттерді анықтап,паралель мен
перпендикуляр бар суреттерді тауып
дәлелдейді
«Үш шапалақ» Әдісімен қолдау
көрсетеді
|
|
Ротация әдісі бойынша
«Сұрақ-жауап» 1. Параллель түзулер деп қандай түзулерді
айтамыз? 2. Перпендикуляр түзулер деп қандай түзулерді
айтамыз? 3. Екі түзудің бір-бірінен айырмашылығы
неде?
Үй тапсырмасын қалай орындау туралы нұсқау
беру. «Шырша безендіру » Кері байланыс
орнату.
|
Стикерлерге оқушылар бүгінгі сабақтан не
білгенін, көңіл – күйін жазады, ағаш суретіне
орналастырады.
|
Үйге тапсырма
1мин
|
Үйге тапсырма беру №7 (ә),141
бет, №9, 142
бет
|
Үй тапсырмасын қалай орындау туралы нұсқау
беру.
|
Кері байланыс 2
мин
|
«Білім »
шыршасы Кері байланыс
орнату.
|
Стикерлерге оқушылар бүгінгі сабақтан не
білгенін, көңіл – күйін жазады, ағаш суретіне
орналастырады.
|
Бағалау
3мин
|
Топ басшысының (Аяз атаның)
бағалауы
|
Бағалау парағы бойынша( бағаны не үшін қойды)
қысқаша сипаттама айтып
өтеді.
|