Материалдар / Ашық сабақ "Плутонға сапар" 5- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Плутонға сапар" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Плутонға сапар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2018
4387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Плутонға сапар

Мұғалімнің аты-жөні:Спабекова Клара

СЫНЫП: 5


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.3.4.1. эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

5.4.2.2. зат есімдердің мағыналықтүрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Плутон туралы деректер

Ресурстар

Оқулық, суреттер,   әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

«Ғажайып планета»

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Басталуы


Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:


Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Жаңа білім

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Көнерген сөздер мағынасын ашады.

Адамға қатысты зат есімдер,яғни, кәсібі, мамандығы, туыстық қатынасты білдіретін сөздер жіктеледі. Жіктелген зат есім сөйлемде баяндауыш қызметін атқарады. Үшінші жақта арнайы жалғауы жоқ.

Мысалы:

а) тұр, жүр.

Оқылым мәтіні бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау

« Сұрақ ілмегі» әдісі

Бұл әдіс жазбаша орындалады. Прақшаға бір зат есімді алып (жекеше, көпше) түрде жіктей бастайды тек аяқтамайды. Келесі оқушы іліп алып жалғастыруы керек . Мұнда мен оқушылардың жіктік жалғауларын толық меңгергендерін біле аламын.

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

Қолдану

Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

Талдау

«Шабадан, ерттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі

Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды шабаданның тұсына жазса, әлі де оқуым керек дегендері болса еттартқыштың тұсына жазажы.Сонымен қатар керек емес болған артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады.Осылайша мен оқушылардың өткен сабақ туралы қандай білім алғанын білемін

«Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі

Сергіту сәті

«Ән айтайық» ( До. Ре.Ми.Фа.Со. Ля.Си)

Әр жұп өздері таңдаған нота бойынша бір әннің бір шумағын айтады

Оқушылар ән айтып сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

«Фишбаун» әдісі

Балықтың қаңқасы суретінің басына тақырыпты,денесіне өзекті ақпараттарды және аяқ жағына яғни құйрығына өз ойларын қорытады (пысықтайды).




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!