Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Problem solving: Conditional statements and logical operators" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:_______________
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары Р.Қадірберді
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Арыс қаласы адами әлеуетті дамыту бөлімі М.Әуезов атындағы жалпы орта мектеп гимназиясы
Lesson: |
School: M.Auezov |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Subject: informatics |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Date: |
Name of teachers: Batyrkhankyzy Aissulu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Form: 8 |
The number of participants: |
The number of non participants: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Theme: |
Problem solving: Conditional statements and logical operators |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.2 программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aim |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Language objectivies |
Students: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Useful language units to make a dialogue at lesson time: Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tasks for discussion: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Last lesson |
Logical operators. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Plan |
Levels/ Кезеңдер |
Teacher's activity Assessment |
Student's activity |
Assessment |
Resources/ Ресурстар |
Сабақ басы (Ұйымдастыру кезеңі) Introduction 6 minutes |
I Organizational moment (Ұйымдастыру кезеңі) — Good morning students and good morning guests! Welcome to our lesson. -Are the students ready? - Recall past knowledge II Check homework 7 is an incredible number! Input: two integers. Output: print “True” if one of the numbers is 7 or their difference or sum is equal to 7. Otherwise print “False”. Write a program and block diagram |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Үй тапсырмасының орындалу жолын түсіндіреді |
Ауызша бағалау |
Слайд 1-8 Слайд -9 |
Сабақ ортасы (Жаңа сабақты түсіндіру) Explanation 5 minutes |
Terminology salary - жалақы - зарплата destination - тағайындалған орын - место назначения to differ - басқаша - отличаться to arrange - ұйымдастыру - организовать rook - ладья - ладья ascending - өсу бойынша - по возрастанию
Practice 1 Salary There are 3 epmloyees in a company. Their job salaries differ and the company’s CEO wants to make them equal. Let us write a code that calculates difference between the highest and lowest salaries. a,b,c=map(int,input().split()) if a>b and a>c: m=a elif b>a and b>c: m=b else: m=c if a<b and a<c: n=a elif b<a and b<c: n=b else: n=c print(m-n) Practice 2 Chess Master - Rook Zhansaya is a multiple winner of many chess competitions worldwide. Nevertheless, she did not become a chess player immediately. She was also studying hard how to play this game. Zhansaya was not afraid of making mistakes because she knew that practising makes her better. Now we want to know how she was learning to play with a rook. As you know, the rook moves horizontally or vertically on the chessboard. The initial position of the rook (letter, number) is shown on the picture. The rook has to reach the destination point (letter, number) in one move. m=input() m1=int(input()) n=input() n1=int(input()) if m==n or m1==n1: print("yes") else: print("no") Practice 3 Hypotenuse rule Write a code that checks if the given hypotenuse is correct or not. Hypotenuse rule: (Longest sides)2 = (Side one)2 + (Side two)2. a=int(input()) b=int(input()) c=int(input()) if a*a==b*b+c*c or b*b==a*a+c*c or c*c==a*a+b*b: print("yes") else: print("no") Practice 4 Even or Odd Кіріске үш натурал сан (a, b, c) еңгізілген. Бір уақытта кем дегенде бір жұп және бір тақ бар-жоғын тексеріңіз. Егер осы шарт дұрыс болса «YES», болмаса «NO» сөзін экранға шығарыңыз. a,b,c=map(int,input().split()) if (a%2==0 or b%2==0 or c%2==0) and(a%2==1 or b%2==1 or c%2==1) : print("yes") else: print("no") |
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
Өзін-өзі бағалау |
Слайд 10-16 Оқулық |
Сабақ соңы 9 мин (Бекіту) Рефлексия/ Reflection Үй тапсырмасы/ Hometask |
Feedback-Кері байланыс Білемін,Білгім келеді, Маған қиын болды кестесі I know…I want to know, It was difficult Home task: §3.9 Make a program in Python Practice 5 Терминологияны оқу,жаттау. Тақырыпты зерттеу Reading and memorizing terminology. Explore this topic «Бұл заман білекке сенетін емес, білімге сенетін заман». «Сендердің білімдерің –
ол сендердің еңбектеріңнің нәтижесі. Сендер өздігінен білім алуға
неғұрлым көбірек еңбектенсеңдер, соғұрлым көбірек білетін
боласыңдар». |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Оқушының жұмыс дәптері |
|
At the beginning of the lesson |
At the end of the lesson |
|||
I know |
well |
Satisfyingly қанағаттанарлық |
Do not know |
learned better |
knowledge has not changed. білімі өзгерген жоқ. |
What are conditional statements? |
|
|
|
|
|
What are logical operators? |
|
|
|
|
|
I can |
well |
satisfyingly |
Do not know |
learned better |
my skills remain the same /мои умения остались на прежнем уровне/ |
Use conditional statements |
|
|
|
|
|
Create programs with logical operators |
|
|
|
|
|
Self-assessment card
№ |
Task |
evaluate |
1 |
Homework |
|
2 |
Practice 1 |
|
3 |
Practice 2 |
|
4 |
Practice 3 |
|
5 |
Practice 4 |
|