1 – тапсырма:топтық
жұмыс.
Әр топқа тапсырма
беріледі.
1-топ – түзуді әр түрлі әдіс –
тәсілдерде проекциялау.
2-топ - үшбұрышты әр түрлі
әдіс – тәсілдерде проекциялау.
3-топ – төртбұрышты әр түрлі
әдіс – тәсілдерде проекциялау.
Әр топ берілген тапсырма
бойынша сызба орындайды.
Дескриптор:
-
Түзуді әр түрлі әдіс –
тәсілдерде проекциялайды.
-
Үшбұрышты әр түрлі әдіс – тәсілдерде
проекциялайды.
-
Төртбұрышты әр түрлі әдіс –
тәсілдерде проекциялайды.
Қалыптастырушы
бағалау:«5+5+1» әдісі арқылы алынған ақпарат бойынша
5 сөйлем,5 сөз, 1сөзбен әр топ бір – бірінің білімін
бағалайды.
2 – тапсырма: жұптық
жұмыс.
«Сұрақты қағып ал» әдісі
бойынша мұғалім бұршақ салынған қапты әр оқушыға кеңістіктегі
параллель проекциялау қасиеттері бойынша сұрақ қоя отырып
лақтырады, оқушы жауап бере алмаса келесі оқушыға
лақтырады.
Тік бұрышты проекциялауды
сипаттап бер?
Параллель проекциялауды сипаттап
бер?
Қиғаш бұрышты проекциялауды сипаттап
бер?
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:«бас
бармақ» әдісіарқылы әр жұп бір – бірін
бағалайды.
Бас
бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін.
Бас
бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін.
Бас
бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.
3 – тапсырма: өзіндік
жұмыс.Практикалық жұмыс
оқулықпен.
Оқушылар сурет бойынша
проекциялауды сызу тәсілдерімен жеке – жеке орындайды.жазық денені
центрлік және параллель (қиғаш, тікбұрышты)
проекциялау.
Дескриптор:
-
Кескінді центрлік
проекциялауда орындайды
-
Кескінді қиғаш бұрышты проекциялауда
орындайды
-
Кескінді
тікбұрыштыпроекциялауда орындайды.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам»
әдісі
Жасыл түс – маған бәрі түсінікті
болды.
Сары түс – кейбір мәліметтер түсініксіз
болды.
Қызыл түс – түсінбедім.
|