Ұзақ
мерзімді жоспардың тарауы: 4.Шешімдерді
программалау
|
Мектеп:
|
Күні:
26.01.2018
|
Мұғалім
аты-жөні:
|
Сынып: 7
«В»
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Программалау жүйесі
|
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.1.2.1
«программалау жүйесі» және
«программалау тілдері» ұғымдарын ажырата білу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: Программалау жүйесі туралы
барлық оқушы біледі.
Оқушылардың басым
бөлігі: Программалау жүйесінің құрамын
біледі.
Кейбір
оқушылар: Программалау тілдері мен
программалау жүйесі арасындағы ерекшелікті түсіндіре
біледі.
|
Бағалау
критерийі
|
Программалау жүйесі туралы
барлық оқушы білді
Программалау жүйесінің құрамын
білді.
Программалау тілдері мен программалау жүйесі арасындағы
ерекшелікті түсіндіре алады
|
Тілдік
мақсаттар
Программалау
жүйесі
Системыпрограммирование
Systemprogramming
Программалық қамтама
|
Оқушылар:
|
Программалық қамтамалар: ABC
паскаль программасы
|
Құндылықтарға баулу
|
|
Пәнаралық
байланыс
|
Ағылшын
тілі
|
Алдыңғы
білім
|
Программалау тілдері
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезендері
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
-
сәлемдесу
- кезекші мәліметін
тыңдау
- сурет құрастыру бойынша
топқа бөлу
- оқушы назарын сабаққа
аударады
|
-сәлемдеседі
-кезекші мәлімет
береді
-сурет құрастыру арқылы 2
топқа бөлінеді
-назарын сабаққа
аударады
-өздеріне
бөлініп берілген міндетін орындайды
|
|
Үй
тапсырмасын тексреу
|
Топтық жұмыс
«Қар кесегін
лақтыру» әдісі арқылы
тексеріледі:
|
Әр топ
өздеріне берілген қағаздан қарша жасап, сұрақ жазып, екінші топқа
лақтырады. Екі топ бір-бірінің сұрақтарын толықтырып, жауап береді.
Өзара смайликпен бағалайды
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
ашу
Презентация; «Программалау
жүйесі»постер қорғау
1
тапсырма: Программалау
жүйесі тақырыбын бөліктерге бөліп
беріліп, оқу тапсырылады:
1.Программалау
жүйесі
2.Программалау жүйесінің
құрамы
Оқып болған соң, өздеріне
берілген тақырыптар бойынша қорғау ұсынылады.
Өзара бағалауды
ұсынады.
Программалау туралы видео
көрсету.
Үш тілде терминдер
жаздыру.
Программа құру.
Бағаланады.
Сергіту
сәті:
«Фишбоун
әдісі»
1-топ. «Программалау тілі»
туралы
2-топ. «Программалау жүйесі»
туралы түсінгендерін жазып шығу.
Уақыт аяқталған соң, тақтаға
шығып баяндамашы түсіндіруін талап етеді.
Өзара бағалау
ұсынылады
|
Өздеріне берілген
тапсырмаларды оқиды, өзара талқылайды, басқа топ мүшелеріне
түсіндіреді
Программалау туралы
видео қарайды, Терминдерді дәптерлеріне түсіреді, Программа
құрады.
Видеодан қарау арқылы сергіту
сәтін жасайды.
Балық қаңқасына «Программалау»
туралы талдап жазады, тапсырманы түсіндіреді
Өзара
бағалайды
|
Презентация
7 сынып
оқулығы
Слайд
Видео
Паскаль
прграммасы
|
Сабақтың
соңы
|
Үйге тапсырма: Программалау
жүйесі
Кері
байланыс
Ой
толғаныс:
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, «Смайликке» ілу
ұсынылады
-Не
білдім...
-Не
үйрендім...
|
Үй тапсырмасын күнделіктеріне
жазып алады
Оқушылар
сабақтан алған әсерлері бойынша өз пікірлерін стикерге жазып,
тиісті смайликке іледі
|
оқулық
97 бет
плакат
стикер
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз
басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін
қалай жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақ
барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
|
|
|
|
|
|
|