Материалдар / Ашық сабақ Қайталау 88-89 бет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қайталау 88-89 бет

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
1975
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пәннің аты:

Математика

4 сынып

Уақыты:

Мұғалімі: Кошерова Е

Сабақтың тақырыбы

Қайталау 88-89 бет

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға есептер шығару әдістерін меңгерту, қашықтық, уақыт, жылдамдыққа байланысты білімдерін пысықтау, тиянақтау.

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдылары, ақыл – ойы, ой – өрісі, танымдық қабілеттері, логикалық ойлауы дамиды.Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Математикалық тілде сөйлеуге дағдыланады.

Ресурстар

Слайдттар,маркер ,стикер,дидактикалық материалдар

Дерек көздері

4 сынып математика оқулығы Атамұра 2015.

Оқыту әдістері

Ой ашар, ойын, топтастыру, кубизм.Ротация

Іс – әрекет барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1.Ұйымдастыру кезеңі

1) Психологиялық дайындық


Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!

Мен бәріңе Мейірім тілеймін!

Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!

Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б.

2) Топқа бөлу

I топ – «Қашықтық» S=t*v

II топ – «Жылдамдық» V=S/t

III топ – «Уақыт» t=s/v

Топтардан спикерлер тағайындау.Топ ережесін еске түсіру.

3) Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстыру.

Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:

Формулалар арқылы топтасады.

Топтар өздерін таныстыру.


Ой ашар

Логикалық есеп

1Shape1 топ. Дене сабағында оқушылар 1 шақырымға жүгіруде ұзынды –ғы  м спорт алаңын неше метр жүгіріп өтеді.

2 топ. 15 қарындашты 5 қорапқа салу керек.Бірақ та әр қорапта ғы қарындаштар саны әртүрлі болу керек.

3 топ. Көлден ұшты 40 қаз

Қайтып қонды 15 қаз

Қонбады оның нешеуі?

Қане, кім тез шешеді.






1000 мертге жүгіріп өтеді.



Әр қорапқа реттік нөміріне сай қарындаш салу, яғни

15 = 1 + 2 + 3 + 4 + 5

25 қаз қонбады.

Мағынаны тану

Оқулықпен жұмыс.

1.Ескерту! Оқулықтағы қателіктен 69 дың орныны 64 саны алынды)

Арыстан

Уақыт-2 с қашықтық-64м жылдамдық-?

64/2=32м/с

Кері есеп.

Уақыт-2с жылдамдық-32м/с қашықтық-?

32м/с*2=64м

  • . Ия,жоқ математикалық диктант.

1.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін енін ұзындығына қосу керек.-------жоқ

2.Арақашықтықты табу үшін уақытты жылдамдыққа көбейтеді.----------ия

3. Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа көбейтеді.-----------жоқ

4.Уақытты табу үшін қашықтықты жылдамдыққа бөледі.---------------ия

5.Шаршының периметрді табу үшін енін ұзындығына көбейтеді.--------- жоқ

«Ротация» әдісі. Топтық жұмыс


2 I топ – «Қашықтық»

жылдамдық

уақыт

қашықтық

100 км/сағ

7сағ

700 км

1000км

3сағ

300 км

Шешуі: 1000/ (7+3) =100 км/сағ

3 II топ – «Жылдамдық»

Өрнек түрінде жаз және мәнін тап.

А) (78 090+10907)-61900=27 097

Ә) (15019+48890): 9=7101

4 III топ – «Уақыт»

Теңдеуді шеш.

Х*9=9009 333/а=3 в/5=125

Х=9009/9 а=333/3 в=125*5

Х=1001 а=111 в=625

























Әр топ түсті маркер таңдайды. Сол маркерлермен мысалды плакатқа жазады. Келесі топтар оның қатесін тексереді.тақтаға ілінеді.

Сергіту сәті

Егер қашықтықтың өлем көрсетілсі-көңілді шагайтта

Жылдамдық-жүзу

Уақыт-отыру

(Қимыл іс әрекет)

км, м/мин, сағат, метр, минут, м/сек, см, км/сағ, сек.


 «Кім жылдам?» машиналар жарысы. Жеке жұмыс

5

6789+5678+921=13388

28097+58978+49769=136844

18428-5899=12529

30002-9893=20109

6 Өзіндік жұмыс

а-4см3мм в-3см 2мм Р-?

Р= ( 4см3мм+3см2мм)*2= 15см ж: Р-15см

8. «Сиқырлы шаршы»

1000

10

25

80

90

70

100

1000

4

29

32

3

9

22

28

боялған

1000

12


1000

10

25

80

90

70

100

1000

4

29

32

3

9

22

28

боялған

1000

12

Балалар , бұл баға біздің бүгінгі сабағымызды жақсы түсініп,белсенді жұмыс жасағанымызға берілді.Бұл жетістікке өзіміз еңбекпен жеттік. Жарайсыңдар!

9. Теңдік тура ма, тексер (ауызшы)



Кері байланыс.

Қызыл - түсінбеді

Сары - қиындықтар кездесті

Жасыл - түсіндім

Бағалау. Спикерлер бағалап отырады.


Үйге тапсырма: №7 №10 мысалдар

Түсті машиналарға мысалдар жазылған. Сол мысалдар оқушылар алып орындайды.


Оқушылар бірін-бірі тексереді.





Жауаптары

қызыл маркермен боялады.«5» деген баға шығады

















Теңдік тура дегендер көк шеңбер көрсетеді,тура есем дегендер қызыл шеңбер.

Тақтадан тексереді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!