Пәннің аты: Математика 4 сынып | Уақыты: | Мұғалімі: Кошерова Е |
Сабақтың тақырыбы | Қайталау 88-89 бет |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға есептер шығару әдістерін меңгерту, қашықтық, уақыт, жылдамдыққа байланысты білімдерін пысықтау, тиянақтау. |
Күтілетін нәтиже | Оқушылардың қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдылары, ақыл – ойы, ой – өрісі, танымдық қабілеттері, логикалық ойлауы дамиды.Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Математикалық тілде сөйлеуге дағдыланады. |
Ресурстар | Слайдттар,маркер ,стикер,дидактикалық материалдар |
Дерек көздері | 4 сынып математика оқулығы Атамұра 2015. |
Оқыту әдістері | Ой ашар, ойын, топтастыру, кубизм.Ротация |
Іс – әрекет барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
1.Ұйымдастыру кезеңі | 1) Психологиялық дайындық
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! Мен бәріңе Мейірім тілеймін! Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б.2) Топқа бөлуI топ – «Қашықтық» S=t*vII топ – «Жылдамдық» V=S/tIII топ – «Уақыт» t=s/vТоптардан спикерлер тағайындау.Топ ережесін еске түсіру. 3) Сабақтың тақырыбын, мақсатын таныстыру. | Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады: Формулалар арқылы топтасады.Топтар өздерін таныстыру.
|
Ой ашар | Логикалық есеп1 топ. Дене сабағында оқушылар 1 шақырымға жүгіруде ұзынды –ғы м спорт алаңын неше метр жүгіріп өтеді.2 топ. 15 қарындашты 5 қорапқа салу керек.Бірақ та әр қорапта ғы қарындаштар саны әртүрлі болу керек.3 топ. Көлден ұшты 40 қазҚайтып қонды 15 қазҚонбады оның нешеуі?Қане, кім тез шешеді.
| 1000 мертге жүгіріп өтеді.
Әр қорапқа реттік нөміріне сай қарындаш салу, яғни15 = 1 + 2 + 3 + 4 + 525 қаз қонбады. |
Мағынаны тану | Оқулықпен жұмыс.№1.Ескерту! Оқулықтағы қателіктен 69 дың орныны 64 саны алынды)АрыстанУақыт-2 с қашықтық-64м жылдамдық-?64/2=32м/сКері есеп.Уақыт-2с жылдамдық-32м/с қашықтық-?32м/с*2=64м. Ия,жоқ математикалық диктант.1.Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін енін ұзындығына қосу керек.-------жоқ2.Арақашықтықты табу үшін уақытты жылдамдыққа көбейтеді.----------ия3. Жылдамдықты табу үшін қашықтықты уақытқа көбейтеді.-----------жоқ4.Уақытты табу үшін қашықтықты жылдамдыққа бөледі.---------------ия5.Шаршының периметрді табу үшін енін ұзындығына көбейтеді.--------- жоқ«Ротация» әдісі. Топтық жұмыс
№2 I топ – «Қашықтық»Шешуі: 1000/ (7+3) =100 км/сағ№3 II топ – «Жылдамдық» Өрнек түрінде жаз және мәнін тап.А) (78 090+10907)-61900=27 097Ә) (15019+48890): 9=7101№4 III топ – «Уақыт» Теңдеуді шеш.Х*9=9009 333/а=3 в/5=125Х=9009/9 а=333/3 в=125*5Х=1001 а=111 в=625
|
Әр топ түсті маркер таңдайды. Сол маркерлермен мысалды плакатқа жазады. Келесі топтар оның қатесін тексереді.тақтаға ілінеді. |
Сергіту сәті | Егер қашықтықтың өлем көрсетілсі-көңілді шагайттаЖылдамдық-жүзуУақыт-отыру (Қимыл іс әрекет) | км, м/мин, сағат, метр, минут, м/сек, см, км/сағ, сек. |
| «Кім жылдам?» машиналар жарысы. Жеке жұмыс№56789+5678+921=1338828097+58978+49769=13684418428-5899=1252930002-9893=20109№6 Өзіндік жұмыса-4см3мм в-3см 2мм Р-?Р= ( 4см3мм+3см2мм)*2= 15см ж: Р-15см№8. «Сиқырлы шаршы»
Балалар , бұл баға біздің бүгінгі сабағымызды жақсы түсініп,белсенді жұмыс жасағанымызға берілді.Бұл жетістікке өзіміз еңбекпен жеттік. Жарайсыңдар!№9. Теңдік тура ма, тексер (ауызшы)
Кері байланыс.Бағалау. Спикерлер бағалап отырады.
Үйге тапсырма: №7 №10 мысалдар | Түсті машиналарға мысалдар жазылған. Сол мысалдар оқушылар алып орындайды.
Оқушылар бірін-бірі тексереді.
Жауаптарықызыл маркермен боялады.«5» деген баға шығады
Теңдік тура дегендер көк шеңбер көрсетеді,тура есем дегендер қызыл шеңбер.Тақтадан тексереді. |