Пәннің
аты:
Математика
4
сынып
|
Уақыты:
|
Мұғалімі: Кошерова
Е
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қайталау 88-89
бет
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылардың әр түрлі бағыттағы қозғалыстарға
есептер шығару әдістерін меңгерту, қашықтық, уақыт, жылдамдыққа
байланысты білімдерін пысықтау,
тиянақтау.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылардың қозғалысқа қатысты есептерді шығару
дағдылары, ақыл – ойы, ой – өрісі, танымдық қабілеттері, логикалық
ойлауы дамиды.Топпен жұмыс істеуге үйренеді. Математикалық тілде
сөйлеуге дағдыланады.
|
Ресурстар
|
Слайдттар,маркер
,стикер,дидактикалық
материалдар
|
Дерек
көздері
|
4 сынып математика оқулығы
Атамұра 2015.
|
Оқыту
әдістері
|
Ой ашар, ойын, топтастыру,
кубизм.Ротация
|
Іс – әрекет
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
|
1)
Психологиялық дайындық
Мен бәріңе Қуаныш
тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім
тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн
тілеймін!
Мен бәріңе көңілді
ойын тілеймін! Және т.б.
2) Топқа
бөлу
I топ – «Қашықтық»
S=t*v
II топ –
«Жылдамдық»
V=S/t
III топ –
«Уақыт»
t=s/v
Топтардан спикерлер
тағайындау.Топ ережесін еске
түсіру.
3) Сабақтың
тақырыбын, мақсатын
таныстыру.
|
Балалар бір-біріне «сиқырлы
таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін
айтады:
Формулалар арқылы
топтасады.
Топтар өздерін
таныстыру.
|
Ой
ашар
|
Логикалық
есеп
1
топ. Дене сабағында оқушылар
1 шақырымға жүгіруде ұзынды –ғы м спорт алаңын неше метр жүгіріп
өтеді.
2
топ. 15 қарындашты 5 қорапқа
салу керек.Бірақ та әр қорапта ғы қарындаштар саны әртүрлі болу
керек.
3
топ. Көлден ұшты 40
қаз
Қайтып қонды 15
қаз
Қонбады оның
нешеуі?
Қане, кім тез
шешеді.
|
1000 мертге жүгіріп
өтеді.
Әр қорапқа реттік нөміріне сай
қарындаш салу, яғни
15 = 1 + 2 + 3 + 4 +
5
25 қаз
қонбады.
|
Мағынаны
тану
|
Оқулықпен жұмыс.
№1.Ескерту! Оқулықтағы қателіктен 69 дың орныны 64 саны
алынды)
Арыстан
Уақыт-2 с қашықтық-64м
жылдамдық-?
64/2=32м/с
Кері есеп.
Уақыт-2с жылдамдық-32м/с
қашықтық-?
32м/с*2=64м
1.Тік төртбұрыштың
ауданын табу үшін енін ұзындығына қосу
керек.-------жоқ
2.Арақашықтықты табу
үшін уақытты жылдамдыққа
көбейтеді.----------ия
3. Жылдамдықты табу
үшін қашықтықты уақытқа
көбейтеді.-----------жоқ
4.Уақытты табу үшін
қашықтықты жылдамдыққа
бөледі.---------------ия
5.Шаршының
периметрді табу үшін енін ұзындығына көбейтеді.---------
жоқ
«Ротация» әдісі.
Топтық жұмыс
№2 I топ –
«Қашықтық»
жылдамдық
|
уақыт
|
қашықтық
|
100
км/сағ
|
7сағ
|
700
км
|
1000км
|
3сағ
|
300
км
|
Шешуі: 1000/ (7+3) =100
км/сағ
№3 II топ –
«Жылдамдық»
Өрнек түрінде жаз және мәнін
тап.
А) (78
090+10907)-61900=27 097
Ә)
(15019+48890):
9=7101
№4 III топ –
«Уақыт»
Теңдеуді
шеш.
Х*9=9009 333/а=3
в/5=125
Х=9009/9 а=333/3
в=125*5
Х=1001 а=111
в=625
|
Әр топ түсті маркер таңдайды. Сол маркерлермен мысалды
плакатқа жазады. Келесі топтар оның қатесін тексереді.тақтаға
ілінеді.
|
Сергіту
сәті
|
Егер қашықтықтың өлем көрсетілсі-көңілді
шагайтта
Жылдамдық-жүзу
Уақыт-отыру
(Қимыл іс әрекет)
|
км, м/мин,
сағат,
метр,
минут, м/сек, см,
км/сағ,
сек.
|
|
«Кім
жылдам?» машиналар жарысы. Жеке
жұмыс
№5
6789+5678+921=13388
28097+58978+49769=136844
18428-5899=12529
30002-9893=20109
№6 Өзіндік
жұмыс
а-4см3мм в-3см 2мм
Р-?
Р= ( 4см3мм+3см2мм)*2= 15см ж: Р-15см
№8. «Сиқырлы
шаршы»
1000
|
10
|
25
|
80
|
90
|
70
|
100
|
1000
|
4
|
29
|
32
|
3
|
9
|
22
|
28
|
боялған
|
1000
|
12
|
1000
|
10
|
25
|
80
|
90
|
70
|
100
|
1000
|
4
|
29
|
32
|
3
|
9
|
22
|
28
|
боялған
|
1000
|
12
|
Балалар , бұл баға біздің бүгінгі сабағымызды жақсы
түсініп,белсенді жұмыс жасағанымызға берілді.Бұл жетістікке өзіміз
еңбекпен жеттік. Жарайсыңдар!
№9. Теңдік тура ма, тексер
(ауызшы)
Кері
байланыс.
|
Қызыл - түсінбеді
|
Сары - қиындықтар
кездесті
|
Жасыл - түсіндім
|
Бағалау. Спикерлер бағалап
отырады.
Үйге тапсырма: №7 №10
мысалдар
|
Түсті машиналарға мысалдар жазылған. Сол мысалдар оқушылар
алып орындайды.
Оқушылар бірін-бірі
тексереді.
Жауаптары
қызыл маркермен боялады.«5» деген баға
шығады
Теңдік тура дегендер көк шеңбер көрсетеді,тура есем
дегендер қызыл шеңбер.
Тақтадан тексереді.
|