Сабақтың кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5минут
|
Экранда отбасылық және
шаңырақтың суреттері көрсетіледі
|
Экрандағы суреттердің не екенін анықтай отырып,тақырыпты
болжайды.
|
Оқушылардың белсенділігін
ескере отырып, «өте жақсы» деген смайликтер
көрсетемін.
|
Суреттер,
смайликтер
|
Сабақтың
ортасы
3
минут
|
Ережені
түсіндіремін.
Сөздің баста-аяқ біркелкі
әуезбен айтылуы үндестік
заңы деп аталады. Үндестік заңы
буын және дыбыс үндестігі деп екіге жіктеледі.Түбір сөз бен
қосымшалардағы дауысты дыбыстардың бірыңғай жуан не бірыңғай
жіңішке болып үндесуі буын
үндестігі деп аталады. Сөздің соңғы
буыны жуан болса,жалғанатын қосымша да жуан, жіңішке болса, қосымша
да жіңішке болады: қағаз-ға,
көрпе-лер
|
Ережені мұқият тыңдап алады,
мысалдар келтіреді.
|
-
|
Электронды
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
3
минут
|
1-тапсырмадағы берілген
мәтінді оқып алу
|
Мәтінді
оқиды.
|
Смайликтер арқылы оқушыны
бағалаймын
|
Оқулық,
смайликтер
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
|
1 тапсырмадағы мәтінді және 1
Б) тапсырмасындағы қарамен берілген сөздердің мағынасын
көрсету
|
Берілген тапсырма бойынша және
оқылым мәтініндегі ақпараттарды негізге ала отырып,сөздердің
мағынасын ашып, жазады
|
Бірін-бірі жұлдызшалар арқылы
бағалайды.
|
Суреттер,
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
|
https://youtu.be/W-Jy02oEYgk
сілтеме арқылы арнайы
бейнероликті оқушылар назарына ұсына
отырып,
«ОНЛАЙН
МЕКТЕП»платформасындағы жүктелген тапсырмаларды орындауды
тапсырамын
|
Бейнероликті
тамашалайды.
Платформа арқылы берілген
тапсырмаларды орындайды.
|
Мадақтау
Платформа ұсынған пайыздық
өлшеммен 1-10 балл арасындағы баллдармен
бағаланады
|
Bilimland
форматы
|
6
минут
|
Жүйесін
тап”
К Н І Қ Т А
А З П Ы А Н Л А Т Ы
.
Мына дыбыстардан оқу-білім туралы мақалды
тауып,үндестік заңына бағынбай тұрған сөзді
көрсет.
Ж:Кітап-алтын
қазына.
Ж. Кітап.
|
Берілген тапсырманы дәптерге
орындайды үндестік заңына бағынбай тұрған сөзді
табады
|
Смайликтер
арқылы
|
Оқулық,
смайликтер
|
8
минут
|
ИЯ /
ЖОҚ
Үндестік заңына байланысты
ашық тест.
1.Үндестік заңы дегенді қалай
түсінесің?
2.Басқа тілден енген сөздер буын үндестігіне бағына
ма?
3.Қазақ тілінде буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар бар
ма? 4.Сенің ойыңша, күрделі сөздер буын үндестігіне бағына
ма? 5.Буын үндестігі дегенімізді қалай
түсінесің?
6.Дауысты дыбыстар буын құрай ала
ма
7.Қандай сөздерде буын үндестігі
сақталмайды
8.Аралас буынды сөздер кірме сөздерде ғана кездеседі.Сен
қалай ойлайсың?
9. Менің ойымша,көмектес септігінің жалғауы үндестік заңына
бағынбайды.Сенің ше? 10.Азық-түлік сөзі үндестік заңына бағынады.Сен қалай
ойлайсың?
|
Ия ,жоқ әдісі бойынша ашық
тест жауаптарын дәптерге орындайды.
|
Мадақтау, 1-10 балл
аралығындағы баллдық жүйемен бағалау
|
Карточка,
смайликтер
|
Сабақтың
соңы
3минут
|
|
Өз пікірлерін айта отырып,
кері байланыс жасайды.
|
Мадақтау
|
Бағдаршам түстес түрлі түсті
суреттер
|
Үйге
тапсырма:
5-тапсырма № 13 аудионы
тыңдап, берілген сұрақтарға жауапты дәптерге орындап
келу
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақтағы жақсы өткен
аспектім, білім ленд арқылы орындаған тапсырмалар оқушыларға
логикалық ойлауына көп септігін тигізді
.
2:
Білім алушыларға «ИЯ ЖОҚ»
ашық тест тапсырмалары қиындық тудырмай, ынтазарлықпен орындаулары
жақсы өтті деп есептеймін.
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1: Қашықтықтан оқыту барысында
да топқа бөліп, тапсырмалар ұйымдастыру
барысы
және жұптасып жұмыс жасау
барысы да қарастырылса, мұнанда жоғары деңгейде өтер
еді
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1: Сабақ кезінде аңғарғаным,
жекелеген оқушыларға деңгейлік тапсырмалар дайындау барысын
жақсарту керектігін байқадым
|