Материалдар / Ашық сабақ Қарахан мемлекеті 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қарахан мемлекеті 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Қарахан мемлекеті 6 сынып Неліктен Қарахан мемлекеті исламды мемлекеттік дін деп жариялады?Оқушылар ерте орта ғасырлық мемлекеттер Түргеш, Қарлұқ қағанаты кезінде арабтардың Қазақстан жеріне келе бастауы н және Атлах шайқасының тарихы туралы біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2022
390
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Сарыжаз орта мектебі және Ақбейіт бастауыш мектебімен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі











Ашық сабақ

Қазақстан тарихы

Қарахан мемлекеті

6 «А»сыныбы













Тарих пәні мұғалімі А.Р.Сатыпалдиев

2021-2022 оқу жылы













Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер


Күні:27.11.2021ж



Сынып:6а




Сабақ тақырыбы:

Қарахан мемлекеті

Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті исламды мемлекеттік дін деп жариялады?


Ойлау деңгейінің дағдылары

Білу түсіну


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.1.3 Х-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

6.2.1.2 Ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау.


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Қарахан мемлекетінің дамыған орта ғасыр кезеңіндегі тарихи орнын анықтап, орталықтанған мемлекеттің даму ерекшеліктерін түсіндіреді;

Оқушылардың басым бөлігі: Х-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратады;

  • Кейбір оқушылар: Ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтайды.


Бағалау

критерийі

Мемлекеттің жер аумағын картадан көрсетеді;

Қарахан мемлекетін саяси-әлеуметтік құрылымын сипаттайды;

Қарахандықтардың ислам дінін қабылдау себебін түсіндіреді


Тарихи концепт

Өзгеріс пен сабақтастық


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

"Қарахан мемлекеті" тақырыбында бейнежазба тыңдалады.

"Қарахан мемлекетінің құрылу тарихы" тақырыбына топтық талдау жасайды.

Мәтінді оқып тірек сызбағы түсіреді.

Тарихи кезеңдерді талдай отырып кестеге түсіреді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Жігіл, яғма , иқта, вахф, қидан.

Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

Қарахан әулетінің шығу тегі кімдермен байланысты?

999 жылы Қарахандықтар Орталық Азиядағы Саманилер мемлекетін талқандады себебі..........................

Қарахандықтардың өзара қырқысын пайдаланған көрші тайпалар..................................

Қарахан мемлекетінде ислам діні мемлекеттік дін ретінде жарияланды.........................


Құндылықтарды дарыту

Патриотизм, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, өмір бойы білім алу


Пәнаралық байланыстар

Оқылым, жазылым тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланысты, картамен жұмыс арқылы географиямен байланысты жүзеге асыру



Бастапқы білім

Оқушылар ерте орта ғасырлық мемлекеттер Түргеш, Қарлұқ қағанаты кезінде арабтардың Қазақстан жеріне келе бастауы н және Атлах шайқасының тарихы туралы біледі













Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс –әрекеті

Білім алушының іс –әрекеті

Ресурстар


Сабақтың басы


5-мин



Ұжымдық жұмыс «Ой қозғау» стратегиясы

"Қарахан мемлекеті" тақырыбында бейнежазба" көрсетіледі.

1.Қарахан мемлекетінің негізін қалаған кім?

2.Қарахан мемлекетіндегі билік нешеге бөлінді?

3. Исламды мемлекеттік дін деп жариялаған қаған?

Бағалау:Мұғалім мадақтауы-Мадақтау.



Бейнежазбаны «Онлайн мектеп»платформасынан қарайды ,тапсырмаларға жауап береді

«Білімленд »порталы

Телефон ,смартфон,ноутбук

.



Сабақтың ортасы




10 мин









3 мин




7 мин










5 мин







5 мин

Тапсырма 1 "Тұжырымдамалық карта" әдісі

Бағалау: Өзара бағалау- "Б " бағалау парағы

Кері байланыс

1. Қарахан мемлекетінде биліктің қандай жүйесі қалыптасты?

2. Ислам дінінің мемлекеттік дін деп жариялану себебі?

3.Қарахандықтардың құлдырау себебі неде?

Тапсырма 2. - Сәйкестендіру

Шарты: Берілген сөздерді анықтамаларымен сәйкестендір


Бағалау:өзара бағалау- Дайын үлгі жауап арқылы









Тапсырма 3 Жеке жұмыс- "Т" кестесі

Шарты: Қараханның мемлекет ретінде дамуына діннің қатынасын сипаттап жазады.


Бағалау:Өзін-өзі бағалау- Бағдаршам түстері арқылы



Тақырыпты оқи отырып тірек сызба арқылы Қарахан мемлекетінің саяси әлеуметтік құрылымын анықтайды.

Ерекшеліктеріне қарай мемлекет пен діннің өзара қатынасын түсіндіреді.

Қарахан мемлекетінің құрылуы мен жер аумағы. Саяси-әлеуметтік құрылымы.

Исламның қабылдануы

Қарахан мемлекетінің құлауы.

Жеке жұмыс

Ихта


Қағанның маңайындағыларға берілетін жер үлесі

Вахф


Дінбасылардың меншігі

Жекеменшік


Мүлік мемлекеттік салық түріндегі жерлер

Жікіл, яғма


Қарахан мемлекетіндегі билік екі тайпалық топ



3.

Мемлекет

Дін





Слайтар














Жұмыс дәптері






Сабақтың соңы

5 мин




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады

Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!