Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Технологиялық карта Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіТобы: «Балапан тобы»Күні:Білім беру саласы: таным,шығармашылық.Бөлімі: ҚМТҚ.Тақырыбы: Сол жақта-оң жақта.Мақсаты: Айналадағы заттардың орналасуын алдында,артында сол жақта,оң жақта,нешінші сұрақтарға жауап бере білуге дағдыландырады. Дамытушылық:Балалардың танымдық қабілеттерін арттыру, сөздік қарым-қатынастарын молайту.Белсендіктерін,ой-қиялдарын жинақтау қызығушылығын арттыру. Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап,әңгімелету,сергіту сәті,ойын. Көрнекіліктері:үлестірмелі құралдар,сандар,суреттер.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивация-лық қозғаушылық
Шаттық шеңбері:Армысың,қайырымды Аспан-ата,Армысың, мейірімді Жер-ана.Армысың,шұғылалы Нұрлы-күн,Армысыздар,құрметті апайлар.Балалар көңіл күйлерің қалай?-Есіктен Тапқышбек кіреді,қолында конверт.-Сәлеметсіз бе, сіз кім боласыз?-Мен Тапқышбекпін! Сәлеметсіздер ме!мен математика патшалығынан келдім.Мына конвертте тапсырмалар бар.Соған жауап бересіңдер,мен сендерге сыйлық беремін.Келістік пе?Тапқышбек сіз біздің балалардың сабағын тыңдаңыз.(Тапқышбек, орындыққа отырады)-Олай болса балалар,Тапқышбектің тапсырмаларын шешейік.
Балалар шаттық шеңберге,тұрып қимыл-қозғалыспен жасайды.Өте жақсы.
Келістік.Тапқышбек орындыққа отырады.
ҰйымдастыруШылық-ізденістік
Тәрбиеші тапсырманы орындатады.«Қанша,болса сонша» мақсаты:кез-келген санды айтады,балалар сонша зат көрсетеді.Жарайсыңдар Балалар!Тапқышбектің екінші тапсырмасында орындадық. «Шалқан» ертегісі қалай басталады?Балалар естеріңе түсіреді.Ата,одан кейін әже,қыз,ит,мысық,тышқан тартады.-Балалар ретімен кейіпкерлерді қояды.-Балалар ата нешінші тұр?-Әже нешінші тұр?-Қыз нешінші тұр?-Ит нешінші тұр?-Мысық нешінші тұр?-Тышқан нешінші тұр?Сергіту сәті:Ормандағы,аю қонжық,Ұялардан бал іздеді.Мойындарын оңға бұрды,Мойындарын солға бұрды.Орман ішін аралады.Оңға бір,солға бір,Ағаштарды шайқап көрді.Аяқтарын көтеріп ап,Қуанғаннан билеп берді.
Балалар тапсырманы орындайды.
Бірінші.Екінші.Үшінші.Төртінші.Бесінші.Алтыншы.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
Рефлексия-лық түзету-шілік
«Кеністікті бағдарла»мақсаты:Суреттегі заттардың орналасқан орнын айту,төмен,жоғары,биік,аласа сөздерін қолдану.Еске сақтау қабілеттерін арттыру.-Балалар бүгінгі сабақта Тапқышбектің тапсырмасын орындадыңдар.Сабаққа жақсы қатыстыңдар Жарайсыңдар!
Күтілетін нәтижелер:Білу:Сандардың реттік орнын анықтай біледі, тура, кері санайды. Игереді: Кеңістіктегі заттардың орнын бағдарлай білуді игереді. Меңгерді: Өз беттерімен іс-әрекет жасай алады. Абай атындағы «Мектеп-бала бақша»кешені КММ
Ашық сабақҚарапайым математика сабағы Тақырыбы: Сол жақта-оң жақта
Өткізген: «Балдырған» бала бақша тәрбиешісі:Залитанова А.А
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз