«Бекітемін"
Балабақша
меңгерушісі:
«Жансая» балабақшасы
мұғалім-логопедінің
2023-2024 оқу жылындағы
жылдық есебі.
2020-2021 оқу жылының қыркүйек
айының _____-не логопедиялық бекет құрылып, балабақша
бүлдіршіндерімен логопедиялық оқу қызметі жүргізілді. Жұмыс жүргізу
барысында қараша айында ______ баламен толықса, ал мамыр айының
соңына дейін ________ баламен толықты.
Қосымша 3, 4, 5, 6 жас
арасындағы балаларды тексеруден өту үшін ПМПК -ға жіберіліп отырды.
Логопедтер _________________
логопедиялық оқу қызметін
жүргізді. Барлығы ______ топ құрылып, әр логопед _____ топпен және
жүргізіліп отырды. Оның ішінде:
Жалпы саны
: ______
Фонетика-фонематикалық тілінің
толық дамымауы – ________
Фонематикалық тілінің толық
дамымауы – _______
Фонетикалық тілінің толық
дамымауы –________
Тұтығу –
___________
Жалпы тілінің толық дамымауына
байланысты тіл бұзылуы – ______
Біржақты сөйлеу кемістігі бар
балаларды топтастырып және жекелеп,
аптасына 3 рет оқу қызметі
өткізілді.
Жыл бойында өткізілген ашық
сабақтары мен қорытынды сабақтары, сондай-ақ қалалық, облыстық
көлемде таратқан іс-тәжірбиелері мен семинарларының тақырыптары мен
мақсаттары жазылады. 2020-2021 оқу жылының күнтізбелік тақырыптық
жоспарға сай жүргізілді.
Балаларды жалпы сөйлеу тілін
зерттеп, сөйлеу тілі дамымауының ерекшелігін және деңгейін ескеріп,
әр балаға сөйлеу картасы толтырылды. Соған сәйкес күнтізбелік,
перспективалық, жылдық жоспарлар жасалды.
Жоспарға сәйкес артикуляциялық
жаттығулар, тыныс алу жаттығулары,ұсақ қол моторикаға арналған
жаттығулар, дыбысты қою, машықтандыру, сөздің буындық құрылымын
қалыптастыру, фонематикалық естуін және қабылдауын дамытуға
арналған жұмыстар жүргізіледі.
Көбіне жас ерекшелігіне
байланысты ұсақ моториканы дамытуға байланысты жаттығулар мен түрлі
ойындар пайдалана отырып, баланың сөздік қорын молайтуға септігін
тигізу үшін кеспе қағаздары,суретпен жұмыс, интернет материалдары
мен сергіту сәттерін пайдалана қызықтыра оқу қызметін өткізіп
отырдық.
Ал тұтықпа баламен
Стрельникованың парадоксалдік тыныс алу жаттығулары әдісі бойынша
оқу қызметін жүргізілді. Тәрбиешілер мен ата-аналарымен тығыз
байланыста болып, ата-аналар оқу қызметіне қатысып отырды. Баланың
дыбысты дұрыс айту үшін,артикуляциялық және тыныс алу жаттығуларын
, сонымен қатар әрбір профилін дұрыс қолдану жөнінде
түсіндіріп,ата-аналарға үйге баламен жұмыс жүргізу жөнінде
ескертіліп отырды.
Қорытынды жылдық диагностика
бойынша логопедтік түзету жұмыстары оқу тілі дамуында оң нәтижелі
динамиканы көрсетті. 2020-2021 оқу жылында логобекетке тіркелген
______бала. Оның ішінде _____ баланың дыбыстары бекітіліп, сөйлеу
тазалығы мен сөзде,сөйлемде, ауызекі сөйлеуде дыбыстардың
бекітілуіне байланысты логопедтік есептен
шығарылды.
Мектепке кетуіне байланысты
логопедтік бекеттен шығарылатын балалардың саны ____
бала.
Жылдың соңында логопедтік
бекетте есепте қалған-_______ бала.
ЖСТД______________
ФФН______________
ФФНР______________
Тұтықпа______________
Ринолалия______________
НВНР______________
ЗРР______________
ЗПР______________
Келесі құжаттар өз
мерзімінде толтырылды.
- Жылдық жоспар;
- Балаларды есепке тұрғызу журналы;
- Балаларды коррекциялық оқу қызметіне қатыстыру журналы;
- Күнделікті оқу қызметі жоспары;
- Әр баланың сөйлеу картасы.
«Жансая» балабақшасы бойынша
логопункт көлемінде сабаққа қатысатын балалар туралы
мәлімет
Жас
аралығы
|
Жыл ба сындағы бала
саны
|
Жыл ортасындағы бала
саны
|
Жыл соңындағы бала
саны
|
Қыз/бала
|
Оқыту
тілі
|
Қанша
штат
|
ФФНР
|
ОНР алалия
афазия
|
НВНР
|
ЗРР
|
Тұтықпа
|
|
|
|
|
|
|
Қаз
тобы
|
Орыс
тобы
|
|
рин
|
диз
|
дис
|
1ур
|
2ур
|
3
ур
|
|
|
|
0-3
жас
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
1 штат 1
логопед
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3-6
жас
|
15
|
15
|
15
|
11
|
4
|
12
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
11
|
4
|
-
|
-
|
-
|
7-10
жас
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Барлығы
|
15
|
15
|
15
|
15
|
4
|
1
|
|
15
|
-
|
-
|
-
|