Материалдар / Ашық сабақ. Қасым хан тұсындағы хандықтың күшеюі 6-сынып

Ашық сабақ. Қасым хан тұсындағы хандықтың күшеюі 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен мұғалімдерге әдістемелік көмек үшін
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.4А Қазақ хандығының XVI-XVII ғасырлардағы дамуы

Мектеп: «Жаңаталап» ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыков Тлеухан Бактылыевич

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі.




Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.10 – Қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы ролін анықтау.


Сабақ мақсаттары

Барлығы: : Қазақ хандығының құрылу тарихын білу.

Басым бөлігі: Қазақ мемлекетін нығайтудағы Қасым хан ролін анықтайды.

Кейбірі: Мемлекетті нығайтудағы Қасым ханның саясатын ашып көрсету.

Бағалау критрилері

- Қазақ хандығының құрылу тарихын біледі.

- Қазақ мемлекетін нығайтудағы Қасым хан ролін сипаттайды.

- Мемлекетті нығайтудағы Қасым ханның саясатын ашып көрсетеді.

Оқу дағдылары

Білу, түсіну.

Тілдік мақсаттар



Айтылым және тыңдалым: Қазақ елінің нығаюына Қасым ханның мынадай саясаты .................ықпал жасады:

менің ойымша, ............

Хандықтың күшеюіне.............

Қорытындысында................

Қасым ханның билікті нығайтудағы ....................болды.

Тарихи деректемеден Қасым ханның саясаты.........................

1. Қасым ханның билікті нығайтудағы басты нәрсе не болды. 2. Тарихи деректер Қасым ханның қандай жеке қасиеттері туралы айтады.

Оқылым мен жазылымда қолданылатын лексика және сөз тіркестері: Қасым, Бұрындық, Мұхаммед Шайбани, Ұлытау, «Қасым ханның қасқа жолы».

Құндылықтарды дарыту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтықты қалыптастыру


Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы 6 сынып



Бастапқы білім

Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин










Ұйымдастыру кезеңі топқа бөлу

«Саяхатқа шығу» әдісі арқылы топқа бөлемін.

  1. Жолға шығатын 3 саяхатшы

  2. 3 жолсерік

  3. 3 аспаз

  4. 3 көмекші

  5. 3 күзетшіні шығару арқылы топқа бөлу.

Ж:/ (Жеке жұмыс) «Миға шабуыл» әдісі арқылы

  1. Қасым хан кім?

  2. Қай жылдары билік құрған?

  3. Кімнің баласы.

  4. Қасым ханның анасы туралы не білеміз.

  5. Қашан дүниеге келген.

ҚБ:/ (Қалыптастырушы бағалау) смайлик арқылы












Сабақтың ортасы

20 мин












С:/ (Сыныптық жұмыс) «Дара диаграмма» әдісі арқылы Қазақ хандығын кімдер құрған, қай ғасырда? Қай жерде құрылды. Кім жерді бөліп берді. Қай жерді не себепті берді?


Овал 1 Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2


Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 6


Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 7



Дескриптор

  • «Қазақ хандығы» құрылған жылдарды көрсетеді.

  • Хандықты құрған хандарды атайды.

  • Қазақ хандығының құрылу себебін анықтайды.

ҚБ:/ басбармақ арқылы

Т:/ (Топтық жұмыс). «Сократ шеңбері» әдісі арқылы Қазақ мемлекетін нығайтудағы Қасым ханның ролін талқылау

Дескриптор

- Қасым ханның мемлекетті нығайтудағы ролін анықтайды.

- Мемлекетті нығайту жолындағы іс-әрекетін айтады.

ҚБ:/ білім баспалдағы әдісі арқылы

Ж:/(Жеке жұмыс) «Еркін жазу әдісі» арқылы

Не себепті Қадырғали Жалайыри Қасым ханды «Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны... деп жазды?

Дескриптор

- Қасым ханның ерекше болу себебін анықтайды.

- Мемлекетті нығайтудағы Қасым ханның билігіне дереккөзді қолдану арқылы дәлелдер келтіреді.

- ҚБ:/ Білім баспалдағы


4-тапсырма

«Т кестесі әдісі» арқылы

Ішкі саясат

Сыртқы саясат



Дескриптор

Қасым ханның ішкі саясатын біледі.

Сыртқы саясатын көрсетеді.

Саясаттың нәтижесән дәлелдей алады.

ҚБ «Бағдаршам» арқылы

Плакат, маркер



































Сабақтың соңы

10 мин



Бекіту тапсырмасы: «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру.

  1. Қасым хан қай жылдары хан болды?

  2. «Қасым ханның қасқа жолы» неше бөлімнен тұрады.

  3. Қасым мен Бұрындықтың арасында қандай байланыс бар?

  4. Тарихи деректер Қасымның қандай жеке қасиеттері туралы айтады?

  5. Қасым хан тұсында сыртқы саясатта қандай өзгерістер болды?

  6. Қасым хан қай жерде жерленген?

  7. Қасым ханның халқы мен әскер саны қаншаға жеткен.

Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек

ҚБ:/ ауызша мадақтау





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушыларды сырттай бақылап жүремін. Қызыл картошка көрсеткен жағдайда жетелеуші сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

Қалыптастырушы бағлааудың түрлері: Смайлик, басбармақ, білім баспалдағы, ауызшы мадақтау, бағдаршам арқылы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.








Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



ЖИ арқылы жасау
04 Желтоқсан 2018
1699
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі