Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қатты денелердегі қысым

    Бөлімі:

    Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ербазарова Қ

    Күні:

    17.01.2023ж

    Сыныбы: 7 «Ғ»

    Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны:3

    Сабақтың тақырыбы:

    Қатты денелердегі қысым

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    7.3.1.2 – қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау;

    7.3.1.3 – есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Қысымның физикалық мағынасын пайдаланып, ұштастырып түсінеді,идеялары арқылы өзгерту әдістерін сипаттайды

    Алған білімдерінен қысымның формуласын пайдаланады



    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин
















    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу сабаққа дайындығын бақылау.

    Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. топтар бір-біріне сәттілік тілейді "Жақсы тілек- жан жылуы "

    Топқа бөлу: (кіру билеті арқылы )

    Топ ережесін айту

    І топ Күш

    ІІ топ Аудан

    ІІІ топ Қысым

    Ivтоп Масса

    Білім дағдысы:Білу

    Алдыңғы білім:

    жеке жұмыс

    «Графикалық диктант» әдісі білімалушылар оқылған сөйлем дұрыс болса «˄» белгісін, дұрыс емес болса

    «–» белгісін қояды.

    1. Температураның өзгеруіне байланысты зат үш күйде болады. (˄)

    2. Пішіні мен көлемін сақтау құбылысы-сұйықтарға тән қасиет. (-)

    3. Көлемін сақтап, пішінін оңай өзгерту-қатты денеге тән қасиет.(-)

    4. Барлық заттар өте ұсақ бөлшектерден – молекулалар мен атомдардан тұрады. (˄)

    5. Бір заттың молекулаларының екінші заттың молекулаларының араларындағы бос орындарға өтіп таралуы-Броундық қозғалыс деп аталады. (-)

    6. Газдар –көлемін де, пішінін де сақтамайды. (˄)

    7. Молекулалы-кинетикалық теорияның негізгі үш қағидасын Р.Броун анықтады. (-)

    8. Химияда су молекуласының формуласы НО деп белгіленеді. (-)

    9. Су молекуласы екі химиялық элементтің, сутегінің екі, оттегінің бір атомынан тұрады. (˄)

    10. Молекуласы ретсіз орналасатын денелер – кристалл денелер. (-)

    Жауабы: ˄ˍˍ ˍˍ ˄ ˍˍ ˄ _ _ ˄ _

    «Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.

    Топқа бөлінеді











    Дискрептор

    – графикалық диктант арқылы заттың үш күйін біледі

    -бір заттың үш күйде болатынын сипаттайды

    --анықтамаларды тұжырымдайды











































    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау





















    Жалпы балл-2


    Ақ парақ



    Қағаз қиындылары

    Үлестірме















    Сұрақтар




    Сабақтың ортасы.

    22мин




    Жаңа сабаққа көпірше –

    « Суреттер сыр шертеді» – тақтаға «Әр түрлі жануарлардың суретін қойып,мысықты ерекше көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу » суреттер қойылған слайд көрсетіледі

    Пеш түбінде мамық( мысық) отыр

    Екі көзін қысып отыр

    Тышқанның етін жегісі келіп

    Оның тісі қышып отыр

    Жұмбақтың жауабын білімалушылар табады.

    Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы:

    «Қысым туралы» тақырыпты ашады

    Сабақтың мақсаты айтылады.



    Топтық жұмыс: «Түртіп алу» әдіс

    Бейнекөрсетілім –бейнекөрсетілімнен қандай көрініс көрдіңіздер,дәптерімізге түртіп аламыз

    Оқулықпен жұмыс: формулаларды, өлшем бірліктерді жазады

    Білім дағдысы: Қолдану

    Тапсырма-1

    Оқулықпен жұмыс «Кім жылдам!»

    4.1 жаттығу №1(жеке жұмыс)

    Тапсырма-2

    Топтық жұмыс- «Сөйлеу арқылы, ойлау».

    Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін түсіндіріңіз.  

    І топ Күш

    ІІ топ Аудан

    Суреттегідей қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме? 

    ІІІ топ Қысым

    Аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Мұның себебі не?





    Ivтоп Масса

    Берілген суреттерді салыстырып, қай жағдайда баланың жерге ең көп қысым

    түсіргенін анықтаңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз

    Тапсырма-3

    Есептер шығару

    «Ойлан жұптас бөліс» (G)

    І топ Күш

    200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

    ІІ топ Аудан

    Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0, 001м 2. Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?

    ІІІ топ Қысым

    Массасы 6 т жер тегістегіш машина тіреуінің ауданы қандай болған, егер оның топыраққа түсіретін қысымы 3кПа болса.

    Ivтоп Масса

    Бетке 3000 Н күш түсіріп 2Па қысым алсақ, ауданы қандай болған? Тапсырма-4

    Шығармашылық жұмыс.

    «Өз ісіңмен көрсет әдісі»

    Топтық жұмысДинамометр, электронды таразы,сызғыш көмегімен ағаш білеушенің,оқулықтың үстел бетіне әсер ететін қысымын анықтау

    Әр топ өзіне бөлінген ресурстармен жұмыс жасайды



    Дискрептор

    Мысық сөзінен

    кері оқу арқылы қысым сөзін анықтайды












    Дискрептор

    -бейне көрсетілім арқылы қатты денелердегі қысымның белгілі бір бағытта беріліп,аудан бойынша өзгеретінін

    сипаттайды

    Дискрептор

    -қысымды аудан мен күш арқылы тауып қолданады

    Дискрептор:.

    – суреттер арқылы қатты денелердегі қысымның физикалық мағынасын түсінеді

    -білімалушылар идеясын,логикалық ойлауға дағдыланады

















































    Дескриптор:



    - Қысымның формуласын есеп шығаруда қолданады

    -өмірде қысымды есептеу формуласын пайдаланады















    Дескриптор:

    білімалушылар ресурстарды пайдаланып,

    үстел бетіне түсетін қысымның заңдылықтарын қолданады









    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау

















    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау









    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау



    Жалпы балл-1



































    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау



    Жалпы балл-2








































    Жалпы балл-2

















    Жалпы балл-2



    Слайд























    Бейнекөрсетілім











































    Слайд





































    Ақ парақ

    Суреттер











    Динамометрэлектронды таразы,сызғыш ағаш білеуше

    оқулық

    Сабақтың соңы.

    8мин






























    Тапсырма-5

    ««Ойын жинақтау»» (топтық жұмыс)

    1 Жылқы жалғыз тұяқты, батпақты және ылғалды жермен жүрген кезде жылқы аяғын үлкен қиындықпен көтереді. Себебі: қысым тұяқтың бетінің ауданына байланысты.

    2 Сиыр –қос тұяқты батпақты және ылғалды жермен жүрген кезде сиыр аяғын жеңіл алады. Себебі: қысым тұяқтың бетінің ауданына байланысты

    Бағалау

    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы балдық жүйемен бағалау


    Кері байланыс

    «Менің көңіл-күйім »

    Түсінбедім

    Сұрағым бар

    Түсіндім

    Үй тапсырмасы: П23 4.1 -жаттығу 3

    Дискрептор.

    -жылқының, сиырдың тұяғы арқылы білімалушыларидеясын айтады









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ербазарова Каламкас Коянбаевна
    21 Қаңтар 2023
    251
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қатты денелердегі қысым 7сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қатты денелердегі қысым 7сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздар қауымына
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Қатты денелердегі қысым

    Бөлімі:

    Қысым

    Педагогтің аты-жөні:

    Ербазарова Қ

    Күні:

    17.01.2023ж

    Сыныбы: 7 «Ғ»

    Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны:3

    Сабақтың тақырыбы:

    Қатты денелердегі қысым

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    7.3.1.2 – қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау;

    7.3.1.3 – есептер шығаруда қатты дененің қысымының формуласын қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Қысымның физикалық мағынасын пайдаланып, ұштастырып түсінеді,идеялары арқылы өзгерту әдістерін сипаттайды

    Алған білімдерінен қысымның формуласын пайдаланады



    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин
















    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу сабаққа дайындығын бақылау.

    Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. топтар бір-біріне сәттілік тілейді "Жақсы тілек- жан жылуы "

    Топқа бөлу: (кіру билеті арқылы )

    Топ ережесін айту

    І топ Күш

    ІІ топ Аудан

    ІІІ топ Қысым

    Ivтоп Масса

    Білім дағдысы:Білу

    Алдыңғы білім:

    жеке жұмыс

    «Графикалық диктант» әдісі білімалушылар оқылған сөйлем дұрыс болса «˄» белгісін, дұрыс емес болса

    «–» белгісін қояды.

    1. Температураның өзгеруіне байланысты зат үш күйде болады. (˄)

    2. Пішіні мен көлемін сақтау құбылысы-сұйықтарға тән қасиет. (-)

    3. Көлемін сақтап, пішінін оңай өзгерту-қатты денеге тән қасиет.(-)

    4. Барлық заттар өте ұсақ бөлшектерден – молекулалар мен атомдардан тұрады. (˄)

    5. Бір заттың молекулаларының екінші заттың молекулаларының араларындағы бос орындарға өтіп таралуы-Броундық қозғалыс деп аталады. (-)

    6. Газдар –көлемін де, пішінін де сақтамайды. (˄)

    7. Молекулалы-кинетикалық теорияның негізгі үш қағидасын Р.Броун анықтады. (-)

    8. Химияда су молекуласының формуласы НО деп белгіленеді. (-)

    9. Су молекуласы екі химиялық элементтің, сутегінің екі, оттегінің бір атомынан тұрады. (˄)

    10. Молекуласы ретсіз орналасатын денелер – кристалл денелер. (-)

    Жауабы: ˄ˍˍ ˍˍ ˄ ˍˍ ˄ _ _ ˄ _

    «Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.

    Топқа бөлінеді











    Дискрептор

    – графикалық диктант арқылы заттың үш күйін біледі

    -бір заттың үш күйде болатынын сипаттайды

    --анықтамаларды тұжырымдайды











































    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау





















    Жалпы балл-2


    Ақ парақ



    Қағаз қиындылары

    Үлестірме















    Сұрақтар




    Сабақтың ортасы.

    22мин




    Жаңа сабаққа көпірше –

    « Суреттер сыр шертеді» – тақтаға «Әр түрлі жануарлардың суретін қойып,мысықты ерекше көрсету арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу » суреттер қойылған слайд көрсетіледі

    Пеш түбінде мамық( мысық) отыр

    Екі көзін қысып отыр

    Тышқанның етін жегісі келіп

    Оның тісі қышып отыр

    Жұмбақтың жауабын білімалушылар табады.

    Ендеше бүгінгі сабақтың тақырыбы:

    «Қысым туралы» тақырыпты ашады

    Сабақтың мақсаты айтылады.



    Топтық жұмыс: «Түртіп алу» әдіс

    Бейнекөрсетілім –бейнекөрсетілімнен қандай көрініс көрдіңіздер,дәптерімізге түртіп аламыз

    Оқулықпен жұмыс: формулаларды, өлшем бірліктерді жазады

    Білім дағдысы: Қолдану

    Тапсырма-1

    Оқулықпен жұмыс «Кім жылдам!»

    4.1 жаттығу №1(жеке жұмыс)

    Тапсырма-2

    Топтық жұмыс- «Сөйлеу арқылы, ойлау».

    Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін түсіндіріңіз.  

    І топ Күш

    ІІ топ Аудан

    Суреттегідей қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме? 

    ІІІ топ Қысым

    Аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Мұның себебі не?





    Ivтоп Масса

    Берілген суреттерді салыстырып, қай жағдайда баланың жерге ең көп қысым

    түсіргенін анықтаңыз. Жауабыңызды түсіндіріңіз

    Тапсырма-3

    Есептер шығару

    «Ойлан жұптас бөліс» (G)

    І топ Күш

    200см 2 ауданға түсірілген күш 100Н – мен әсер ететін болса, қысым қандай болар еді?

    ІІ топ Аудан

    Вагонның барлық доңғалақтарының рельспен жанасқан ауданы 0, 001м 2. Бұл вагонның массасы 30т болса, ол жерге қандай қысым түсіреді?

    ІІІ топ Қысым

    Массасы 6 т жер тегістегіш машина тіреуінің ауданы қандай болған, егер оның топыраққа түсіретін қысымы 3кПа болса.

    Ivтоп Масса

    Бетке 3000 Н күш түсіріп 2Па қысым алсақ, ауданы қандай болған? Тапсырма-4

    Шығармашылық жұмыс.

    «Өз ісіңмен көрсет әдісі»

    Топтық жұмысДинамометр, электронды таразы,сызғыш көмегімен ағаш білеушенің,оқулықтың үстел бетіне әсер ететін қысымын анықтау

    Әр топ өзіне бөлінген ресурстармен жұмыс жасайды



    Дискрептор

    Мысық сөзінен

    кері оқу арқылы қысым сөзін анықтайды












    Дискрептор

    -бейне көрсетілім арқылы қатты денелердегі қысымның белгілі бір бағытта беріліп,аудан бойынша өзгеретінін

    сипаттайды

    Дискрептор

    -қысымды аудан мен күш арқылы тауып қолданады

    Дискрептор:.

    – суреттер арқылы қатты денелердегі қысымның физикалық мағынасын түсінеді

    -білімалушылар идеясын,логикалық ойлауға дағдыланады

















































    Дескриптор:



    - Қысымның формуласын есеп шығаруда қолданады

    -өмірде қысымды есептеу формуласын пайдаланады















    Дескриптор:

    білімалушылар ресурстарды пайдаланып,

    үстел бетіне түсетін қысымның заңдылықтарын қолданады









    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау

















    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау









    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау



    Жалпы балл-1



































    Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау



    Жалпы балл-2








































    Жалпы балл-2

















    Жалпы балл-2



    Слайд























    Бейнекөрсетілім











































    Слайд





































    Ақ парақ

    Суреттер











    Динамометрэлектронды таразы,сызғыш ағаш білеуше

    оқулық

    Сабақтың соңы.

    8мин






























    Тапсырма-5

    ««Ойын жинақтау»» (топтық жұмыс)

    1 Жылқы жалғыз тұяқты, батпақты және ылғалды жермен жүрген кезде жылқы аяғын үлкен қиындықпен көтереді. Себебі: қысым тұяқтың бетінің ауданына байланысты.

    2 Сиыр –қос тұяқты батпақты және ылғалды жермен жүрген кезде сиыр аяғын жеңіл алады. Себебі: қысым тұяқтың бетінің ауданына байланысты

    Бағалау

    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша жалпы балдық жүйемен бағалау


    Кері байланыс

    «Менің көңіл-күйім »

    Түсінбедім

    Сұрағым бар

    Түсіндім

    Үй тапсырмасы: П23 4.1 -жаттығу 3

    Дискрептор.

    -жылқының, сиырдың тұяғы арқылы білімалушыларидеясын айтады









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Философия Презентация 8 сынып
    21.01.2023
    251
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ербазарова Каламкас Коянбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации