Пәні: Қазақстан
тарихы
|
Сынып:
7
|
Мерзімі:
28.04.2016ж
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақ халқының
мәдениеті
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Қазақ халқының
мәдениетінің түрлерін ажырата
отырып,ерекшеліктерін
салыстыруды үйрену
|
Күтілетін
нәтиже:
|
А)Қазақ халқының
мәдениетінің түрлерін ажырата алады.
В)Қазақ халқының
мәдениетінің ерекшеліктерін талдайды.
С)Қазақ халқының мәдениетін қазіргі мәдениетпен салыстыра
отырып, талдайды.
|
Сілтеме
|
С.Жолдасбаев.
Орта ғасыр.
Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 188-194 беттер. Орта
ғасырлар. қаз. тарихы әдістемесі 2012ж
|
Тақырыпты ашуға байланысты
әдіс-тәсілдер:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;Диологтік әңгіме Оқыту үшін
бағалау және оқытуды бағалау; АКТ;Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Талантты және дарынды балаларды оқыту:
Миға
шабуыл, ББҮ
кестесі. Топтық жұмыс, жеке жұмыс
әдісі, «кластер» әдісі.
|
Сабақтың
барысы:
|
Кезеңдер
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Психологиялық
дайындық
|
2 мин
|
Оқушылармен
амандасу
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу ,балалармен «Амандасу»
тренингісін өткізу
Оқушыларды топтау.
(Сынып 2 топқа бөлінеді).Тақырыпқа байланысты суреттер арқылы, сол
суреттер артында топтың аты жазылады.
|
Мұғаліммен
амандасады
Оқушы қызығушылық танытып,
белсенділігі артады
Бағалаушыларды
тағайындайды. Әрбір топ мүшесін міндетіне сай рөлдер тағайындайды:
спикер, Әр топтан көшбасшы сайлау (топ басшысы, дизайнер,
бақылаушы, бағалаушы, таймкипер)
|
Ауызша
мадақтау
Ауызша
мадақтау
|
АКТ ,
стикерлер
Тақырыпқа байланысты
суреттер.
|
-
Үй тапсырмасын
тексеру
|
5
минут
|
«Ыстық орындық»
әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау
|
Әр топтан бір оқушы
шығады да «Ыстық орындыққа» отырады. Үй тапсырмасы бойынша оқушылар
сұрақтар қояды
|
Екі жұлдыз, бір
тілек
|
|
-
Жаңа тақырыпқа өту
кезеңі
|
3
минут
|
Слайд көрсету арқылы жаңа
тақырыпты ашады
Сұрақтар
қоямын:
Сабақтың мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді. Сабақтың тақырыбын ашады
Сабақтын мақсатын
айтады
|
Ауызша
мадақтау
|
АКТ пайдалана отырып слайд
көреді
|
-
Жаңа
сабақ
|
15
минут
|
«Қазақ халқының материалдық
мәдениетінің қазыналары»
|
Оқушылар постер
құрастырады
|
Бас
бармақ
|
А3, стикер,әр түрлі түсті
фломастер, суреттер
|
5
мин
|
«БҮБ» кестесі
таратылады
|
«БҮБ» кестесін
толтырады
|
Шапалақ
|
|
5
мин
|
«Қатені тап»
әдісі
|
Дәптермен
жұмыс
|
|
|
3
мин
|
Сергіту жаттығуларын
орындайды
|
Сергіту жаттығуларын орындайды
|
Шапалақ
|
АКТ
|
5
мин
|
«Венн
диаграммасы»
Қазіргі таңдағы
қазақ халқының мәдениетімен салыстыру
|
Венн диаграммасын
толтырады
|
Өзін өзі
бағалау
|
|
3
мин
|
«Мен қазақ халқының
мәдениетің осылай түсінемін» эссе
|
«Мен қазақ халқының
мәдениетің осылай түсінемін» деген мағынада жауап
береді
|
Бағдаршам арқылы
бағалайды.
|
|
Қорытынды
Бағалау
|
2
мин
|
Суммативті
бағалау
Рефлексия
жасау
|
Оқушы өзін-өзі
бағалайды
Рефлексия
|
Бағалау
Рефлексия
|
2 жұлдыз, 1
тілек
|
Үйге
тапсырма
|
Үйге берілген
тапсырманы күнделікке жазу
|
|
|