Материалдар / Ашық сабақ "Қазақ халқының мәдениеті" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қазақ халқының мәдениеті" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихынан қысқа мерзімді жоспар ашық сабақ 7 сыныпқа арналған. Оқушылар қазақ халқының мәдениетінмен танысады, түрлерін біледі, ажырата біледі және де қазіргі мәдениетпен салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2018
1692
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар№1

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 7

Мерзімі: 28.04.2016ж

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ  халқының мәдениеті

Сабақтың мақсаты:

Қазақ  халқының мәдениетінің түрлерін ажырата отырып,ерекшеліктерін

салыстыруды үйрену

Күтілетін нәтиже:

А)Қазақ халқының мәдениетінің түрлерін ажырата алады.

В)Қазақ халқының мәдениетінің ерекшеліктерін талдайды.

С)Қазақ халқының мәдениетін қазіргі мәдениетпен салыстыра отырып, талдайды.

Сілтеме

С.Жолдасбаев. Орта ғасыр. Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 188-194 беттер. Орта ғасырлар. қаз. тарихы әдістемесі 2012ж

Тақырыпты ашуға байланысты әдіс-тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;Диологтік әңгіме Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау; АКТ;Оқытуды басқару және көшбасшылық. Талантты және дарынды балаларды оқыту: Миға шабуыл, ББҮ кестесі. Топтық жұмыс, жеке жұмыс әдісі, «кластер» әдісі.

Сабақтың барысы:

Кезеңдер

Уақыты

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

  1. Ұйымдастыру кезеңі





  1. Психологиялық дайындық


2 мин





Оқушылармен амандасу


Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу ,балалармен «Амандасу» тренингісін өткізу

Оқушыларды топтау. (Сынып 2 топқа бөлінеді).Тақырыпқа байланысты суреттер арқылы, сол суреттер артында топтың аты жазылады.

Мұғаліммен амандасады

Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады

Бағалаушыларды тағайындайды. Әрбір топ мүшесін міндетіне сай рөлдер тағайындайды: спикер, Әр топтан көшбасшы сайлау (топ басшысы, дизайнер, бақылаушы, бағалаушы, таймкипер)

Ауызша мадақтау




Ауызша мадақтау


АКТ , стикерлер






Тақырыпқа байланысты суреттер.

  1. Үй тапсырмасын тексеру



5 минут

«Ыстық орындық» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау

Әр топтан бір оқушы шығады да «Ыстық орындыққа» отырады. Үй тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтар қояды

Екі жұлдыз, бір тілек




  1. Жаңа тақырыпқа өту кезеңі



3 минут

Слайд көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашады


Сұрақтар қоямын:

Сабақтың мақсатын анықтайды.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбын ашады

Сабақтын мақсатын айтады

Ауызша мадақтау


АКТ пайдалана отырып слайд көреді




  1. Жаңа сабақ









15 минут

«Қазақ халқының материалдық мәдениетінің қазыналары»


Оқушылар постер құрастырады



Бас бармақ




А3, стикер,әр түрлі түсті фломастер, суреттер


5 мин

«БҮБ» кестесі таратылады



«БҮБ» кестесін толтырады

Шапалақ





5 мин

«Қатені тап» әдісі




Дәптермен жұмыс




3 мин

Сергіту жаттығуларын орындайды



Сергіту жаттығуларын орындайды

Шапалақ

АКТ

5 мин

«Венн диаграммасы»

Қазіргі таңдағы қазақ халқының мәдениетімен салыстыру

Венн диаграммасын толтырады

Өзін өзі бағалау


3 мин

«Мен қазақ халқының мәдениетің осылай түсінемін» эссе

«Мен қазақ халқының мәдениетің осылай түсінемін» деген мағынада жауап береді

Бағдаршам арқылы бағалайды.


Қорытынды

Бағалау


2 мин

Суммативті бағалау

Рефлексия жасау


Оқушы өзін-өзі бағалайды

Рефлексия


Бағалау

Рефлексия

2 жұлдыз, 1 тілек

Үйге тапсырма

Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу





Венн диаграмасы



Shape1 Shape2





































«БҮБ»

Білгенім

Үйренгенім

Білгім келеді










«БҮБ»

Білгенім

Үйренгенім

Білгім келеді














Топ жұмысының бағалау кестесі

/1, 2 , 3 балдық жүйе бойынша/

Критерийлер

Топ

мүшелері

«Ыстық орындық»

Постер

БҮБ

«Қатені тап» әдісі

«Венн диаграммасы»


Эссе

Жалпы балл

1









2









3









4









5









Топ бойынша










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!