Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
5.1.1.1-музыканың
түрін стильі мен жанрын,музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау,
тыңдалған шығарманы талдау
5.2.1.1-музыкалық шығармашылық
жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну,жоспарлау және материалдар
жинақтау
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі
1-тапсырма.
Тыңдалым. Бейнеролик
Сұрақ қою арқылы
жаңа тақырыпты ашамыз. Оқушылар өз идеяларын ортаға
салады.
- Әндегеніміз
не?
-Жанр дегенім
не?
-Жанрлар қалай
бөлінеді?
(бейнероликке сай
қосымша сұрақтар қойылады)
Ән өнері халқымыздың
сарқылмас қазынасы.Ән адамның көңіл күйі,қуаышы мен мұңы.Әуезді
сырлы әндер ғана бүгінге дейін жетіп,өз мағынасы мен мазмұнын
өзгеріссіз жеткізіп отырған. Ондай әндердің бірі халық әндерінің
бірі «Бір бала» әнін
тыңдаймыз.
«Бір бала»әнінін
эстрадалық және классикалық заманауи түрленген түрін тыңдап әннің
сипатына мінезіне назар
аударады.
2-тапсырма:Талдау
Халық әні «Бір
бала» әнін талдайды.
Бірінші
орындаудағы «Бір бала» халық әнінімен екінші орындаудағы «Бір бала»
әнімен салыстырып,олардың стильін,жанрын
ажыратады.
3-тапсырма. Өздік
жұмыс.
«Бір бала» әнінің
сөзін кітаптан мәнерлеп оқып,интернет желісінен тыңдап, үнтаспадағы
әуенге қосылып,әннің көркем бейнесіне жеткізе отырып орындап, өз
қалауыңмен әнді түрлендір.
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Талдайды
Бір -бірін
бағалау
|
Бас бармақ
әдісі
Смайлик
|
https://youtu.be/hl7stysYuNE
Оқулық
АКТ
|