Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: 7.4А
|
Мектеп: Боровской
облыстық санаторлық мектеп интернаты
КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Абикеев К.Ж.
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қазақ хандығының әлеуметтік
құрылымы.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
|
6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы
әлеуметтік топтардың орнын анықтау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: Қазақ хандығындағы әлеуметтік
топтарды атайды.
Оқушылардың басым
бөлігі: Жүздердің орналасуын картадан
көрсетеді және құрамына кіретін руларды
анықтайды.
Кейбір
оқушылар: Әлеуметтік топтардың ел
өміріндегі рөлін сипаттайды..
|
Бағалау критерийі
|
Білу және
түсіну дағдысы: Қазақ хандығындағы әлеуметтік
топтарды анықтайды.
Қолдану
дағдысы: XVI-XVII ғасырлардағы
Қазақстан территориясындағы жүздердің орналасуын сипаттайды және
құрамына кіретін рулар мен тайпаларды
анықтайды.
Сыни ойлау мен
талдау дағдысы: Әлеуметтік топтардың
мемлекеттің әлеуметтік саяси өміріндегі қызметін
сипаттайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылардың оқылым, айтылым және
тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз
ету үшін «постермен» жұмыс жасайды, мәтіндерді жекелей оқытып,
шағын топта талқылату.
Оқулықтан тірек
сөздерді анықтайды, дәптерге жазады
(жазылым).
Пәнге қатысты
лексика мен терминология.
Жүз, Алаш, ақсүйек,
қарасүйек, ұлыс, қожа т.б.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Ұлтжандылық, өз
отанына деген сүйіспеншілік, ата – бабамыздың тарихына құрметпен
қарау.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Оқылым, жазылым
тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланыс, картамен
жұмыс арқылы географиямен байланыс жүзеге
асырылады.
|
Тақырып бойынша
алдыңғы білім
|
Тәуке хан тұсындағы
қазақтардың қоғамдық-құқықтық
жүйесі.
|
Сабақ
барысы.
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
сәті. Бір біріне жақсы сөз айту.
«Мен сізге тілеймін» Сыныпты әлеуметтік топтардың құрамына қарай
бөлу.(хандар,билер, батырлар).
Бағдаршам арқылы оқушылардың көңіл күйін
анықтау.
Миға
шабуыл. «Бүгін біздің қоғамда кімдер
өмір сүріп жатыр?»
|
Карточкалар.
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
8
минут
3
минут
15
минут
|
1-тапсырма: «Топты тап» Ақпарат
жинақтау.
«Топты
тап»
тапсырмасын орындау
ұйымдастырылады. Әр топ оқушылары өздеріне қажетті мәліметті оқиды.
Ақпаратты жазып отырған оқушы ақпараттарды қағаз бетіне
түсіреді.
Соңында әр топ өзіне
қатысты ақпаратты жинақтап, оны топта талқылап, сыныпқа дайын
ақпаратты ұсынады.
Дескриптор: Қазақ хандығындағы әлеуметтік
топтарды анықтайды.
БББ
кестесі
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
Қолданатын ұғымдар мен
тірек сөздер:
А
Б
|
Дереккөздер
-
-
|
2-тапсырма: Кескін картаға қазақ
жүздерінің территориясын белгілеу.
сурет 1
қызыл Ұлы
жүз қоңыр Орта
жүз жасыл Кіші
жүз
Дескриптор: жүздердің территориясын
сипаттайды.
3-тапсырма: әр жүздің құрамына кіретін
ру-тайпаларды анықтайды.
Дескриптор: ру-тайпаларды
сәйкестендіреді.
4-тапсырма: Әр топ өз атауларын постер
арқылы қорғайды.
Дескриптор: Әлеуметтік топтардың
мемлекеттің әлеуметтік саяси өміріндегі қызметін
сипаттайды.
|
Оқулықтағы
мәтін.
Кескін
карта
Кесте
Постер,
оқулық
|
Сабақтың
соңы
2
минут
1
минут
4
минут
|
Бекіту тапсырмасы: «сынып
ішінде жүру». Сынып қабырғаларына
анықтамалар жазылған қағаздар ілінеді, оқушыларға сол
анықтамалардың біреуіне сай келетін сөздер таратылып беріледі сосын
оқушылар дұрыс анықтаманың жанына барып
тұрады.
Үйге
тапсырма: өздерінің руларын біліп және
сол рудан шыққан би, батырлар жайлы ақпарат жинап
келу.
Рефлексия: рефлексия
пирамидасы.
|
Карточкалар
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Топтағы жұмыс
барысында «Ойлан, жұптас, бөліс», «серіктестік
оқыту», тәсілдері қолданылады. Оқу
дағдылары төмен не орта деңгейдегі оқушылардың сабақты жақсы игеруі
үшін «жақын арадағы даму аймағы» түзілуін
қадағалау.
|
Ойлан, жұптас,
бөліс.
Өзара
бағалау
Оқушылардың бағалау
сызбасы
Топтық
бағалау.
|
Сергіту сәті. Көзге арналған
жаттығулар.
Қауіпсіздік техникасы
ережелері.
Интерактивті тақтаны орынсыз
пайдаланбау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақтың мақсаттары
мен оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Оқушылардың барлығы оқу
мақсаттарына қол жеткізе алды ма? Менің дайындаған саралауым жүзеге
асты ма? Уақытты ұтымды пайдалана алдым ба? Сабақ жоспарынан қандай
да бір ауытқушылықтар болды ма?
Неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ
туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз
маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ мақсаттары мен
оқу мақсаттары жоғарыда көрсетілген топтарда түсінікті, нақты әрі
қол жетімді болды. Оқушылардың басым бөлігі оқу мақсаттарына
толықтай қол жеткізе алды. Уақытты пайдалану жағынан аздаған
жетіспеушіліктер орын алды.
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы
өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да
жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың
барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі
сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|