Ашық сабақ "Қазақ хандығының ішкі –сыртқы жағдайы" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Қазақ хандығының ішкі –сыртқы жағдайы" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ішкі-сыртқы саяси жағдайды байланыстыруды,хандықты басқару ісін талдауды, басқа елдердің басқару жүйесімен салыстыруды, қазақ мемлекеті қүрылуының тарихи маңызына баға беруді меңгерту.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Күні:

Сыныбы: 7 «А»

Мұғалімнің есімі:

Тақырыбы: Қазақ хандығының ішкі –сыртқы жағдайы

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Оқушыларға ішкі-сыртқы саяси жағдайды байланыстыруды,хандықты басқару ісін талдауды, басқа елдердің басқару жүйесімен салыстыруды, қазақ мемлекеті қүрылуының тарихи маңызына баға беруді меңгерту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Қазақ хандығының алдындағы міндеттері және қазақ тайпаларының басын қосып қазақтың этникалық аумағын кеңейгені туралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының тарихи маңызын айта алады.

Кейбір оқушылар:

  • Қазақ хандығы ұстанған бағытты айта алады, қазіргі саясатпен салыстыра алады

Тілдік мақсат

Оқушылар:


  • Қазақ хандығы құрылғаннан кейінгі жағдайына талдау жасай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қозыбасы, Мауаранахр, Ханорда .


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік

бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Қазақ хандығының сыртқы саяси жағдайы

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

XV соңғы кезінде Қазақ хандығы сыртқы саясатта қандай бағыт ұстанды?

Қазақ хандары Сыр бойындағы қалалар үшін қанша жыл соғысты?

Қазақ хандығы тұсында шаруашылық байланысы қандай болды?

Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызы?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Карта бойынша жұмыстар,эссе жазу.

Алдыңғы тақырып


Қазақ хандығының жер аумағы мен этникалық құрамын түсіндіреді.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт


Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы: 10 мин



  • Сәлемдесу,түгелдеу

  • Топқа бөлу: түрлі түсті қол кескіндері арқылы

  • «Өз тарихын сыйламаған халық – өзін де сыйламайды!»

  • Зейінді шоғырландыру: -Қазақ хандығының алғашқы құрылған жері? (Жетісудың батысы; Шудағы Қозыбасы.)

-Қазақ хандығының алғашқы хандары? (Жәнібек, Керей)

-Қазақ хандығының құрылған уақыты? (1465-1466жж; XV ғасырдыңІІ жартысы.)

Үй тапсырмасы

«Білім кілті» әдісі бойынша деңгейлік тапсырмалар

І Деңгей.

  1. Жәнібек пен Керей қай жылы, қай жерге қоныстанды?

  1. Жәнібек пен Керейдің қайсысы бірінші хан болды? Неліктен?

  1. Жәнібек пен Керей қай хандықтан бөлініп, қай хандыққа көшіп барды?

ІІ. Деңгей.

  1. Әбілхайыр хан билігіне наразылық неге күшейе бастады?

  1. Жәнібек пен Керей не себепті Моғолстан жеріне көшті?

  1. Қазақ мемлекетін қалыптастырған басты себептерді атаңдар?

ІІІ. Деңгей.

1. Әбілқайыр хандығының әлсіреуі мен Қазақ хандығының құрылуында қандай байланыс болды?

2. Қазақ хандығының құрылуында Моғолстанның қандай маңызы болды?

  1. Жәнібек пен Керей саясаты туралы не айтуға болады?

Картамен жұмыс. Қазақ хандығының құрылуы қарсаңындағы қазақ тайпаларының географиялық орналасуын көрсетіңдер.



Ортасы: 33 мин


Мұғалім оқу материалын қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді ұйымдастырады.

Тапсырма №1.

Постер қорғайды

1-топ. Хандықтың басқару ісі

2-топ.Қазақ хандығының шайбанилермен соғысы.

3-топ.Қазақ хандығы тұсында шаруашылық байланысы

Тапсырма №2.

Оқулықпен жұмыс.“Түртіп алу” стратегиясы.

Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысып, кестені толтырады.

Бұрынан білемін      

Білгім келеді       

Мен үшін жаңалық










 

 





Тапсырма №3. Қазақ мемлекетінің құрылуының тарихи маңызы. Эссе жазу.

Жаңа сабақты бекіту:«Тұлғаларды таны».

  • Қазақ сұлтандарына өз жерінен жер беріп, олардан өз ағасына қарсы және ойраттарға қарсы күреске пайдаланбақшы болған монғол ханы?  (Есен-Бұға)

  • Қазақ сұлтандары бөлініп шыққан көшпелі өзбектер мемлекетінің билеушісі. (Әбілқайыр)

  • Ақ Орданың соңғы ханы, Қазақ хандығын құрушылардың бірінің әкесі. (Барақ)

  • Қазақ хандығының құрылуы туралы жазып қалдырған орта ғасырлық тарихшы. (Мұхаммед Хайдар Дулати)

  • Қазақ хандарымен Сыр бойындағы қалалар үшін 30 астам соғысқан Әбілқайыр ханның немересі. (Мұхамед Шайбани)


Өзін- өзі бағалау:

Критерийлер

Әр критерийге сәйкес болсаңыз 1 немес 2 баллдан қойыңыз. Жоқ болса, 0 балл қойыңыз.

Топтық талқылауға белсенді

Қатысамын


Басқалардың пікірін тыңдаймын


Қызықты идеялар ұсынамын


Өзімнің көзқарасымды айтамын және

оны шебер дәлелдеймін


Топ алдында жұмыс нәтижесін қорғаймын


Барлығы



Үйге тапсырма:

  • Қазақ хандығының ішкі-сыртқы жағдайы. (XV ғасырдың соңғы ширегі.)

  • Қазақ хандығы күрескен Сыр бойындағы қалаларды кескін картаға түсір.

  • «Қазақ хандығы мен Қазақстан Республикасы» Венн диаграммасын құру


Аяқталуы:

2 мин


Кері байланыс: «Жеміс ағашы » әдісі.

Мұғалім жалпы сабақ барысына ,оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұыс орынды жинастырады.


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Фармативті бағалау, бір-біріне түсіндіру және дұрыс нәтижеге бағыттау әдістері арқылы қосымша көмек көрсетемін. Деңгейлік тапсырмалар, беру арқылы қаблетті оқушыларды дамытамын.

«Білім кілті», «Түртіп алу» стратегиясы, «Тұлғаларды таны» әдісі бойынша өзін – өзі бағалау немесе бірін-бірі бағалау.

География

Компьютер



Рефлексия



Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?


Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?


Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?


Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз.(Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.)

Шынайы болды сабақ




Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайын білді

Сыныпта оқушылардың көңіл күйі тамаша болды


Жоспарланғандай сәтті шықты өйткені оқушылар белсенді қатысып сұрақтарға жауап берді



Сабағым жоспарланғандай уақытылы бітті үлгердім



Мен сабағыма өзгерту енгізбедім себебі жоспарланғандай өтті




Мен сабағыма ешқандай түзетулер енгізген жоқпын, себебі сабағым сәтті өтті.

Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: «Білім кілті» әдісі

2: Өзін-өзі бағалау әдісі

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушылардың белсенді қатысуы

2: Топпен жұмыс жасау

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1. Кейбір оқушыларды көбірек сөйлету керек

2. Топтық жұмысқа қалыптастыру керек.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
830
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі