Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «Бекітемін»:

    Оқу ісінің меңгерушісі: ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №1

    .............................................

    «.......»....................20......ж.

    ҰМЖ бөлімі: 1А Қазақ-жоңғар соғыстары

    Мектеп: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта мектеп

    Сынып: 8

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

    (1-сабақ)

    Зерттеу тақырыбы: Не себепті Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

    Оқу мақсаттары

    7.1.1.1 – жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық ӛзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

    7.3.1.2 – Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттайды Кӛпшілігі: Қазақ хандығының басына түскен нәубет кезеңдер- дің негізгі белгілерін анықтайды

    Кейбірі: Хандықтың ішкі саяси жағдайының тарихи

    маңыздылығын ӛз пайымымен түсіндіреді

    Ойлау дағдылары

    Қолдану, талдау

    Бағалау критериі

    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

    Тілдік

    мақсаттар

    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын анықтау үшін топта деректі кӛздерді зерттейді (айтылым, тыңдалым және оқылым дағдылары)

    Негізгі ұғымдар: Қонтайшы, Жоңғар хандығы, қолбасшы, батыр, аманат, құрылтай, «Алтын ғасыр» Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Не себепті Жоңғарлар қазақ жеріне бүкіл күшін жұмылдырды? 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте билер қандай рӛл атқарды?

    3. Құрылтай қазақ халқының саяси ӛміріндегі рӛліне қалай әсер етті?

    Диалогке арналған сӛз тіркестері:

    Жоңғар шапқыншылығының себептері... Жоңғар шапқыншылығының ӛндірістік қатынастарға/шаруашылыққа/мәдениетке тигізген зардаптары… Басты ӛзгерістер/жетістіктер...

    Бұл оқиғаның/ӛзгерістің тарихи маңызы зор болды, ӛйткені...

    Жазылымға арнаған тапсырма: «Тарихи диктант»

    Тарихи концепт

    Интерпретация

    Құндылықтарға баулу

    Патриотизм, ӛз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, Әдебиет, География

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Жоңғар мемлекетінің XVІІ ғас. бірінші жартысында құрылғандығын, қонтайшыларын, қазақ жеріне жасаған шабуылдарынбіледі. Орбұлақ шайқасындағы Жәңгір ханның, Жалаңтӛс баһадурдің, қазақ әскерінің жасаған ерліктерін біледі

    Сабақ жоспары

    Жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басталуы

    3 минут

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру) Топтастыру - қима қағаздармен:

    1-топ: Тӛле би; 2-топ: Қазыбек би; 3-топ: Әйтеке би (Ұ) «Сұрақты ұстап ал» әдісі - үй тапсырмасын тексеру:

    1.1680 -1715 жж Қазақ хандығын кім биледі?

    2. ХҮІІІ ғасырда қазақ жеріне кӛз тіккен мемлект? 3. Қазақ хандығы туралы бізге жеткен нақты жазба деректердің бірі? ҚБ «Мадақтау»

    Қазақстан тари- хы (кӛне заман нан бүгінге дей-

    ін). Бес томдық.

    3-том. Алматы, 2010.

    XVIII ғасырдағы Қазақстан

    картасы


    Ортасы

    15 минут

    4 минут

    10 минут

    (Ұ) «Құндылықтар иерархиясы» әдісі

    Құжатпен жұмыс

    Берілген қызметтердің маңыздылығын талдау

    1. саты -Ауыл- ауылбасы

    2. саты - Ата-аймақ – ақсақал

    3. саты - Ру – рубасы

    4. саты - Арыс –би

    5. саты – Ұлыс – сұлтан

    6. саты - Жүз – хан

    7. саты -Хандық - хандардың ханы

    (Жт) «Үш сөйлем» әдісі

    Жұптық тапсырманы орындау критерийлері:

    1. Мемлекеттік билік жүйесінің 2 –ден кем емес ерекшеліктерін анықтаңыз.

    2. Әлеуметтік топтардың қазақ қоғамындағы 2 –ден кем емес орнын кӛрсетіңіз.

    3.Қорытынды ойыңызды 3 сӛйлемнен тұратын шағын оймен жазыңыз

    ҚБ «Мен саған, сен маған»

    (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

    Зерттеу сұрақтары:

    Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

    Әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарды?

    Хандардың, би, батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды болды? ҚБ «Ӛзін-ӛзі бағалау»

    Интерактивті

    тақта-карта

    Мәтін,8-сынып,

    25-бет

    флипчат, маркер

    Таратпа

    материал

    ҚБ парағы

    Дескриптор

    Аяқталуы

    3 минут

    1 минут

    1 минут

    Кері байланыс – «БББ» кестесі

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді

    Үйге тапсырма

    Сабақты қорыту

    «БББ» кестесі

    Қалыптастырушы бағалау парағы

    Бөлім

    Тақырып

    1А Қазақ –жоңғар соғыстары

    Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

    Оқу мақсаттары

    7.1.1.1 – жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық ӛзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

    7.3.1.2 – Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

    Ойлау дағдылары ның деңгейі

    талдау

    Бағалау критериі

    Қазақ хандығының XVIII ғасырдағы ішкісаяси жағдайын түсіндіреді

    Тапсырма- Зерттеу сұрақтары:

    Сұрақ

    Жауап

    Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

    Әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарды?

    Хандардың, би, батырлардың басшылық рӛлі, шешімдері қаншалықты маңызды болды?

    Хан қандай қызметтер атқарды?

    Бидің қызметіне нелер кірді?

    Батыр деп кімдерді айтамыз?

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Қазақ хандығының XVIII ғас I жартысындағы ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

    • Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктейді;

    • әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарғанын анықтайды; - хандардың, би, батырлардың басшылық рӛлі, шешімдері қаншалықты маңызды екендігін түсіндіреді; - ханның кемі 3 қызметін анықтайды; - бидің 3 қызметін сипаттайды; - батырдың 3 рӛлін кӛрсетеді.

    Қосымша ақпарат

    Саралау – сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды? Менің бӛліп оқытқаным ӛз мәнінде жүзеге асты ма? Мен ӛз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай

    ӛзгеріс тер енгіздім және неліктен?


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы ӛткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

    1: 2:

    Сабақтың бұдан да жақсы ӛтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

    1: 2:

    Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?


    Бекітемін:

    ҰМЖ бөлімі: 1А Қазақ-жоңғар соғыстары

    Мектеп: № 185 ЖББМ КММ

    Сынып: 8

    Мұғалімнің аты-жөні: Ракымбаева Марал Лазаровна

    Күні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

    (2-сабақ) Зерттеу сұрағы: Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

    Оқу мақсаты

    7.2.2.1– халық ауыз әдебиеті мен музыка ӛнері туындыларының тарихи дереккӛзі ретінде құндылығын бағалау

    7.4.1.1 – жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының

    шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Қазақ хандығының ішкі жағдайын, халықтың қиын да қасіретті тағдырын «Елім-ай» әні арқылы сипаттайды;

    Кӛпшілігі: тарихи деректерді қолдана отырып, халық бас сауғалап кӛшкен аймақтарды картадан белгілейді;

    Кейбірі: халық ауыз әдебиетін тарихи дереккӛзі ретінде құндылығын ӛз ойымен мазмұндап, бағалайды

    Ойлау дағдылары

    Қолдану

    Бағалау критериі

    Халықтың жағдайын ӛнер туындысы арқылы түсіндіреді

    Тілдік

    мақсаттар

    Оқушылар «Елім-ай» әнінің желісінде ӛзіндік қорытынды жазады. Негізгі ұғымдар:«Ақтабан шұбырынды, Алқакӛл сұлама», «Елімай», Жоңғар хандығы, Қаратау, зұлмат, жұт, кӛш.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. «Айрандай ұйыған халықтың, тарыдай шашылуына» не түрткі болды?

    2. «Елім-ай» әнінің мазмұны және оның астарында не жатыр?

    3. «Елім-ай» әнінің нұсқалары мен олардың авторлары туралы не білеміз?

    Диалогке арналған сӛз тіркестері:

    Жоңғар шапқыншылығының себептері...

    Жоңғар шапқыншылығының ӛндірістік қатынастарға/ шаруашылық қа/мәдениетке тигізген зардаптары… Басты ӛзгерістер/жетістіктер...

    Бұл оқиғаның/ӛзгерістің тарихи зардабы кӛп болды, ӛйткені... Жазылымға арнаған тапсырма: «Кеше, бүгін: «Ақтабан шұбырынды, алқакӛл сұламасы дегеніміз...» - кестесі

    Тарихи концепт

    Дәлел, интерпретация

    Құндылықтарға баулу

    Патриотизм, ӛз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, География, Музыка, Дүние жүзі тарихы

    Алдыңғы білім

    Жоңғар мемлекетінің XVІІ ғас. бірінші жартысында құрылғандығын, қонтайшыларын, қазақ жеріне жасаған шабуылдарын біледі. Орбұлақ шайқасындағы Жәңгір ханның, Жалаңтӛс баһадурдің, қазақ әскерінің жасаған ерліктерін біледі

    Сабақ жоспары


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ракымбаева Марал Лазаровна
    24 Сәуір 2020
    1298
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақ жоңғар соғыстары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақ жоңғар соғыстары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын анықтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «Бекітемін»:

    Оқу ісінің меңгерушісі: ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №1

    .............................................

    «.......»....................20......ж.

    ҰМЖ бөлімі: 1А Қазақ-жоңғар соғыстары

    Мектеп: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта мектеп

    Сынып: 8

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

    (1-сабақ)

    Зерттеу тақырыбы: Не себепті Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

    Оқу мақсаттары

    7.1.1.1 – жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық ӛзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

    7.3.1.2 – Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттайды Кӛпшілігі: Қазақ хандығының басына түскен нәубет кезеңдер- дің негізгі белгілерін анықтайды

    Кейбірі: Хандықтың ішкі саяси жағдайының тарихи

    маңыздылығын ӛз пайымымен түсіндіреді

    Ойлау дағдылары

    Қолдану, талдау

    Бағалау критериі

    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

    Тілдік

    мақсаттар

    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын анықтау үшін топта деректі кӛздерді зерттейді (айтылым, тыңдалым және оқылым дағдылары)

    Негізгі ұғымдар: Қонтайшы, Жоңғар хандығы, қолбасшы, батыр, аманат, құрылтай, «Алтын ғасыр» Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Не себепті Жоңғарлар қазақ жеріне бүкіл күшін жұмылдырды? 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте билер қандай рӛл атқарды?

    3. Құрылтай қазақ халқының саяси ӛміріндегі рӛліне қалай әсер етті?

    Диалогке арналған сӛз тіркестері:

    Жоңғар шапқыншылығының себептері... Жоңғар шапқыншылығының ӛндірістік қатынастарға/шаруашылыққа/мәдениетке тигізген зардаптары… Басты ӛзгерістер/жетістіктер...

    Бұл оқиғаның/ӛзгерістің тарихи маңызы зор болды, ӛйткені...

    Жазылымға арнаған тапсырма: «Тарихи диктант»

    Тарихи концепт

    Интерпретация

    Құндылықтарға баулу

    Патриотизм, ӛз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, Әдебиет, География

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Жоңғар мемлекетінің XVІІ ғас. бірінші жартысында құрылғандығын, қонтайшыларын, қазақ жеріне жасаған шабуылдарынбіледі. Орбұлақ шайқасындағы Жәңгір ханның, Жалаңтӛс баһадурдің, қазақ әскерінің жасаған ерліктерін біледі

    Сабақ жоспары

    Жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басталуы

    3 минут

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру) Топтастыру - қима қағаздармен:

    1-топ: Тӛле би; 2-топ: Қазыбек би; 3-топ: Әйтеке би (Ұ) «Сұрақты ұстап ал» әдісі - үй тапсырмасын тексеру:

    1.1680 -1715 жж Қазақ хандығын кім биледі?

    2. ХҮІІІ ғасырда қазақ жеріне кӛз тіккен мемлект? 3. Қазақ хандығы туралы бізге жеткен нақты жазба деректердің бірі? ҚБ «Мадақтау»

    Қазақстан тари- хы (кӛне заман нан бүгінге дей-

    ін). Бес томдық.

    3-том. Алматы, 2010.

    XVIII ғасырдағы Қазақстан

    картасы


    Ортасы

    15 минут

    4 минут

    10 минут

    (Ұ) «Құндылықтар иерархиясы» әдісі

    Құжатпен жұмыс

    Берілген қызметтердің маңыздылығын талдау

    1. саты -Ауыл- ауылбасы

    2. саты - Ата-аймақ – ақсақал

    3. саты - Ру – рубасы

    4. саты - Арыс –би

    5. саты – Ұлыс – сұлтан

    6. саты - Жүз – хан

    7. саты -Хандық - хандардың ханы

    (Жт) «Үш сөйлем» әдісі

    Жұптық тапсырманы орындау критерийлері:

    1. Мемлекеттік билік жүйесінің 2 –ден кем емес ерекшеліктерін анықтаңыз.

    2. Әлеуметтік топтардың қазақ қоғамындағы 2 –ден кем емес орнын кӛрсетіңіз.

    3.Қорытынды ойыңызды 3 сӛйлемнен тұратын шағын оймен жазыңыз

    ҚБ «Мен саған, сен маған»

    (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

    Зерттеу сұрақтары:

    Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

    Әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарды?

    Хандардың, би, батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды болды? ҚБ «Ӛзін-ӛзі бағалау»

    Интерактивті

    тақта-карта

    Мәтін,8-сынып,

    25-бет

    флипчат, маркер

    Таратпа

    материал

    ҚБ парағы

    Дескриптор

    Аяқталуы

    3 минут

    1 минут

    1 минут

    Кері байланыс – «БББ» кестесі

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді

    Үйге тапсырма

    Сабақты қорыту

    «БББ» кестесі

    Қалыптастырушы бағалау парағы

    Бөлім

    Тақырып

    1А Қазақ –жоңғар соғыстары

    Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

    Оқу мақсаттары

    7.1.1.1 – жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық ӛзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

    7.3.1.2 – Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

    Ойлау дағдылары ның деңгейі

    талдау

    Бағалау критериі

    Қазақ хандығының XVIII ғасырдағы ішкісаяси жағдайын түсіндіреді

    Тапсырма- Зерттеу сұрақтары:

    Сұрақ

    Жауап

    Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

    Әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарды?

    Хандардың, би, батырлардың басшылық рӛлі, шешімдері қаншалықты маңызды болды?

    Хан қандай қызметтер атқарды?

    Бидің қызметіне нелер кірді?

    Батыр деп кімдерді айтамыз?

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Қазақ хандығының XVIII ғас I жартысындағы ішкі саяси жағдайын түсіндіреді

    • Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктейді;

    • әрбір әлеуметтік топ ӛкілдері қандай қызмет атқарғанын анықтайды; - хандардың, би, батырлардың басшылық рӛлі, шешімдері қаншалықты маңызды екендігін түсіндіреді; - ханның кемі 3 қызметін анықтайды; - бидің 3 қызметін сипаттайды; - батырдың 3 рӛлін кӛрсетеді.

    Қосымша ақпарат

    Саралау – сіз қандай тәсіл мен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды? Менің бӛліп оқытқаным ӛз мәнінде жүзеге асты ма? Мен ӛз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай

    ӛзгеріс тер енгіздім және неліктен?


    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы ӛткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

    1: 2:

    Сабақтың бұдан да жақсы ӛтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

    1: 2:

    Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?


    Бекітемін:

    ҰМЖ бөлімі: 1А Қазақ-жоңғар соғыстары

    Мектеп: № 185 ЖББМ КММ

    Сынып: 8

    Мұғалімнің аты-жөні: Ракымбаева Марал Лазаровна

    Күні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

    (2-сабақ) Зерттеу сұрағы: Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

    Оқу мақсаты

    7.2.2.1– халық ауыз әдебиеті мен музыка ӛнері туындыларының тарихи дереккӛзі ретінде құндылығын бағалау

    7.4.1.1 – жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының

    шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау

    Сабақтың мақсаты


    Барлығы: Қазақ хандығының ішкі жағдайын, халықтың қиын да қасіретті тағдырын «Елім-ай» әні арқылы сипаттайды;

    Кӛпшілігі: тарихи деректерді қолдана отырып, халық бас сауғалап кӛшкен аймақтарды картадан белгілейді;

    Кейбірі: халық ауыз әдебиетін тарихи дереккӛзі ретінде құндылығын ӛз ойымен мазмұндап, бағалайды

    Ойлау дағдылары

    Қолдану

    Бағалау критериі

    Халықтың жағдайын ӛнер туындысы арқылы түсіндіреді

    Тілдік

    мақсаттар

    Оқушылар «Елім-ай» әнінің желісінде ӛзіндік қорытынды жазады. Негізгі ұғымдар:«Ақтабан шұбырынды, Алқакӛл сұлама», «Елімай», Жоңғар хандығы, Қаратау, зұлмат, жұт, кӛш.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. «Айрандай ұйыған халықтың, тарыдай шашылуына» не түрткі болды?

    2. «Елім-ай» әнінің мазмұны және оның астарында не жатыр?

    3. «Елім-ай» әнінің нұсқалары мен олардың авторлары туралы не білеміз?

    Диалогке арналған сӛз тіркестері:

    Жоңғар шапқыншылығының себептері...

    Жоңғар шапқыншылығының ӛндірістік қатынастарға/ шаруашылық қа/мәдениетке тигізген зардаптары… Басты ӛзгерістер/жетістіктер...

    Бұл оқиғаның/ӛзгерістің тарихи зардабы кӛп болды, ӛйткені... Жазылымға арнаған тапсырма: «Кеше, бүгін: «Ақтабан шұбырынды, алқакӛл сұламасы дегеніміз...» - кестесі

    Тарихи концепт

    Дәлел, интерпретация

    Құндылықтарға баулу

    Патриотизм, ӛз елі үшін мақтаныш, ұлттық сана-сезім, тәуелсіздік

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, География, Музыка, Дүние жүзі тарихы

    Алдыңғы білім

    Жоңғар мемлекетінің XVІІ ғас. бірінші жартысында құрылғандығын, қонтайшыларын, қазақ жеріне жасаған шабуылдарын біледі. Орбұлақ шайқасындағы Жәңгір ханның, Жалаңтӛс баһадурдің, қазақ әскерінің жасаған ерліктерін біледі

    Сабақ жоспары


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 8 сынып
    24.04.2020
    1298
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ракымбаева Марал Лазаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации