|
Күні: |
Сыныбы: 7 «А» |
|||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің есімі: |
||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай . |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ақ Орда — Алтын Орданың шығысындағы дербес ұлыс, тәуелсіз ел екенін түсінеді. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
|||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
|||||||||||||||||||
|
АКТ-ны пайдалана Ақ Орда мемлекетінің құрылуы, ішкі-сыртқы саяси тарихы туралы білімдерін арттырады. |
||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ақ Орда, Орда Ежен |
||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар:
Жазылым бойынша ұсыныстар: Венн диограммасы арқылы Ақ Орда мен Қыпшақ мемлекетін салыстыру |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Алтын Орда |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басталуы: 10 мин |
Үй тапсырмасы Мұғалім мен оқушының диалогы
Тест сұрақтары: "Білім кілті " әдісі
бойынша Картамен жұмыс. Қазақ хандығының құрылуы қарсаңындағы қазақ тайпаларының географиялық орналасуын көрсетіңдер. Ақ Орданың алып жатқан аумағы. |
|
||||||||||||||||||
|
Ортасы: 33 мин |
Мұғалім оқу материалын қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді ұйымдастырады. Тапсырма №1. Постер қорғайды 1) Ақ Орданың құрылуы, жер аумағы; 2) Ақ Орданың ішкі - сыртқы саяси жағдайы; 3) Ақ Орда тарихын қазіргі Қазақстан тарихымен салыстыру. Тапсырма №2 " Түртіп алу" әдісі Әр топ тақырып бойынша көрініс, постер, сөз шеберлігін көрсетуі керек. 1.Топқа көрініс арқылы көрсету 2.Постер жұмысы арқылы жеткізу 3.Өздерінің сөз шеберлігі арқылы баяндау. Тапсырма №3 Ассоциация құру «АҚ Орда» Ақ Орда мемлекетіне анықтама береді Венн диограммасы арқылы Ақ Орда мен Қыпшақ мемлекетін салыстыру Екі мемлекетті салыстырады
Өзін- өзі бағалау:
Үйге тапсырма:
|
|
||||||||||||||||||
|
Аяқталуы: 2 мин
|
Кері байланыс: «Жеміс ағашы » әдісі. Мұғалім жалпы сабақ барысына ,оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұыс орынды жинастырады. |
|
||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
|
||||||||||||||||||
|
Фармативті бағалау, бір-біріне түсіндіру және дұрыс нәтижеге бағыттау әдістері арқылы қосымша көмек көрсетемін. Деңгейлік тапсырмалар, беру арқылы қаблетті оқушыларды дамытамын. |
«Білім кілті», «Түртіп алу» әдісі бойынша өзін – өзі бағалау немесе бірін-бірі бағалау. |
География Компьютер
|
||||||||||||||||||
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз.(Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.) |
|||||||||||||||||||
|
Шынайы болды сабақ
Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайын білді Сыныпта оқушылардың көңіл күйі тамаша болды
Жоспарланғандай сәтті шықты өйткені оқушылар белсенді қатысып сұрақтарға жауап берді
Сабағым жоспарланғандай уақытылы бітті үлгердім
Мен сабағыма өзгерту енгізбедім себебі жоспарланғандай өтті
Мен сабағыма ешқандай түзетулер енгізген жоқпын, себебі сабағым сәтті өтті. |
||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау: Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Білім кілті» әдісі 2: Өзін-өзі бағалау әдісі Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушылардың белсенді қатысуы 2: Топпен жұмыс жасау Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. Кейбір оқушыларды көбірек сөйлету керек 2. Топтық жұмысқа қалыптастыру керек. |
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай?" 7 сынып
Ашық сабақ "Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай?" 7 сынып
|
Күні: |
Сыныбы: 7 «А» |
|||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің есімі: |
||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай . |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ақ Орда — Алтын Орданың шығысындағы дербес ұлыс, тәуелсіз ел екенін түсінеді. |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
|||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі:
|
||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: |
|||||||||||||||||||
|
АКТ-ны пайдалана Ақ Орда мемлекетінің құрылуы, ішкі-сыртқы саяси тарихы туралы білімдерін арттырады. |
||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ақ Орда, Орда Ежен |
||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар:
Жазылым бойынша ұсыныстар: Венн диограммасы арқылы Ақ Орда мен Қыпшақ мемлекетін салыстыру |
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Алтын Орда |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басталуы: 10 мин |
Үй тапсырмасы Мұғалім мен оқушының диалогы
Тест сұрақтары: "Білім кілті " әдісі
бойынша Картамен жұмыс. Қазақ хандығының құрылуы қарсаңындағы қазақ тайпаларының географиялық орналасуын көрсетіңдер. Ақ Орданың алып жатқан аумағы. |
|
||||||||||||||||||
|
Ортасы: 33 мин |
Мұғалім оқу материалын қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді ұйымдастырады. Тапсырма №1. Постер қорғайды 1) Ақ Орданың құрылуы, жер аумағы; 2) Ақ Орданың ішкі - сыртқы саяси жағдайы; 3) Ақ Орда тарихын қазіргі Қазақстан тарихымен салыстыру. Тапсырма №2 " Түртіп алу" әдісі Әр топ тақырып бойынша көрініс, постер, сөз шеберлігін көрсетуі керек. 1.Топқа көрініс арқылы көрсету 2.Постер жұмысы арқылы жеткізу 3.Өздерінің сөз шеберлігі арқылы баяндау. Тапсырма №3 Ассоциация құру «АҚ Орда» Ақ Орда мемлекетіне анықтама береді Венн диограммасы арқылы Ақ Орда мен Қыпшақ мемлекетін салыстыру Екі мемлекетті салыстырады
Өзін- өзі бағалау:
Үйге тапсырма:
|
|
||||||||||||||||||
|
Аяқталуы: 2 мин
|
Кері байланыс: «Жеміс ағашы » әдісі. Мұғалім жалпы сабақ барысына ,оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұыс орынды жинастырады. |
|
||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
|
||||||||||||||||||
|
Фармативті бағалау, бір-біріне түсіндіру және дұрыс нәтижеге бағыттау әдістері арқылы қосымша көмек көрсетемін. Деңгейлік тапсырмалар, беру арқылы қаблетті оқушыларды дамытамын. |
«Білім кілті», «Түртіп алу» әдісі бойынша өзін – өзі бағалау немесе бірін-бірі бағалау. |
География Компьютер
|
||||||||||||||||||
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз.(Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.) |
|||||||||||||||||||
|
Шынайы болды сабақ
Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайын білді Сыныпта оқушылардың көңіл күйі тамаша болды
Жоспарланғандай сәтті шықты өйткені оқушылар белсенді қатысып сұрақтарға жауап берді
Сабағым жоспарланғандай уақытылы бітті үлгердім
Мен сабағыма өзгерту енгізбедім себебі жоспарланғандай өтті
Мен сабағыма ешқандай түзетулер енгізген жоқпын, себебі сабағым сәтті өтті. |
||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау: Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Білім кілті» әдісі 2: Өзін-өзі бағалау әдісі Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушылардың белсенді қатысуы 2: Топпен жұмыс жасау Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. Кейбір оқушыларды көбірек сөйлету керек 2. Топтық жұмысқа қалыптастыру керек. |
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













