Материалдар / Ашық сабақ "Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай?" 7 сынып

Ашық сабақ "Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай?" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақ Орда — Алтын Орданың шығысындағы дербес ұлыс, тәуелсіз ел екенін түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
498
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сыныбы: 7 «А»


Мұғалімнің есімі:
Тақырыбы: Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай .Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Ақ Орда — Алтын Орданың шығысындағы дербес ұлыс, тәуелсіз ел екенін түсінеді.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
  • Ақ Орда мемлекетінің құрылуы мен ішкі-сыртқы саяси тарихы туралы білім алады.


  • Оқушылардың басым бөлігі:
  • Ақ Орданы билеген хандармен танысады


  • Кейбір оқушылар:
  • Оқушылар өз ойларын нақты әрі еркін айтады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады.
  • Тілдік мақсатОқушылар:



    АКТ-ны пайдалана Ақ Орда мемлекетінің құрылуы, ішкі-сыртқы саяси тарихы туралы білімдерін арттырады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:Ақ Орда, Орда Ежен


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдікбірліктер:Талқылауға арналған тармақтар:
  • Бүгінгі жаңалық – ертеңгі тарих» Қазақстанда және әлемде болып жатқан саяси, экономикалық, мәдени жаңалықтармен бөлісу.
  • Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында және ой салу үшін түркі сұрақтар қою арқылы тақырыпты анықтап. Сабаққа мақсатты оқушылар қояды.
  • Әр түрлі ақпарат құралдарынан естіген, көрген, оқыған жаңалықтарымен бөліседі.
  • Сабақтың тақырыбын өздері айтып, сабақтың мақсатын анықтайды.
  • Жазылым бойынша ұсыныстар:Венн диограммасы арқылы Ақ Орда мен Қыпшақ мемлекетін салыстыру

    Алдыңғы тақырып

    Алтын Орда
    Жоспар
    Жоспарланғануақыт

    Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

    Басталуы: 10 мин



  • Сәлемдесу,түгелдеу
  • Топқа бөлу: Туған жыл мезгілдеріне байланысты.
  • «Өз тарихын сыйламаған халық – өзін де сыйламайды!»
  • Үй тапсырмасы Мұғалім мен оқушының диалогыТест сұрақтары: "Білім кілті " әдісі бойынша1. XII ғасырдың соңында монғол далаларында билік құрған кімдер?А) қыпшақ ханыә) хорезмахб) қытай боғдыханыв) Темүжін2. Монғол - татар шапқыншылығы кезінде Оңтүстік Қазақстан да билік кімнің қолында болды?а) хорезшахә) қыпшақ ханыб) қытай боғдыханыв) Арслан хан3. Шыңғысханның билік құрған жылдарын табыңдар?а) 1200 - 1227 жж.ә) 1213 - 1237 жж.б) 1155 - 1206жж.в) 1206 - 1227ж. ж.4. Шыңғысхан әскери Жетісуға қашан барып кірді?а) 1206ж.ә) 1208ж.б) 1219ж.в) 1213 ж.3. 1219 жылы Монғол әскерлері қайда аттанды?а) Қытайғаә) сібіргеб) Дешті қыпшаққав) Мауараннахға6. Жетісуды монғолдар қалай бағындырды?а) бейбіт жолменә) зорлық әдісіменб) дұрыс жауап жоқв) барлық жауабы дұрыс7. Монғолдар оңтүстік өлкемізді қалай бағындырды?а) зорлық әдісіменә) өз еркімен қосылдыб) дұрыс жауап жоқв) барлық жауабы дұрыс8. Отырар апаты қашан болды?а) 1219 - 1220жж.ә) 1218ж.б) 1216 - 1217жж.в) 1219ж.9. Монғолдардың орталық азияны жаулап алуы қай жылы аяқталды?а) 1224 ж.ә) 1216ж.б) 1219ж.в) 1237ж.10. Қай ұлысқа Қазақстанның аймақтары кірген жоқ?а) Үгедей ұлысыә) Шағадай ұлысыб) Төле ұлысыв) Жошы ұлысы Картамен жұмыс. Қазақ хандығының құрылуы қарсаңындағы қазақ тайпаларының географиялық орналасуын көрсетіңдер. Ақ Орданың алып жатқан аумағы.



    Ортасы: 33 мин

    Мұғалім оқу материалын қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді ұйымдастырады.Тапсырма №1. Постер қорғайды1) Ақ Орданың құрылуы, жер аумағы; 2) Ақ Орданың ішкі - сыртқы саяси жағдайы; 3) Ақ Орда тарихын қазіргі Қазақстан тарихымен салыстыру.Тапсырма №2" Түртіп алу" әдісіӘр топ тақырып бойынша көрініс, постер, сөз шеберлігін көрсетуі керек.1.Топқа көрініс арқылы көрсету2.Постер жұмысы арқылы жеткізу3.Өздерінің сөз шеберлігі арқылы баяндау.Тапсырма №3Ассоциация құру «АҚ Орда»Ақ Орда мемлекетіне анықтама бередіВенн диограммасы арқылы Ақ Орда мен Қыпшақ мемлекетін салыстыруЕкі мемлекетті салыстырады

    Өзін- өзі бағалау:

    Үйге тапсырма:
  • Қазақ мемлекеттігінің қалыптасуында Ақ Орданың рөлі қандай .


  • Аяқталуы:2 мин

    Кері байланыс: «Жеміс ағашы » әдісі.Мұғалім жалпы сабақ барысына ,оқушылардың жұмыстарына талдау жасайды, жұыс орынды жинастырады.

    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс

    Фармативті бағалау, бір-біріне түсіндіру және дұрыс нәтижеге бағыттау әдістері арқылы қосымша көмек көрсетемін. Деңгейлік тапсырмалар, беру арқылы қаблетті оқушыларды дамытамын. «Білім кілті», «Түртіп алу» әдісі бойынша өзін – өзі бағалау немесе бірін-бірі бағалау.География Компьютер



    Рефлексия



    Сабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
    Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынғажазыңыз.(Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.)


    Шынайы болды сабақ





    Қазақ хандығының ішкі- сыртқы жағдайын білді Сыныпта оқушылардың көңіл күйі тамаша болды

    Жоспарланғандай сәтті шықты өйткені оқушылар белсенді қатысып сұрақтарға жауап берді



    Сабағым жоспарланғандай уақытылы бітті үлгердім



    Мен сабағыма өзгерту енгізбедім себебі жоспарланғандай өтті





    Мен сабағыма ешқандай түзетулер енгізген жоқпын, себебі сабағым сәтті өтті.
    Қорытынды бағамдау:Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Білім кілті» әдісі2: Өзін-өзі бағалау әдісіҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушылардың белсенді қатысуы2: Топпен жұмыс жасауСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1. Кейбір оқушыларды көбірек сөйлету керек 2. Топтық жұмысқа қалыптастыру керек.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ