Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім: Атақты тұлғалар

    Сабақ: 25

    Күні: 10 03 21 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: А.А.Орынгазиева

    Сыныбы: 3 «А»

    Қатысқандар

    саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы – Ахмет Жұбанов

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.3.5 - ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажырату

    3.1.3.6 - нотамен қарапайым әуендер орындау

    3.1.2.2. – әнді негізгі дирижерлық қимылдар көмегімен орындау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар

    композитор, дирижер және музыкатанушы Ахмет Жұбановпен танысады;

    қазақ халық аспаптар оркестрінің шығуы туралы біледі;

    А.Жұбановтың «Би күйін» нотамен орындайды.

    Бағалау критерийлері

    Білім алушылар:

    Қазақ ұлттық оркестр аспаптарын ажыратады;

    Ахмет Жұбановтың «Би күйін» нотамен орындайды;әнді негізгі дирижерлық қимылдар көмегімен орындайды.

    Тілдік мақсаттар:


    Оқушылар:

    атақты тұлғалардың өмірі мен шығармашылығы жөнінде шығармашылық жұмысқа идеялар ұсынады;

    өз шығармашылық жұмыстарын көрсетеді, өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай біледі.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    партитура, дирижер пульті.

    Прима қобыз

    Музыкатанушы

    Репертуар

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Шығарманың орындаушысы кім?

    Бұл қандай оркестр?

    Оркестр аспаптарын қандай топтарға бөлуге болады? Неге?

    Бұл шығарма қалай аталады?

    А.Жұбанов туралы не білеміз?

    Құндылықтарды дарыту

    Ұлттық ән өнерімізге деген құрмет, патриоттық сезімге музыка ақылы тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихы

    АКТ дағдылары

    Презентация Power Point


    Бастапқы білім


    Оқушылар Құрманғазының шығармашылығымен танысты, батырлық музыкаы жайлы және «Адай» күйі туралы білді. Құрманғазының бірнеше күйлеріне импровизация жасады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5минут


    Ұйымдастыру кезеңі

    Үш тілде амандасу.

    Психологиялық дайындық

    «Кім тапқыр?»

    1.Құрманғазының жігер беретін күйі?

    2. Ұжыммен айтылатын ән ?

    3. Батыр әрі ақын күйші кім?

    4. “Ре” нотасы қаншасыншы тұрады?

    5. Құрманғазының түрмеден қашып бара жатқандағы күйі қалай аталады?

    6. Махамбеттің күйі?

    7. Құрманғазының ұстазы кім?

    8. Махамбет күйші композитор әрі кім?

    9. Құрманғазының жерленген облысы?

    10. Құрманғазының орыстарға арнаған күйі?

    11. Махамбет қай жердегі түрмеге қамалды?

    12. Эстрада жанрында ән айту қалай аталады?

    Сұраққа жауап арқылы орналастыру.

    1.Адай?

    2.Хор

    3. Махамбет

    4. Екінші

    5. Түрмеден қашқан

    6. Жұмыр қылыш

    7. Ұзақ

    8. Батыр

    9. Астрахан

    10. Не кричи не шуми

    11. Орынбор

    12. Вока










    Нота сызығы

    А3 форматта
















    Саб-ң ортасы


    30 минут

    1. Презентация бойынша әңгімелеу.

    А.Жұбановтың өмірі және шығармашылығы.

    Бүгінгі сабақта біз

    композитор, дирижер және музыкатанушы Ахмет Жұбановпен танысамыз;

    қазақ халық аспаптар оркестрінің шығуы туралы білеміз;

    А.Жұбановтың «Ақ көгершін» әнін нотамен орындаймыз.

    А.Жұбановтың өзі ойлап тапқан қазақ аспабымен танысамыз.

    2. Музыка тыңдау және талдау

    А.Жұбановтың «Би» күйін оркестрдің орындауында тыңдаңыз.

    Тыңдау кезінде оркестрде қандай аспаптар қолданылған және дирижердің қимылы мен тұрған жеріне назар аударыңыз.

    Талдау үшін сұрақтар:

    оркестрде қандай аспаптар қолданылған?

    дирижер қандай қызмет атқарады?

    аспаптарды қалай топтастырар едіңіздер?

    Қазақ халық аспаптар оркестрі

    1933 жылы Ахмет Жұбановтың ұйымдастыруы мен жетекішілімен құрылды. Оркестрдің дирижері мен жетекшісі Ахмет Жұбанов болды. 1944 жылы оркестрге ұлы күйші Құрмангазының аты берілді. Оркестр дирижерлерінің қатарындаЛатиф Хамиди, Шамғон Кажыгалиев, Нурғиса Тілендиев. Қазіргі таңда оркестрге Арман Жудебаев жетекшілік етеді. Оркестр репертуарында 4000ға жуық шығармалар бар.

    3. Зерттеу және орындау

    Нота сауаттылығы

    Зерттеу тапсырмасын орындау жалғастырады. Балалар «Би күйінен» қысқа үзінді орындайды.

    «Би» күйінің əуенін нотаға қарап орында.«Би» күйінен үзіңді:


    Берілген əуенді ырғақтық партитураға лайықта.

    Əуенді бір топ орындайды, екінші топ ұрмалы музыкалық аспаптарды қолданып, ырғақтық сүйемел жасайды.

    Оқушылар өздерінің ырғақтық сүйемелін өз партитурасын орындағандай сезінуі тиіс.

    Дирижер – оркестрді немесе ұжымды басқаратын адам

    Партитура – әрбір аспапқа арналған ноталық жазба. Партитурада бір музыкалық шығарманың барлық аспаптарға арналған жеке орындау партиялары жазылады. Партитура оркестрдегі әр музыкантытң алдында пюпитрде орналасады, дирижерлық пультте дирижердың алдында орналасады.

    4. Ақпарат іздеу.

    Берілген энциклопедиялар мен оқулықтардан Ахмет Жұбанов туралы ақпаратты тауып зерттеңіздер.

    5. Әнді үйрену.

    А. Жұбановтың «Ақ көгершін» əнін үйренеді. Əннің сөздерінің мағыналық жағын мұғалім оқушылармен бірге талдап өтеді. Əнді жай, баяу темпте үйрену қажет. Əннің диапазондық жағымен көп жұмыс жүргізу керек.

    Әнді партия бойынша бөліп орындау.

    Әнді өзі сүйемелдеп немесе минусовкасы арқылы орындау.

    Оқушыларға әнді партия бойынша орындауды ұсыну

    Қалыптастырушы бағалау өзара бағалау және мұғалімнің оқушыларды орындау барысында бақылауы арқылы жүзеге асады.

    - Әнді орындау барысында өз партияларыңызды сақтай алдыңыздар ма?

    - Неліктен партияға бөліп орындайды деп ойлайсыздар?

    - Сіздерге қай әрекет жеңіл болды сыныппен бірге барлық әнді орындау ма, әлде өз партияларыңды орындау ма?


    https://www.youtube.com/watch?v=EsX_W2BbokQ «Би» күй Ахмет Жұбанов

    https://www.youtube.com/watch?v=zZ_J1s_JtBc


    Оркестрдің тарихы-

    http://kurmangazy.com/оркестр-тарихы











    Қазақстан энциклопедиялары.

    Музыка пәнінен оқулықтар







    А.Жұбановтың «Би күйінің» бейнежасбасы https://www.youtube.com/watch?v=EsX_W2BbokQ








    А.Жұбановтың «Ақ көгершін» әнінің минусовкасы

    Саб-ң соңы


    5мин

    Рефлексия

    «Музыка ағашы»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Орынғазиева Айнұр Аманғазықызы
    11 Наурыз 2021
    2263
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы Ахмет Жұбанов 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы Ахмет Жұбанов 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақта Ахмет Қуанұлы Жұбанов туралы толық мағлұмат алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім: Атақты тұлғалар

    Сабақ: 25

    Күні: 10 03 21 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: А.А.Орынгазиева

    Сыныбы: 3 «А»

    Қатысқандар

    саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы – Ахмет Жұбанов

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.3.5 - ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажырату

    3.1.3.6 - нотамен қарапайым әуендер орындау

    3.1.2.2. – әнді негізгі дирижерлық қимылдар көмегімен орындау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар

    композитор, дирижер және музыкатанушы Ахмет Жұбановпен танысады;

    қазақ халық аспаптар оркестрінің шығуы туралы біледі;

    А.Жұбановтың «Би күйін» нотамен орындайды.

    Бағалау критерийлері

    Білім алушылар:

    Қазақ ұлттық оркестр аспаптарын ажыратады;

    Ахмет Жұбановтың «Би күйін» нотамен орындайды;әнді негізгі дирижерлық қимылдар көмегімен орындайды.

    Тілдік мақсаттар:


    Оқушылар:

    атақты тұлғалардың өмірі мен шығармашылығы жөнінде шығармашылық жұмысқа идеялар ұсынады;

    өз шығармашылық жұмыстарын көрсетеді, өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай біледі.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    партитура, дирижер пульті.

    Прима қобыз

    Музыкатанушы

    Репертуар

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Шығарманың орындаушысы кім?

    Бұл қандай оркестр?

    Оркестр аспаптарын қандай топтарға бөлуге болады? Неге?

    Бұл шығарма қалай аталады?

    А.Жұбанов туралы не білеміз?

    Құндылықтарды дарыту

    Ұлттық ән өнерімізге деген құрмет, патриоттық сезімге музыка ақылы тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақстан тарихы

    АКТ дағдылары

    Презентация Power Point


    Бастапқы білім


    Оқушылар Құрманғазының шығармашылығымен танысты, батырлық музыкаы жайлы және «Адай» күйі туралы білді. Құрманғазының бірнеше күйлеріне импровизация жасады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5минут


    Ұйымдастыру кезеңі

    Үш тілде амандасу.

    Психологиялық дайындық

    «Кім тапқыр?»

    1.Құрманғазының жігер беретін күйі?

    2. Ұжыммен айтылатын ән ?

    3. Батыр әрі ақын күйші кім?

    4. “Ре” нотасы қаншасыншы тұрады?

    5. Құрманғазының түрмеден қашып бара жатқандағы күйі қалай аталады?

    6. Махамбеттің күйі?

    7. Құрманғазының ұстазы кім?

    8. Махамбет күйші композитор әрі кім?

    9. Құрманғазының жерленген облысы?

    10. Құрманғазының орыстарға арнаған күйі?

    11. Махамбет қай жердегі түрмеге қамалды?

    12. Эстрада жанрында ән айту қалай аталады?

    Сұраққа жауап арқылы орналастыру.

    1.Адай?

    2.Хор

    3. Махамбет

    4. Екінші

    5. Түрмеден қашқан

    6. Жұмыр қылыш

    7. Ұзақ

    8. Батыр

    9. Астрахан

    10. Не кричи не шуми

    11. Орынбор

    12. Вока










    Нота сызығы

    А3 форматта
















    Саб-ң ортасы


    30 минут

    1. Презентация бойынша әңгімелеу.

    А.Жұбановтың өмірі және шығармашылығы.

    Бүгінгі сабақта біз

    композитор, дирижер және музыкатанушы Ахмет Жұбановпен танысамыз;

    қазақ халық аспаптар оркестрінің шығуы туралы білеміз;

    А.Жұбановтың «Ақ көгершін» әнін нотамен орындаймыз.

    А.Жұбановтың өзі ойлап тапқан қазақ аспабымен танысамыз.

    2. Музыка тыңдау және талдау

    А.Жұбановтың «Би» күйін оркестрдің орындауында тыңдаңыз.

    Тыңдау кезінде оркестрде қандай аспаптар қолданылған және дирижердің қимылы мен тұрған жеріне назар аударыңыз.

    Талдау үшін сұрақтар:

    оркестрде қандай аспаптар қолданылған?

    дирижер қандай қызмет атқарады?

    аспаптарды қалай топтастырар едіңіздер?

    Қазақ халық аспаптар оркестрі

    1933 жылы Ахмет Жұбановтың ұйымдастыруы мен жетекішілімен құрылды. Оркестрдің дирижері мен жетекшісі Ахмет Жұбанов болды. 1944 жылы оркестрге ұлы күйші Құрмангазының аты берілді. Оркестр дирижерлерінің қатарындаЛатиф Хамиди, Шамғон Кажыгалиев, Нурғиса Тілендиев. Қазіргі таңда оркестрге Арман Жудебаев жетекшілік етеді. Оркестр репертуарында 4000ға жуық шығармалар бар.

    3. Зерттеу және орындау

    Нота сауаттылығы

    Зерттеу тапсырмасын орындау жалғастырады. Балалар «Би күйінен» қысқа үзінді орындайды.

    «Би» күйінің əуенін нотаға қарап орында.«Би» күйінен үзіңді:


    Берілген əуенді ырғақтық партитураға лайықта.

    Əуенді бір топ орындайды, екінші топ ұрмалы музыкалық аспаптарды қолданып, ырғақтық сүйемел жасайды.

    Оқушылар өздерінің ырғақтық сүйемелін өз партитурасын орындағандай сезінуі тиіс.

    Дирижер – оркестрді немесе ұжымды басқаратын адам

    Партитура – әрбір аспапқа арналған ноталық жазба. Партитурада бір музыкалық шығарманың барлық аспаптарға арналған жеке орындау партиялары жазылады. Партитура оркестрдегі әр музыкантытң алдында пюпитрде орналасады, дирижерлық пультте дирижердың алдында орналасады.

    4. Ақпарат іздеу.

    Берілген энциклопедиялар мен оқулықтардан Ахмет Жұбанов туралы ақпаратты тауып зерттеңіздер.

    5. Әнді үйрену.

    А. Жұбановтың «Ақ көгершін» əнін үйренеді. Əннің сөздерінің мағыналық жағын мұғалім оқушылармен бірге талдап өтеді. Əнді жай, баяу темпте үйрену қажет. Əннің диапазондық жағымен көп жұмыс жүргізу керек.

    Әнді партия бойынша бөліп орындау.

    Әнді өзі сүйемелдеп немесе минусовкасы арқылы орындау.

    Оқушыларға әнді партия бойынша орындауды ұсыну

    Қалыптастырушы бағалау өзара бағалау және мұғалімнің оқушыларды орындау барысында бақылауы арқылы жүзеге асады.

    - Әнді орындау барысында өз партияларыңызды сақтай алдыңыздар ма?

    - Неліктен партияға бөліп орындайды деп ойлайсыздар?

    - Сіздерге қай әрекет жеңіл болды сыныппен бірге барлық әнді орындау ма, әлде өз партияларыңды орындау ма?


    https://www.youtube.com/watch?v=EsX_W2BbokQ «Би» күй Ахмет Жұбанов

    https://www.youtube.com/watch?v=zZ_J1s_JtBc


    Оркестрдің тарихы-

    http://kurmangazy.com/оркестр-тарихы











    Қазақстан энциклопедиялары.

    Музыка пәнінен оқулықтар







    А.Жұбановтың «Би күйінің» бейнежасбасы https://www.youtube.com/watch?v=EsX_W2BbokQ








    А.Жұбановтың «Ақ көгершін» әнінің минусовкасы

    Саб-ң соңы


    5мин

    Рефлексия

    «Музыка ағашы»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Музыка Ашық сабақ 3 сынып
    11.03.2021
    2263
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Орынғазиева Айнұр Аманғазықызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации