Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1



    «Келісемін» «Бекітемін»

    Колледжінің ОӘК әдіскері Директордың ҒжОӘЖ орынбасары

    ____________Мырзанова Н.Б. ____________Сураганов Қ.Қ.

    « _____»____________ 2019 ж. «____» _____________ 2019 ж.





    Ашық сабақ



    Тақырыбы: «Фирмалық стиль»

    “Дизайн-301” тобы



    Дайындаған: Оңал Тілеуберді

    (“Дизайн” мамандығы бойынша арнайы пәндер оқытушысы)







    «ДжТ» бөлімінің отырысында қаралып, мақұлданып бекітілді.

    Хаттама №___ «____» __________ 2019 ж.






    Нұр-Сұлтан, 2019 жыл



    Ашық сабақ

    Сабақтың өтілу мерзімі: 05. 12. 2019ж.

    Сабақ өтілетін топ: Дизайн -301

    Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабақ.

    Пән: «Графикалық дизайнда жобалау»

    Сабақтың тақырыбы: « Фирмалық стиль »


    Жоспары

    1. Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут

    2. Өткен сабақты қайталау: 5 минут

    3. Сөзжұмбақ шешу: 5 минут

    4. Жаңа сабақты түсіндіру: 5 минут

    5. Топтық жұмыс: 20 минут

    6. Жасаған жұмыстарын қорғау: 5 минут

    7. Бірін-бірі бағалау: 3 минут

    8. Қорытынды мен СӨЖ тапсырмасы: 2 минут


    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың мақсаты:Студенттерге білім бере отырып, өз мамандығына деген сенімін нығайтып, болашаққа деген көзқарасын өзгертіп, фирмалық стиль не екенін түсіндіру және жарнаманың түрлерімен таныстырып, жарнаманы әзірлеу тәсілдерін үйрету.

    Топтарға бөлу: топтарға бөлу кезеңінде студенттер парта үстіндегі қағазды таңдап, қолындағы төл таңбаға сәйкес келетін орынға отыру.

    Сол арқылы «Қыран», «Тұлпар», «Барыс», үш топқа бөлінеді.

    1. Өткен сабақты қайталау:

    1. Графика, және оның түрлері қандай?

    Графика – бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр.grapho– жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай-ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады. Графикаға гравюраның барлық түрлері (литография, линогравюра, ксилография), плакаттық, сатиралық сурет түрлері жатады. Бейне қарындашпен, көмірмен, бормен, қаламұшпен тікелей қағазға түсіріледі немесе арнайы өңделген тақталарға (гравюра) немесе тасқа (литография) бедерленіп, қағазға содан басылады, кейде баспалық-механикалық әдіс арқылы көбейтіледі.

    1. Имидж (бейне) жарнама деген не?

    Имидж (бейне) жарнама - негізінен фирманың және тауардың партнерлар мен сатып алушыларға жағымды бейне қалыптастыруына бағытталады. Онда сенімділік, жұмыстың нәтижелілігі, клиенттерге деген жақсы ниет, тұрақтылық басым болып келеді.

    1. Тауар белгісі деген не?

    Тауар белгісі – бір заңды немесе жеке тұлғаның тауарларын немесе көрсететін қызметтерін екінші бір заңды немесе жеке тұлғалардың осы тектес тауарларын немесе көрсететін қызметтерінен ажыратуға мүмкіндік беретін таңба.

    1. Баспа жарнамасы деген не?

    Баспа жарнамасы – ол тек көріп, қабылдауға арналған жарнамалық-каталогтық басылымдар (каталог, проспект, буклет, плакат, листовкалар) және жарнамалық-сыйлықтық басылымдар (үстелге қоятын және қабырғаға ілінетін фирмалық күнтізбелер, іс күнделіктері, жазу кітапшалары, қалта күнтізбелері, т.б. жатады).

    1. Фирма ішіндегі жарнама деген не?

    Фирма ішіндегі жарнама - әріптестердің өзінің өнеркәсібіне деген сенімін оятуға, өз тағдырымен тығыз байланыста екенін сезіндіруге бағытталған. Өнім өткізуді көбейту мақсатындағы жарнама – жарнама қызметінің негізгі саласы.


    1. Сөзжұмбақ шешу:

    1. Бейнелеу өнерінің бір жанры?

    2. Фирманың немесе ұйымның өз тауарын және өндірушінің мүдделерін дәл де анық білдіруге тиіс не?

    3. Бәсекелес тауарлар арасындағы белгілі бір тауар маркасына деген тұтынушының талғамын ұзақ мерзімге қалыптастыру өнері.

    4. Corel DRAW бағдарламасы қандай графика түріне жатады?

    5. Иесі жайлы ақпараты бар және серіктеске байланыс ақпараттарын жеткізуге бағытталған, іскерлік құжат түрі.

    6. Спектакль, концерт, цирк, т.б. мәдени шараларды алдын ала хабарлайтын жарнаманың бір түрі қандай?

    7. Құрамдас бөліктері бірлікте ұштастырылған, бір-біріне және жалпы мүддеге бағындырылған мақсатты көркем құрылым және латын тілінен аударғанда құрастыру, шығарма деген мағына беретін ол?

    8. Саяси үгіт пен насихат, хабарландыру, жарнама немесе көрнекі оқу құралы мақсатында салынды. Графиканың бір түрі ол не?

    9. Жарнаманың ұраны не?

    10. Тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама не деп аталады?










    Л

    О

    Г

    О

    Т

    И

    П












    Б

    Р

    Е

    Н

    Д

    И

    Н

    Г



    В

    И

    З

    И

    Т

    К

    А











    Е


    А

    Ф

    И

    Ш

    А






    К

    О

    М

    П

    О

    З

    И

    Ц

    И

    Я






    Т


    П

    Л

    А

    К

    А

    Т








    О


    С

    Л

    О

    Г

    А

    Н







    Ж

    А

    Р

    Н

    А

    М

    А












    1. Жаңа сабақты түсіндіру:

    Фирмалық стил - тұтынушылар үшін күресте, брендинг қалыптастыруда басты құралдардың бірі, фирмалық стиль бүгінде фирманың барлық коммуникациялық саясатының негізі болып табылады.

    Оны қолдану безендіруді, түстердің мазмұндас келуін,  жарнамадағы образбен, іскери қағаздармен, техникалық және іскери құжаттармен, өнімнің қаптамасымен және т.б. бірыңғайлықты ұйғарады. Фирмалық стиль — жарнаманың заманауи және өзекті түрінің бірі. Көптеген зерттеуші оны маркетингтік коммуникацияның ерекше түрі деп қарастырады. Фирмалық стильде түстердің жиынтығы, графикалық және басқа да тұрақты элементтері тауардың (қызметтің) көріністік және мағыналық бірлігін құрайды, фирма жайлы ақпаратты береді.

    Фирмалық стильдің негізгі элементтері:

    • Тауарлық белгі

    • Логотип

    • Түсік шешімі

    • Қаріп түрлері

    • Визитка

    • Буклет

    • Фирмалық кәдесый заттары

    • Фирмалық киім түрі

    • Билборд жарнамасы

    • Фирмалық автокөлік жарнамасы

    • Фирманың ішкі жарнамасы (кіребріс)

    • Фирманың сыртқы жарнамасы



    1. Топтық жұмыс:

    Әр топқа берілген тақырыпта плакатқа компанияның фирмалық стильін жасау.

    1. Кез келген күзет компаниясының фирмалық стилін жасау

    2. Кез келген сұлулық салонның фирмалық стилін жасау

    3. Кез келген балабақшаның фирмалық стилін жасау

    1. Жасаған жұмыстарын қорғау: Топпен студенттер ортаға шығып салған плакатын қорғау.

    2. Бірін-бірі бағалау: Бірін - бірі бағалау яғни 1-ші топ 2-ші топты, 2-топ 3-ші топты, 3-ші топ 1-ші топты бағалау кезеңі. Балдық бағалау түрімен қойылады.


    Әріптік жүйе жөнінде баға

    Балл

    Үлесі %

    Дәстүрлі жүйе ретінде баға

    А

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оңал Тілеуберді
    10 Наурыз 2021
    474
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Қазақ технология және бизнес университеті АҚ колледжі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Қазақ технология және бизнес университеті АҚ колледжі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Графикалық дизайнда жобалау»
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1



    «Келісемін» «Бекітемін»

    Колледжінің ОӘК әдіскері Директордың ҒжОӘЖ орынбасары

    ____________Мырзанова Н.Б. ____________Сураганов Қ.Қ.

    « _____»____________ 2019 ж. «____» _____________ 2019 ж.





    Ашық сабақ



    Тақырыбы: «Фирмалық стиль»

    “Дизайн-301” тобы



    Дайындаған: Оңал Тілеуберді

    (“Дизайн” мамандығы бойынша арнайы пәндер оқытушысы)







    «ДжТ» бөлімінің отырысында қаралып, мақұлданып бекітілді.

    Хаттама №___ «____» __________ 2019 ж.






    Нұр-Сұлтан, 2019 жыл



    Ашық сабақ

    Сабақтың өтілу мерзімі: 05. 12. 2019ж.

    Сабақ өтілетін топ: Дизайн -301

    Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабақ.

    Пән: «Графикалық дизайнда жобалау»

    Сабақтың тақырыбы: « Фирмалық стиль »


    Жоспары

    1. Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут

    2. Өткен сабақты қайталау: 5 минут

    3. Сөзжұмбақ шешу: 5 минут

    4. Жаңа сабақты түсіндіру: 5 минут

    5. Топтық жұмыс: 20 минут

    6. Жасаған жұмыстарын қорғау: 5 минут

    7. Бірін-бірі бағалау: 3 минут

    8. Қорытынды мен СӨЖ тапсырмасы: 2 минут


    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың мақсаты:Студенттерге білім бере отырып, өз мамандығына деген сенімін нығайтып, болашаққа деген көзқарасын өзгертіп, фирмалық стиль не екенін түсіндіру және жарнаманың түрлерімен таныстырып, жарнаманы әзірлеу тәсілдерін үйрету.

    Топтарға бөлу: топтарға бөлу кезеңінде студенттер парта үстіндегі қағазды таңдап, қолындағы төл таңбаға сәйкес келетін орынға отыру.

    Сол арқылы «Қыран», «Тұлпар», «Барыс», үш топқа бөлінеді.

    1. Өткен сабақты қайталау:

    1. Графика, және оның түрлері қандай?

    Графика – бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр.grapho– жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай-ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады. Графикаға гравюраның барлық түрлері (литография, линогравюра, ксилография), плакаттық, сатиралық сурет түрлері жатады. Бейне қарындашпен, көмірмен, бормен, қаламұшпен тікелей қағазға түсіріледі немесе арнайы өңделген тақталарға (гравюра) немесе тасқа (литография) бедерленіп, қағазға содан басылады, кейде баспалық-механикалық әдіс арқылы көбейтіледі.

    1. Имидж (бейне) жарнама деген не?

    Имидж (бейне) жарнама - негізінен фирманың және тауардың партнерлар мен сатып алушыларға жағымды бейне қалыптастыруына бағытталады. Онда сенімділік, жұмыстың нәтижелілігі, клиенттерге деген жақсы ниет, тұрақтылық басым болып келеді.

    1. Тауар белгісі деген не?

    Тауар белгісі – бір заңды немесе жеке тұлғаның тауарларын немесе көрсететін қызметтерін екінші бір заңды немесе жеке тұлғалардың осы тектес тауарларын немесе көрсететін қызметтерінен ажыратуға мүмкіндік беретін таңба.

    1. Баспа жарнамасы деген не?

    Баспа жарнамасы – ол тек көріп, қабылдауға арналған жарнамалық-каталогтық басылымдар (каталог, проспект, буклет, плакат, листовкалар) және жарнамалық-сыйлықтық басылымдар (үстелге қоятын және қабырғаға ілінетін фирмалық күнтізбелер, іс күнделіктері, жазу кітапшалары, қалта күнтізбелері, т.б. жатады).

    1. Фирма ішіндегі жарнама деген не?

    Фирма ішіндегі жарнама - әріптестердің өзінің өнеркәсібіне деген сенімін оятуға, өз тағдырымен тығыз байланыста екенін сезіндіруге бағытталған. Өнім өткізуді көбейту мақсатындағы жарнама – жарнама қызметінің негізгі саласы.


    1. Сөзжұмбақ шешу:

    1. Бейнелеу өнерінің бір жанры?

    2. Фирманың немесе ұйымның өз тауарын және өндірушінің мүдделерін дәл де анық білдіруге тиіс не?

    3. Бәсекелес тауарлар арасындағы белгілі бір тауар маркасына деген тұтынушының талғамын ұзақ мерзімге қалыптастыру өнері.

    4. Corel DRAW бағдарламасы қандай графика түріне жатады?

    5. Иесі жайлы ақпараты бар және серіктеске байланыс ақпараттарын жеткізуге бағытталған, іскерлік құжат түрі.

    6. Спектакль, концерт, цирк, т.б. мәдени шараларды алдын ала хабарлайтын жарнаманың бір түрі қандай?

    7. Құрамдас бөліктері бірлікте ұштастырылған, бір-біріне және жалпы мүддеге бағындырылған мақсатты көркем құрылым және латын тілінен аударғанда құрастыру, шығарма деген мағына беретін ол?

    8. Саяси үгіт пен насихат, хабарландыру, жарнама немесе көрнекі оқу құралы мақсатында салынды. Графиканың бір түрі ол не?

    9. Жарнаманың ұраны не?

    10. Тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама не деп аталады?










    Л

    О

    Г

    О

    Т

    И

    П












    Б

    Р

    Е

    Н

    Д

    И

    Н

    Г



    В

    И

    З

    И

    Т

    К

    А











    Е


    А

    Ф

    И

    Ш

    А






    К

    О

    М

    П

    О

    З

    И

    Ц

    И

    Я






    Т


    П

    Л

    А

    К

    А

    Т








    О


    С

    Л

    О

    Г

    А

    Н







    Ж

    А

    Р

    Н

    А

    М

    А












    1. Жаңа сабақты түсіндіру:

    Фирмалық стил - тұтынушылар үшін күресте, брендинг қалыптастыруда басты құралдардың бірі, фирмалық стиль бүгінде фирманың барлық коммуникациялық саясатының негізі болып табылады.

    Оны қолдану безендіруді, түстердің мазмұндас келуін,  жарнамадағы образбен, іскери қағаздармен, техникалық және іскери құжаттармен, өнімнің қаптамасымен және т.б. бірыңғайлықты ұйғарады. Фирмалық стиль — жарнаманың заманауи және өзекті түрінің бірі. Көптеген зерттеуші оны маркетингтік коммуникацияның ерекше түрі деп қарастырады. Фирмалық стильде түстердің жиынтығы, графикалық және басқа да тұрақты элементтері тауардың (қызметтің) көріністік және мағыналық бірлігін құрайды, фирма жайлы ақпаратты береді.

    Фирмалық стильдің негізгі элементтері:

    • Тауарлық белгі

    • Логотип

    • Түсік шешімі

    • Қаріп түрлері

    • Визитка

    • Буклет

    • Фирмалық кәдесый заттары

    • Фирмалық киім түрі

    • Билборд жарнамасы

    • Фирмалық автокөлік жарнамасы

    • Фирманың ішкі жарнамасы (кіребріс)

    • Фирманың сыртқы жарнамасы



    1. Топтық жұмыс:

    Әр топқа берілген тақырыпта плакатқа компанияның фирмалық стильін жасау.

    1. Кез келген күзет компаниясының фирмалық стилін жасау

    2. Кез келген сұлулық салонның фирмалық стилін жасау

    3. Кез келген балабақшаның фирмалық стилін жасау

    1. Жасаған жұмыстарын қорғау: Топпен студенттер ортаға шығып салған плакатын қорғау.

    2. Бірін-бірі бағалау: Бірін - бірі бағалау яғни 1-ші топ 2-ші топты, 2-топ 3-ші топты, 3-ші топ 1-ші топты бағалау кезеңі. Балдық бағалау түрімен қойылады.


    Әріптік жүйе жөнінде баға

    Балл

    Үлесі %

    Дәстүрлі жүйе ретінде баға

    А

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ Басқа
    10.03.2021
    474
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оңал Тілеуберді
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации