Материалдар / Ашық сабақ Қазақ технология және бизнес университеті АҚ колледжі

Ашық сабақ Қазақ технология және бизнес университеті АҚ колледжі

Материал туралы қысқаша түсінік
«Графикалық дизайнда жобалау»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2021
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1



«Келісемін» «Бекітемін»

Колледжінің ОӘК әдіскері Директордың ҒжОӘЖ орынбасары

____________Мырзанова Н.Б. ____________Сураганов Қ.Қ.

« _____»____________ 2019 ж. «____» _____________ 2019 ж.





Ашық сабақ



Тақырыбы: «Фирмалық стиль»

Дизайн-301” тобы



Дайындаған: Оңал Тілеуберді

(“Дизайн” мамандығы бойынша арнайы пәндер оқытушысы)







«ДжТ» бөлімінің отырысында қаралып, мақұлданып бекітілді.

Хаттама №___ «____» __________ 2019 ж.






Нұр-Сұлтан, 2019 жыл



Ашық сабақ

Сабақтың өтілу мерзімі: 05. 12. 2019ж.

Сабақ өтілетін топ: Дизайн -301

Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабақ.

Пән: «Графикалық дизайнда жобалау»

Сабақтың тақырыбы: « Фирмалық стиль »


Жоспары

  1. Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут

  2. Өткен сабақты қайталау: 5 минут

  3. Сөзжұмбақ шешу: 5 минут

  4. Жаңа сабақты түсіндіру: 5 минут

  5. Топтық жұмыс: 20 минут

  6. Жасаған жұмыстарын қорғау: 5 минут

  7. Бірін-бірі бағалау: 3 минут

  8. Қорытынды мен СӨЖ тапсырмасы: 2 минут


  1. Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың мақсаты:Студенттерге білім бере отырып, өз мамандығына деген сенімін нығайтып, болашаққа деген көзқарасын өзгертіп, фирмалық стиль не екенін түсіндіру және жарнаманың түрлерімен таныстырып, жарнаманы әзірлеу тәсілдерін үйрету.

Топтарға бөлу: топтарға бөлу кезеңінде студенттер парта үстіндегі қағазды таңдап, қолындағы төл таңбаға сәйкес келетін орынға отыру.

Сол арқылы «Қыран», «Тұлпар», «Барыс», үш топқа бөлінеді.

  1. Өткен сабақты қайталау:

  1. Графика, және оның түрлері қандай?

Графика – бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр.grapho– жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай-ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады. Графикаға гравюраның барлық түрлері (литографиялиногравюраксилография), плакаттықсатиралық сурет түрлері жатады. Бейне қарындашпенкөмірмен, бормен, қаламұшпен тікелей қағазға түсіріледі немесе арнайы өңделген тақталарға (гравюра) немесе тасқа (литография) бедерленіп, қағазға содан басылады, кейде баспалық-механикалық әдіс арқылы көбейтіледі.

  1. Имидж (бейне) жарнама деген не?

Имидж (бейне) жарнама - негізінен фирманың және тауардың партнерлар мен сатып алушыларға жағымды бейне қалыптастыруына бағытталады. Онда сенімділік, жұмыстың нәтижелілігі, клиенттерге деген жақсы ниет, тұрақтылық басым болып келеді.

  1. Тауар белгісі деген не?

Тауар белгісі – бір заңды немесе жеке тұлғаның тауарларын немесе көрсететін қызметтерін екінші бір заңды немесе жеке тұлғалардың осы тектес тауарларын немесе көрсететін қызметтерінен ажыратуға мүмкіндік беретін таңба.

  1. Баспа жарнамасы деген не?

Баспа жарнамасы – ол тек көріп, қабылдауға арналған жарнамалық-каталогтық басылымдар (каталог, проспект, буклет, плакат, листовкалар) және жарнамалық-сыйлықтық басылымдар (үстелге қоятын және қабырғаға ілінетін фирмалық күнтізбелер, іс күнделіктері, жазу кітапшалары, қалта күнтізбелері, т.б. жатады).

  1. Фирма ішіндегі жарнама деген не?

Фирма ішіндегі жарнама - әріптестердің өзінің өнеркәсібіне деген сенімін оятуға, өз тағдырымен тығыз байланыста екенін сезіндіруге бағытталған. Өнім өткізуді көбейту мақсатындағы жарнама – жарнама қызметінің негізгі саласы.


  1. Сөзжұмбақ шешу:

1. Бейнелеу өнерінің бір жанры?

2. Фирманың немесе ұйымның өз тауарын және өндірушінің мүдделерін дәл де анық білдіруге тиіс не?

3. Бәсекелес тауарлар арасындағы белгілі бір тауар маркасына деген тұтынушының талғамын ұзақ мерзімге қалыптастыру өнері.

4. Corel DRAW бағдарламасы қандай графика түріне жатады?

5. Иесі жайлы ақпараты бар және серіктеске байланыс ақпараттарын жеткізуге бағытталған, іскерлік құжат түрі.

6. Спектакльконцертцирк, т.б. мәдени шараларды алдын ала хабарлайтын жарнаманың бір түрі қандай?

7. Құрамдас бөліктері бірлікте ұштастырылған, бір-біріне және жалпы мүддеге бағындырылған мақсатты көркем құрылым және латын тілінен аударғанда құрастыру, шығарма деген мағына беретін ол?

8. Саяси үгіт пен насихат, хабарландыру, жарнама немесе көрнекі оқу құралы мақсатында салынды. Графиканың бір түрі ол не?

9. Жарнаманың ұраны не?

10. Тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама не деп аталады?










Л

О

Г

О

Т

И

П












Б

Р

Е

Н

Д

И

Н

Г



В

И

З

И

Т

К

А











Е


А

Ф

И

Ш

А






К

О

М

П

О

З

И

Ц

И

Я






Т


П

Л

А

К

А

Т








О


С

Л

О

Г

А

Н







Ж

А

Р

Н

А

М

А












  1. Жаңа сабақты түсіндіру:

Фирмалық стил - тұтынушылар үшін күресте, брендинг қалыптастыруда басты құралдардың бірі, фирмалық стиль бүгінде фирманың барлық коммуникациялық саясатының негізі болып табылады.

Оны қолдану безендіруді, түстердің мазмұндас келуін,  жарнамадағы образбен, іскери қағаздармен, техникалық және іскери құжаттармен, өнімнің қаптамасымен және т.б. бірыңғайлықты ұйғарады. Фирмалық стиль — жарнаманың заманауи және өзекті түрінің бірі. Көптеген зерттеуші оны маркетингтік коммуникацияның ерекше түрі деп қарастырады. Фирмалық стильде түстердің жиынтығы, графикалық және басқа да тұрақты элементтері тауардың (қызметтің) көріністік және мағыналық бірлігін құрайды, фирма жайлы ақпаратты береді.

Фирмалық стильдің негізгі элементтері:

  • Тауарлық белгі

  • Логотип

  • Түсік шешімі

  • Қаріп түрлері

  • Визитка

  • Буклет

  • Фирмалық кәдесый заттары

  • Фирмалық киім түрі

  • Билборд жарнамасы

  • Фирмалық автокөлік жарнамасы

  • Фирманың ішкі жарнамасы (кіребріс)

  • Фирманың сыртқы жарнамасы



  1. Топтық жұмыс:

Әр топқа берілген тақырыпта плакатқа компанияның фирмалық стильін жасау.

  1. Кез келген күзет компаниясының фирмалық стилін жасау

  2. Кез келген сұлулық салонның фирмалық стилін жасау

  3. Кез келген балабақшаның фирмалық стилін жасау

  1. Жасаған жұмыстарын қорғау: Топпен студенттер ортаға шығып салған плакатын қорғау.

  2. Бірін-бірі бағалау: Бірін - бірі бағалау яғни 1-ші топ 2-ші топты, 2-топ 3-ші топты, 3-ші топ 1-ші топты бағалау кезеңі. Балдық бағалау түрімен қойылады.


Әріптік жүйе жөнінде баға

Балл

Үлесі %

Дәстүрлі жүйе ретінде баға

А

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ