|
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз қ мен ғ Күні: 12.10.2017ж |
Жамбыл облысы, Тараз қаласы, №10 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Майрова Береке Смановна |
||||||
|
СЫНЫП: 2 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін –өзі тану,әдебиеттік оқу |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
|
|||||
|
Басталуы 5 минут Кері байланыс Жаңа білім 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін қағаз шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «алдыңғы сабаққа кластер» тренинг Оқушылар өткенді пысықтау үшін кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге п-ға аяқталатын сөздер жазып, одан таралатын шеңберлерге б-ға өзгергенін жазады. Мысалы: мектеп-мектебі т.б Кері байланыс «Ыстық картоп» ережелерге тоқталу Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 25. Кестедегі сөздерді оқы.
|
1-топ: ақыл 2-топ: өжет 3-топ: зерек
«кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Плакаттан түсіндіру Слайдтан көрсету
|
|||||
|
|
26. Мәтінді тыңда. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Мәтін не туралы? Мәтінге ат қой. Серіктің достары қайда барды? Тойға Алматыдан кім келді? Қымбат апай туралы не білдің? Егер сен Қымбат апаймен кездессең, оған қандай сұрақтар қояр едің? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Сөздік диктант алу. Бірін-бірі тексеру,бағалау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. 27,28,29-жаттығу Топтық жұмыс. |
Оқулық,қабыр-ғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн" Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз, Оңға солға иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табамыз
|
видеожазба |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі.Постер қорғау
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||
|
Бағалау 5 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? «Білім қоржыны» кері байланыс Өзін-өзі бағалау түстерін тиісті қоржынға салады
|
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||
|
Үйге тапсырма: 30-жаттығу,53-бетте. |
|||||||
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қазақ тілі 2сынып Дауыссыз Қмен Ғ
Ашық сабақ Қазақ тілі 2сынып Дауыссыз Қмен Ғ
|
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз қ мен ғ Күні: 12.10.2017ж |
Жамбыл облысы, Тараз қаласы, №10 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Майрова Береке Смановна |
||||||
|
СЫНЫП: 2 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету, толықтыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін –өзі тану,әдебиеттік оқу |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
|
|||||
|
Басталуы 5 минут Кері байланыс Жаңа білім 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін қағаз шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «алдыңғы сабаққа кластер» тренинг Оқушылар өткенді пысықтау үшін кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге п-ға аяқталатын сөздер жазып, одан таралатын шеңберлерге б-ға өзгергенін жазады. Мысалы: мектеп-мектебі т.б Кері байланыс «Ыстық картоп» ережелерге тоқталу Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 25. Кестедегі сөздерді оқы.
|
1-топ: ақыл 2-топ: өжет 3-топ: зерек
«кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Плакаттан түсіндіру Слайдтан көрсету
|
|||||
|
|
26. Мәтінді тыңда. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Мәтін не туралы? Мәтінге ат қой. Серіктің достары қайда барды? Тойға Алматыдан кім келді? Қымбат апай туралы не білдің? Егер сен Қымбат апаймен кездессең, оған қандай сұрақтар қояр едің? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут
|
Қолдану Сөздік диктант алу. Бірін-бірі тексеру,бағалау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. 27,28,29-жаттығу Топтық жұмыс. |
Оқулық,қабыр-ғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Көңілді күн" Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз, Оңға солға иіліп, Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табамыз
|
видеожазба |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі.Постер қорғау
|
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||
|
Бағалау 5 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен? «Білім қоржыны» кері байланыс Өзін-өзі бағалау түстерін тиісті қоржынға салады
|
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||
|
Үйге тапсырма: 30-жаттығу,53-бетте. |
|||||||
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз















