Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару.
ҰЖ МТ
Берілген сөздерден мақал құрастырылып,
мағынасына талдау жасалады.
Атасы жақсы, көргенін
айтады, Атасы жаман, бергенін
айтады.
Жақсыдан үйреніп, жаманнан
жиренетін мінез-құлықтар мен қасиеттер
айтылады.
ҰЖ
Рөлдік ойын:
«Тыңдашы мені»
Өз ісімен шұғылданып отырған
кісіні қалай
өзіңе қаратуға болады? 1 минут
уақыт беріледі.
себеп
болды?
Бір сөйлем тақтаға жазылады. Қаратпа сөз
туралы ережемен жұмыс
жүргізіледі.
-
Асылжан,
сен сабаққа дайынсың ба?
«Допты лақтыру»
ойыны
Мұғалім доп лақтырып сұрақ
қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап береді. Егер оқушы
сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға
береді.
Мұғалімнің қойған
«Жетелеуші сұрақтар» жауап бере отырып, ережені естеріне
түсіреді.
- Қаратпа сөздер қандай қызмет
атқарып тұр?
- Қаратпа сөз сөйлемнің қай
жерінде тұр?
- Үтір неліктен
қойылады?
Қаратпа сөз -
біреудің
назарын аудару үшін қолданылатын сөздер. Ол сөйлемнің басында,
ортасында, аяғында келеді. Қаратпа сөз сөйлемнің ішінде көтеріңкі дауыс ырғағымен
айтылса, леп белгісі қойылады.
МТ Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
«Көркем жазу»
минуты
Жұптық жұмыс «Дұрысын
таңда» тәсілі
Бағалау
критерийі:
- Сөйлемнен қаратпа сөздерді
анықтайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі: қолдану
Тапсырма:
5-жаттығу
Өлеңді тыңда. Өлең мазмұнына
сәйкес келетін қаратпа сөзі бар сөйлемнің сызбасын
тап.
Дескриптор:
– ,
.
ЕБҚ:
(баяу оқиды, жазу каллиграфиясы дұрыс
қалыптаспаған)
Тапсырма - Сөйлемді оқы. Сөйлемді
көшіріп жаз.
Арайлым, сен кітапханаға бардың ба?
Оқулықпен жұмыс
7-жаттығу
ҰЖ Мәтінді түсініп
оқы.
Кәкеннің демалысы кезінде
әкесі:
– Ертең жолға шығамыз, балам,
тағы да тауға шығып кетпе, – деді.
– Қайда барамыз, көке? – деді
Кәкен.
– Ауылға
барамыз, бабаңа сәлем беріп, батасын алып
қайтамыз.
– Баба деген кім ол,
көке?
– Бабаң – әкеңнің атасы, атаңның
әкесі.
Әдібай
Табылды
МТ Баба – баланың әкесінің атасы, яғни бабасы – арғы атасына
қатысты туыстық атау. «Ауылыңда қартың болса, жазып қойған хатпен
тең», «Бабалар сөзі –ақылдың көзі» деген мақалдар бар.Қазақ өзінің
арғы тегін кие тұтқан.
Қазақ «Сәлем –сөздің анасы»
деп баласына алдымен сәлемдесу әдебін үйреткен. Өйткені амандасуына
қарап, баланың тәрбиесіне баға берген.
Сергіту
сәті:
«Атомдар мен молекулалар»
ойыны
Топтық жұмыс:
«Бұрыштар» ойыны
Ойын шарты:
Оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт
жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс
деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық
жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көзқарастарын
дәлелдейді.
Бағалау
критерийі:
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану,талдау
Тапсырма
7-жаттығу
Ұсынылған жауаптың бірін
таңда. Өз ойыңды дәлелде.
1. Мəтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлем
А) Баба деген кім ол,
көке?
ӘҚайда барамыз,
көке?
Б) Ауылға барамыз, бабаңа
сәлем беріп, батасын алып қайтамыз.
В) Бабаң – әкеңнің атасы,
атаңның атасы.
2. Мәтін мазмұнына сәйкес
келетін тақырып
А) Сәлем
беру
Ә) Бата
алу
Б)
Ата
В)
Баба
Дескриптор:
-
Негізгі ойды білдіретін
сөйлемді табады.1б
- Мәтін мазмұнына сай
тақырыпты таңдайды. 1б
- өз
жауаптарын дәлелдейді. 1
б
ЕБҚ: (баяу оқиды, жазу
каллиграфиясы дұрыс қалыптаспаған) қосымша уақыт
беріледі.
Тапсырма
МТ Мәтіннің негізгі ойы
туралы түсіндіру жұмысы жүргізіледі.
Мәтіннің негізгі
ойы: Үлкенге сәлем беру, үлкенді
құрметтеу.
Жеке
жұмыс
Бағалау
критерийі:
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану,талдау
Тапсырма:
1.Сөйлемдерден қаратпа
сөздерді тауып, астын сыз. Тыныс белгісін
қой.
Ботақаным келші
қасыма.
Аулада ойнайық па
апа?
Келісемін Балжан сенің жауабың
дұрыс.
2. Суретке қарап, қаратпа
сөзі бар сөйлем құрастыр.

Дескриптор:
-
Қаратпа сөздің астын сызады.
2б
-
Қаратпа сөздің тыныс
белгілерін дұрыс қояды. 2 б
-
Қаратпа сөздер қатыстырып
сөйлем құрайды. 1 б
ЕБҚ: (баяу оқиды, жазу
каллиграфиясы дұрыс қалыптаспаған)
Тапсырма
6-жаттығу
Сөйлемдерді қаратпа сөзбен
толықтырып жаз.
...., мені көшеден өткізіп
жіберші.
Терезені дұрыстап жапшы,
.....
Сабақты
қорытындылау.
Рефлексия «Өзіңді бағала»
әдісі
Әр сөйлем бойынша өзіңе + -
белгілерін қой.
-Сөйлемнен қаратпа сөзді таба
алдым.
-Қаратпа сөздің тыныс белгісін
дұрыс қойдым.
-Мәтіндегі негізгі ойды
анықтай алдым.
-Сұрақтарға жауап
бердім.
Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз
қалыптастырушы бағасын қояды.
Үй тапсырмасы:
Ереже жаттау. 6-жаттығу
|