Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші
сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау,пайымдау) жəне
оның құрылымдық бөліктерін анықтау;
3.3.5.1 жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық
қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету
|
Сабақтың
мақсаты
|
- тірек сөздер/көмекші сөздер
арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау,пайымдау) жəне оның
құрылымдық бөліктерін анықтайды
-жіберілген
пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық
қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.
|
Сабақтың
басы
5 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Миға
шабуыл»
Кестеде жасырынған сөздерді
табыңдар.
-Иә, мәтін және оның
түрлері.
М
|
Ә
|
Т
|
Ф
|
Ы
|
Х
|
И
|
М
|
І
|
Ч
|
Я
|
С
|
Ө
|
Ұ
|
Н
|
Ж
|
Ә
|
Ү
|
Т
|
Ү
|
К
|
Ц
|
Н
|
В
|
Ь
|
Р
|
Б
|
Ю
|
Е
|
О
|
Ц
|
Л
|
Е
|
Й
|
Г
|
Н
|
Ғ
|
Ң
|
Р
|
І
|
Ә
|
Ы
|
Һ
|
Ө
|
І
|
Қ
|
Ч
|
Ң
|
«Конверттегі сұрақ»
әдісі
-Мәтін дегеніміз
не?
-Мәтіннің қандай түрлері
бар?
-Мәтін қандай бөліктерден
тұрады?
-Мәтіннің тақырыбы дегеніміз
не?
-Мәтіннің негізгі ойы
дегеніміз не?
-Әңгімелеу мәтінінің сұрағын
ата.
-Сипаттау мәтінінің сұрағын
ата.
-Пайымдау мәтінінің сұрағын
ата.
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Мәтін және оның түрлері»
|
Жақсы тілек
айта
-Сөзжұмбақты шешеді. -Дыбыстық
талдау жасайды
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
2
балл
|
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
10
мин
10
мин
|
(Ұ) «Ашық
микрофон» әдісі, дәптермен
жұмыс.
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну,
қолдану.
49-жаттығу. Мəтінді тыңдайды.
Мəтіннен тірек сөздерді табады.
Оқушылар мəтіннің ғылыми мəтін екенін дəлелдеп, өз пікірін
білдіруіне басшылық жасалады.
Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.
Илеу,
зиян сөздерінің мағынасына
назар аудартылады. Талдау жасалады. (ЕББҚЕО)
тапсырма мәтіннің басқы бөлігін көшіріп
жазады.
Бағалау
критерийі:-Мәтіннің құрылымдық
бөліктерін анықтайды.
Дескриптор: .-Мəтіннен тірек
сөздерді табады.
-Оқушылар мəтіннің ғылыми мəтін екенін дəлелдеп, өз пікірін
білдіруіне басшылық жасалады.
-Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.
-Илеу, зиян сөздерінің мағынасын
тады.
Сергіту сәті:"Билеп
қайтайық"
Шығармашылық
үзіліс. 50-жаттығу. Сөйлемдердің жалғасын
тауып жазады. Оқушылардың бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен
мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу жəне таза жазуы
қадағаланып, бағыт беріледі. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің
көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты
өзара бағалайды.
Сөйлемдердің жалғасын тауып жазу.Жіберілген қателерді
мұғалімнің көмегімен тауып,түзету.
Жұмыстарын «Автор
орындығы» стратегиясы бойынша
сыныпта жариялайды.
(ЕББҚЕО) тапсырма: Құмырсқа туралы жұбының көмегімен
жазады.
Бағалау критерийі: - түрлі жағдаяттағы қатысымдық
əрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды
сақтап жазады
Дескриптор: -Сөйлемдердің
жалғасын тауып жазу.
-Жіберілген
қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып,түзету.
-Жұмыстарын «Автор
орындығы» стратегиясы бойынша
сыныпта жариялайды
51-жаттығу. Сөзжұмбақтың шешуін
табу үшін жұмбақтарды шешіп, жауабын тиісті торкөздерге жазады.
Орындалған жұмысты топта жариялап оқиды. Шешуі: Көлденеңнен:
1. Боран; 2.
Тамшы. Тігінен:
3. Бұлт; 4.
Ө; Қ) «Құмырсқа»
тақырыбына бес жолды өлең
құрастыру.
Тірек сөздердің көмегімен «Құмырсқа» тақырыбына бес жолды өлең
құрастырады. Жұппен жұмыс жасайды. Мұғалімнің көмегімен бір-бірінің
қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара
бағалайды
|
.-Мəтіннен
тірек сөздерді табады.
-Оқушылар мəтіннің ғылыми мəтін екенін дəлелдеп, өз пікірін
білдіруіне басшылық жасалады.
-Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.
-Илеу, зиян сөздерінің мағынасын
тады.
-Сөйлемдердің
жалғасын тауып жазу.
-Жіберілген
қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып,түзету.
-Жұмыстарын «Автор
орындығы» стратегиясы бойынша
сыныпта жариялайды
-Сөзжұмбақты
шешеді
|
3
балл
3балл
1
балл
1
балл
|
Оқулық,
дәптер
|