Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Күні:25.12.20ж

    Сынып: 4

    Пәні: Қазақ тілі

    Пән мұғалімі: Қосжанова Г.А

    Қатысқандар саны:7 оқушы

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Қос сөздер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.4.1. –тірексөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау;

    4.4.2.1. –күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөздер,қос сөз,қысқарған сөз)

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап бере алады..

    Көбі: қос сөздерді тауып, құрамындағы өзгерістерді дәлелдейді.

    Кейбірі: каллиграфиялық нормаларды сақтап, жазу техникасын жетілдіреді.

    Жетістік критерийлері

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бере алады. Қос сөздерді тауып,жасалуын түсіндіре алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу,дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд.

    Тілдік құзыреттілік

    Қос сөз,шеген, шығыр, қауға.

    Алдыңғы білім

    Біріккен сөздер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтың басы

    5 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлеметсіздер ме, қайырлы күн балалар!

    • Қазір қай сабақ?

    • Қазақ тілі.

    • Қандай ақын жазушы болмасын, ана тілінен нәр алған.

    • Поэзия! Менімен егіз бе едің? – деп ақиық ақын Мұқағали Мақатаев айтқандай біз сабағымызды поэзия минуттарынан бастаймыз.






    • -Міне балалар қазақ тілінің атқаратын орны ерекше, қазіргі кезде Қазақстанда тұратын барлық басқа ұлт өкілдері біздің мемлекеттік тіліміз, қазақ тілін жетік меңгеруге талпынуда.

    Өткенді пысықтау.

    Тест жұмысы жалпы сыныпқа.

    1.Күрделі сөз дегеніміз не ?

    А) Екі немесе одан да коп түбірден жасалған сөз.

    Ә) Бір түбірден жасалған сөз.

    2. Күрделі сөзді табыңыз

    А) Көшенің шамы жанып тұр.

    Ә) Ақбөкен – қызыл кітапқа енген жануар .

    Б) Түн мөлшерін біле алмады.

    3. Біріккен сөздер дегеніміз не?

    А) Қаратпа сөз.

    Ә) Екі түбірден жасалған сөз.

    Б) Бір түбірден жасалған сөз.

    4. Біріккен сөздерді тап.

    А) Темір

    Ә) Ақсақал

    Б) Ағаш

    5.Біріккен сөзді тап

    А) Айша

    Ә) Жұмыс

    Б) Сарыағаш

    1-оқушы.

    Тілім менің тірегім, тілім менің.

    Тілсіз қандай болады күнім менің?

    Өз халқыма жетеді өз мәніңде,

    Өз тілімде оқылса жырым менің.

    2-оқушы. Тілім менің-қуатым күнім менің,

    Күшім кетсе не болар ісім менің?

    Тілсіз өмір бар десе түсінбедім,

    Тілім менен тірлікті мүсіндедім.

    3-оқушы. Тілім менің-Бабамның батырлығы да,

    Махамбет пенен Абайдың ақындығы да

    Дүниеге келе айқайды салған іңгәлап

    Тілімде менің сәбидің батылдығы да.


    Жеке жұмыс

    Мадақтау

    арқылы


























    Басбармақ

    арқылы





























    Сабақтың ортасы

    8 минут







    1 минут









    5 минут





    3 минут

    16 минут






    -Балалар мына суретке қараңдаршы!

    –Не көріп тұрсыңдар?

    Бұл суреттердегі заттарды бір сөзбен қалай атауға болады?

    Құрал-саймандар.


    Ыдыс-аяқтар.

    Екі сөздің қосарланып айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады. Қос сөздің арасына дефис (-) қойылып жазылады. Мысалы: ата –ана, кәрі жас үп – үлкен, дүркін – дүркін, жарқ –жұрқ, бет –бетімен.

    Қос сөздер - сөздердің қосарланып немесе қайталанып айтылуынан жасалған сөздер. Қос сөздің екі түрі бар: Қайталама қос сөздер және қосарлама қос сөздер.

    Суретке қараңдаршы! Кімді көріп тұрсыңдар?

    Мәтіннен күрделі сөздері бар сөйлемдерді теріп жазу.1.Әке-шешем қойшы болды. 2.Айналаның бәрі бұйра-бұйра құм.

    41-жаттығу. Өлеңді оқып, олардың қалай жасалып тұрғанын айт.

    42-жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жаз.

    Көре-көре көсем боларсың,

    Сөйлей-сөйлей шешен боларсың.

    «Сәйкестендіру» .

    «Миға шабуыл.» 44-жаттығу.

    Ауызша. Сөйлем құра.

    Сұрақтарға жауап береді.




    Суреттердің атауын атайды.
































    Не себепті, арқанды түйеге байлап қауға тартады?

    Сенің ойыңша, қой бағу өте қиын ба?

    Дәптермен жұмыс







    Карточкамен жұмыс.






    Мадақтау арқылы


    слайд


















    Сабақтың соңы

    2 минут


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    С

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

    Мәтіннен күрделі сөздерді тауып, кестенің тиісті бағанына жаз.

    Біріккен сөздер

    Қос сөздер

    Қысқарған сөздер




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Косжанова Гулназия Амиржановна
    04 Ақпан 2021
    649
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ қазақ тілі 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ қазақ тілі 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастауыш пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Күні:25.12.20ж

    Сынып: 4

    Пәні: Қазақ тілі

    Пән мұғалімі: Қосжанова Г.А

    Қатысқандар саны:7 оқушы

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Қос сөздер.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.4.1. –тірексөздер мен жоспарды пайдалана отырып монолог құрау;

    4.4.2.1. –күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөздер,қос сөз,қысқарған сөз)

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып және жауап бере алады..

    Көбі: қос сөздерді тауып, құрамындағы өзгерістерді дәлелдейді.

    Кейбірі: каллиграфиялық нормаларды сақтап, жазу техникасын жетілдіреді.

    Жетістік критерийлері

    Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бере алады. Қос сөздерді тауып,жасалуын түсіндіре алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу,дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд.

    Тілдік құзыреттілік

    Қос сөз,шеген, шығыр, қауға.

    Алдыңғы білім

    Біріккен сөздер

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтың басы

    5 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлеметсіздер ме, қайырлы күн балалар!

    • Қазір қай сабақ?

    • Қазақ тілі.

    • Қандай ақын жазушы болмасын, ана тілінен нәр алған.

    • Поэзия! Менімен егіз бе едің? – деп ақиық ақын Мұқағали Мақатаев айтқандай біз сабағымызды поэзия минуттарынан бастаймыз.






    • -Міне балалар қазақ тілінің атқаратын орны ерекше, қазіргі кезде Қазақстанда тұратын барлық басқа ұлт өкілдері біздің мемлекеттік тіліміз, қазақ тілін жетік меңгеруге талпынуда.

    Өткенді пысықтау.

    Тест жұмысы жалпы сыныпқа.

    1.Күрделі сөз дегеніміз не ?

    А) Екі немесе одан да коп түбірден жасалған сөз.

    Ә) Бір түбірден жасалған сөз.

    2. Күрделі сөзді табыңыз

    А) Көшенің шамы жанып тұр.

    Ә) Ақбөкен – қызыл кітапқа енген жануар .

    Б) Түн мөлшерін біле алмады.

    3. Біріккен сөздер дегеніміз не?

    А) Қаратпа сөз.

    Ә) Екі түбірден жасалған сөз.

    Б) Бір түбірден жасалған сөз.

    4. Біріккен сөздерді тап.

    А) Темір

    Ә) Ақсақал

    Б) Ағаш

    5.Біріккен сөзді тап

    А) Айша

    Ә) Жұмыс

    Б) Сарыағаш

    1-оқушы.

    Тілім менің тірегім, тілім менің.

    Тілсіз қандай болады күнім менің?

    Өз халқыма жетеді өз мәніңде,

    Өз тілімде оқылса жырым менің.

    2-оқушы. Тілім менің-қуатым күнім менің,

    Күшім кетсе не болар ісім менің?

    Тілсіз өмір бар десе түсінбедім,

    Тілім менен тірлікті мүсіндедім.

    3-оқушы. Тілім менің-Бабамның батырлығы да,

    Махамбет пенен Абайдың ақындығы да

    Дүниеге келе айқайды салған іңгәлап

    Тілімде менің сәбидің батылдығы да.


    Жеке жұмыс

    Мадақтау

    арқылы


























    Басбармақ

    арқылы





























    Сабақтың ортасы

    8 минут







    1 минут









    5 минут





    3 минут

    16 минут






    -Балалар мына суретке қараңдаршы!

    –Не көріп тұрсыңдар?

    Бұл суреттердегі заттарды бір сөзбен қалай атауға болады?

    Құрал-саймандар.


    Ыдыс-аяқтар.

    Екі сөздің қосарланып айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады. Қос сөздің арасына дефис (-) қойылып жазылады. Мысалы: ата –ана, кәрі жас үп – үлкен, дүркін – дүркін, жарқ –жұрқ, бет –бетімен.

    Қос сөздер - сөздердің қосарланып немесе қайталанып айтылуынан жасалған сөздер. Қос сөздің екі түрі бар: Қайталама қос сөздер және қосарлама қос сөздер.

    Суретке қараңдаршы! Кімді көріп тұрсыңдар?

    Мәтіннен күрделі сөздері бар сөйлемдерді теріп жазу.1.Әке-шешем қойшы болды. 2.Айналаның бәрі бұйра-бұйра құм.

    41-жаттығу. Өлеңді оқып, олардың қалай жасалып тұрғанын айт.

    42-жаттығу. Мақалды оқып, жатқа жаз.

    Көре-көре көсем боларсың,

    Сөйлей-сөйлей шешен боларсың.

    «Сәйкестендіру» .

    «Миға шабуыл.» 44-жаттығу.

    Ауызша. Сөйлем құра.

    Сұрақтарға жауап береді.




    Суреттердің атауын атайды.
































    Не себепті, арқанды түйеге байлап қауға тартады?

    Сенің ойыңша, қой бағу өте қиын ба?

    Дәптермен жұмыс







    Карточкамен жұмыс.






    Мадақтау арқылы


    слайд


















    Сабақтың соңы

    2 минут


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    С

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.

    Мәтіннен күрделі сөздерді тауып, кестенің тиісті бағанына жаз.

    Біріккен сөздер

    Қос сөздер

    Қысқарған сөздер




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    04.02.2021
    649
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Косжанова Гулназия Амиржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации